Veel MacBook Pro's worden gebruikt door artiesten. Het is best handig om in het donker gewoon je toetsenbord te kunnen vinden, zonder dat je daarvoor een lamp aan moet doen (wat storend kan zijn voor de artiest zelf etc). Het is gewoon best logisch en je kan het uit zetten als je het niet wilt.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:01 schreef Buschetta het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam licht plaatsen onder iets waar je nooit naar kijkt ?!?!?
Of je moet wel een hele grote n00b zijn.
o.t
Mac heeft de computer markt altijd benaderd als een automerk. Heel raar eigenlijk.
Stijging in de pc-verkoop was rond de 5% in Q1 2008 (laten we even aannemen dat het aantal legale vs niet legale ongeveer gelijk blijft verhoudingsgewijs). Dat is vér beneden de stijging van 100% die apple neer zet, dus ze doen het in verkoop echt goed.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
2 in plaats van 1?Okee, flauw. Het gaat hierbij ook om wat microsoft verkocht heeft, en als je die groeicijfers naast elkaar legt heb je een goed vergelijk.
Niets, daarom ook dat ik zeg "als het lukt, dan..."quote:En wat geeft je het idee dat de stijgende lijn gehandhaafd kan blijven?
de groei van apple in aantallen is procentueel massas hoger dan de groei van het aantal verkochte PC's (en linuxen op pc's zullen een dergelijk kleine minderheid zijn dat die niet veel invloed zullen neerzetten op die cijfers).quote:Nog maar even een punt waarom microsoft licenties en dus groei misloopt en apple niet:
ik gebruik mijn toestel héél vaak in het donker, en heb daar totaal geen probleem mee. Mijn scherm geeft genoeg licht af om alles te kunnen lezen wat er op de toetsjes staat, en voor te typen heb je toch geen licht nodig zeker. Gewoon de 2 ribbeltjes voelen en tikken, onderhand zou iedereen toch genoeg met een computer overweg moeten kunnen (zeker als je hem voor beroepsmatige doeleinden gebruikt) om blind te kunnen typen.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veel MacBook Pro's worden gebruikt door artiesten. Het is best handig om in het donker gewoon je toetsenbord te kunnen vinden, zonder dat je daarvoor een lamp aan moet doen (wat storend kan zijn voor de artiest zelf etc). Het is gewoon best logisch en je kan het uit zetten als je het niet wilt.
Ik gebruik hem zelf nooit in het donker. Dan slaap ikquote:Op zondag 11 mei 2008 15:13 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik gebruik mijn toestel héél vaak in het donker, en heb daar totaal geen probleem mee. Mijn scherm geeft genoeg licht af om alles te kunnen lezen wat er op de toetsjes staat, en voor te typen heb je toch geen licht nodig zeker. Gewoon de 2 ribbeltjes voelen en tikken, onderhand zou iedereen toch genoeg met een computer overweg moeten kunnen (zeker als je hem voor beroepsmatige doeleinden gebruikt) om blind te kunnen typen.
+ Die 2006 opmerking van jou = kut topicquote:
Ik heb er na al die jaren geen zin meer in, deze discussie. Maar dit moet ik nog even ontkrachten. MPB was in die test de snelste laptop van allemaal. Alleen was het een test van 15 notebooks, niet ALLE notebooks. Dus dat kan nu echt voor altijd en eeuwig "busted" genoemd wordenquote:Niet mooier. Wel sneller. MBP was de snelste laptop die Windows Vista kon draaien. Maar goed, je hebt wel een punt. Als je een Mac koopt wil je eigenlijk geen Windows draaien. Maar ja, ik doe het ook. Zo nu en dan gewoon nodig om te testen.
Het gaat niet om het geld ervoor hebben, het gaan om de vergelijking. Als jullie graag drie keer zoveel willen betalen omdat er een ander merk op staat en tot een "select" groepje behoren (quote:Op zondag 11 mei 2008 19:20 schreef Dorkquemada het volgende:
Dat wij nu wel het geld er voor over hebben, niet zeuren en opzouten![]()
Kut, die heb ik ook eenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:40 schreef McKillem het volgende:
(in mijn geval mijn HP Pavillion DV series slaptop)
Een Apple koop je ook niet om de prijs maar om je voorliefde voor Apple.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kocht vorig jaar een laptop met dualcore 1,73 processor en 2 gb geheugen voor 569,-. Daar kan geen apple tegenop.
Jouw onderschriftje links past dan weer wel bij apple.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Een Apple koop je ook niet om de prijs maar om je voorliefde voor Apple.
Je houd van Apple of je houd er niet van, kansloze kudt discussie..
Sterfquote:Op zondag 11 mei 2008 21:27 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Jouw onderschriftje links past dan weer wel bij apple.
2 halen, 3 betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |