Woonruimte is ook geregeld dusquote:Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Mijn broer heeft een huis in ZwedenTVP, want verder weet ik er niets vanaf maar wil je zéker blijven volgen natuurlijk
Ik zei toch, de oudste scandinavische universiteit? En ik zei ook Leiden, en niet Leuven. Lijkt er wel op hoor!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
....Gelukkig wonen er erg veel mooie mannen in Zweden.....![]()
en spreken ze er prima Engels.
Maar hee... Mijn universiteitje hier is ouder
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uppsala?Ghostrider!
Een mafkees op een idioot snelle motor die over de openbare weg doet racen en dit vastlegt op camera. De eerste 2 dvd's die hij had uitgebracht zijn van Stockholm naar Uppsala, de eerste normaal, de tweede tijdens spitsuur. Over die 70 km ofzo haalt hij een gemiddelde van 270km p/uquote:
Je hebt dan ook geen videotag nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:53 schreef Geckoo het volgende:
Ohja voor de taal, gewoon veel naar Swedish Chef kijken
Bork Bork Bork!!!!
[edit]
ey! video tag werkt niet...
De roast beef smolt op de tong! Uiteraard met de plaatselijke lingonberries gegeten. Het stoofpotje van rendiervlees vond ik wat minder geslaagd, maar nog steeds goed eetbaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:35 schreef AKnynke het volgende:
@ UIO: Rendier heb ik nog nooit gehad, eland wel. Dat vond ik maar taai!
Ik wil hier in Amsterdam op zoek gaan naar een cursus. Het zal vast wel ergens gegeven worden. Wat bedoel je met fysiek?quote:Wat voor cursus ga je doen? Fysiek? Ik denk dat ik het grootste gedeelte van de taal pas ga leren als ik daar ben...
Ik was in Borås voor een kamer van 17m2 ongeveer 180 euro kwijt en een 21m2 (met balkon) was iets van 200 euro. Studentenhuisvesting in Zweden hoeft nu duurt te zijn,quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:51 schreef AKnynke het volgende:
De prijs voor een kamer van 20m2 ligt rond de 300 euro. Best te doen!
Deal!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:05 schreef ennuik het volgende:
Leuk!![]()
Als je eens zin hebt in een kop koffie / thee / glas wijn in Stockholm, laat het me weten!
Thee bij ennuik. Een aanrader kan ik uit ervaring wel zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:05 schreef ennuik het volgende:
Leuk!![]()
Als je eens zin hebt in een kop koffie / thee / glas wijn in Stockholm, laat het me weten!
Lessen vind ik altijd leuker.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:47 schreef AKnynke het volgende:
@ UIO: met fysiek bedoelde ik niet achter de pc of internet, maar echt naar een les gaan die in een klaslokaaltje is, etc.
Tof, dan ga ik dat zeker doen!quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Thee bij ennuik. Een aanrader kan ik uit ervaring wel zeggen.
[..]
Lessen vind ik altijd leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |