OTH stopt waarschijnlijk na dit seizoen ja. Is nog niet helemaal officieel volgens mij, maar ik denk dat de acteurs het wel een beetje gehad hebben en eigenlijk zijn alle zinnige dingen wat een beetje gebeurd. Beter dat ze dan stoppen dan dat je nog een seizoen er achteraan krijgt waarbij een paar karakters weg zijn en je een paar nieuwe erbij krijgt waar je totaal geen binding meer mee hebt. Zoals bij The OC gebeurde.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:00 schreef PirE het volgende:
[..]
OTH stopt toch na dit seizoen. Anyway, ik heb nu de 1e 4 afleveringen meegekeken en het kan me niet echt boeien, ik denk ook dat ik nu afhaak omdat ik dankzij die zieke maandagen in VS bijna de hele week bezig ben om alles te kunnen kijken en dan moet Chuck nog beginnen. Welke eikel verzint het om Prison Break, Terminator, Heroes, OTH, Gossip Girl, Monday Night Football, Two and Half Men en vanaf volgende week weer Chuck op 1 dag te plannen
![]()
.
Het viel me trouwens wel op dat al die actrices zo verschrikkelijk mager zijn, het is maar goed dat ze geen orkanen hebben in Beverly Hills
Nee, Silver. Een meisje dat je niet anaal wil vernederen, maar (anaal) vertederenquote:
De serie heeft al een full season pickup gehad èn Do Not Disturb was het eerste slachtoffer. Jammer. Doei.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou dit wordt ook meteen de eerste show die Ge-axed wordt in Amerika..
quote:Channel 10 Axes New 90210 After Just 4 Eps
THE reincarnation of TV's most famous zip code for teenagers, 90210, has been pulled from the screen by Channel 10 after just four episodes.
The much-hyped teen drama series, which was considered a television phenomenon in the '90s and catapulted Hollywood stars Shannen Doherty, Luke Perry and Jennie Garth to fame, has been dumped due to poor ratings by Channel 10.
"90210 is an excellent show that clearly resonated with a younger audience, but it didn't have the kind of numbers needed to stay in this intensely competitive environment," a Ten spokesperson said.
While the program, which features Shenae Grimes, Australia's Chantelle Barry and Garth, has achieved moderate success in its native US, the glossy remake has taken a major nose dive locally, recording a national audience of just 616,000 during its final outing in the primetime slot of 8.30pm on Monday.
Following Ten's decision to move the program to Friday evenings last week, the network announced yesterday the series would not return to the small screen and would instead by replaced by a Friday night movie, beginning this week with The Bourne Supremacy.
The axing is a blow to Ten, which considered the series one of their most highly-anticipated programs of the year and took a risk by purchasing the program before viewing the pilot.
Just weeks prior to the program's debut in Australia on September 8, Ten's head of programming David Mott said while the network hadn't seen the pilot he hoped the worldwide buzz surrounding the show would lure viewers.
"Generation X, who were targeted in the 1990s, have grown up and the show is already creating buzz in Generation Y," Mott said.
"I think it's a no brainer ... in our initial discussions with producers we were talking about the issues that faced Generation X - and they haven't gone away."
However, the audience has spoken, with the fate of the series apparent from the outset when the show's two-hour debut secured an all-people audience of 837,000, far less than anticipated.
Despite the program performing better in the network's younger demographics audiences have turned away from the drama with each passing week.
The network intends to broadcast the remaining episodes during the non-ratings period over summer.
Ja ach, wat moet je hier over zeggen. Dit hadden al die televisiemaatschappijen toch kunnen weten? Het was toch al lang bekend dat de serie niet al teveel diepgang zou krijgen, en dat het vooral "lichtverteerbaar" moest zijn?quote:
Kortom, afgelopen week dus niet en komende week ook niet. Daarna weer wel. Vage programmering maar daar zijn ze in Amerika sowieso wel goed inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kijk altijd hier eigenlijk en daar staat hij niet bij:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Het zal wel weer met de World Series of iets dergelijks te maken hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kortom, afgelopen week dus niet en komende week ook niet. Daarna weer wel. Vage programmering maar daar zijn ze in Amerika sowieso wel goed in
Lori Loughlin? Fullhouse misschien, of Summerland..quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:20 schreef sylvietjoo het volgende:
Rob EstesWel ongeloofwaardig als vader van die meid.
Waar ken ik die moeder van trouwens? Hmm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, er zijn ook genoeg echte ouders die ongeloofwaardig als ouder zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:20 schreef sylvietjoo het volgende:
Rob EstesWel ongeloofwaardig als vader van die meid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me wel, met dat telefoontje.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef Cybart het volgende:
* vraag over Sean (niet lezen indien aflevering nog niet gezien)
lol, mee eensquote:Op woensdag 19 november 2008 19:39 schreef Kinga het volgende:
Wat een vreselijke actrice is die Tracy toch, ik heb trouwens ook nog nooit iemand gezien die zo scheel kijkt als zij. Bah bah.
wordt het ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef trifko het volgende:
http://www.net5.nl/web/sh(...)247/typeofpage=78934
vanaf vrijdag 2 januari om 20:30 op Net5
lijkt me een vette flop te worden..
mjah, egenwoordig heb je 2 tv-kijkers; de tv-kijker die de nieuwste aflevering uit de states kijkt en mensen die gewoon ze op de hollandse buis kijken. Aangezien groep 1 voorloopt op groep 2 krijg je te maken met het feit dat men niet alleen door elkaar gaat praten, maar groep 2 bijvoorbeeld allemaal spoilers tegenkomt omdat de USA-mensen 10 afleveringen voorlopen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:23 schreef moosmax het volgende:
......dan zou ik de topic naam aanpassen? Daarbij, hoezo usa topic? Moet er dan een apart nl topic worden aangemaakt? Lijkt me beetje overbodig.......
Het is nog stééds het 24 tijdperk!quote:Op zondag 28 december 2008 16:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Stamt een beetje uit het 24-tijdperk...
ja maar in het begin liepen kijkers van de buitenlandse serie soms een compleet seizoen voor op de Nederlandse uitzendingen. Het is nu ingehaald en nu zitten er een paar weken tussen, meer niet...quote:Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is nog stééds het 24 tijdperk!!!!
Oh, geen idee eigenlijk. Zou best kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Jup privilged is ook primawas dat de season final btw ?
Inderdaad erg psycho, ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen....quote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef Ogala het volgende:
Whatt Theee Fooookkk .. psycho Silver??? O_o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die was echt![]()
![]()
quote:2WAQ233 was Shannen Doherty's plates in Charmed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |