De hele dag inderdaad, ik ga straks die kant op (even 1,5 uur reizen)!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is inderdaad moederdag, dag ja, de hele dag.
En er is vast wel iemand die even een nieuw topic opent terwijl ik in de zon ga zitten.
quote:
Ik weetquote:
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 11 mei 2008 14:59 schreef crossover het volgende:
Kap eens met die fipo's, in de laatste 10 topics staan er 7.
OK?
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Mijn hele bestaan draait om de fipo hebben
Daar gaat heel je leven!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:59 schreef crossover het volgende:
Kap eens met die fipo's, in de laatste 10 topics staan er 7.
OK?
pollquote:Op zondag 11 mei 2008 15:03 schreef crossover het volgende:
Oei wat doe ik nu
Hoe gaan we een compromis sluiten?
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet dus kappen met je leven van de modjes
Sinds wanneer heerst er op FOK! een democratie??quote:
Merk je nu ook dat je klote functioneerd in het echtw leven omdat je deze hierarchie gewent bentquote:Op zondag 11 mei 2008 15:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Sinds wanneer heerst er op FOK! een democratie??
Een totalitaire dictatuur is het! Luisteren zul je [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Sinds wanneer heerst er op FOK! een democratie??
Een totalitaire dictatuur is het! Luisteren zul je [ afbeelding ]
Grapje hoor!! Ik luister toch best naar jullie?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
Wat vind ik nu in het vriesvak.. Perenijsjes
Ik zit aan van die ijsjes met 2 stokjes!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb hier een complete ijskaartquote:Op zondag 11 mei 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
Op een terrasje? of een goed gevulde vriesvak..quote:
Campingwinkeltje enzoquote:Op zondag 11 mei 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Op een terrasje? of een goed gevulde vriesvak..
Kom er net achter dat er ook nog van die magnum en raketjes liggen
Nu heb ik er ook trek inquote:Raket FTW
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Campingwinkeltje enzo
Willen jullie nog steeds in Utrecht meeten![]()
[..]
Nu heb ik er ook trek in
Vooral bejaarden en gezinnen hierquote:Op zondag 11 mei 2008 15:18 schreef KaheemSaid het volgende:
De camping is voor arbeiders en proleten!
quote:
Kunnen gezinnen niet uit arbeiders bestaan en kunnen bejaarden geen proleten zijn, uberhaupt!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral bejaarden en gezinnen hier
Maar wij ownen de camping![]()
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ga jij ook nog eens beginnen![]()
Het wordt deze zomer "StageSC op tournee"
Didamquote:
Die dingen met die 2 stokjes, moest ik vaak dan delen met mijn zusjequote:Op zondag 11 mei 2008 15:16 schreef Californium het volgende:
perenijsjesDie dingen met die 2 stokjes
Raketjes
Truequote:Op zondag 11 mei 2008 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kunnen gezinnen niet uit arbeiders bestaan en kunnen bejaarden geen proleten zijn, uberhaupt!
Traumaaaaaquote:Op zondag 11 mei 2008 15:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die dingen met die 2 stokjes, moest ik vaak dan delen met mijn zusje
StageSC komt naar je toe deze zomer!!!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ga jij ook nog eens beginnen![]()
Het wordt deze zomer "StageSC op tournee"
Je gaat elk weekend naar huis toe om daar zinnen als "Halloooooowww, wil je ook een colaaaaaaaaahhhh" uit te brengen?quote:
awwww.... *knuffel geeft *quote:Op zondag 11 mei 2008 15:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die dingen met die 2 stokjes, moest ik vaak dan delen met mijn zusje
Ik ga elk weekend naar huis om te zeggen..."Wilt u er een tasje Bijjjjj" of "kan ik u ergens mee helpuuuuhhh?"quote:Op zondag 11 mei 2008 15:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je gaat elk weekend naar huis toe om daar zinnen als "Halloooooowww, wil je ook een colaaaaaaaaahhhh" uit te brengen?
straks in de zon gezeten...quote:
Achterhoek is tofquote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
StageSC komt naar je toe deze zomer!!!
Somsquote:
Oh je werkt nog in je oude woonplaats, ik ga niet zo vaak meer naar mijn ouders.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga elk weekend naar huis om te zeggen..."Wilt u er een tasje Bijjjjj" of "kan ik u ergens mee helpuuuuhhh?"
Vind het toch sneu dat mijn mama de hele week alleen zit...En ze vind het altijd leuk als ze in het weekend iemand heeft om tegen te kletsen....quote:Op zondag 11 mei 2008 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh je werkt nog in je oude woonplaats, ik ga niet zo vaak meer naar mijn ouders.
Was wel grappig, was op het strand van Hoek van Holland.. een paar Tokkies uit Rotterdam zat te zeiken over het strand.. dat er geen genoeg platen lagen om van het strand op/af te komen. Wat zijn het hier ook een stelletje boeren, riep er een..quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was wel grappig, was op het strand van Hoek van Holland.. een paar Tokkies uit Rotterdam zat te zeiken over het strand.. dat er geen genoeg platen lagen om van het strand op/af te komen. Wat zijn het hier ook een stelletje boeren, riep er een..
Zei ik, sinds wanneer wonen er boeren in Rotterdam.. Tokkie had niet in de gaten dat Hoek van Holland bijna 80 jaar onder de gemeente Rotterdam valt..
Tokkie, had niks meer te klagen
ach nee, boeiend.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
straks in de zon gezeten...
Nu te warm!![]()
Over een uurtje er weer in ofzo
Mijn zusje gaat vaker weekends naar huis, heb vaak wel wat te doen en niet zoveel de behoefte om naar huis te gaan!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind het toch sneu dat mijn mama de hele week alleen zit...En ze vind het altijd leuk als ze in het weekend iemand heeft om tegen te kletsen....
En me huidje danquote:Op zondag 11 mei 2008 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach nee, boeiend.
Gewoon blijven zitten.
Gister ook de hele dag in de zon gezeten, was echt kapot van de hitte op een gegeven moment
piepklein beetje insmeren tegen de huidkanker maar niet omdat ik anders verbrand.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
En me huidje dan![]()
Die kan niet tegen zoveel zon
![]()
Ik smeer me eigenlijk nooit in, slecht héquote:Op zondag 11 mei 2008 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
piepklein beetje insmeren tegen de huidkanker maar niet omdat ik anders verbrand.
met deze hitte gaat er factor 40 op.....quote:Op zondag 11 mei 2008 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
piepklein beetje insmeren tegen de huidkanker maar niet omdat ik anders verbrand.
Ik zit ook richting factor 30-40.. anders loop ik een paar dagen als een kreeft rond.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
met deze hitte gaat er factor 40 op.....Met een beetje geluk verbrand ik dan niet
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit ook richting factor 30-40.. anders loop ik een paar dagen als een kreeft rond.
whehe ik gebruik nu factor 40, maar normaal als ik zeil enzo, gebruik ik factor 50 tot 75quote:Op zondag 11 mei 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
met deze hitte gaat er factor 40 op.....Met een beetje geluk verbrand ik dan niet
Ik ook, maar straks weer bbq-enquote:Op zondag 11 mei 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
doe nu gewoon nog slimmer en dat is binnen zitten
quote:
of buiten onder het parasolletjequote:Op zondag 11 mei 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
doe nu gewoon nog slimmer en dat is binnen zitten
Laptop staat in Nijmegen...dus binnen achter de PC...quote:
Jij verbrand ook zo snelquote:Op zondag 11 mei 2008 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehe ik gebruik nu factor 40, maar normaal als ik zeil enzo, gebruik ik factor 50 tot 75sunblock...anders dan verbrand ik zelfs met factor 40
![]()
Rood haar FTW!!!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij verbrand ook zo snelHoe komt dat?
en een bleke huid met sproeten?quote:
niet heel bleek, wel sproeten, maar verbrand vrij snel, maar gelukkig als ik bruin word dan hou ik dat heeeeel lang vast, dusi k ben vaak de halve winter nog bruin van de zomerquote:
Waarom zijn wij zo kansloosquote:
Je kan bij mij nog steeds een heel klein beetje zien waar mijn horlogebandje twee jaar geleden heeft gezeten...quote:Op zondag 11 mei 2008 15:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet heel bleek, wel sproeten, maar verbrand vrij snel, maar gelukkig als ik bruin word dan hou ik dat heeeeel lang vast, dusi k ben vaak de halve winter nog bruin van de zomer
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je ook mee met Yesse en mij, met het "wij willen een leven"-project?
dat is dus gedeeltelijk waarom ik nu zonder horloge loop, tijdens zeilen altijd horloge om en dan aan het eind van de zomer heb ik een witte streep op mn arm niet te geloven, dus nu eerst voor de zomervakantie (wanneer ik weer ga zeilen) zonder horloge lopen... beetje opbruinenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kan bij mij nog steeds een heel klein beetje zien waar mijn horlogebandje twee jaar geleden heeft gezeten...Ik was die zomer zo bruin(voor mij doen
) dat je dat nu nog kan zien
vind het altijd wel fijn dat ik kan zien dat ik iig een beetje kleur hebquote:Op zondag 11 mei 2008 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is dus gedeeltelijk waarom ik nu zonder horloge loop, tijdens zeilen altijd horloge om en dan aan het eind van de zomer heb ik een witte streep op mn arm niet te geloven, dus nu eerst voor de zomervakantie (wanneer ik weer ga zeilen) zonder horloge lopen... beetje opbruinen
Dat we een wat boeiender leven willenquote:
dat ik een kleurtje heb zie ik wel aan mn melkfleswitte-bovenbenenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
vind het altijd wel fijn dat ik kan zien dat ik iig een beetje kleur heb![]()
Alleen is mijn horloge nu kapot
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat we een wat boeiender leven willen
En Yesse is goed bezig, want is hier is al een tijdje niet geweest
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat ik een kleurtje heb zie ik wel aan mn melkfleswitte-bovenbenen
quote:
Minder te gaan fok!ken?quote:
Ik fok! al niet zoveelquote:
de tijd dat ik met een speedo aan ga zeilen zal waarschijnlijk nooit komen, dus die bovenbenen blijven witquote:
Awww....Ga met je speedo in de zon zitten?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de tijd dat ik met een speedo aan ga zeilen zal waarschijnlijk nooit komen, dus die bovenbenen blijven wit
quote:
Dudequote:Op zondag 11 mei 2008 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de tijd dat ik met een speedo aan ga zeilen zal waarschijnlijk nooit komen, dus die bovenbenen blijven wit
Geniet er van dudequote:Op zondag 11 mei 2008 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga BBQEN!!!!!!! TOTOTOTTTOTOTOOOTTOTOT de volgende keer!![]()
![]()
![]()
mm nou weet je mmm nee, ik heb niet het figuur voor een speedo denk ikquote:Op zondag 11 mei 2008 16:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Awww....Ga met je speedo in de zon zitten?
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga BBQEN!!!!!!! TOTOTOTTTOTOTOOOTTOTOT de volgende keer!![]()
![]()
![]()
ow....tja...geen verstand van die mannendingenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mm nou weet je mmm nee, ik heb niet het figuur voor een speedo denk ik
de zon is te warm en we hebben geen levenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:18 schreef Bravebart het volgende:
Waarom gaan jullie zo hard op zulks een zonnige dag als vandaag?
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
de zon is te warm en we hebben geen leven
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
de zon is te warm en we hebben geen leven
Die doet alsof ze het druk heeftquote:Op zondag 11 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat zonquote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat zon
Ga naar het strand!
[ afbeelding ]
Heb net een limoen-ijsje opquote:Op zondag 11 mei 2008 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen zit aan het ijs. En wij hebben ze niet eens in huis volgens mijen de winkels zijn ook niet open natuurlijk
![]()
Ik ga liever kijken als ramptoeristquote:Op zondag 11 mei 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit....Met z'n allen hutje mutje op het strand liggen....Lijkt mij dus echt niets
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ondertussen gewoon meelezen![]()
Ff zwaaien dan maar: Hoi Yesse![]()
Ze is nu bij dr omaquote:Op zondag 11 mei 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ondertussen gewoon meelezen![]()
Ff zwaaien dan maar: Hoi Yesse![]()
quote:
Nee iddquote:Op zondag 11 mei 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit....Met z'n allen hutje mutje op het strand liggen....Lijkt mij dus echt niets
Newbquote:
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee iddMoet iedereen morgen weer werken? Zoja dan alsnog strand, zonee, dan maar ergens anders heen
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
En nog ff 2 briljante filmpjes, voor wie ze nog niet kent:
Ik ook hoorquote:
quote:
Sorry hoor, ik weet zulke dingen nooitquote:
quote:Gratis meisjes scoren?
Gratis dating lukte mij ook nooit, tot ik het geheim ontdekte..
het geheim naar een kansloos leven? Of het geheim om meisjes te ontmoetenquote:
Lathum wasquote:Op zondag 11 mei 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
het geheim naar een kansloos leven? Of het geheim om meisjes te ontmoeten![]()
Zullen we dat in het midden latenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
het geheim naar een kansloos leven? Of het geheim om meisjes te ontmoeten![]()
Ik ben er altijd als eerste ervan op de hoogte als er een vrije dag isquote:Op zondag 11 mei 2008 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik weet zulke dingen nooit
En, werkt het een beetje??quote:
quote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, maar wat is het antwoord nou?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben er altijd als eerste ervan op de hoogte als er een vrije dag is
Zeker zeker, ga toch niet achter de pc zitten met dit mooie weerquote:
quote:
He manquote:
sorry hoorquote:Op zondag 11 mei 2008 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, maar wat is het antwoord nou?![]()
Yenice mocht immers niet met haar mond vol praten...quote:
Yenice is bij dr oma, wel opletten hequote:Op zondag 11 mei 2008 16:41 schreef Deansensitized het volgende:
Yenice mocht immers niet met haar mond vol praten
Was niet zo bedoeldquote:Op zondag 11 mei 2008 16:41 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry hoor![]()
Morgen is bijna iedereen vrij![]()
2e pinksterdag enzo
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker zeker, ga toch niet achter de pc zitten met dit mooie weer.
Morgen draait de Nederlandse [en Europese] economie op van die noeste arbeiders als Piles en ikquote:Op zondag 11 mei 2008 16:41 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry hoor![]()
Morgen is bijna iedereen vrij![]()
2e pinksterdag enzo
Zegt ze jaquote:
Dat doen jij en Yenice ons geloven ja...quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Morgen draait de Nederlandse [en Europese] economie op van die noeste arbeiders als Piles en ik
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen zijn mijn ouders weg naar Turkijne, dus dat is pas genieten![]()
mooi feestjes houden
Je gaat me toch niet vertellen dat je al de hele dag achter de pc zitquote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:46 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn stagebedrijf
Maar dan gewoon in de poductie. Frontjes monteren [frontjes aan printplaten schroeven], of koelblokjes lijmen, of boards testen, vanalles
Dat werk kom ik straks ook te doen [testen] als ik klaar ben met school, en dat is zwaar tof
neej hoor....sinds uurtje of 2 ongeveer.. Toen werd het iets te warm buitenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je al de hele dag achter de pc zit?
Wat denken jullie wel niet van onsquote:Op zondag 11 mei 2008 16:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat doen jij en Yenice ons geloven ja...
Zekersquote:
Hehe, dat is ook weer waarquote:Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel niet van ons
En als ze hier zou zijn zou ik dat zeker niet geheimhouden![]()
pak sneeuw hoeft ook nietquote:Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zekers
Mij ook te warm buiten... hitte
Geef mij maar een pak sneeuw
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:54 schreef Piles het volgende:
Ik heb nu gewoon ff niks te doen
Ik kan wel gaan gamen, maar dan kan ik niet Fokken
Ja, maar ik ben apartquote:Op zondag 11 mei 2008 16:53 schreef Californium het volgende:
[..]
pak sneeuw hoeft ook niet
Een graadje of 20 buiten zou ik ideaal vinden
Fuckin hell Pilesquote:Op zondag 11 mei 2008 16:54 schreef Piles het volgende:
Ik ga zo TrackMania Nations weer eens even downloaden.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:54 schreef Piles het volgende:
ik ben ook apart....quote:Op zondag 11 mei 2008 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben apart
Maar inderaad, hooguit 20 graden, beetje wind, dat vind ik nog best te doen. Daarboven word het me al snel benauwd
Toch tof manquote:Op zondag 11 mei 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben ook apart....Maar ik hoef ook geen pak sneeuw
Sorry, het is hier altijd saaie zondag. Niet zo dat ik niks te doen heb, maar meestal nergens zin in op zondagquote:
1 keer in de zoveel tijd mag er van mij ook wel en pak vallen hoor....maar ik sta nooit zo stevig met sneeuwquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Toch tof man
Maar altijd als ik dat roep krijg ik scheve gezichten hoor. En dat terwijl ik het toch echt meen
Lekker omduwenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:03 schreef Californium het volgende:
[..]
1 keer in de zoveel tijd mag er van mij ook wel en pak vallen hoor....maar ik sta nooit zo stevig met sneeuw
quote:
Buiten vind ik het te warm, dus ga zo maar ff gamen, want van FOK!ken word je ook niet vrolijkquote:Op zondag 11 mei 2008 16:54 schreef Piles het volgende:
quote:
Goed stevig aan Guus vasthouden danquote:Op zondag 11 mei 2008 17:03 schreef Californium het volgende:
[..]
1 keer in de zoveel tijd mag er van mij ook wel en pak vallen hoor....maar ik sta nooit zo stevig met sneeuw
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed stevig aan Guus vasthouden dan
quote:
goed!quote:Op zondag 11 mei 2008 17:17 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe is het met Guus trouwens?? We zien hem niet zo vaak meer hier...
Even wat muziek que-enquote:Op zondag 11 mei 2008 17:22 schreef Californium het volgende:
waar is iedereen.... zo stil hier in opeens
que-enquote:
doei doeiquote:Op zondag 11 mei 2008 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga ervandoor?Veel plezier nog.
Ik deed alsof ik een leven hadquote:Op zondag 11 mei 2008 17:22 schreef Californium het volgende:
waar is iedereen.... zo stil hier in opeens
Mond weer leegquote:
Had het zelfs bijna gedachtquote:
Met winamp enzoquote:
Ik was bij mn omaquote:Op zondag 11 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op zondag 11 mei 2008 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik deed alsof ik een leven had![]()
[..]
Mond weer leeg
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
doei Cali
Ik ga weer ff doen alsof ik een leven heb
Meer leven als dat wij hebben....quote:
Ik ook nietquote:
Ik wel, 2 zelfs, maar die zijn al een paar jaar doodquote:
Nou...quote:Op zondag 11 mei 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik blijkbaar niet, zit weer vol met foute opmerkingen
Maar morgen kun je uitrusten toch?
Iedereen heeft 2 oma's, helder lichtquote:Op zondag 11 mei 2008 17:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik wel, 2 zelfs,
Dat bedoel ik dusquote:maar die zijn al een paar jaar dood
Neequote:Op zondag 11 mei 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik blijkbaar niet, zit weer vol met foute opmerkingen
Maar morgen kun je uitrusten toch?
Ookal nietquote:
quote:Er wil er 1 naar de speeltuin![]()
Neequote:Op zondag 11 mei 2008 17:46 schreef Bravebart het volgende:
Nou...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neehoorquote:Op zondag 11 mei 2008 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen heeft 2 oma's, helder licht
[..]
Dat bedoel ik dus
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:46 schreef Yesse het volgende:
Ik had tot mn 12e 4 oma's, tot mn 15e 3 oma's en tot mn 17e 2 oma's...![]()
En vanaf mn 10e ofzo maar 1 opaMaar die heb ik ook nog steeds
En ze zijn best hip
quote:
laat zien!quote:
Jajajaja, maar die zou je hier toch nooit postenquote:
Overgroot oma vaders kant: werd 101quote:
quote:
Zo klaarquote:Bartie... zegt (17:46):
naar de speeltuin
Het is dat jij het bentquote:Op zondag 11 mei 2008 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajaja, maar die zou je hier toch nooit posten
Aha..je had 2 oma's en 2 overgroot oma'squote:Op zondag 11 mei 2008 17:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Overgroot oma vaders kant: werd 101
Overgroot oma moeders kant: werd 96
Oma vaders kant: werd 89 (geloof ik)
Oma moeders kant: leeft nog steeds en is nu 71
quote:
Carequote:Op zondag 11 mei 2008 17:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is dat jij het bent
Edit:doe je het alsnog zelf
![]()
Precies. Maar die heetten voor het gemak "oma"quote:Op zondag 11 mei 2008 17:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Aha..je had 2 oma's en 2 overgroot oma's
Ah, zo heb ik er dan ook een tijd lang 4 gehad en volgens mij leeft de oma van mijn vader nog, dus heb ik er 3. Maar daar hebben we geen contact mee en mijn echte oma's spreek ik ook niet zo vaak, want die wonen niet bepaald in de buurt, net als de rest van de familie.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Overgroot oma vaders kant: werd 101
Overgroot oma moeders kant: werd 96
Oma vaders kant: werd 89 (geloof ik)
Oma moeders kant: leeft nog steeds en is nu 71
quote:
Ik heb vroeger nog op de schommel in een speeltuintje gezeten. Het verschil met vroeger was wel dat ik nu een biertje in mijn hand had. We waren even aan het voetballen en ging uitrusten op de schommel.quote:
ahaquote:Op zondag 11 mei 2008 17:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Maar die heetten voor het gemak "oma"
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Post als wraak ook gevoelig materiaal van Yesse
Ja! Of niet natuurlijkquote:Op zondag 11 mei 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik gevoelig materiaal van jou om je over te halen?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Of niet natuurlijk [ afbeelding ]
Nietquote:Op zondag 11 mei 2008 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Of niet natuurlijk [ afbeelding ]
Niet mijn muziekquote:
Neequote:Op zondag 11 mei 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik gevoelig materiaal van jou om je over te halen?
Dit doet me dan weer denken aan die scene uit Friends dat ze alle geheimen over elkaar gaan roepen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 mei 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit doet me dan weer denken aan die scene uit Friends dat ze alle geheimen over elkaar gaan roepen
Alles doet jou denken aan friendsquote:Op zondag 11 mei 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven
Zo terug, ik krijg ff op mn donder
quote:
Succes! Nog steeds GGO's?quote:
Welke?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:01 schreef Yesse het volgende:
Oooooh ik heb A&dM nummer over mezelf gevonden
Jepsquote:
Heel Somsquote:
quote:Je mag niet roken
Want dan ga je dood
En doodgaan laat je aan een ander
Daar hebben we toch oorlog voor
Of de auto voor
Of zo'n man
Die het geweldig zinloos kan
Dus wat zal je je vermoeien
Dus het roken liet ik maar voor wat het was
Je mag niet drinken
Ja, je mag het wel
Maar dan niet meer dan n, twee glazen
Maar ja er gaan zo uit een fles
Snel een glas op zes
En da's fout
(Dus) als je jezelf niet vertrouwt
Moest je ook maar niet meer drinken
Dus het drinken liet ik maar voor wat het was
Ik heb alleen
Heel soms heb ik
Heel soms
Heel soms het vermoeden
Heb ik
Soms vermoed ik (pa pa paaa!)
Dat ik eigenlijk niet besta
Zo sinds een maad of zeven
O, ik ben zo gezond als een vis
En zo saai als het is
Ik ben dood
Alleen vergeten te gaan liggen
Heb je vlekken gemaakt op de bankquote:
okequote:
Idem ditoquote:Op zondag 11 mei 2008 17:10 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Gelukig weet jij lekker toch niet hoe ik eruit zie
Ik hou echt van heel veel soorten muziek.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet mijn muziek
Maar als jij dat wel wat vind...vooral gaan
Ik kijk wel niet zo heel depressief tegen het leven aan, maar op zich herken ik het welquote:
quote:
quote:
Tijd om te gaan bbq-en, anders komt het niet goed hierquote:Op zondag 11 mei 2008 18:08 schreef Californium het volgende:
![]()
Jegoed opvoeden zodat ze niet vlekken
dat kan ook....dat lijkt me dan wel weer leuk jahquote:Op zondag 11 mei 2008 18:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou echt van heel veel soorten muziek.
Maar vooral de setting vind ik wel wat.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijd om te gaan bbq-en, anders komt het niet goed hier
Tot straks
Whehe!quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Whehe!
Mijn haar wordt weer blond. Kut zon.
smakkelijkquote:Op zondag 11 mei 2008 18:12 schreef Yesse het volgende:
Eens kijken of wij niet ook al gaan etenZal wel zo ongeveer
![]()
hier staat ie alweer aanquote:Op zondag 11 mei 2008 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijd om te gaan bbq-en, anders komt het niet goed hier
Tot straks
quote:Spam-records
135 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
134 posts - Teardrop-nl - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
120 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 237 Inspiratie nodig voor mijn stageverslag!
111 posts - Zosk - Stage SC #25 Het gaat nog niet snel genoeg!
111 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 230 Titelloos topic
quote:
Ik denk nog best veelquote:Op zondag 11 mei 2008 18:16 schreef Californium het volgende:
vraag me af hoeveel posts ik nog moet om hier te komen:
[..]
Zo'n webcam enzulks, een van me exen wilt dat ik dat ding aanzetquote:
en je luistert naar haar?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo'n webcam enzulks, een van me exen wilt dat ik dat ding aanzet!Als ik ergens geen zin in heb is het dat wel.
Ik luister helemaal naar niemand!quote:Op zondag 11 mei 2008 18:19 schreef Californium het volgende:
en je luistert naar haar?
Ik wil best met je fokken hoor daar niet van.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik luister helemaal naar niemand!
Ander onderwerp.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil best met je fokken hoor daar niet van.
quote:
Omdat ik geen zin had om naar Didam te gaan. Bij Lathum zijn er ook meer vrouwenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:23 schreef Californium het volgende:
waarom ben je eigenlijk in lathum gaan zwemmen?
Pietermenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:26 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Ik heb helemaal loom vandaag..
ahaquote:Op zondag 11 mei 2008 18:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om naar Didam te gaan. Bij Lathum zijn er ook meer vrouwen. En dat ligt ook wat centraler voor iedereen die vandaag meeging
.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:26 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Ik heb helemaal loom vandaag..
Daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
aha
Didam moet je ook niet naartoe....Klein dorp![]()
En lelijke vrouwen aan het strand
Bruin, bruiner, bruinstquote:Op zondag 11 mei 2008 18:28 schreef Californium het volgende:
nog 8 posts? Ideeen voor een nieuwe TT?
Vrouwen met natuurlijke zwarte harenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar zit ik ook niet op te wachten. Vandaag was er wel een mooie chick op het strand, mooie zwarte haren
!
Ik ben wit...quote:
Ja echtquote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrouwen met natuurlijke zwarte haren
die roze bikini is dan net ietsjes minderquote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja echt. Ze was al behoorlijk bruin, en ze had een roze bikini aan. Ze was echt de shit
.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |