Ik begin hier ook steeds meer van overtuigd te raken.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en dat geeft ook aan uit wat voor tuig de FEBO bestaat. Kan niet anders dat 90% het denkniveau van Brian heeft.
Barbaren en aso's, zo denk ik erover.
TV momentjes pakken he, Brian die zogenaamd sportief bij de training komt kijken.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
Tegen wie sprak Brian? Hij liep naar achter en zei: Was het goed?
Was dat Ad van de beveiliging, ik zag het niet zo snel.
Ja, bij domino wordt je bijna gedwóngen om vals te spelenquote:Op maandag 12 mei 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Domino is ook een verdomd lastig spelletje hoor.
Lijkt mij een prachteinde, want rtl heeft dan heel wat uit te leggen.quote:Jij komt nu met me mee, ik heb lang genoeg lijdzaam aangezien hoe jij braaf alles doet wat achter je opdraagt, terwijl zij er ondertussen alles aan doen om je zo slecht mogelijk neer te zetten. Jij vertrouwt er kennelijk blind op dat zij ervoor zullen zorgen dat het gevecht niet escaleert. Ik verwacht niet dat zij dat kunnen voorkomen en ik krijg de laatste tijd ook steeds meer twijfels of zij dat ook wel willen voorkomen. Het is me allang duidelijk geworden dat jij dit programma niet mag winnen, ik laat je niet het ziekenhuis in slaan, dus het is bij deze afgelopen.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 12 mei 2008 15:57 schreef humberto.tan het volgende:
Dit biedt natuurlijk wel de mogelijkheden voor een mooi einde. Theo die Huub uit de villa komt halen en zegt:
[..]
Lijkt mij een prachteinde, want rtl heeft dan heel wat uit te leggen.
Amen to that....quote:Op maandag 12 mei 2008 15:57 schreef humberto.tan het volgende:
Dit biedt natuurlijk wel de mogelijkheden voor een mooi einde. Theo die Huub uit de villa komt halen en zegt:
[..]
Queenie, deze film is leuk hoor...... weinig geweld en grappig, feel-good verhaal erom heen.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, nu begrijp ik de kraanvogel. Ik hou absoluut niet van dit soort film, van kickboksen ook niet.
Kutfilms en een kutsport. Elkaar voor de lol lens slaan, bah.
Droomeinde !!!quote:Op maandag 12 mei 2008 15:57 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub donderdag weg en Brian die vrijdag loopt te blaten dat Huub zich weg heeft laten stemmen omdat Huub bang voor het gevecht met Brian was.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en dat geeft ook aan uit wat voor tuig de FEBO bestaat. Kan niet anders dat 90% het denknivo van Brian heeft.
Ik hoor de sensei net wel zeggen dat Huub nog een paar trainingen krijgt voor het gevecht. Brian is helemaal verbaasd en vraagt of de sensei wel weet dat het programma over 10 dagen afgelopen is. Dat weet hij dus niet.
Doorgestoken kaart om de streamers op te fokken? Ik weet het niet meer.
Ze zullen niet bang van die lul zijn, maar de Redactie zal wel ingegrepen hebben...quote:Op maandag 12 mei 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft dus gezegd dat het team ( lees, de kickboksmensen) Huub op de hoogte moesten brengen van de datum van het gevecht. Zij weten van niks en vragen waar Brian is om het uit te leggen.
Brian komt aanlopen, niemand vraagt wat. Dit zegt genoeg, ook zij zijn bang voor Brian.
En dan bedoel ik niet in dat hok maar na dat hok.
Misschien moet Huub of Brian er donderdag wel uit, dus als er sprake is van een paar trainingen, dan zou dat morgen en overmorgen moeten zijn en dan woensdagavond meteen na de training een 'wedstrijd'. Anders weten we nu al dat zowel Huub als Brian er donderdag niet uit hoeven.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en dat geeft ook aan uit wat voor tuig de FEBO bestaat. Kan niet anders dat 90% het denknivo van Brian heeft.
Ik hoor de sensei net wel zeggen dat Huub nog een paar trainingen krijgt voor het gevecht. Brian is helemaal verbaasd en vraagt of de sensei wel weet dat het programma over 10 dagen afgelopen is. Dat weet hij dus niet.
Doorgestoken kaart om de streamers op te fokken? Ik weet het niet meer.
JdM en iets uitleggen, duhhhh. Hij wast zijn handen altijd in onschuld en Brian is de grote winnaar, aldus JdM.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:57 schreef humberto.tan het volgende:
Huub heeft inmiddels al een aantal jaren geleden de leeftijd bereikt dat ie vrij is om zijn eigen beslissingen te nemen.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:57 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Oh, dat kan hoor maar ik hou echt niet van dit soort films. Doe mij maar een suspense thriller.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:00 schreef Desii het volgende:
Queenie, deze film is leuk hoor...... weinig geweld en grappig, feel-good verhaal erom heen.
En tuurlijk had ik vroegah een crush op de hoofdrolspeler Ralph nogiets
ik vermoed dat het sparren de 15de is als extraatje van de halve finale (mogenlijke extra kijkcijfers)quote:
Uhhhhh daar ging ik wel van uit ja....quote:
En daarna de begravenis van Huub (die doodgeslagen is door Brian) en dan krijgen we het Pim Fortuyn-effect: Na zijn overlijden stemde iedereen op hem.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vermoed dat het sparren de 15de is als extraatje van de halve finale (mogenlijke extra kijkcijfers)
kan niet meer dichtquote:Op maandag 12 mei 2008 16:07 schreef agter het volgende:
Wat is er met Jaap zijn broek?
[ link | afbeelding ]
Nou, dan zit je hier op de streams goed BQquote:Op maandag 12 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat kan hoor maar ik hou echt niet van dit soort films. Doe mij maar een suspense thriller.![]()
Yep om 21:30 RTL5quote:Op maandag 12 mei 2008 16:08 schreef Dementor het volgende:
Is er de 15e een live uitzending dan?
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dan zit je hier op de streams goed BQ
Zeg dat wel. Ik zit regelmatig met een hartslag van 200.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:13 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, dan zit je hier op de streams goed BQ
Als mensen tegelijkertijd drinken, is dat een teken van verliefdheid...quote:Op maandag 12 mei 2008 16:19 schreef Dementor het volgende:
Huub en ik drinken op precies hetzelfde moment 7UP Free
Aaaaarch ik zou ook net weg...... what to do what to doquote:Op maandag 12 mei 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht nog even met de laatste zonnestralen.
Over een kwartiertje moeten de kickboksmensen weg, daarna allemaal in nette kleding op de bank. Jaap denkt dat het om de puntenstaffel gaat.
Wat heb ik gezegd?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:23 schreef akveor het volgende:
Volgens Huub gaat de 'wedstrijd' pas na de halve finale plaatsvinden... Huub of Brian donderdag weg... probleem opgelost voor de Febo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |