Waar staat dat van die pesticides? Eneeuh, hebben ze je op de kleuterschool nooit geleerd dat je je fruit even moet wassen voordat je het op eet?quote:Op zondag 21 september 2008 23:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Puur herbivoor hebben we de maag niet voor. Puur carnivorisch eten kunnen we ook niet aan.
We zijn dan ook een omnivoor.
Veganisten zien er ziek uit. flets en zwak. Het kan niet goed zijn. Maar dat is een andere discussie.
Groente fruit was niet slecht. Recentelijk is toch geconstateerd dat er een drastische afname van vitamines is. En nu wordt ook nog eens een keer gezegd dat dosis pesticides met 1000 omhoog mag. Daarom is groente en fruit slecht aan het worden. Mensen krijgen een te kort aan vitamines en gaan aan de vit.preparaten. Maar daar zit een probleem dat verminderd je lensverwachting met 15% en is kankerverwekkend en bovendien neemt je lichaam het matig op.
Als ik zo het Codex principe lees en dat err een depopulatie-programma opgesteld is. Is het voor mij wel duidelijk.
ja leuk in het drinkwater. Krijgen we het niet rechts om krijgen we het wel links om binnen.quote:Op maandag 22 september 2008 08:26 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Waar staat dat van die pesticides? Eneeuh, hebben ze je op de kleuterschool nooit geleerd dat je je fruit even moet wassen voordat je het op eet?
Jij leeft, dus jij eet. Vertel eens, wat eet en drink jij dan wel? En hoe weet jij zo zeker dat hetgeen jij eet en drinkt niet besmet is met het een of ander?quote:Op maandag 22 september 2008 09:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja leuk in het drinkwater. Krijgen we het niet rechts om krijgen we het wel links om binnen.
Heeft ie wss van mij ...quote:Op maandag 22 september 2008 08:26 schreef fruityloop het volgende:
Waar staat dat van die pesticides?
Tot, wat doet het met jou dat een winnares van een Nobel Prijs voor Scheikunde stelt datquote:Op maandag 22 september 2008 21:30 schreef ToT het volgende:
Lambiekje, maar je zei ook dat plantaardige olie slecht voor je is, dat staat los van die (al dan niet bestaande) afname van vitamines e.d. in groenten en fruit.
Nou nou. En wat doe jij er aan om dat tegen te gaan / te stoppen, behalve dan op een forum op Internet anoniem schreeuwen dat er iets aan de hand is?quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:51 schreef Orwell het volgende:
[..]
Tot, wat doet het met jou dat een winnares van een Nobel Prijs voor Scheikunde stelt dat
de HIV>AIDS hypothese wetenschappelijk nooit is bewezen,nooit is aangetoond...?
dat is mi nogal een stelling door nogal niet zomaar iemand...
wtf loop je dan over fruit en sla-olie te lullen!?
we hebben het hier over mogelijke genocide....!
Nou gaan we wel de flauwe toer op hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
Nou nou. En wat doe jij er aan om dat tegen te gaan / te stoppen, behalve dan op een forum op Internet anoniem schreeuwen dat er iets aan de hand is?
Nee hoor, Fok opdoeken hoeft niet. Maar op het moment dat iemand roept dat we het over mogelijke genocide hebben, dat blijkbaar heel goed weet EN daar op een forum actief over post, dan mag ik toch wel de vraag stellen of die persoon meer doet met de informatie die hij blijkbaar heeft dan smorgens opstaan, wat posts plaatsen op een forum over die vermeende genocide, en 's avonds weer met een goed gevoel naar bed gaan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou gaan we wel de flauwe toer op hoor.![]()
Doek dan ineens Fok op hé
Euuh, pesticiden zijn duur, en worden dus behoorlijk afgemeten gesproeid, en daardoor komt er niet zo heel veel op de grond terecht. En als het de wortels wil bereiken is er een transport medium nodig om het de grond in te krijgen, denk aan regen, wat het ook nog erg verdunt...quote:Op maandag 22 september 2008 12:56 schreef Vedanta_veri het volgende:
Alsof fruit wassen helpt, het word niet op het fruit gewreven maar over de velden gespoten, met andere woorden zit het dus in de grond waar de vrucht in groeit, met andere woorden zitten de pesticiden IN het fruit. Lekker snugger hier weer.
Mja het is maar hoe je uitspraken van mensen interpreteert. Het lijkt me erg sterk dat wereldwijd iedere wetenschapper die zich er mee bezig houdt, misleid is of anderen misleidt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:51 schreef Orwell het volgende:
[..]
Tot, wat doet het met jou dat een winnares van een Nobel Prijs voor Scheikunde stelt dat
ja staat er los van net als letta-boter en light-producten. Het is een heel offensief van beroerd voedsel. 80% van ons voedsel zit soja-bonen. Dat heeft ook lelijke bijwerkingen. Wat wel in 15 jaar tijd is doorgevoerd.quote:Op maandag 22 september 2008 21:30 schreef ToT het volgende:
Lambiekje, maar je zei ook dat plantaardige olie slecht voor je is, dat staat los van die (al dan niet bestaande) afname van vitamines e.d. in groenten en fruit.
Ik was de schuldige die het aanzwengelde omdat ik vind dat ons zeer matige kwaliteit voedsel ons immuun aantast...quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:51 schreef Orwell het volgende:
[..]
Niet geDysoned veel more design zuigersquote:
Bij je opleiding is geen objectiviteit meer. Medicijnstudies en farma-studies wordt gesponsord door bigpharma. Docenten, professoren eveneens gesponsord. Dat is het probleem. De tak van tegengegeluiden wordt,net als dat het structureel niet gepubliseerd wordt, niet onderwezen. En dat is naar mijn inziens kwalijk. Er is binnen de gehele branche geen mogelijk om dé andere kijk op zaken te ventileren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja het is maar hoe je uitspraken van mensen interpreteert. Het lijkt me erg sterk dat wereldwijd iedere wetenschapper die zich er mee bezig houdt, misleid is of anderen misleidt.
Hoe weet jij dat zo goed? Heb je een tijd meegedraaid met een dergelijke opleiding?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bij je opleiding is geen objectiviteit meer.
En een vergelijkbare vraagquote:Medicijnstudies en farma-studies wordt gesponsord door bigpharma. Docenten, professoren eveneens gesponsord. Dat is het probleem. De tak van tegengegeluiden wordt,net als dat het structureel niet gepubliseerd wordt, niet onderwezen. En dat is naar mijn inziens kwalijk. Er is binnen de gehele branche geen mogelijk om dé andere kijk op zaken te ventileren.
Nee dat doet het niet. Dat kan ook prima andere dingen aangeven.quote:Artsen en wetenschappers die dus die waanzin wil doorbreken wordt carrièredood gemaakt. Alleen al dat feit geeft aan dat zij gelijk hebben.
Dyson is meuk, ik heb de mijne weggeflikkerd!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet geDysoned veel more design zuigers
Genocide met een niet-bestaand virus?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
Ik ben het met je eens dat het aids-problematiek aan het genocide grenst.
Medicijnverstreking wat het lichaam sloopt.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Genocide met een niet-bestaand virus?
Gelukkig weet jij dankizij youtube filmpjes de echte waarheid, en zijn al die honderdduizenden zeer intelligente mensen allemaal misleid en de mond gesnoerd!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bij je opleiding is geen objectiviteit meer. Medicijnstudies en farma-studies wordt gesponsord door bigpharma. Docenten, professoren eveneens gesponsord. Dat is het probleem. De tak van tegengegeluiden wordt,net als dat het structureel niet gepubliseerd wordt, niet onderwezen. En dat is naar mijn inziens kwalijk. Er is binnen de gehele branche geen mogelijk om dé andere kijk op zaken te ventileren.
Artsen en wetenschappers die dus die waanzin wil doorbreken wordt carrièredood gemaakt. Alleen al dat feit geeft aan dat zij gelijk hebben.
In Zambia?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Medicijnverstreking wat het lichaam sloopt.
wat valt aan deze uitspraken te interpreteren..?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja het is maar hoe je uitspraken van mensen interpreteert. Het lijkt me erg sterk dat wereldwijd iedere wetenschapper die zich er mee bezig houdt, misleid is of anderen misleidt.
links die ik al tientallen keer geopperd heb. Misschien moet ik voortaan wat scheutiger zijn met quotes.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:01 schreef ToT het volgende:
Hmmm da's wel interessant leesvoer. Waar heb je die quotes allemaal vandaan?
Vraagje, waardoor ben je getriggerd dat er wel eens iets niet zou kunnen kloppen aan de hypothese?quote:
Tja zoals ik al eerder aangaf zijn mensen (ikzelf ook) niet zo erg happig op tientallen linkjes af te gaan struinen en honderden pagina's aan tekst te lezen en honderden uren aan Youtube materiaal te gaan bekijken. Hapklare brokken zijn gewoon een heel stuk prettiger.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
links die ik al tientallen keer geopperd heb. Misschien moet ik voortaan wat scheutiger zijn met quotes.
defineer intelligentie, tot nu toe betrof intelligentie altijd een score behalen op het napraten van aangeleerde informatie. Dat vind ik dus nietszeggend.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij dankizij youtube filmpjes de echte waarheid, en zijn al die honderdduizenden zeer intelligente mensen allemaal misleid en de mond gesnoerd!
-persoonlijke desillusie mbt traditionele medici/ medische wereld...quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vraagje, waardoor ben je getriggerd dat er wel eens iets niet zou kunnen kloppen aan de hypothese?
Desillusie maakt het nog niet dat je zover doordenkt dat AIDS-stelling wel eens niet zou kunnen kloppen. Ik had ook altijd wel wat wantrouwen richting de medische wereld. Maar dat het zover gaat dat ze aandoeningen verzinnen ging me te ver. Maar als je dan z'n docu als Other Side ziet ga je twijfelen. Dat het zo ziek is in de medische wereld. het lekker verkopen van pilletjes is 1 maar gewoon dingen verzint en daar pilletjes voor hebt is 2. En 3. dat daar hele volkstammen mee uitgeroeid wordt op nonsens.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef Orwell het volgende:
[..]
-persoonlijke desillusie mbt traditionele medici/ medische wereld...
-bekendheid met de eugenic agenda
-The other side of Aids (ned. ondertiteld)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9032280754921039497&ei=CFrdSMS-H4qwiALh7J2aCw&q=other+side+of+aids+ondertiteld&hl=nl
Ik vraag me wat af. Je hebt het er vaker over dat je de medische wereld zo geld gericht vind handelen. Wat zou je daar een goed alternatief voor vinden?quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Desillusie maakt het nog niet dat je zover doordenkt dat AIDS-stelling wel eens niet zou kunnen kloppen. Ik had ook altijd wel wat wantrouwen richting de medische wereld. Maar dat het zover gaat dat ze aandoeningen verzinnen ging me te ver. Maar als je dan z'n docu als Other Side ziet ga je twijfelen. Dat het zo ziek is in de medische wereld. het lekker verkopen van pilletjes is 1 maar gewoon dingen verzint en daar pilletjes voor hebt is 2. En 3. dat daar hele volkstammen mee uitgeroeid wordt op nonsens.
Dat vergt best wel wat "common knowledge" en goodwill aan de kant te zetten.
Wat ik dan niet kan rijmen zijn de onderzoekers dan zo blind voor feiten. Kijk het zijn niet de domste mensen , neem ik aan, die ettelijke jaren hebben gestudeerd. Kennelijk is het poen belangerijker dan daadwerkelijk iets voor de mens betekenen. Aan de andere kant intelligentie staat los van het napraten/nadoen van iets.
Maar heb je niet in je omgeving dat mensen denken van mmm daar heb je Orwell weer met z'n theorietjes of hoe zit dat?
Tenminste met veel van me theorien van 911 daar gaat men nog wel in mee maar bij AIDS haakt men direct al af. Er is toch een soort van blokade ondanks dat men wel inziet dat ze, de med. wereld, wel erg geldgericht handelen...
Orwell zei dat mensen die niet seropositief zijn aan diezelfde ziekte kunnen overlijden, maar dan heet het anders. ICL?quote:Op zaterdag 27 september 2008 06:58 schreef nokwanda het volgende:
Dat er een boel niet kllopt, daar kan ik inkomen. Maar in geval van HIV of AIDS en de tweedeling daartussen, als HIV geen AIDS veroorzakt, wat dan wel en wat veroorzaakt HIV dan? Waaraan gaan er dan zoveel mensen dood? Want dat ze doodgaan aan een imuunddefeciancy is wel een punt. Je kunt die mensen zien doodgaan. Ze gaan aan ziektes als longontsteking, TBC, hepatitis, meningitis en nog veel meer en aan alle combinaties ertussen.
Waarom? Dit zijn dingen die normaal makkelijk te genezen zijn.
jezelf quoten is okayquote:
AIDS is noemer van ~30 aandoenigen. Ergens midjaren 90 is het het hergedefineerd en zijn er stuk of 16 aandoeningen aan te gevoegd zoals dementie. Puur om het aantal mensen die ziek zouden zijn te laten stijgen. Elk van die aandoengen zijn al decenia (eeuwen) oude aandoeningen. Die kunnen we tegenwoordig allemaal best goed behandelen en is niet noodzakelijk dodelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Orwell zei dat mensen die niet seropositief zijn aan diezelfde ziekte kunnen overlijden, maar dan heet het anders. ICL?
Ik meende ook ergens gelezen te hebben dat het HIV-virus een compleet onschuldig virusje zou zijn. (Blijkbaar heeft het alleen maar een enge naam gekregen.)
Wat ik me dan afvraag is dat als die ene ziekte (ICL of zo? Misschien ff op googlen) echt bestaat, waarom verzinnen ze dan dat het door het HIV-virus komt? Kunnen ze niet gewoon medicijnen verkopen voor dat ICL? Of is het puur dat de markt voor HIV-geïnfecteerden groter is dan voor dadwerkelijke AIDS/ICL-patiënten?
Verder meende ik Lambiekje nog eens ergens te hebben zien schrijven dat AIDS alleen een ziekte voor Afrikanen of zo was?
Het vervelende is. Er is geen gelijkwaardig alternatief. Er is geen keuze mogelijkheid. Het is een grote kliek.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vraag me wat af. Je hebt het er vaker over dat je de medische wereld zo geld gericht vind handelen. Wat zou je daar een goed alternatief voor vinden?
Geld en we de westerling altijd al de neger ernstig misdeelt, misleid en misbruikt. Hoe kan het dat in Afrika geheel geen industrie van de grond is gekomen terwijl het barstens vol grondstoffen zit. Ik kan daar gewoon niet bij.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:04 schreef Houtworm het volgende:
Wat is het doel van die Afrikanen zwak ziek en misselijk houden?
Welke water voorzienings systemen zouden goed werken in Afrika?
Is water het medicijn tegen AIDS/HIV?
Hoezo nooit AZT gezien. Er zijn toch gewoon AZT-programmas los gelaten op zwangere vrouwen en net-moeders.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:30 schreef Rasing het volgende:
[..]
jezelf quoten is okay
Hoe kan het dat Zambianen, die nog nooit AZT van dichtbij hebben gezien, toch doodgaan aan 'AIDS'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |