quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
standaard is 10w40... zal bij matsda ook wel zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 16:47 schreef ook_gek het volgende:
paladijn, wat voor olie knikker jij in je auto dan.
ik moet volgens mij olie bij vullen
tikt ie? De mijne stond ook wat laag in de olie afgelopen weekend...quote:Op zondag 11 mei 2008 16:47 schreef ook_gek het volgende:
paladijn, wat voor olie knikker jij in je auto dan.
ik moet volgens mij olie bij vullen
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek zijn standaard "ik heb een mazda MX5 maar ik heb geen idee hoe je er mee om moet gaan" post is vroeg dit topic
zelf de actie verzorgen.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja dat benik dus
Wat moet ik nu doen als ik gezellig met een babe op de bank zit
ga ik dat er maar in knallen dan. Hij is vrij laag zeg maar.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
standaard is 10w40... zal bij matsda ook wel zijn
geleidelijk bijvullen en opnieuw peilen. En niet doen bij warme motor want dan zit de olie al door het blok en is het oliepeil onderin altijd lager.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga ik dat er maar in knallen dan. Hij is vrij laag zeg maar.
En paladijn, tikken heeft hij altijd al iets gedaan. Maar van de week even olie gepijlt en hij staat iets boven de min dus moet maar even wat bij gaan doen.
hoe weet ik eigelijk of je er uit eindelijk genoeg in getieft heb?
ja dat van een koude motor wist ik jaquote:Op zondag 11 mei 2008 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
geleidelijk bijvullen en opnieuw peilen. En niet doen bij warme motor want dan zit de olie al door het blok en is het oliepeil onderin altijd lager.
Je hond in de auto zettenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:00 schreef ook_gek het volgende:
ja maar ja s'avonds wil je toch weer je raam dicht kunnen doen he
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:01 schreef BoJo het volgende:
Alex hou jij de stratenmakers ferraris topics ff in de gaten overal want ik zag dat ik gisteren 2x op de foto gezet ben toen ik de kat ging voeren.
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
TVT.
Nou, vooruit.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
met moemoe op een terras gezeten tijdens de elfstedentocht, en daarna met moemoe. Lyssa en sebasser op een terras in groningen gezeten, ook goed, Xje?
Wel aardige mensen, heb een tijdje met ze opgereden, en kort mee gepraat na de foto's. Iig ff kaartje gegeven ookquote:Op maandag 12 mei 2008 23:36 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Die raambanden die velgen
![]()
Volgend jaar rij ik wel weer mee
dan is dat fout want hij doet geen pssstquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar waarom moet dat op en neer naar de US. Waarom is dat dan opeens zo speciaal?
Met hele kleine piemoltjes....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
Toyosti-meet.
Precies, wij moeten de andere kant op compenseren!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd. Treinreizigers zijn pas echte mannen.
Dat zou de nieuwe slogan van de NS moeten worden "Heb jij ook zo'n enorme lul? Reis met de trein!"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies, wij moeten de andere kant op compenseren!
Bodykitje om de trein en neon er onder ::')quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou de nieuwe slogan van de NS moeten worden "Heb jij ook zo'n enorme lul? Reis met de trein!"
Ik zie alle rijstsjonnen al met een beteuterd gezicht in hun CRXjes zitten
Alexxx!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben weer werkloos, zoals jullie me kennen
Wie is die man toch die elke dag het vlees snijdt?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Die vent met die MX5 heeft iets teveel vlees gesneden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wie is die man toch die elke dag het vlees snijdt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je m een worstje teveel gevoerd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die vent met die MX5 heeft iets teveel vlees gesneden.
En nu een paar weken vakantie, contract heb ik nog tot 1 juni. Vond 1 jaar wel genoeg bij dit bedrijf.quote:
Niet normaal hèquote:
Sterf.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu de rest van de randstad nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |