Kortom, afgelopen week dus niet en komende week ook niet. Daarna weer wel. Vage programmering maar daar zijn ze in Amerika sowieso wel goed inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kijk altijd hier eigenlijk en daar staat hij niet bij:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Het zal wel weer met de World Series of iets dergelijks te maken hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kortom, afgelopen week dus niet en komende week ook niet. Daarna weer wel. Vage programmering maar daar zijn ze in Amerika sowieso wel goed in
Lori Loughlin? Fullhouse misschien, of Summerland..quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:20 schreef sylvietjoo het volgende:
Rob EstesWel ongeloofwaardig als vader van die meid.
Waar ken ik die moeder van trouwens? Hmm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, er zijn ook genoeg echte ouders die ongeloofwaardig als ouder zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:20 schreef sylvietjoo het volgende:
Rob EstesWel ongeloofwaardig als vader van die meid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me wel, met dat telefoontje.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef Cybart het volgende:
* vraag over Sean (niet lezen indien aflevering nog niet gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |