Frank de Boer gaat assistent worden van v. Marwijk bij Oranje.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aaron Winter, Frank de boer, Piet Keizer en zo zijn er nog wat op te noemen
Daarnaast blijft hij gewoon Ajax doen hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef toma het volgende:
[..]
Frank de Boer gaat assistent worden van v. Marwijk bij Oranje.
mooi, dat wist ik dus niet. Wel een leuk bijbaantje heeft ie danquote:Op maandag 12 mei 2008 13:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daarnaast blijft hij gewoon Ajax doen hoor
Juischt.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Roy ook niet echt. Ik denk dat ze eerder oud-spelers bedoelen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
Komt Rijkaard na dit seizoen ook weer naar huis?
t is wel te hopenquote:Op maandag 12 mei 2008 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
Komt Litmanen na dit seizoen ook weer naar huis?
En de grootste is hem gesmeerdquote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef DANILXL het volgende:
ongelofelijk eigk dat er zoveel clubiconen volgend jaar bij de club werken besef ik nu:
-v basten
-bergkamp
-blind
en dan vergeet ik er vast nog wel een paar
"Ajax presenteerd Rijkaard als Algemeen Directeur"quote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef DANILXL het volgende:
ongelofelijk eigk dat er zoveel clubiconen volgend jaar bij de club werken besef ik nu:
-v basten
-bergkamp
-blind
Club icoon zonder ballen dus.quote:
Hoezo verrassing?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Club icoon zonder ballen dus.
Nog maar 15 topics voor een verassing van Toma
Spannend zegquote:Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hij heeft een verrassing voor het 1000ste ajax topic!
quote:Huntelaar in wachtkamer
AMSTERDAM - In de strijd om de Gouden Schoen is Klaas-Jan Huntelaar een plaatsje gezakt. De Ajacied bezet nu de derde plaats in het klassement.
Huntelaar moet tot komend weekend wachten of hij de 'bronzen schoen' zal winnen. Zijn concurrent, Luis Fabiano van Sevilla, heeft op de laatste speeldag van Spanje voldoende aan één doelpunt om de Nederlandse aanvaller te passeren.
Daniel Güiza (Real Mallorca), die dankzij zijn doelpunt tegen Barcelona Huntelaar passeerde, staat momenteel op plek twee. Cristiano Ronaldo staat op de hoogste positie en hem kan de Gouden Schoen ook niet meer ontgaan.
De play-offwedstrijden in Nederland tellen niet mee voor het klassement van de Gouden Schoen.
Het wordt straks interessanter om naar de trainingen dan de wedstrijden van Ajax te kijkenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef DANILXL het volgende:
-v basten
-bergkamp
-blind
Scoorde hij maar in de play-offsquote:De play-offwedstrijden in Nederland tellen niet mee voor het klassement van de Gouden Schoen.
Dit zou een goede vervanger zijn voor Heitinga.quote:BRUCE CHASING BIG GREEK STAR
12/05/2008
Wigan boss Steve Bruce is ready to make a £4million move for one of the biggest names in the game - Greek centre-half Sokratis Papastathopoulos.
Bruce sent top spy John Benson to watch the brilliant AEK Athens defender, 19, and may put in a bid before he appears in the Euro 2008 finals.
Zie je spandoeken al verschijnen..quote:Op maandag 12 mei 2008 14:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het wordt straks interessanter om naar de trainingen dan de wedstrijden van Ajax te kijken
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zie je spandoeken al verschijnen..
Ow Ajax wat een held
Meer kwaliteit op de bank dan op t veld
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hij heeft een verrassing voor het 1000ste ajax topic!
De tering die achternaamquote:Op maandag 12 mei 2008 14:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit zou een goede vervanger zijn voor Heitinga.
quote:Klaas-Jan Huntelaar (foto, midden) heeft een aantal redenen om na afloop van het seizoen Ajax niet te verlaten. ‘Ten eerste ben ik nog geen kampioen met Ajax geworden. Als ik terugkijk, zou ik graag een keer met Ajax kampioen zijn geworden. Dat zou dus een reden zijn om hier te blijven.’
Een ander argument om in Amsterdam te blijven is de aanstelling van Marco van Basten als hoofdcoach en de komst van Dennis Bergkamp als stagiair. ‘Klopt!’ zegt Huntelaar in Ajax Life. ‘Ik heb bewondering voor wat ze hebben gepresteerd. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeer belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak.’
De 24-jarige Huntelaar heeft nog een reden waarom hij langer bij Ajax zou willen blijven. ‘Ik heb het gewoon naar mijn zin. Ik ben aardig gesetteld.’
In het supportersblad geeft de topscorer van de eredivisie echter ook een beweegreden om te vertrekken. ‘Een nieuwe sportieve uitdaging is de enige reden om te vertrekken. Er zijn clubs die momenteel meer middelen hebben om meer succes te bereiken,’ aldus Huntelaar. ‘Als er echt een grote club interesse in mij heeft en ze willen me als eerste spits, dan sta ik daar voor open. Ik wil volgend seizoen Champions League spelen, dus ga niet naar een andere club die geen Champions League speelt.’
De international geeft ook aan dat hij nog geen knoop heeft doorgehakt. ‘De buitenwereld zit daar veel scherper op dan ikzelf. Ik wacht gewoon rustig af en wil eerst presteren in de play-offs en op het EK. Misschien horen jullie tussentijds iets, misschien daarna. Dat zie ik wel. Iedereen wil horen dat ik blijf of dat ik wegga. Dat weet ik, maar dat heb ik op het moment niet zelf in de hand.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |