lol, mee eensquote:Op woensdag 19 november 2008 19:39 schreef Kinga het volgende:
Wat een vreselijke actrice is die Tracy toch, ik heb trouwens ook nog nooit iemand gezien die zo scheel kijkt als zij. Bah bah.
wordt het ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef trifko het volgende:
http://www.net5.nl/web/sh(...)247/typeofpage=78934
vanaf vrijdag 2 januari om 20:30 op Net5
lijkt me een vette flop te worden..
mjah, egenwoordig heb je 2 tv-kijkers; de tv-kijker die de nieuwste aflevering uit de states kijkt en mensen die gewoon ze op de hollandse buis kijken. Aangezien groep 1 voorloopt op groep 2 krijg je te maken met het feit dat men niet alleen door elkaar gaat praten, maar groep 2 bijvoorbeeld allemaal spoilers tegenkomt omdat de USA-mensen 10 afleveringen voorlopen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:23 schreef moosmax het volgende:
......dan zou ik de topic naam aanpassen? Daarbij, hoezo usa topic? Moet er dan een apart nl topic worden aangemaakt? Lijkt me beetje overbodig.......
Het is nog stééds het 24 tijdperk!quote:Op zondag 28 december 2008 16:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Stamt een beetje uit het 24-tijdperk...
ja maar in het begin liepen kijkers van de buitenlandse serie soms een compleet seizoen voor op de Nederlandse uitzendingen. Het is nu ingehaald en nu zitten er een paar weken tussen, meer niet...quote:Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is nog stééds het 24 tijdperk!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, geen idee eigenlijk. Zou best kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Jup privilged is ook primawas dat de season final btw ?
Inderdaad erg psycho, ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen....quote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef Ogala het volgende:
Whatt Theee Fooookkk .. psycho Silver??? O_o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die was echt![]()
![]()
quote:2WAQ233 was Shannen Doherty's plates in Charmed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |