abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58702615
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:26 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

ctrl - spatie (of appel - spatie) 'w' en Enter

4 toetsaanslagen BIAAAAAAAAATCH!
3 toetsaanslagen bitch

3ds max studio 2009

ctrl-shift-3

zonder enter.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:30:04 #177
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58705017
Laatst is een mac gebruiker hier gearresteerd wegens verboden wapenbezit

Hij had een mes in zijn rug
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:14:30 #178
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_58706017
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:40 schreef Sampsoem het volgende:
http://store.apple.com/us

Ligt het nou aan mij of gaat er iets niet goed?
Kanker
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
pi_58710389
Hoe zit het eigenlijk met open source als Open Office voor de Mac? Volgens mijn broer moet je daar een of ander convert-programmaatje voor hebben, X11 of zo.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 mei 2008 @ 18:13:54 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58710476
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:08 schreef Kontiki het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met open source als Open Office voor de Mac? Volgens mijn broer moet je daar een of ander convert-programmaatje voor hebben, X11 of zo.
quote:
Download OpenOffice.org for Mac OS X

There are currently two different flavours of OpenOffice.org for Mac OSX:

OpenOffice.org Aqua for Mac OSX is a productivity application with the native look and feel on Mac OSX. Only beta and pre-release versions of it are available for now.

OpenOffice.org X11 for Mac OSX is a direct port of OpenOffice.org for Unix, which uses the X11 windowing environemnt. Use this if your MacOSX is older than 10.3 or you depend on having an offical OpenOffice.org release.
bron
En daarnaast is er nog neooffice en heeft apple zelf een prachtige office suite (iwork) voor nog geen 80 euro welke onder andere het briljante keynote bevat.
pi_58710591
80 euro, da's dan op zich erg netjes, als je ziet wat Microsoft voor haar Office suite vraagt.

Heb ook goede dingen over Keynote en Pages gehoord. Aan de andere kant is Open Office ook prima, voor nop.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:38:04 #182
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58712141
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:19 schreef Kontiki het volgende:
80 euro, da's dan op zich erg netjes, als je ziet wat Microsoft voor haar Office suite vraagt.

Heb ook goede dingen over Keynote en Pages gehoord. Aan de andere kant is Open Office ook prima, voor nop.
Ja, vooral als openoffice gratis is.

Onder de streep tel je een paar dingen bij elkaar op hoe dan ook is de prijs bepalend, zo niet doorslaggevend.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_58718412
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:08 schreef Kontiki het volgende:
Dat zit gewoon op één van je installatie-cd's. Ik vind het programma (Open Office) zelf een prima alternatief voor de Microsoft-versie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_58720623
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik weer met Windows moet werken (op werk, bij anderen) zit ik na een minuut al weer te zuchten over de overbodige popups steeds, het omslachtige gedoe om dingen voor elkaar te krijgen
en de belachelijk gekozen defaults (waarom iedere keer weer bij het openen van een bestand standaard filteren op dat fucking RTF ipv gewoon 'All files' waar ik het de vorige keer ook al op had gezet? allemaal weer onnodige tijdvretende handelingen)
Ik heb hier het probleem dat Windows constant loopt te rotzooien met de schermresolutie-instellingen. Als ik Windows start wanneer mijn KVM switch niet op de Windows machine staat, zet ie z'n resolutie op 1024x768 (de default KVM resolutie). Wanneer ik de KVM dan switch naar de Windows machine, blijft ie op 1024x768 staan. Als ik daarna Windows reboot, blijft ie op 1024x768 staan. Hij heeft gewoon zelfstandig de hele setting veranderd! Ik moet ook altijd zelf de resolutie goed zetten als ik eens een ander scherm aansluit, en dingen als dual-view weer goed zetten (posities van schermen ten opzichte van elkaar).

Dat soort dingen moeten gewoon goed werken... niet de grote features, maar dit soort kleine dingetjes. Als ik thuis mijn widescreen LCD op m'n Macbook zet, staat alles direct goed, 1680x1050, bureaublad doorgetrokken links van m'n externe scherm. Zet ik het Samsung scherm op m'n werk eraan, 'hee, de samsung van de vorige keer', resolutie 1280x1024 en desktop doortrekken onder m'n externe scherm. Ik stel het 1 keer in en dat is het dan.

Ik moet bij de Windows machine van m'n vader regelmatig de resolutie van 1600x1200 naar 1280x960 zetten omdat ik ooit de grote fout heb gemaakt die Windows te installeren met een groter scherm, en af en toe valt ie daarop terug. Meestal niet, heel soms. Na het opstarten. Da's logica zeg ik je

Als er overigens iets op m'n Mac gebeurt wat niet goed is (ja het kan ), heb ik meer het gevoel dat ik kan zien wat er gebeurt, dat er meer wordt gelogd. Doen UNIX machines van nature al veel.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 17 mei 2008 @ 12:41:07 #185
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58724363
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:25 schreef Henno het volgende:
KVM switch
Gebruik dan ook gewoon een remote control programma, dan heb je geen overbodige kabels meer
pi_58727628
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Gebruik dan ook gewoon een remote control programma, dan heb je geen overbodige kabels meer
Als je dingen als Remote Desktop/VNC/Terminal Server/etc bedoelt: dat is geen vervanging voor een directe DVI videoverbinding. Of het is tegenwoordig net zo snel bij veel schermupdates zoals video e.d., wat ik betwijfel. Dual screen is ook niet triviaal met alle platformen.

KVM is handiger ook trouwens... met een paar toetsaanslagen compleet switchen van computer, of alleen de audio naar een andere computer, of alleen het aangesloten USB apparaat op de KVM switch naar een andere computer... etc.

Kabels heb ik trouwens geen last van, kwestie van 1 keer goed neerleggen.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_58733046
Afijn, de topic begon als een klacht over de Apple fanboys en is nu omgeslagen in.........bewondering?
75 topics = FIN
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:05:05 #188
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_58733671
Geef maar toe: je wilt gewoon zo'n geil laptopje. Ik type dit ook vanaf een MacBook, wat kan mij het nou schelen of een aldi laptop bijna net zo goed is? Macs zijn gewoon veel mooier.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:23:44 #189
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_58733993
Ipod...
Klacht in 1 keer weggevaagd... slotje...
love's a loaded gun....
pi_58734404
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:05 schreef Stigma het volgende:
Geef maar toe: je wilt gewoon zo'n geil laptopje. Ik type dit ook vanaf een MacBook, wat kan mij het nou schelen of een aldi laptop bijna net zo goed is? Macs zijn gewoon veel mooier.
MacBooks.
Ik type dit vanaf een iBook.
ROBODEMONS..................|:(
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 mei 2008 @ 23:05:24 #191
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58734824
Ik vanaf een clamshell
  zondag 18 mei 2008 @ 00:22:11 #192
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_58736097
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:05 schreef Stigma het volgende:Macs zijn gewoon veel mooier.
En daar heb je de arrogantie van de gemiddelde Mac-user weer.

Een Mac is niet mooier, jij vindt een Mac mooier. Ik vind ze helemaal niet mooi, zeker de MacBook Pro niet. De gewone zwarte MacBook gaat nog wel, de MBP vind ik gewoon wanstaltelijk.

Geef mij dan maar een Acer of een Tosh.
pi_58737562
quote:
Op zondag 18 mei 2008 00:22 schreef James1988 het volgende:

[..]

En daar heb je de arrogantie van de gemiddelde Mac-user weer.
Doordat je één Mac-user arrogant vindt trek je de conclusie door dat dan elke Mac-user wel arrogant moet zijn. Dat betekent dat je iedereen die een Mac gebruikt arrogant vindt. Een enorme groep mensen waarmee jij nog nooit een woord mee hebt gewisseld. Die noem jij arrogant. De ironie.
quote:
Een Mac is niet mooier, jij vindt een Mac mooier. Ik vind ze helemaal niet mooi, zeker de MacBook Pro niet. De gewone zwarte MacBook gaat nog wel, de MBP vind ik gewoon wanstaltelijk.

Geef mij dan maar een Acer of een Tosh.
Maar natuurlijk:

Ik houd het bij deze:

zondag 18 mei 2008 @ 03:25:31 #194
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_58737737
quote:
Op zondag 18 mei 2008 02:53 schreef dottinator het volgende:

[..]

Doordat je één Mac-user arrogant vindt trek je de conclusie door dat dan elke Mac-user wel arrogant moet zijn. Dat betekent dat je iedereen die een Mac gebruikt arrogant vindt. Een enorme groep mensen waarmee jij nog nooit een woord mee hebt gewisseld. Die noem jij arrogant. De ironie.
Ik ken wel meer dan één Mac-user, en lees ook regelmatig discussies op het internet en het valt me op dat de arrogantste users altijd Mac-users zijn. Noem mij arrogant, maar de feiten lieger er niet om.
quote:
[..]

Maar natuurlijk:
[ afbeelding ]

Ik houd het bij deze:
[ afbeelding ]
Kies ik toch die Acer.
pi_58737750
quote:
Op zondag 18 mei 2008 03:25 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik ken wel meer dan één Mac-user, en lees ook regelmatig discussies op het internet en het valt me op dat de arrogantste users altijd Mac-users zijn. Noem mij arrogant, maar de feiten lieger er niet om.
Welke feiten? Dat de arrogantste users altijd Mac-users zijn? Dat is geen feit, dat is jouw perceptie. En dat je dat als feit beschouwt is niet alleen arrogant maar gewoon ronduit dom en kortzichtig.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2008 @ 08:22:43 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58738462
quote:
Op zondag 18 mei 2008 03:27 schreef dottinator het volgende:
ronduit dom en kortzichtig.
Dat wisten we al op het moment dat duidelijk was dat hij een acer koos.
pi_58739387
quote:
Op zondag 18 mei 2008 03:25 schreef James1988 het volgende:

[..]

Blijft natuurlijk dat de meesten die in dergelijke threads reageren al apple fanboy's zijn. Komt nog eens bij dat je (en iedereen eigenlijk) altijd de extremere reacties het meeste onthoudt. 2 factoren waardoor ze als groep arroganter overkomen dan de doorsnee mac-gebruiker.

Als we het toch over design gaan hebben; geef mij dan maar een IBM T60

of een panasonic toughbook CF74.

Dat zijn tenminste nog notebooks die voor gebruik bestemd zijn itt wat Apple / Acer / Fujitsu... op de markt brengt. Eens een hoogglans of een zilveren laklaagje op een laptop gaan leggen . Na een half jaar intensief gebruik slijt de lak er gewoon af, krijg je krassen waardoor je het plastic eronder te zien krijgt (bij een zwarte valt dat tenminste niet zo op).
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_58739765
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:56 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Blijft natuurlijk dat de meesten die in dergelijke threads reageren al apple fanboy's zijn. Komt nog eens bij dat je (en iedereen eigenlijk) altijd de extremere reacties het meeste onthoudt. 2 factoren waardoor ze als groep arroganter overkomen dan de doorsnee mac-gebruiker.

Als we het toch over design gaan hebben; geef mij dan maar een IBM T60
[ afbeelding ]

of een panasonic toughbook CF74.
[ afbeelding ]

Dat zijn tenminste nog notebooks die voor gebruik bestemd zijn itt wat Apple / Acer / Fujitsu... op de markt brengt. Eens een hoogglans of een zilveren laklaagje op een laptop gaan leggen . Na een half jaar intensief gebruik slijt de lak er gewoon af, krijg je krassen waardoor je het plastic eronder te zien krijgt (bij een zwarte valt dat tenminste niet zo op).
Bij design een panasonic toughbook noemen.. Ja ze zijn goed qua duurzaamheid, maar het design is baggerlelijk
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 18 mei 2008 @ 11:32:48 #199
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58739853
Ik gebruik mijn Macbook Pro allerminst zachtzinnig, maar die ziet er na anderhalf jaar nog steeds prima uit. Beter dan zo'n Fisherprice Panasonic in iedergeval
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_58739894
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij design een panasonic toughbook noemen.. Ja ze zijn goed qua duurzaamheid, maar het design is baggerlelijk
Dat is jouw mening. Ik vind ze op een lompe manier erg mooi, alsof je ze net van de legerdump hebt opgehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')