ja er flitste net allerlij kleurtjes voorbij ,ook op het grote plasma daar waar h en c zittenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
Het bovenste scherm is paars, maar er staat geen tekst op.
omdat ze te weinig bestellen?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Ik vat die mensen achter toch al niet, die villa is vrij groot met allerlei kasten en koelkasten.
Waarom is het eten dan op?
Omdat jaap daar woont?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Ik vat die mensen achter toch al niet, die villa is vrij groot met allerlei kasten en koelkasten.
Bewoners moeten nog wel zelf bestellen via boodschappenlijst.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Dat weet ik, maar bestel dan voor een week of 3 dagenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:36 schreef Py het volgende:
[..]
Bewoners moeten nog wel zelf bestellen via boodschappenlijst.
Ja hallo. Daar is efficiency en planning voor nodig.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
Dat weet ik, maar bestel dan voor een week of 3 dagen
Dat was mijn idee nou ookquote:
ze kregen van de week 4 van die riete mandjes binnen met boodschappen waarvan 1 met frisdrank, en dat voor 6 personenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:36 schreef Py het volgende:
[..]
Bewoners moeten nog wel zelf bestellen via boodschappenlijst.
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar bestel dan voor een week of 3 dagen
Spareribs + Jaap = ?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
Er ligt toch nog 10 KG spareribs in de vriezer?
Of zijn die ook al op?
Weinig zeg.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze kregen van de week 4 van die riete mandjes binnen met boodschappen waarvan 1 met frisdrank, en dat voor 6 personen
Ja, Jaap heeft gisteren gesnacktquote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
Er ligt toch nog 10 KG spareribs in de vriezer?
Of zijn die ook al op?
waar heb je dat opgevangen dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:41 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze moesten zich netjes aankleden, omdat er bezoekers in de villa kwamen, die buiten beeld moesten blijven, maar als die de miljonairs zagen, wel netjes aangeklede mensen zouden zien. Vandaar dat Jaap zei: zal ik mijn blote kont laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |