Er is een knuffel van Langhors! Whaaa!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef Lois het volgende:
Die schaapjes!! Zelf geschilderd?
Ik ben al een half uur aan het Fiep webwinkelenwat een geweldige link!
Klopt, echt passen doettie niet, maar we willen 'm echt niet kwijtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Stiemie het volgende:
Wat een leuke kamer zeg Sjeen! Dat bedje is echt heel leuk![]()
Ik vind alleen de enorme stoel er niet zo bij passen![]()
Ah dat maakt 'm dan wel weer heel bijzonderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Sjeen het volgende:
Klopt, echt passen doettie niet, maar we willen 'm echt niet kwijtHij is van omi geweest (de foto die je op de kast ziet staan.) En is heerlijk om samen met Isa in te zitten, om een verhaaltje voor te lezen, om de dag door te nemen, om haar te troosten als ze verdrietig of ziek is...
Stickers!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef Lois het volgende:
Die schaapjes!! Zelf geschilderd?
Ik ben al een half uur aan het Fiep webwinkelenwat een geweldige link!
Sjeen, wellicht kun je hem verven? Roze ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Sjeen het volgende:
Klopt, echt passen doettie niet, maar we willen 'm echt niet kwijtHij is van omi geweest (de foto die je op de kast ziet staan.) En is heerlijk om samen met Isa in te zitten, om een verhaaltje voor te lezen, om de dag door te nemen, om haar te troosten als ze verdrietig of ziek is...
Uhu, heerlijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sjeen, wellicht kun je hem verven? Roze ofzo.
Ik heb ook eens een leren fauteuil met een spuitbus leerverf gekleurd. Lukt prima. Is alleen even rondbellen waar ze de juiste kleur hebben.
En lekker he, DevilsChase, dat gefröbel op de babykamer?!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:38 schreef Madelieve het volgende:
Speciaal voor PM-girl dan nog even een foto van de pinguinlamp die ik van de week van mijn zus kreeg. Moet er nog even een goed plekje voor vinden op de babykamer..
afbeelding ]
Ja en nee. We waren bij Nijhof al alle onderdelen aan het verzamelen toen ik zag dat het bed op de werktekening een verkeerde maat had. Ik ben op het moment geloof ik niet in staat om dingen zelf te bedenken dus toen zij we maar naar de winkel gegaan waar ik het had zien staan en hebben we het 'compleet' gekochtquote:Op zondag 13 juli 2008 21:55 schreef Lishe het volgende:
Snoop, supercool schoolbankje! Het is dus gelukt met Morris' bed?
Uit een winkel waar ze maar 1 exemplaar hadden staan dat ze eigenlijk niet wilden verkopenquote:
Dat heet een matrozenbedje geloof ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:17 schreef bixister het volgende:
haha die sammy!![]()
hartstikke leuke kamer, madelieve. die rode muur vind ik ook prachtig. die lamp vlak boven de commode lijkt me niet zo handig eigenlijk, maar wie weet valt dat reuze mee. (er zit hopelijk wel een spaarlamp in die niet heet wordt?). en over dat hoog/laag opmaken: je kunt 't bedje ook hoog opmaken, maar zo dat het lakentje dubbelgevouwen zit, waardoor het een soort 'zak' vorm heeft, en 't kindje ook niet te ver naar beneden kan zakken. heb ik van m'n eerste kraamhulp geleerd, en ik vond 't erg handig. het heeft ook een speciale naam, maar daar kom ik nu even niet op.
devilschase: julllie kamertje is ook erg leuk geworden! grappig hoe die lammetjes om de hoek springen.
ikea!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand nog enig idee waar je leuke mandjes kunt kopen voor in een simpele, ondiepe open kast? Niet te duur graag.
Het moet groen worden. Welke tint weten we nog niet. En de andere muur denk ik creme of gebroken wit. Die muur is nu lichtgeel, dus dat moet wel lukken in 1x denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:20 schreef moussy het volgende:
grijze latex, dat dekt beter, daarna wit als het wit moet worden.
Leuk die boom, ben benieuw hoe het is als ie af is
haha ja, prachtig hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk caronline! En die meneer de uil maakt het echt helemaal af! (maarreh, waarheen ben je verhuisd dan? Ik snapt 't nie meer!)
Haha, ik ookquote:
Ah dank je Bix, 't zijn ook nog maar kleine dingen, t was wel iets wat ik het snelst klaar wilde hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef bixister het volgende:
naar duitsland, rocka!
leuk caronline! knap die zelfgemaakte lampekapjes! en heerlijk fleurig allemaal! ik vind 't er behoorlijk af uitzien trouwens al hoor!
de tweeling dus ieder een eigen kamer nu. zijn ze er al aan gewend?
Dank dank voor alle complimentenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:04 schreef Lishe het volgende:
Wat is het mooi geworden Caronline!! Is de rest van het huis ook helemaal naar jullie zin? En bevalt het, de grens over?
Doen! Echt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh neeeeeee, ein richtigen deutsche!!! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Wij hebben er ook wel eens over nagedacht, vandaar....
En dan heb je mn woonkamer print nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:16 schreef Webkim het volgende:
Oeh, je durft wel, qua prints en kleuren! I like!
Nee hoor, gewoon Nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:26 schreef geppie het volgende:
Mooi hoor CarOnline!! Waar heb je al die mooie behangetjes![]()
![]()
vandaan? Uit Duitsland?
Deze complimenten kan ik geheel naar mij toerekkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef Skaai het volgende:
Wat een onwijs leuke kinderkamersje (of jullie?
) hebt een goede smaak CarOnline.
Karwei!! Chips...de enige doe-het-zelf-dinges waar ik géén behangetjes had bekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Nederland
De oranje met blommen komt gewoon van Karwei, net als de rode.
Die Hollandse van Lara is van Dutch en het ruitje vannnn eh de link die Owlet hierboven had gepost.
Van Britt zijn beide ook van Dutch.
Nee dat klopt, maar die had ik een tijdje geleden al gespotquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:50 schreef bixister het volgende:
heu, die van junah staat er toch juist niet bij?
maar cheyenne boft zeg, wat een super kamer is dat geworden!die van jessai vind ik ook heel erg leuk geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |