Vind het toch sneu dat mijn mama de hele week alleen zit...En ze vind het altijd leuk als ze in het weekend iemand heeft om tegen te kletsen....quote:Op zondag 11 mei 2008 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh je werkt nog in je oude woonplaats, ik ga niet zo vaak meer naar mijn ouders.
Was wel grappig, was op het strand van Hoek van Holland.. een paar Tokkies uit Rotterdam zat te zeiken over het strand.. dat er geen genoeg platen lagen om van het strand op/af te komen. Wat zijn het hier ook een stelletje boeren, riep er een..quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was wel grappig, was op het strand van Hoek van Holland.. een paar Tokkies uit Rotterdam zat te zeiken over het strand.. dat er geen genoeg platen lagen om van het strand op/af te komen. Wat zijn het hier ook een stelletje boeren, riep er een..
Zei ik, sinds wanneer wonen er boeren in Rotterdam.. Tokkie had niet in de gaten dat Hoek van Holland bijna 80 jaar onder de gemeente Rotterdam valt..
Tokkie, had niks meer te klagen
ach nee, boeiend.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
straks in de zon gezeten...
Nu te warm!![]()
Over een uurtje er weer in ofzo
Mijn zusje gaat vaker weekends naar huis, heb vaak wel wat te doen en niet zoveel de behoefte om naar huis te gaan!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind het toch sneu dat mijn mama de hele week alleen zit...En ze vind het altijd leuk als ze in het weekend iemand heeft om tegen te kletsen....
En me huidje danquote:Op zondag 11 mei 2008 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach nee, boeiend.
Gewoon blijven zitten.
Gister ook de hele dag in de zon gezeten, was echt kapot van de hitte op een gegeven moment
piepklein beetje insmeren tegen de huidkanker maar niet omdat ik anders verbrand.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
En me huidje dan![]()
Die kan niet tegen zoveel zon
![]()
Ik smeer me eigenlijk nooit in, slecht héquote:Op zondag 11 mei 2008 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
piepklein beetje insmeren tegen de huidkanker maar niet omdat ik anders verbrand.
met deze hitte gaat er factor 40 op.....quote:Op zondag 11 mei 2008 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
piepklein beetje insmeren tegen de huidkanker maar niet omdat ik anders verbrand.
Ik zit ook richting factor 30-40.. anders loop ik een paar dagen als een kreeft rond.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
met deze hitte gaat er factor 40 op.....Met een beetje geluk verbrand ik dan niet
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit ook richting factor 30-40.. anders loop ik een paar dagen als een kreeft rond.
whehe ik gebruik nu factor 40, maar normaal als ik zeil enzo, gebruik ik factor 50 tot 75quote:Op zondag 11 mei 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
met deze hitte gaat er factor 40 op.....Met een beetje geluk verbrand ik dan niet
Ik ook, maar straks weer bbq-enquote:Op zondag 11 mei 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
doe nu gewoon nog slimmer en dat is binnen zitten
quote:
of buiten onder het parasolletjequote:Op zondag 11 mei 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
doe nu gewoon nog slimmer en dat is binnen zitten
Laptop staat in Nijmegen...dus binnen achter de PC...quote:
Jij verbrand ook zo snelquote:Op zondag 11 mei 2008 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehe ik gebruik nu factor 40, maar normaal als ik zeil enzo, gebruik ik factor 50 tot 75sunblock...anders dan verbrand ik zelfs met factor 40
![]()
Rood haar FTW!!!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij verbrand ook zo snelHoe komt dat?
en een bleke huid met sproeten?quote:
niet heel bleek, wel sproeten, maar verbrand vrij snel, maar gelukkig als ik bruin word dan hou ik dat heeeeel lang vast, dusi k ben vaak de halve winter nog bruin van de zomerquote:
Waarom zijn wij zo kansloosquote:
Je kan bij mij nog steeds een heel klein beetje zien waar mijn horlogebandje twee jaar geleden heeft gezeten...quote:Op zondag 11 mei 2008 15:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet heel bleek, wel sproeten, maar verbrand vrij snel, maar gelukkig als ik bruin word dan hou ik dat heeeeel lang vast, dusi k ben vaak de halve winter nog bruin van de zomer
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je ook mee met Yesse en mij, met het "wij willen een leven"-project?
dat is dus gedeeltelijk waarom ik nu zonder horloge loop, tijdens zeilen altijd horloge om en dan aan het eind van de zomer heb ik een witte streep op mn arm niet te geloven, dus nu eerst voor de zomervakantie (wanneer ik weer ga zeilen) zonder horloge lopen... beetje opbruinenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kan bij mij nog steeds een heel klein beetje zien waar mijn horlogebandje twee jaar geleden heeft gezeten...Ik was die zomer zo bruin(voor mij doen
) dat je dat nu nog kan zien
vind het altijd wel fijn dat ik kan zien dat ik iig een beetje kleur hebquote:Op zondag 11 mei 2008 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is dus gedeeltelijk waarom ik nu zonder horloge loop, tijdens zeilen altijd horloge om en dan aan het eind van de zomer heb ik een witte streep op mn arm niet te geloven, dus nu eerst voor de zomervakantie (wanneer ik weer ga zeilen) zonder horloge lopen... beetje opbruinen
Dat we een wat boeiender leven willenquote:
dat ik een kleurtje heb zie ik wel aan mn melkfleswitte-bovenbenenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
vind het altijd wel fijn dat ik kan zien dat ik iig een beetje kleur heb![]()
Alleen is mijn horloge nu kapot
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat we een wat boeiender leven willen
En Yesse is goed bezig, want is hier is al een tijdje niet geweest
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat ik een kleurtje heb zie ik wel aan mn melkfleswitte-bovenbenen
quote:
Minder te gaan fok!ken?quote:
Ik fok! al niet zoveelquote:
de tijd dat ik met een speedo aan ga zeilen zal waarschijnlijk nooit komen, dus die bovenbenen blijven witquote:
Awww....Ga met je speedo in de zon zitten?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de tijd dat ik met een speedo aan ga zeilen zal waarschijnlijk nooit komen, dus die bovenbenen blijven wit
quote:
Dudequote:Op zondag 11 mei 2008 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de tijd dat ik met een speedo aan ga zeilen zal waarschijnlijk nooit komen, dus die bovenbenen blijven wit
Geniet er van dudequote:Op zondag 11 mei 2008 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga BBQEN!!!!!!! TOTOTOTTTOTOTOOOTTOTOT de volgende keer!![]()
![]()
![]()
mm nou weet je mmm nee, ik heb niet het figuur voor een speedo denk ikquote:Op zondag 11 mei 2008 16:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Awww....Ga met je speedo in de zon zitten?
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga BBQEN!!!!!!! TOTOTOTTTOTOTOOOTTOTOT de volgende keer!![]()
![]()
![]()
ow....tja...geen verstand van die mannendingenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mm nou weet je mmm nee, ik heb niet het figuur voor een speedo denk ik
de zon is te warm en we hebben geen levenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:18 schreef Bravebart het volgende:
Waarom gaan jullie zo hard op zulks een zonnige dag als vandaag?
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
de zon is te warm en we hebben geen leven
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
de zon is te warm en we hebben geen leven
Die doet alsof ze het druk heeftquote:Op zondag 11 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat we een wat boeiender leven willen
En Yesse is goed bezig, want is hier is al een tijdje niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |