Nee je hebt gelijk. Voor je het weet bouwen burgers een ruimteschip, komen langs de luchtmachten van de europese landen (ze willen het geheim houden, koste wat het kost), komen door de dampkring, reizen (ik dacht) 9 jaar naar mars en profiteren daar van de 2e civilisatie die daar zit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar het over gaat, het is een staatsgeheim.
In mars is zoveel geld gepompt, die kennis houden ze natuurlijk in eigen beheer, ze zijn gekke henkie niet.
Als ze echt genoeg lijken wel ja.quote:[..]
Als ik een aantal verschillende foto's van een mythische dwerg laat zien die in mijn huis vertoeft, neem jij dat dan ook aan als waarheid en durf jij dan ook jouw geld in te zetten
Je wilt wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van persconferenties?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Waar is trouwens een officiele bron die de persconferentie aantoont?
Bron? Bewijs?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef Lightning_NL het volgende:
sukkeltje
Nee hoor, ik ben gewoon vrij vandaag.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Je gedrag.
Dude, you've got some serious issues
NASA, CERN, ik zie maar een logische conclusie; ze hebben een stargate gebouwd!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:10 schreef Biancavia het volgende:
Was het niet de bedoeling dat ze van CERN met die tunnel dat zouden gaan ontdekken?
Dat is oud nieuwsquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:07 schreef Timmai het volgende:
http://www.nu.nl/news/155(...)lal_%28video%29.html
Een deeltjesversneller waar misschien wel kleine zwarte gaatjes in te maken zijn. In wetenschap loopt er een topic overquote:
Zoiets zal het dus zijn!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:59 schreef BrandX het volgende:
Ik gok toch op water op mars, als het meezit in combinatie met aanwijzingen voor (ooit geweest) leven op mars.
Wel spannend, ik wacht af!
Staat in het verhaal in de OP.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe laat is de persconferentie NL tijd?
http://www.nasa.gov/news/media/newsaudio/index.htmlquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Staat in het verhaal in de OP.
Waar kan je het zin? NASA TV op de site? Woon namelijk niet in de VS en heb geen schotel
Ze zoeken er al 50 jaar naarquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef Byte_Me het volgende:
er staat "in ons melkwegstelsel" dus het zal wel buiten ons zonnestelsel zijn
ik gok op een quark-ster of quark-nova. voor zover ik weet zijn deze nog niet waargenomen.
och, ze hebben nog geen 50 jaar rontgen telescopen in een baan om de aarde, dus zo lang hebben ze nog niet serieus kunnen zoeken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ze zoeken er al 50 jaar naarGeen quarksterren oid dus.
ze hebben idd wel vaker persconferenties,maar dat maakt het er niet minder interessant omquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:24 schreef Bot13 het volgende:
Haha die berichten hier. Er was een tijdje terug ook een 'geweldige ontdekking' gedaan door de Nasa, en bij de persconferentie bleek het te gaan om (vergelijkbaar met zoiets als) een meteoriet met een nieuwe moleculaire structuur.
Nouja, ik gok dat er een planeet (theoretisch) is gevonden, waar een mogelijkheid van bestaat dat er koolstof op te vinden is.
Of nee, er is vastgelegd dat een stipje verdween wat impliceert dat een planeet is geïmplodeerd.
scep·tisch (bijvoeglijk naamwoord; sceptischer, meest sceptisch)
1 geneigd tot twijfel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |