mode-gevoel.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:18 schreef agter het volgende:
Thanx!!!
Amanda is iets kwijt?
[ link | afbeelding ]
Naast die ooievaar bedoel je?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
Het zou wel goed voor ons en voor de show zijn als Huub vanavond als een kraanvogel op het dak van die villa zou staan.
Die met dat lange donkere haar, Sabrina, is met een andere danseres al maanden bezig samen met Amanda een streetdansje in te studeren. Je ziet ze niet meer zo heel vaak, en ik geloof dat Amanda ze al minimaal één keer voor niets heeft laten komen.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:28 schreef Marrije het volgende:
Graag gedaan.
Waar zijn die danseressen voor?
Aha, dank je. Gewoon, voor de lol dus.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Die met dat lange donkere haar, Sabrina, is met een andere danseres al maanden bezig samen met Amanda een streetdansje in te studeren. Je ziet ze niet meer zo heel vaak, en ik geloof dat Amanda ze al minimaal één keer voor niets heeft laten komen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
Het zou wel goed voor ons en voor de show zijn als Huub vanavond als een kraanvogel op het dak van die villa zou staan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pat_Moritaquote:
Daarmee wordt dus de insteek van Brian en de Febo bevestigd. Huub heeft namelijk al meerdemalen uitgesproken dat ie respect heeft. Er wordt naar een bevestiging gezocht maar vergeten wordt dat in het spel respect tonen wel eens op de tweede plek komt te staan. Maar dat is iets wat B slecht lijkt te kunnen begrijpen.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:31 schreef agter het volgende:
Ik snap niet dat Huub zo nodig respect bijgebracht moet worden voor het kickboxen. Die jongen naast Huub begint er ook al over: "heb je nu meer respect?".
Belachelijk...bedoel, ballet lijkt me ook heel zwaar als je dat professioneel wilt doen.
grappig dat je dat zegt....is iidd ook topsport...ik weet er alles vanquote:Op maandag 12 mei 2008 15:31 schreef agter het volgende:
Ik snap niet dat Huub zo nodig respect bijgebracht moet worden voor het kickboxen. Die jongen naast Huub begint er ook al over: "heb je nu meer respect?".
Belachelijk...bedoel, ballet lijkt me ook heel zwaar als je dat professioneel wilt doen.
Aha, nu begrijp ik de kraanvogel. Ik hou absoluut niet van dit soort film, van kickboksen ook niet.quote:
Ach hij zal er wel een hoop mensen mee belazerd hebben.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:44 schreef Disana het volgende:
Brian vertelde weer eens dat hij een eigen zaak had voor hij DGK inging. Wat een onzin. Een beetje domeinen registreren bij webhosts, een dom administratief bijbaantje voor een zakcentje.
Als er iemand is die wat meer respect moet worden bijgebracht over welke sport dan ook is het Brian wel. Hij is zogenaamd de grote sportman maar kan nog niet eens gezellig een spelletje jeu de boules spelen met zijn vriendin zonder vals te spelen. Om van het natrappen bij een kickbokswedstrijd nog maar te zwijgen. Respect voor sport, m'n reet.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarmee wordt dus de insteek van Brian en de Febo bevestigd. Huub heeft namelijk al meerdemalen uitgesproken dat ie respect heeft. Er wordt naar een bevestiging gezocht maar vergeten wordt dat in het spel respect tonen wel eens op de tweede plek komt te staan. Maar dat is iets wat B slecht lijkt te kunnen begrijpen.
Brian speelt tegenover een zwerver nog vals.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:47 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als er iemand is die wat meer respect moet worden bijgebracht over welke sport dan ook is het Brian wel. Hij is zogenaamd de grote sportman maar kan nog niet eens gezellig een spelletje jeu de boules spelen met zijn vriendin zonder vals te spelen. Om van het natrappen bij een kickbokswedstrijd nog maar te zwijgen. Respect voor sport, m'n reet.
Precies en dat geeft ook aan uit wat voor tuig de FEBO bestaat. Kan niet anders dat 90% het denknivo van Brian heeft.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:38 schreef akveor het volgende:
Daarmee wordt dus de insteek van Brian en de Febo bevestigd. Huub heeft namelijk al meerdemalen uitgesproken dat ie respect heeft. Er wordt naar een bevestiging gezocht maar vergeten wordt dat in het spel respect tonen wel eens op de tweede plek komt te staan. Maar dat is iets wat B slecht lijkt te kunnen begrijpen.
ja.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian speelt tegenover een zwerver nog vals.
quote:Op maandag 12 mei 2008 15:47 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als er iemand is die wat meer respect moet worden bijgebracht over welke sport dan ook is het Brian wel. Hij is zogenaamd de grote sportman maar kan nog niet eens gezellig een spelletje jeu de boules spelen met zijn vriendin zonder vals te spelen. Om van het natrappen bij een kickbokswedstrijd nog maar te zwijgen. Respect voor sport, m'n reet.
Domino is ook een verdomd lastig spelletje hoor.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
Brian speelt tegenover een zwerver nog vals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |