Er is een knuffel van Langhors! Whaaa!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef Lois het volgende:
Die schaapjes!! Zelf geschilderd?
Ik ben al een half uur aan het Fiep webwinkelenwat een geweldige link!
Klopt, echt passen doettie niet, maar we willen 'm echt niet kwijtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Stiemie het volgende:
Wat een leuke kamer zeg Sjeen! Dat bedje is echt heel leuk![]()
Ik vind alleen de enorme stoel er niet zo bij passen![]()
Ah dat maakt 'm dan wel weer heel bijzonderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Sjeen het volgende:
Klopt, echt passen doettie niet, maar we willen 'm echt niet kwijtHij is van omi geweest (de foto die je op de kast ziet staan.) En is heerlijk om samen met Isa in te zitten, om een verhaaltje voor te lezen, om de dag door te nemen, om haar te troosten als ze verdrietig of ziek is...
Stickers!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef Lois het volgende:
Die schaapjes!! Zelf geschilderd?
Ik ben al een half uur aan het Fiep webwinkelenwat een geweldige link!
Sjeen, wellicht kun je hem verven? Roze ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Sjeen het volgende:
Klopt, echt passen doettie niet, maar we willen 'm echt niet kwijtHij is van omi geweest (de foto die je op de kast ziet staan.) En is heerlijk om samen met Isa in te zitten, om een verhaaltje voor te lezen, om de dag door te nemen, om haar te troosten als ze verdrietig of ziek is...
Uhu, heerlijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sjeen, wellicht kun je hem verven? Roze ofzo.
Ik heb ook eens een leren fauteuil met een spuitbus leerverf gekleurd. Lukt prima. Is alleen even rondbellen waar ze de juiste kleur hebben.
En lekker he, DevilsChase, dat gefröbel op de babykamer?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |