quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:07 schreef pinquit het volgende:
wat is dat toch rocka... je zit hele dagen in het namentopic.. nu weer hier![]()
![]()
vertel es dan?
Ja, toch wel en ben er ook blij mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef bixister het volgende:
hele leuke collage! en toch nog iets met de tulp gedaan.(hoe groot??) hopelijk mag jullie kleine meisje snel in 't bedje plaatsnemen.
Bij www.kleurmijninterieur.nl staan wel een aantal leuke ideetjes misschien rond dit thema. Fiep Westendorp heb ik daar niet kunnen vinden.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
iemand hier ergens eens iets gezien rondom FiepWestendorp figuren?
Ik wil in ilse haar nieuwe kamer denk ik één muur beschilderen met een boomstam .. en dan met stickers (als die dus bestaan?) of anders met vilt oid blaadjes/vogeltjes/etc. opplakken.
Kan het zelf tot nu toe alleen nergens vinden !?
Als je zelf een beetje handig bent, kun je ook tekeningen kopieren op sheet en die projecteren op de muur. Of papa met een zaklamp door de sheet laten schijnen als het donker is. Dan zie je precies waar je moet schilderen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
Ik wil in ilse haar nieuwe kamer denk ik één muur beschilderen met een boomstam .. en dan met stickers (als die dus bestaan?) of anders met vilt oid blaadjes/vogeltjes/etc. opplakken.
Ik heb voor de meiden ook wandstickers gekocht. Niet online, maar dit is de website.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
Yep ! Tegenover de Bijenkorf. Ze veranderen eigenlijk iedere dag van spullen. Allemaal leuk en aardig, maar dan moet je niet een week later met nog leukere lampen komen aanzetten. Daar word ik een beetje moe van....Zelfde verhaal met die stickers...grrr.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:07 schreef Memmel het volgende:
K_P is dat die nieuwe zaak aan de Grote Markt straat?
Vrijdag krijgen wij de sleutel van het nieuwe huis en Anna d'r kamer staat als een van de eerste zaken die af moeten op de lijst. Behang hebben we al, een beetje lila met een wit en bruinig draadje erin. De antieke kast van mijn oma kan dan ook komen, die moet ik nog wit maken (of moet ik 'm nou antiek eiken laten?). Dan haar gietijzeren ledikantje erin, helemaal leuk! En, heel speciaal, mijn vriendin gaat een mooie wandschildering maken met een schaapje, een varkentje en een koetje. Zodra het klaar is volgen de foto's!!
In Amsterdam zit een Fiep Westendorp winkeltje, en bij de V&D verkopen ze ook Fiep.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
Wat een leuke site!! Ik zie echt geweldig veel leuke dingen, die rompertjesquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
In Amsterdam zit een Fiep Westendorp winkeltje, en bij de V&D verkopen ze ook Fiep.
Er is een knuffel van Langhors! Whaaa!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef Lois het volgende:
Die schaapjes!! Zelf geschilderd?
Ik ben al een half uur aan het Fiep webwinkelenwat een geweldige link!
Klopt, echt passen doettie niet, maar we willen 'm echt niet kwijtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Stiemie het volgende:
Wat een leuke kamer zeg Sjeen! Dat bedje is echt heel leuk![]()
Ik vind alleen de enorme stoel er niet zo bij passen![]()
Ah dat maakt 'm dan wel weer heel bijzonderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Sjeen het volgende:
Klopt, echt passen doettie niet, maar we willen 'm echt niet kwijtHij is van omi geweest (de foto die je op de kast ziet staan.) En is heerlijk om samen met Isa in te zitten, om een verhaaltje voor te lezen, om de dag door te nemen, om haar te troosten als ze verdrietig of ziek is...
Stickers!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef Lois het volgende:
Die schaapjes!! Zelf geschilderd?
Ik ben al een half uur aan het Fiep webwinkelenwat een geweldige link!
Sjeen, wellicht kun je hem verven? Roze ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Sjeen het volgende:
Klopt, echt passen doettie niet, maar we willen 'm echt niet kwijtHij is van omi geweest (de foto die je op de kast ziet staan.) En is heerlijk om samen met Isa in te zitten, om een verhaaltje voor te lezen, om de dag door te nemen, om haar te troosten als ze verdrietig of ziek is...
Uhu, heerlijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sjeen, wellicht kun je hem verven? Roze ofzo.
Ik heb ook eens een leren fauteuil met een spuitbus leerverf gekleurd. Lukt prima. Is alleen even rondbellen waar ze de juiste kleur hebben.
En lekker he, DevilsChase, dat gefröbel op de babykamer?!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:38 schreef Madelieve het volgende:
Speciaal voor PM-girl dan nog even een foto van de pinguinlamp die ik van de week van mijn zus kreeg. Moet er nog even een goed plekje voor vinden op de babykamer..
afbeelding ]
Ja en nee. We waren bij Nijhof al alle onderdelen aan het verzamelen toen ik zag dat het bed op de werktekening een verkeerde maat had. Ik ben op het moment geloof ik niet in staat om dingen zelf te bedenken dus toen zij we maar naar de winkel gegaan waar ik het had zien staan en hebben we het 'compleet' gekochtquote:Op zondag 13 juli 2008 21:55 schreef Lishe het volgende:
Snoop, supercool schoolbankje! Het is dus gelukt met Morris' bed?
Uit een winkel waar ze maar 1 exemplaar hadden staan dat ze eigenlijk niet wilden verkopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |