Hij blijft dat "van Otterloo" verhaal maar volhouden hè... Jaap van Otterloo is echt iemand andersquote:Op maandag 12 mei 2008 17:00 schreef Smash-it het volgende:
Haha.. ze hebben het over achternamen.
R: Jaap hoe heet jij eigenlijk?
J: Mijn moeder heet Ames en mijn vader Van Otterloo
R: Oh, dus ik heet Rachel van Otterloo nu?
En Amanda begrijpt nooit waarom mensen willen dat ze haar achternaam spelt, want hoe kan je het nou anders schrijven?
H: Nou, zoals jij het zegt, Balluk.
Rico had het over dat hij gehoord had dat Huub ook een acteur was ...quote:Op maandag 12 mei 2008 17:01 schreef Smash-it het volgende:
R begon over iets en toen zei Huub snel: We zitten in de chill maar zijn nog steeds op de streams!!!
En Jaap begon toen snel over het lekkere weer. Iemand die hoorde wat R zei?
En Jaap vindt Palma leuk. Hij zou d'r best doen.
Schijnbaarquote:Op maandag 12 mei 2008 17:03 schreef Py het volgende:
Wordt de woonkamer verbouwd ofzo?
Ik vroeg me hetzelfde af. @Chufi geeft het antwoord, dank.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:01 schreef Smash-it het volgende:
R begon over iets en toen zei Huub snel: We zitten in de chill maar zijn nog steeds op de streams!!!
En Jaap begon toen snel over het lekkere weer. Iemand die hoorde wat R zei?
Nou ik zie niks anders.quote:
Omdat het kan.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaan B&A altijd op het andere bed liggen?
Bedreigd door Huubfans?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:07 schreef blomst het volgende:
wat is er met sabrina aan de hand?wat is er gebeurd??
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en daarvoor moeten ze op shiek zitten???
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Ze willen hun eigen bed netjes houden en hebben lak aan de huishouding.
Owquote:Op maandag 12 mei 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
Dus het klopt helemaal niet wat iemand eerder schreef, dat ze zich netjes moesten aankleden omdat ze over een kwartier op de bank moesten.
Zit ik voor niets te wachten
wel dat klopte wel er werd van achter gebeld en dat is wat huub letterlijk daarna zeiquote:Op maandag 12 mei 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
Dus het klopt helemaal niet wat iemand eerder schreef, dat ze zich netjes moesten aankleden omdat ze over een kwartier op de bank moesten.
Ah dat is de reden.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het al! Zo kunnen ze beter de plasma zien
That's it, scherp. In de Chill kon het niet, dan maar in de slaapkamer.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het al! Zo kunnen ze beter de plasma zien
Oh echt? Pffff, dan is alles weer goedquote:Op maandag 12 mei 2008 17:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wel dat klopte wel er werd van achter gebeld en dat is wat huub letterlijk daarna zei
Owquote:Op maandag 12 mei 2008 17:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wel dat klopte wel er werd van achter gebeld en dat is wat huub letterlijk daarna zei
Ho ho, ik schreef dat de kickboksmensen binnen een kwartier moesten verdwijnen. Daarna moesten ze zich netjes aankleden en je weet....een kwartier duurt in dat hok meestal een half uur.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
Oh wat zullen we die twee missenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:13 schreef Desii het volgende:
A: nog 10 dagen en dan zijn we van de buis
[ afbeelding ]
Dat dus. En ik hoop dat het er gauw van komt.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht nog even met de laatste zonnestralen.
Over een kwartiertje moeten de kickboksmensen weg, daarna allemaal in nette kleding op de bank. Jaap denkt dat het om de puntenstaffel gaat.
Haha een freakshowquote:Op maandag 12 mei 2008 17:18 schreef Smash-it het volgende:
H komt bij R&C. R wil als Rachel het ronde meisje zijn bij de wedstrijd. Huub zegt dat ie geen zin heeft in een freakshow als ie moet vechten. R is nu een beetje stilletjes.
Claire: Rondje lopen?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:26 schreef Smash-it het volgende:
Ligt het aan mij of loopt Huub wel weer een beetje moeilijk?
Hij liep nog steeds een beetje moeilijk, en heeft er nu een blaar onder zijn voet bij gekregen.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:26 schreef Smash-it het volgende:
Ligt het aan mij of loopt Huub wel weer een beetje moeilijk?
Helaas, het is Pinksteren dus geen post.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:29 schreef Dementor het volgende:
Rachel vraagt om post, en dellie knikt ja.
De tijd gaat nu in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |