omdat ze te weinig bestellen?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Ik vat die mensen achter toch al niet, die villa is vrij groot met allerlei kasten en koelkasten.
Waarom is het eten dan op?
Omdat jaap daar woont?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Ik vat die mensen achter toch al niet, die villa is vrij groot met allerlei kasten en koelkasten.
Bewoners moeten nog wel zelf bestellen via boodschappenlijst.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Dat weet ik, maar bestel dan voor een week of 3 dagenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:36 schreef Py het volgende:
[..]
Bewoners moeten nog wel zelf bestellen via boodschappenlijst.
Ja hallo. Daar is efficiency en planning voor nodig.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
Dat weet ik, maar bestel dan voor een week of 3 dagen
Dat was mijn idee nou ookquote:
ze kregen van de week 4 van die riete mandjes binnen met boodschappen waarvan 1 met frisdrank, en dat voor 6 personenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:36 schreef Py het volgende:
[..]
Bewoners moeten nog wel zelf bestellen via boodschappenlijst.
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar bestel dan voor een week of 3 dagen
Spareribs + Jaap = ?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
Er ligt toch nog 10 KG spareribs in de vriezer?
Of zijn die ook al op?
Weinig zeg.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze kregen van de week 4 van die riete mandjes binnen met boodschappen waarvan 1 met frisdrank, en dat voor 6 personen
Ja, Jaap heeft gisteren gesnacktquote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
Er ligt toch nog 10 KG spareribs in de vriezer?
Of zijn die ook al op?
waar heb je dat opgevangen dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:41 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze moesten zich netjes aankleden, omdat er bezoekers in de villa kwamen, die buiten beeld moesten blijven, maar als die de miljonairs zagen, wel netjes aangeklede mensen zouden zien. Vandaar dat Jaap zei: zal ik mijn blote kont laten zien.
Ik zie Jaap nog wel eens zo eindigen:quote:Op maandag 12 mei 2008 17:48 schreef Smash-it het volgende:
J koopt of een chocolade-huis of een spare-ribs huisje als ie wint. En ik denk dat ie dat in een week op gegeten heeft dan.
Juist!quote:
Samen met Marlies Dekkers:quote:Op maandag 12 mei 2008 17:51 schreef Smash-it het volgende:
Amanda heeft een nieuw 'boek', Stout. Dat is toch dat stomme tijdschrift van die Heleen van Rooyen?
Op Amanda's lijf geschreven.quote:Onafhankelijk
maatschappij | 11 Februari 2007 | 14:18:13
Gisteren presenteerden Heleen van Rooijen en Marlies Dekkers hun boek 'Stout'. Met dit boek willen ze tonen dat vrouwen voor zichzelf kunnen zorgen, hun eigen geld verdienen en onafhankelijk van een man kunnen leven. Dat is uniek in de geschiedenis. De geinterviewde vrouwen hebben allen moeders en grootmoeders die huisvrouw waren. En ze verdienen meer geld dan hun vaders.
De schrijfsters pleiten ervoor dat vrouwen gaan werken en dat ze zich niet afhakelijk maken van het geld van hun man. Studeren zien ze als een kans, die meisjes moeten grijpen.
Ik vraag me af hoe onze wereld eruit zou zien als vrouwen inderdaad onafhankelijk zouden zijn. Kunnen mannen dat hanteren? Willen veel vrouwen misschien toch wel - ondanks emancipatie - beschermd en onderhouden worden door een man? Ik denk dat allerlei uitwassen, zoals huiselijk geweld, minder voorkomen als vrouwen zelfstandiger zijn. Merkwaardig dat de regering niet voor 50% uit vrouwen bestaat. Als elke vrouw in Nederland op een vrouw stemt, is dat snel gerealiseerd.
Overigens kan er natuurlijk ook parttime gewerkt worden. Jammer dat de norm nog steeds fulltime is. De druk om dan maar een volle werkweek te gaan werken is groot. Terwijl zorg voor kinderen en familie, vrijwilligerswerk en andere belangrijke zaken ook aandacht en tijd vragen.
Maar hij doet er niemand kwaad mee behalve zichzelf.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Juist!
Ik vind het gewoonweg aso hoe die eet, eerst een zooi spareribs, zooi ijs en straks nog whatever er besteld word.
Wat een sukkel! Hele grote dikke sukkel.
LMAO gadverdamme !quote:
de zelfbenoemde intelectueel leest een vrouwvriendelijk flutromannetje.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap leest het "Stout" van Aman
Ja jaquote:Op maandag 12 mei 2008 17:56 schreef kit2u het volgende:
[..]
de zelfbenoemde intelectueel leest een vrouwvriendelijk flutromannetje.
Heel erg populair bij provincievrouwtjes die wegkwijnen in sterfoorden als diedemsvaart en wogum.
Komen door incest en eenzaamheid vanzelf op fantasieen als verkracht worden door groepje capoeira dansers of de buurvouw uitlepelen.
Hoezo eindigen? Zo is Jaap nu alquote:
Iets zwaarders kan Amanda niet aan hoor, dat boek van Victoria Beckham, en dit niemandalletje.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met Marlies Dekkers:
[..]
Op Amanda's lijf geschreven.
Dat is het middenstuk ...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:00 schreef Py het volgende:
Hoezo eindigen? Zo is Jaap nu al![]()
[ afbeelding ]
Jaap speelt met Brian als een kat met een muis volgens Huub.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:04 schreef ruby het volgende:
Huub is de kat met negen levens volgens Gaap.
Klopt maar als hij dit nog 10 jaar blijft doen krijgt de gezondheidszorg er last van.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar hij doet er niemand kwaad mee behalve zichzelf.
Niemand behalve hijzelf wordt er door benadeeld.
Inderdaad, wat een laffe matennaaier is datquote:Op maandag 12 mei 2008 18:07 schreef rooie3 het volgende:
Goed Jaap alles voor de show,wat ben ik blij dat ik al weet dat jij nooit wint.Heb nog nooit zo,n matennaaier gezien,alles wat je nu zegt over Huub, zeg je niet over Brian klootzak.Want dan mogen we niet weten dat Brian beschermd word.Brian en hij zitten gewoon te schrijven naar elkaar.
Oh ja, bijna vergeten.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap speelt met Brian als een kat met een muis volgens Huub.
Laat je niet gekmaken, allemaal script.
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:08 schreef Py het volgende:
O je bedoelt dit einde
[ afbeelding ]
Monty Python
Cleese
zou kunnen. Jaap vroeg zich ook af of brian met zoveel fysiek geweld zou zijn weg gekomen als Huub. Terwijl Jaap toch heel goed weet dat Brian net zo goed fysiek is geweest. Beetje Brian naar de mond praten dit.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap speelt met Brian als een kat met een muis volgens Huub.
Laat je niet gekmaken, allemaal script.
Wat vind je van rokers dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt maar als hij dit nog 10 jaar blijft doen krijgt de gezondheidszorg er last van.![]()
Hoppa, Mc Donalds bestellen.
Het lijkt wel of ie stront ruikt.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:08 schreef Disana het volgende:
Hoe komt Brian toch aan zijn bijnaam...
[ afbeelding ]
Of naar weer een Brian is holier and Huub is more evil than thou uitzending?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Vandaag... het volgende:
zou kunnen. Jaap vroeg zich ook af of brian met zoveel fysiek geweld zou zijn weg gekomen als Huub. Terwijl Jaap toch heel goed weet dat Brian net zo goed fysiek is geweest. Beetje Brian naar de mond praten dit.
Ja, en ik vind hem vooral zo lélijk.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ie stront ruikt.![]()
Kan heel goed kloppen dus, riool ruikt inderdaad naar stront.
Script of niet Jaap gooit echt zijn kans om te winnen weg.Laat hem maar een goed script spelen,meer kan hij niet .quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
zou kunnen. Jaap vroeg zich ook af of brian met zoveel fysiek geweld zou zijn weg gekomen als Huub. Terwijl Jaap toch heel goed weet dat Brian net zo goed fysiek is geweest. Beetje Brian naar de mond praten dit.
Als je lelijk bent van binnen, straal je dat ook uit. Dat verklaart een hoop.quote:
maar net zei Jaap weer dat ze tot 15 mei geen tv meer hoeven te maken.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of naar weer een Brian is holier and Huub is more evil than thou uitzending?
OTquote:
Afleidingsmanouevres voor streamers.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:14 schreef Vandaag... het volgende:
maar net zei Jaap weer dat ze tot 15 mei geen tv meer hoeven te maken.
Zo ongeveer:
Ricardo: ik vind je heel rustig de laatste tijd Jaap
Jaap: Ja hèhè, het tv maken is afgelopen. In ieder geval tot 15 mei.
dus...![]()
Vind roken toch ff een stuk asocialer dan etenquote:Op maandag 12 mei 2008 18:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ben ik dus net zo erg als Jaap, ik rook.
Heb ik idem dito en ik ga zelfs nog verder hierin mee maar dan kan ik weleens mensen voor de kop stoten dus zeg ik maar niet!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:16 schreef mspoez het volgende:
[..]
OT
Weet je wat ik erg vind? Mensen die 40 jaar roken, dan COPD krijgen en in zo'n karretje rijden met een fles zuurstof onder hun neus en die dan opeens overal vooraan willen en liefst ook nog gratis want ze zijn toch ziek! Of zoals Jaap straks wordt, van die tientonners zoals Jaap die drie keer per week naar de fysio gaan vanwege de pijnlijke knieën (kapotte gewrichten door de enrome klappen die die krijgen) en dan vervoerd worden met de zorgtaxi omdat ze dat stuk niet kunnen lopen!
Hij doet niet anders.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ben ik dus net zo erg als Jaap, ik rook.
Prima, ben ik in jouw gezicht aso, ik zeg ik rook en dat wil niet zeggen dat ik kettingrook of andere ermee lastig val en verder leef ik in ieder geval een stuk gezonder dan Japio.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:18 schreef Py het volgende:
[..]
Vind roken toch ff een stuk asocialer dan eten
het is weer zwartmaak uurtjequote:Op maandag 12 mei 2008 18:22 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat het gauw donderdag is,dan hebben we dat domme gelul ook gehad.
Ik mag Claire maar ze is wel de ultieme kettingrookster, zou weleens willen weten hoeveel zij er per dag opsteekt.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:23 schreef Py het volgende:
[..]
Trouwens, net zo erg als Huub en Claire dus. Die roken ook. Jaap rookt niet.
kweet niet het voelt voor mij alsof jaap echt zoekende is wat voor hem de beste optie zou zijnquote:Op maandag 12 mei 2008 18:20 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nietes, Jaap houdt oprecht van Huub en speelt met Brian![]()
![]()
Jaap wel.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:24 schreef Desii het volgende:
[..]
het is weer zwartmaak uurtje
Ik kan me niet voorstellen, dat Jaap hierin trapt...........
Moet Jaap zelf maar weten,hij heeft steeds met dat domme gedoe alles verpest.Nooit eens echt een kant gekozen en zelfs in de laatste week moeten we dat nepgeleuter nog aanhoren.Was al blij dat de ontslagrondes over waren en dacht nu gaan we echt iedereen zien.Maar nee hoor die bolle moet weer geheimzinnig blijven doenquote:Op maandag 12 mei 2008 18:24 schreef Desii het volgende:
[..]
het is weer zwartmaak uurtje
Ik kan me niet voorstellen, dat Jaap hierin trapt...........
En waarom he, ik kan het nog steeds niet begrijpen.quote:
Denk je nou echt dat de stemmers voor Huub gaan stemmen voor Jaap als Jaap zorgt dat hij naar huis gaat???quote:Op maandag 12 mei 2008 18:28 schreef T-lex het volgende:
Ze hebben een paar goeie punten...de 2e beste zijn denk ik.
- Stemmen van Huub die bij zijn exit naar Jaap gaan is een goeie. Want B&A haters gaan echt niet op Amanda stemmen.
-Huubs grootste argument is "langzittende miljonair er uit". Maar als Brian er dan uit is...komt daarna Huub, en schiet Jaap dus niks mee op.
Nee. Jij van de antisparerib brigade?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Prima, ben ik in jouw gezicht aso, ik zeg ik rook en dat wil niet zeggen dat ik kettingrook of andere ermee lastig val en verder leef ik in ieder geval een stuk gezonder dan Japio.
Ps: Py, ben jij van de antirookbrigade?![]()
LOL, naai ze dan allebei maar dicht, kan Amanda tenminste vluchten als ie haar weer de douche in wil rossen.quote:
-1 Stemmen die van Huub naar Jaap zouden kunnen gaan.... is een optie, toch verwacht ik dat de "echte" Huubstemmers... niet meer stemmen of ze gaan naar Clairequote:Op maandag 12 mei 2008 18:28 schreef T-lex het volgende:
Ze hebben een paar goeie punten...de 2e beste zijn denk ik.
- Stemmen van Huub die bij zijn exit naar Jaap gaan is een goeie. Want B&A haters gaan echt niet op Amanda stemmen.
-Huubs grootste argument is "langzittende miljonair er uit". Maar als Brian er dan uit is...komt daarna Huub, en schiet Jaap dus niks mee op.
Ach huub heeft dan een week de tijd om de beerput open te gooien,daagggg finalequote:Op maandag 12 mei 2008 18:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de stemmers voor Huub gaan stemmen voor Jaap als Jaap zorgt dat hij naar huis gaat???
Jaap moet het volgens het script gewoon spannend houden tot de 15e.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet Jaap zelf maar weten,hij heeft steeds met dat domme gedoe alles verpest.Nooit eens echt een kant gekozen en zelfs in de laatste week moeten we dat nepgeleuter nog aanhoren.Was al blij dat de ontslagrondes over waren en dacht nu gaan we echt iedereen zien.Maar nee hoor die bolle moet weer geheimzinnig blijven doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |