quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:27 schreef ToT het volgende:[..]
Orwell zei dat mensen die niet seropositief zijn aan diezelfde ziekte kunnen overlijden, maar dan heet het anders. ICL?
Ik meende ook ergens gelezen te hebben dat het HIV-virus een compleet onschuldig virusje zou zijn. (Blijkbaar heeft het alleen maar een enge naam gekregen.)
Wat ik me dan afvraag is dat als die ene ziekte (ICL of zo? Misschien ff op googlen) echt bestaat, waarom verzinnen ze dan dat het door het HIV-virus komt? Kunnen ze niet gewoon medicijnen verkopen voor dat ICL? Of is het puur dat de markt voor HIV-geïnfecteerden groter is dan voor dadwerkelijke AIDS/ICL-patiënten?
Verder meende ik Lambiekje nog eens ergens te hebben zien schrijven dat AIDS alleen een ziekte voor Afrikanen of zo was?
AIDS is noemer van ~30 aandoenigen. Ergens midjaren 90 is het het hergedefineerd en zijn er stuk of 16 aandoeningen aan te gevoegd zoals dementie. Puur om het aantal mensen die ziek zouden zijn te laten stijgen. Elk van die aandoengen zijn al decenia (eeuwen) oude aandoeningen. Die kunnen we tegenwoordig allemaal best goed behandelen en is niet noodzakelijk dodelijk.
Punt is dat nu gezegd wordt dat HIV > AIDS veroorzaakt. Wat volkomen onlogisch klinkt in mijn oren maar oké. Als je dus HIV+ bent en je hebt één(paar) van die 30 aandoeningen dan heb je AIDS. Voorheen was het zo als je HIV- was dan had je gewoon KS of iets dergelijks. Vervolgens heeft Amerika bedacht van als je niet-hiv+ maar je hebt wel een lage T-Cell-waarde dan heb je AIDS. Die T-cell definitie is overal in de wereld anders opgesteld. Dus in USA heb je wel AIDS maar in Canada of Nederland niet. Die TCell-waarde fluctueert dagelijks sterk, ook in gezond persoon, dus het gewoon een totaal zinloze meting.
In middels is er dus weer een herdefinieering en wordt gesteld dat je geheel geen hiv hebt maar je hebt toch AIDS. Ook wel genaamd '
idiopatische AIDS’ (ICL)
En dan heb je nog de laatste ontwikkelingen. AIDS-remmer therapie waarbij je immuunsysteem zo goed werk dat je daar aan doodgaat. Dat wordt dan IRIS (Immune Reconstitution Inflammatory Syndrome) genoemd. Maar ook hier staat netjes in de bijsluiter dat de bijwerkingen dezelfde ziektes hebben als je ziekte waaraan je zou lijden.
HIV-testen zijn nergens op geijkt want deze tests kijken naar anti-lichamen, wat dus van alles kan zijn. En niet naar het zogenaamde virus wat al in 1984 gedocumenteerd zou zijn volgens gevestigde orde.
In eerste instantie werd AIDS, GRID (Gay Related Immune Deficiency) genoemd want dat is het nog steeds in de westerse wereld. Het zijn popper gebruikende homo's waarbij de symptomen van AIDS onstaan.
Wat men in Afrika doet is gewoon mensen behandelen met AIDS medicijnen, zonder dat er ook maar een HIV test wordt uitgevoerd, een enkeling daar gelaten natuurlijk. Wat inweze gewoon ondervoeding, TBS, malaria en andere ziektes zijn.
Ik snap niet dat er geen goede watervoerziening word geregeld in Afrika met de ettelijke miljarden die jaarlijks AIDS-fondsen opstrijken. Ik kan daar gewoon niet bij met m'n botte verstand. Het is dus gewoonweg moedwillig de Afrikanen zwak ziek en misselijk te houden. Pillen verstrekken is toch geen oplossing.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.