Echt geweldig hoe het er uitzietquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Kwaliteitspost door mijEmbrace these moments:
...................
Mirrors EdgeHEBBE HEBBE
EDIT: Q&A mbt de PS3 verzie HIERRRRR Ook de oude screenshots staan daar
Oude screenshots? Waar zijn de nieuwe dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef SuperFruitig het volgende:
EDIT: Q&A mbt de PS3 verzie HIERRRRR Ook de oude screenshots staan daar
Die screens in jouw post waren de eerste beelden die van het spel gepubliceerd werdenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Oude serie waren deze:
[ afbeelding ]
etc...
Nieuwe in mijn post boven
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die screens in jouw post waren de eerste beelden die van het spel gepubliceerd werden
quote:“I would like to say that Zone of the Enders is quite near the priority list… [after MGS4] it might be good to change to outer space or robots or things like that for a change”
Dit wordt m'n 2e LE voor 100 euro in korte tijdquote:Metal Gear Solid 4 krijgt pre-order actie in Nederland
Konami heeft samen met een aantal nog te noemen gamewinkels een speciale pre-order actie voor Nederland op touw gezet. Iedereen die hier de game vooraf besteld zal een exclusieve DVD erbij krijgen die Metal Gear Saga Vol. 2 heet. Het gaat om een zeven delige-documentaire over de gameserie, de ontwikkeling van deel vier en Hideo Kojima.
Ook zal Konami voor Europa een Limited Edition (oplage 25.000 stuks) van Metal Gear Solid 4 gaan uitbrengen. Deze versie bevat naast de game ook de volledige soundtrack op CD, een poppetje van Old Snake en een ‘Making Of’ Blu-ray disc. De Limited Edition gaat 99,95 euro kosten.
Ik zag hem al staan op play.comquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef Cyberia18 het volgende:
* besteld
[..]
Dit wordt m'n 2e LE voor 100 euro in korte tijd![]()
Nou hup Dimensionplus, gooi hem eens online
dat was toch een geheimpje, mallerd?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alle crew is gay cybje. Dat weet je diep in je hart. Wat wij dan weer weten is dat jij onmogenlijk kan gamen met jouw postaantallen
Hopikee 100 euro heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef Cyberia18 het volgende:
* besteld
[..]
Dit wordt m'n 2e LE voor 100 euro in korte tijd![]()
Nou hup Dimensionplus, gooi hem eens online
¤60,- voor zo'n controller zal aardig marktconform zijn denk ik. Vandaar dat ik hem ook ga bestellen bij VGP. Lang leve de dollarstand.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Kremers het volgende:
Dualschock 3 wil ik wel hebben, die headset kan mij gestolen wordenHeb er al één liggen die het prima doet
Wat zal de DS3 in EU gaan kosten? Zo'n ¤60? Bj VGP.CA ben ik incl. verzendkosten ¤43 kwijt.
Nee!!?? nu durf ik me ps3 niet op te startenquote:
Staat media server enabled op je ps3quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:44 schreef Agiath het volgende:
Ik begin hier echt gek te worden.
Net clean install XP, alle firewalls uit, geen virusscanner, andere PC erkent mijn TVersity server, deze laptop pingt perfect met ps3....
EN NOG STEEDS ERKENT GODVERDOMME DIE FUCKING MEDIESERVER NIET, WHAAAA!
Ik ben echt ten einde raad, heeft iemand nog iets waar ik niet aan gedacht heb? drivers? tuts etc? Voordat ik me laptop en ps3 achter elkaar het raam uit smijt![]()
![]()
Waar zijn ze op te vangenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:44 schreef Agiath het volgende:
................
..................
Voordat ik me laptop en ps3 achter elkaar het raam uit smijt![]()
![]()
Ja, want bij een andere pc werkt het dus gewoon wel...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Staat media server enabled op je ps3
Deze even volgen, heeft mij overlaatst ook geholpen:quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:44 schreef Agiath het volgende:
Net clean install XP, alle firewalls uit, geen virusscanner, andere PC erkent mijn TVersity server, deze laptop pingt perfect met ps3....
EN NOG STEEDS ERKENT GODVERDOMME DIE FUCKING MEDIESERVER NIET, WHAAAA!
Ik ben echt ten einde raad, heeft iemand nog iets waar ik niet aan gedacht heb? drivers? tuts etc? Voordat ik me laptop en ps3 achter elkaar het raam uit smijt![]()
![]()
Dat is echt heel simpel het staat zelfs in het bijgeleverde boekje, tis echt een kwestie van 1 klepje opendoen, 1 schroefje losmaken, de schijf eruit halen, 4 schroefjes uit je schijf lade halen, de nieuwe schijf erin doen, en dan weer vastmaken, 5 minuten ben je klaar. Ik heb nu 250 gb en het bevalt super, heb ook me hele muziek en foto colectie erop staan (en een heleboel demo's)quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
Ben ik de enige die de mandatory installs op de PS3 achterlijk vindt? Ik ging net de available disk space op mn PS3 bekijken, en merkte tot mijn verbazing dat er ook veel spellen zijn die gewoon gigabytes aan data op je HDD zetten zonder dat je dat merkt. Maar ff met behulp van google een lijstje gemaakt, waarschijnlijk nog niet eens compleet:
Oblivion: 4.6 GB
Devil May Cry 4: 4.7 GB
Full Auto 2: 1.7 GB
Heavenly Sword: 2.6 GB
Hot Shots Golf: 5 GB
Skate: 2.5 GB
Smackdown 2008: 2.3 GB
Fear: 2.5 GB
Spiderman 3: 2.3 GB
NBA 07: 3 GB
NBA 08: 1.5 GB
Lost: 3.6 GB
Conflict: Denieds Ops: 2.5 GB
Beowulf: 2.5 GB
Lost Planet: 5 GB
GT5 Prologue: 6 GB
Unreal Tournament III: 2 GB
Ninja Gaiden Sigma: 3.4 GB
GTA IV: 3.4 GB
Enemy Territory Quake Wars: 4.1 GB
Metal Gear Solid 4: 4.6 GB
Totaal: 69.8 GB![]()
Ik bedoel ik vind het niet erg om 5 minuten te wachten als je de eerste keer het spel erin doet, en ik heb een 60GB PS3, maar dit gaat toch vrijwel zeker problemen opleveren in de toekomst? En wat als je een grote gamecollectie hebt?
En nee, ik hou er niet van om m'n PS3 open te schroeven en er een grote HDD in te doen. Zo'n macgyver-type ben ik niet.
Ja daar voel ik dus niks voor. Maar dan nog, Sony kan toch niet van de consument verwachten dat iedereen dat gaat doen. Bovendien moet je dan zelf een harde schijf aanschaffen vanwege het feit dat de games van Sony zoveel diskspace nodig hebben. Het hele idee van games installeren op een gameconsole vind ik al absurd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dat is echt heel simpel het staat zelfs in het bijgeleverde boekje, tis echt een kwestie van 1 klepje opendoen, 1 schroefje losmaken, de schijf eruit halen, 4 schroefjes uit je schijf lade halen, de nieuwe schijf erin doen, en dan weer vastmaken, 5 minuten ben je klaar. Ik heb nu 250 gb en het bevalt super, heb ook me hele muziek en foto colectie erop staan (en een heleboel demo's)
Maar.. maar.. motorstorm speel ik nog regelmatigquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doe gewoon net zoals mij
Spel uitgespeeld? --- > verkopen![]()
Anders blijf je net als mij met mijn ps2 toen in 2006 zitten met " This is football 2002 "enzo![]()
En trust me, die raak je nooit meer kwijt, zie nu nog maar eens motorstorm voor meer dan 20 euro te verkopen
Na deze post het maar gedaan, zie ps3 verkoop topicquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doe gewoon net zoals mij
Spel uitgespeeld? --- > verkopen![]()
Anders blijf je net als mij met mijn ps2 toen in 2006 zitten met " This is football 2002 "enzo![]()
En trust me, die raak je nooit meer kwijt, zie nu nog maar eens motorstorm voor meer dan 20 euro te verkopen
Het ligt niet aan de router, andere PC werkt wel gewoon goed.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Welke router heb je?
Ik heb hier zelf een linksys wrt54g en krijg die media server ook niet aan de praat. Ik heb internet op mijn pc en ps3 zolang ik de media stream functies heb afstaan, zet ik ze op dan reset mijn router constant.
Ik vind tot nu toe ook nergens een werkende oplossing. De mensen van linksys wijzen met een beschuldigende vinger naar sony en andersom.
Denk dat ik maar ga kijken naar een andere router. Nu werk ik met een usb stick om de media op mijn ps3 te krijgen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar.. maar.. motorstorm speel ik nog regelmatig
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Na deze post het maar gedaan, zie ps3 verkoop topic
Sixaxisquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik lees net op IGN dat het coversysteem via de sixaxis gaat verlopen en dat het heel vrij gaat zijn. Het is niet zo van drukopdekknopenjehurktachtereenmuurtje. Je kan via de motionsensor zelf bepalen hoe ver je ergens achter gaat zitten of staan. Of liggen. Of whatever.
Enchanted Arms , Dude kom op, serieusquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Overzichtje van alle op de PS3-verschijnende J-RPGs:
http://talkplaystation.com/where-are-all-the-japanese-rpgs/
Eternal Sonata is een eentonige saaie game hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Enchanted Arms , Dude kom op, serieus![]()
![]()
Tales of Vesperia![]()
Valkyria Chroniclesben bezig een userreview te schrijven hierover
Eternal Sonata![]()
FF reken ik al standaard mee
Edit.... ik wil een userreview schrijven, maar de submit link doet niks![]()
Over WKS/WKC gesproken, het wordt wel eens tijd voor meer info, screens, gameplayvids en dergelijke,quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe kan je nou de meest veel belovende JRPG vergeten Deacon?
Overige spellen heb ik uit de post gehaald aangezien die voor de Nintendo platformen verschijnen.quote:Ex-Okami studio werkt aan vier spellen
In 2007 sloot Capcom Okami ontwikkelaar Clover Studio. De ex-werknemers van de studio richtten toen samen Platinum Games op, dat momenteel samenwerkt met SEGA.
SEGA en Platinum werken samen aan vier spellen, waarvan drie spellen reeds getoond zijn. Het vierde spel wordt gemaakt door Resident Evil bedenker Shinji Mikami. Vandaag heeft men in Japan de game een tweede maal voorgesteld. Via kleine interviews is nieuwe informatie naar voren gekomen.
Bayonetta is in ontwikkeling voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. De game is een actiespel met de heks Bayonetta in de hoofdrol. Zij vecht met engelen in een moderne setting. Het spel is ontwikkeld onder de leiding van Devil MayCry bedenker Hideki Kamiya. Kamiya wil het actiegenre vooruitbewegen met dit spel. Sinds de originele Devil May Cry is er namelijk maar weinig veranderd in zijn ogen. Kamiya belooft tevens dat het spel op tijd verschijnt.
quote:Beyond Good And Evil Sequel in Pre-Production?
Studio has apparently been working on the project for over a year.
Although plenty of folks still keep a candle burning for the nontraditional action of Beyond Good and Evil, the game's unique mix of platforming and whimsical cartoon style failed to strike a chord at retail even as it charmed reviewers. Although the series was originally slated as a trilogy (anybody who completed the first one knows about the notorious cliffhanger ending), most fans have begrudgingly accepted that the original title was the last thing we could expect to see set in BG&E's world.
But perhaps we all lost hope too soon. In an interview taken from the latest edition of French gaming magazine JeuxVideo, game designer Michel Ancel makes the surprising revelation that not only does a sequel to Beyond Good and Evil actually exist (on paper anyway) but that the title has in fact been in pre-production mode at his studio for over a year.
A translated transcript sheds some further light:
"Beyond Good & Evil was regarded as being one of the best games of 2003. Unfortunately it didn't get the business success to which it was entitled. We've actually been working on Beyond Good & Evil 2 in pre-production for a year, and we're continuing to do do small-committee research on it. At the moment the game is still at the outline stage as Ubisoft hasn't yet technically given its agreement. There are however 10 to 12 people working on the project right now."
We want the game to be set in the continuity of the first title with a large variety of gameplay types and plenty of emotional resonance in the gameplay and the characters. This time we're examining the future of the planet and its relationship with its animal inhabitants."
So while it sounds like the game isn't exactly coming for sure, things are at least looking very hopeful. Ready those cameras, folks, and this time we hope that more of you are willing to take a chance on Jade and her crew of anthropomorphic pals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |