quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
standaard is 10w40... zal bij matsda ook wel zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 16:47 schreef ook_gek het volgende:
paladijn, wat voor olie knikker jij in je auto dan.
ik moet volgens mij olie bij vullen
tikt ie? De mijne stond ook wat laag in de olie afgelopen weekend...quote:Op zondag 11 mei 2008 16:47 schreef ook_gek het volgende:
paladijn, wat voor olie knikker jij in je auto dan.
ik moet volgens mij olie bij vullen
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek zijn standaard "ik heb een mazda MX5 maar ik heb geen idee hoe je er mee om moet gaan" post is vroeg dit topic
zelf de actie verzorgen.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja dat benik dus
Wat moet ik nu doen als ik gezellig met een babe op de bank zit
ga ik dat er maar in knallen dan. Hij is vrij laag zeg maar.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
standaard is 10w40... zal bij matsda ook wel zijn
geleidelijk bijvullen en opnieuw peilen. En niet doen bij warme motor want dan zit de olie al door het blok en is het oliepeil onderin altijd lager.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga ik dat er maar in knallen dan. Hij is vrij laag zeg maar.
En paladijn, tikken heeft hij altijd al iets gedaan. Maar van de week even olie gepijlt en hij staat iets boven de min dus moet maar even wat bij gaan doen.
hoe weet ik eigelijk of je er uit eindelijk genoeg in getieft heb?
ja dat van een koude motor wist ik jaquote:Op zondag 11 mei 2008 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
geleidelijk bijvullen en opnieuw peilen. En niet doen bij warme motor want dan zit de olie al door het blok en is het oliepeil onderin altijd lager.
Je hond in de auto zettenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:00 schreef ook_gek het volgende:
ja maar ja s'avonds wil je toch weer je raam dicht kunnen doen he
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:01 schreef BoJo het volgende:
Alex hou jij de stratenmakers ferraris topics ff in de gaten overal want ik zag dat ik gisteren 2x op de foto gezet ben toen ik de kat ging voeren.
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
TVT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |