Een wijs man.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Sensei heeft smaak. Hij wil een foto maken van Huub en Claire, de enige echt miljonairs zegt hij.
Heeft Brian hem dit horen zeggen?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Sensei heeft smaak. Hij wil een foto maken van Huub en Claire, de enige echt miljonairs zegt hij.
Hebben Amanda en brian dat ook meegekregen??quote:Op maandag 12 mei 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
En zo wordt Huub weer een hand boven het hoofd gehouden door achter. Hij gaat er donderdag uit en kan zeggen dat hij helemaal niet bang zou zijn geweest voor het sparringspartijtje.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:22 schreef Dementor het volgende:
Huub geeft al aan dat ze het gevecht over de halve finale tillen
Brian dicht niet zo zeer, maar hij rijmt... en "passion" en "expression" rijmenquote:Op maandag 12 mei 2008 16:38 schreef Dementor het volgende:
http://www.brianspoetry.com/
My writing is my passion to expression, wat is dat voor krom Engels?
Maar het bekt wel lekker ! Ook weer zo'n gave van Onze Brian !quote:Op maandag 12 mei 2008 16:38 schreef Dementor het volgende:
http://www.brianspoetry.com/
My writing is my passion to expression, wat is dat voor krom Engels?
Als je alleen maar komt om te trollen dan kun je beter wegblijven. Hij heeft al meerdere keren aangegeven bang te zijn, zichzelf hooguit 5 procent kans te geven en het stom te vinden dat hij geen nee kan zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zo wordt Huub weer een hand boven het hoofd gehouden door achter. Hij gaat er donderdag uit en kan zeggen dat hij helemaal niet bang zou zijn geweest voor het sparringspartijtje.
Ik denk dat ze samen even naar de plasma gaan turen, de laatste instructies zeg maar. Of moeten ze allemaal naar de Chill?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:41 schreef blomst het volgende:
Brian wil over 5 min in de chill met Amanda, hij zal wel even duidelijk willen maken dat ze eerst gaan overleggen voordat ze de mond open doet.
Dat ziet er uit als een vrij recente foto, met dat gedeeltelijk ontkrulde haar. En de tekst met " poesy" is ook weer echt briantillaans.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat kind naast Brian?
Hij moet er wel goed bij zitten aan de keukentafelquote:Op maandag 12 mei 2008 16:44 schreef blomst het volgende:
Ricardo kleed zich ook om??
Weet hij dan nog niet dat hij maar een gast is??
Dus Huub wordt de hand boven het hoofd gehouden als ze hem donderdag naar huis sturenquote:Op maandag 12 mei 2008 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zo wordt Huub weer een hand boven het hoofd gehouden door achter. Hij gaat er donderdag uit en kan zeggen dat hij helemaal niet bang zou zijn geweest voor het sparringspartijtje.
Ik denk ook dat Huub zich met zijn grote blufbek gecommit heeft aan een partijtje sparren, maar nu vanalles bedenkt om er onderuit te komen.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als je alleen maar komt om te trollen dan kun je beter wegblijven. Hij heeft al meerdere keren aangegeven bang te zijn, zichzelf hooguit 5 procent kans te geven en het stom te vinden dat hij geen nee kan zeggen.
wat staat er dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:38 schreef Dementor het volgende:
Er komt een dag dat een chinees die tekens op Brian's rug leest en hem verteld dat er geen Brian's Poetry staat.
Jaquote:Op maandag 12 mei 2008 16:47 schreef Py het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Huub zich met zijn grote blufbek gecommit heeft aan een partijtje sparren, maar nu vanalles bedenkt om er onderuit te komen.
Dat verband om zijn voet was ook gewoon een kutsmoes voor uitstel.
Of ben ik nu ook aan het trollen?
Ik las zelfs op een forum, dat er iemand op zijn hyves had gezegd, dat hij ging winnen. Dus "fans" van Ricardo denken soms ook dat hij een miljonair is en zal me niets verbazen dat hij al zo in dat spel op gaat dat hij het ook denkt.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:44 schreef blomst het volgende:
Ricardo kleed zich ook om??
Weet hij dan nog niet dat hij maar een gast is??
nee ik ook niet. Huub blijft liever zitten in de halve finale.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus Huub wordt de hand boven het hoofd gehouden als ze hem donderdag naar huis sturenIk snap die redenatie niet.
ja, maar daar doe je het toch voorquote:Op maandag 12 mei 2008 16:47 schreef Py het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Huub zich met zijn grote blufbek gecommit heeft aan een partijtje sparren, maar nu vanalles bedenkt om er onderuit te komen.
Yep...quote:Op maandag 12 mei 2008 16:47 schreef Py het volgende:
[..]
Wat is Brian de laatste paar dagen netjes. Huub aan het naapen met overhemden dragen. Het pauperhemd hebben we al een tijdje niet gezien bij his holynessquote:
Dat is echt niet normaal, haha, hoe dom die fans dan zijn! Maar R gedraagt zich ook behoorlijk alsof ie ook miljonair is.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik las zelfs op een forum, dat er iemand op zijn hyves had gezegd, dat hij ging winnen. Dus "fans" van Ricardo denken soms ook dat hij een miljonair is en zal me niets verbazen dat hij al zo in dat spel op gaat dat hij het ook denkt.
Hoezo zou Brian wel zelf mogen bepalen wat hij draagt?? Hij heeft gewoon een andere dresscode gekregen.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is Brian de laatste paar dagen netjes. Huub aan het naapen met overhemden dragen. Het pauperhemd hebben we al een tijdje niet gezien bij his holyness
Ik denk dat Huub ook een artiestennaam is...quote:Op maandag 12 mei 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:
Amanda is fucking dom ze hebben het over bekende en rijke personen.
Amanda: in gtst was er toch ook een suzanne balk?
Ja dat was de naam van het personage niet van de actrice.
Kunnen ze dat kind niet in de kooi laten na afloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |