Hij is echt klein. En er zit een rare hoek in, waar de buis van eht ventilatiesysteem door loopt. Maar we zien wel. De boel eens goed opmeten tzt. Djeez heeft ws eind aug vakantie. Dan gaan we aan de slag. Duurt nog lang, maar ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wij hebben ook een redelijk klein kamertje ingrid, ik wou eerst ok de kast op een van de andere kamers zetten, maar uiteindelijk paste het best en vond het ook leuker uitzien als alles bij elkaar stond.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef mrien het volgende:
Mag je nog wat langer geduld hebben, wil het eerst helemaal af hebben
Isa heeft de meterversie ervan... Die ligt altijd naast haar in bedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat leuk Mrien![]()
en dat kleine girafje is erg schattig
In Picasa kun je ook heel makkelijk collages maken.. hoef je alleen maar de foto's aan te klikken die je wilt hebben en dan maakt hij hem "vanzelf"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef Brighteyes het volgende:Daar had ik dan weer niet aan gedacht.
Maar dat kan ik idd ook nog wel.![]()
leuk kamertjequote:Op zondag 8 juni 2008 23:01 schreef Igraine het volgende:
Ja en volgens mij heeft Alicia van knorretje datzelfde behang ook.
*grin*quote:Op zondag 8 juni 2008 10:52 schreef bixister het volgende:
anders kijk je even alle 68 foto's van FF's babykamer door.![]()
FF, een hele leuke kamer hebben jullie gemaakt! maar ik zou wel wat selectiever zijn met de fotoreportage op je weblog. daar is zo toch geen doorkomen aan joh. wie wil nu elk schroefje ingedraaid zien worden?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:07 schreef pinquit het volgende:
wat is dat toch rocka... je zit hele dagen in het namentopic.. nu weer hier![]()
![]()
vertel es dan?
Ja, toch wel en ben er ook blij mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef bixister het volgende:
hele leuke collage! en toch nog iets met de tulp gedaan.(hoe groot??) hopelijk mag jullie kleine meisje snel in 't bedje plaatsnemen.
Bij www.kleurmijninterieur.nl staan wel een aantal leuke ideetjes misschien rond dit thema. Fiep Westendorp heb ik daar niet kunnen vinden.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
iemand hier ergens eens iets gezien rondom FiepWestendorp figuren?
Ik wil in ilse haar nieuwe kamer denk ik één muur beschilderen met een boomstam .. en dan met stickers (als die dus bestaan?) of anders met vilt oid blaadjes/vogeltjes/etc. opplakken.
Kan het zelf tot nu toe alleen nergens vinden !?
Als je zelf een beetje handig bent, kun je ook tekeningen kopieren op sheet en die projecteren op de muur. Of papa met een zaklamp door de sheet laten schijnen als het donker is. Dan zie je precies waar je moet schilderen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
Ik wil in ilse haar nieuwe kamer denk ik één muur beschilderen met een boomstam .. en dan met stickers (als die dus bestaan?) of anders met vilt oid blaadjes/vogeltjes/etc. opplakken.
Ik heb voor de meiden ook wandstickers gekocht. Niet online, maar dit is de website.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
Yep ! Tegenover de Bijenkorf. Ze veranderen eigenlijk iedere dag van spullen. Allemaal leuk en aardig, maar dan moet je niet een week later met nog leukere lampen komen aanzetten. Daar word ik een beetje moe van....Zelfde verhaal met die stickers...grrr.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:07 schreef Memmel het volgende:
K_P is dat die nieuwe zaak aan de Grote Markt straat?
Vrijdag krijgen wij de sleutel van het nieuwe huis en Anna d'r kamer staat als een van de eerste zaken die af moeten op de lijst. Behang hebben we al, een beetje lila met een wit en bruinig draadje erin. De antieke kast van mijn oma kan dan ook komen, die moet ik nog wit maken (of moet ik 'm nou antiek eiken laten?). Dan haar gietijzeren ledikantje erin, helemaal leuk! En, heel speciaal, mijn vriendin gaat een mooie wandschildering maken met een schaapje, een varkentje en een koetje. Zodra het klaar is volgen de foto's!!
In Amsterdam zit een Fiep Westendorp winkeltje, en bij de V&D verkopen ze ook Fiep.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
Wat een leuke site!! Ik zie echt geweldig veel leuke dingen, die rompertjesquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
In Amsterdam zit een Fiep Westendorp winkeltje, en bij de V&D verkopen ze ook Fiep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |