ja er flitste net allerlij kleurtjes voorbij ,ook op het grote plasma daar waar h en c zittenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
Het bovenste scherm is paars, maar er staat geen tekst op.
omdat ze te weinig bestellen?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Ik vat die mensen achter toch al niet, die villa is vrij groot met allerlei kasten en koelkasten.
Waarom is het eten dan op?
Omdat jaap daar woont?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Ik vat die mensen achter toch al niet, die villa is vrij groot met allerlei kasten en koelkasten.
Bewoners moeten nog wel zelf bestellen via boodschappenlijst.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Dat weet ik, maar bestel dan voor een week of 3 dagenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:36 schreef Py het volgende:
[..]
Bewoners moeten nog wel zelf bestellen via boodschappenlijst.
Ja hallo. Daar is efficiency en planning voor nodig.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
Dat weet ik, maar bestel dan voor een week of 3 dagen
Dat was mijn idee nou ookquote:
ze kregen van de week 4 van die riete mandjes binnen met boodschappen waarvan 1 met frisdrank, en dat voor 6 personenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:36 schreef Py het volgende:
[..]
Bewoners moeten nog wel zelf bestellen via boodschappenlijst.
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar bestel dan voor een week of 3 dagen
Spareribs + Jaap = ?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
Er ligt toch nog 10 KG spareribs in de vriezer?
Of zijn die ook al op?
Weinig zeg.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze kregen van de week 4 van die riete mandjes binnen met boodschappen waarvan 1 met frisdrank, en dat voor 6 personen
Ja, Jaap heeft gisteren gesnacktquote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
Er ligt toch nog 10 KG spareribs in de vriezer?
Of zijn die ook al op?
waar heb je dat opgevangen dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:41 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze moesten zich netjes aankleden, omdat er bezoekers in de villa kwamen, die buiten beeld moesten blijven, maar als die de miljonairs zagen, wel netjes aangeklede mensen zouden zien. Vandaar dat Jaap zei: zal ik mijn blote kont laten zien.
Ik zie Jaap nog wel eens zo eindigen:quote:Op maandag 12 mei 2008 17:48 schreef Smash-it het volgende:
J koopt of een chocolade-huis of een spare-ribs huisje als ie wint. En ik denk dat ie dat in een week op gegeten heeft dan.
Juist!quote:
Samen met Marlies Dekkers:quote:Op maandag 12 mei 2008 17:51 schreef Smash-it het volgende:
Amanda heeft een nieuw 'boek', Stout. Dat is toch dat stomme tijdschrift van die Heleen van Rooyen?
Op Amanda's lijf geschreven.quote:Onafhankelijk
maatschappij | 11 Februari 2007 | 14:18:13
Gisteren presenteerden Heleen van Rooijen en Marlies Dekkers hun boek 'Stout'. Met dit boek willen ze tonen dat vrouwen voor zichzelf kunnen zorgen, hun eigen geld verdienen en onafhankelijk van een man kunnen leven. Dat is uniek in de geschiedenis. De geinterviewde vrouwen hebben allen moeders en grootmoeders die huisvrouw waren. En ze verdienen meer geld dan hun vaders.
De schrijfsters pleiten ervoor dat vrouwen gaan werken en dat ze zich niet afhakelijk maken van het geld van hun man. Studeren zien ze als een kans, die meisjes moeten grijpen.
Ik vraag me af hoe onze wereld eruit zou zien als vrouwen inderdaad onafhankelijk zouden zijn. Kunnen mannen dat hanteren? Willen veel vrouwen misschien toch wel - ondanks emancipatie - beschermd en onderhouden worden door een man? Ik denk dat allerlei uitwassen, zoals huiselijk geweld, minder voorkomen als vrouwen zelfstandiger zijn. Merkwaardig dat de regering niet voor 50% uit vrouwen bestaat. Als elke vrouw in Nederland op een vrouw stemt, is dat snel gerealiseerd.
Overigens kan er natuurlijk ook parttime gewerkt worden. Jammer dat de norm nog steeds fulltime is. De druk om dan maar een volle werkweek te gaan werken is groot. Terwijl zorg voor kinderen en familie, vrijwilligerswerk en andere belangrijke zaken ook aandacht en tijd vragen.
Maar hij doet er niemand kwaad mee behalve zichzelf.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Juist!
Ik vind het gewoonweg aso hoe die eet, eerst een zooi spareribs, zooi ijs en straks nog whatever er besteld word.
Wat een sukkel! Hele grote dikke sukkel.
LMAO gadverdamme !quote:
de zelfbenoemde intelectueel leest een vrouwvriendelijk flutromannetje.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap leest het "Stout" van Aman
Ja jaquote:Op maandag 12 mei 2008 17:56 schreef kit2u het volgende:
[..]
de zelfbenoemde intelectueel leest een vrouwvriendelijk flutromannetje.
Heel erg populair bij provincievrouwtjes die wegkwijnen in sterfoorden als diedemsvaart en wogum.
Komen door incest en eenzaamheid vanzelf op fantasieen als verkracht worden door groepje capoeira dansers of de buurvouw uitlepelen.
Hoezo eindigen? Zo is Jaap nu alquote:
Iets zwaarders kan Amanda niet aan hoor, dat boek van Victoria Beckham, en dit niemandalletje.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met Marlies Dekkers:
[..]
Op Amanda's lijf geschreven.
Dat is het middenstuk ...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:00 schreef Py het volgende:
Hoezo eindigen? Zo is Jaap nu al![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |