Uhhhhh daar ging ik wel van uit ja....quote:
En daarna de begravenis van Huub (die doodgeslagen is door Brian) en dan krijgen we het Pim Fortuyn-effect: Na zijn overlijden stemde iedereen op hem.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vermoed dat het sparren de 15de is als extraatje van de halve finale (mogenlijke extra kijkcijfers)
kan niet meer dichtquote:Op maandag 12 mei 2008 16:07 schreef agter het volgende:
Wat is er met Jaap zijn broek?
[ link | afbeelding ]
Nou, dan zit je hier op de streams goed BQquote:Op maandag 12 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat kan hoor maar ik hou echt niet van dit soort films. Doe mij maar een suspense thriller.![]()
Yep om 21:30 RTL5quote:Op maandag 12 mei 2008 16:08 schreef Dementor het volgende:
Is er de 15e een live uitzending dan?
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dan zit je hier op de streams goed BQ
Zeg dat wel. Ik zit regelmatig met een hartslag van 200.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:13 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, dan zit je hier op de streams goed BQ
Als mensen tegelijkertijd drinken, is dat een teken van verliefdheid...quote:Op maandag 12 mei 2008 16:19 schreef Dementor het volgende:
Huub en ik drinken op precies hetzelfde moment 7UP Free
Aaaaarch ik zou ook net weg...... what to do what to doquote:Op maandag 12 mei 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht nog even met de laatste zonnestralen.
Over een kwartiertje moeten de kickboksmensen weg, daarna allemaal in nette kleding op de bank. Jaap denkt dat het om de puntenstaffel gaat.
Wat heb ik gezegd?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:23 schreef akveor het volgende:
Volgens Huub gaat de 'wedstrijd' pas na de halve finale plaatsvinden... Huub of Brian donderdag weg... probleem opgelost voor de Febo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |