Je gaat mee maar binnen, kiest samen iets uit en gaat mee het pashokje in en hebt daar heftige sex met haar.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:28 schreef Snorbeest het volgende:
Hey mensen,
Stel dat je met een meisje hebt afgesproken in de stad om wat te gaan drinken en je loopt langs een paar kledingwinkels waar ze naar binnengaat. Wat wordt er dan van je als kerel verwacht? Al enkele keren valt het me op, of niet, dat meisjes wel naar kleding gaan kijken in winkels. Maar is dat dan ook weer zo'n een of andere test waarbij je als jongen gekeurd wordt? Ik ben bijvoorbeeld gewoon mee naar binnen gelopen en naast haar gestaan en heb ook zelf wat rondgelopen en rondgekeken. Of wordt er verwacht dat je de kledingstukken die ze in handen heeft gaat aanprijzen? :S
Dat is zeker relaxt. Alleen doen lang niet alle vrouwen dat bij 'elke' manquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat je een mening hebt en niet alles leuk vind of aan haar over laat.
shoppen voor een bikini of lingerie is trouwensgaan ze aan je showen en poseren
en dan mag jij goedkeuren
Nja dat was dus het plan vorige keer ook maar blijkt dat ze in londen nog zo vies victoriaans preuts zijn. Geen mannen in de vrouwenkleedhokjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
Idd, mag ik altijd voor m'n moeder.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
En hierna ben je d'r favoriete homosexuele shopping-maatje...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Dan maak je nog eens indruk bij haar.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon mee de winkel in. Daar een beetje achter haar aan hobbelen. Als je iets heel leuks ziet,vragen of het iets voor haar is en eerlijk vertellen of iets haar goed staat of niet. vertellen wat ze wilt horen
Waarom zou je betalen voor dat meisje? Wat een onzin zeg!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef Plots het volgende:
En als ze wat leuks heeft gevonden en wilt kopen staan jullie samen in de rij en aan de kassa, moet je dan ook meteen betalen? Staat wel lomp als ze zelf meot betalen, pinpas trekken enz. Mja, als t niet je vaste vriendin moet je ook niet betalen, maar dat is t ook net niet.
euh, waarom staat dat raar? ze heeft toch zelf geld? en ze neemt jou mee om te winkelen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef Plots het volgende:
En als ze wat leuks heeft gevonden en wilt kopen staan jullie samen in de rij en aan de kassa, moet je dan ook meteen betalen? Staat wel lomp als ze zelf meot betalen, pinpas trekken enz. Mja, als t niet je vaste vriendin moet je ook niet betalen, maar dat is t ook net niet.
Zoiets hoeft iemand dus niet van je te verwachten, tenzij je het zelf wil.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords wil.
Mensen die niet meteen een keuze kunnen maken.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:45 schreef Liquidootje het volgende:
Mensen die het eerste beste ding pakken wat ze zien
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords wil.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:28 schreef Snorbeest het volgende:
Hey mensen,
Stel dat je met een meisje hebt afgesproken in de stad om wat te gaan drinken en je loopt langs een paar kledingwinkels waar ze naar binnengaat. Wat wordt er dan van je als kerel verwacht? Al enkele keren valt het me op, of niet, dat meisjes wel naar kleding gaan kijken in winkels. Maar is dat dan ook weer zo'n een of andere test waarbij je als jongen gekeurd wordt? Ik ben bijvoorbeeld gewoon mee naar binnen gelopen en naast haar gestaan en heb ook zelf wat rondgelopen en rondgekeken. Of wordt er verwacht dat je de kledingstukken die ze in handen heeft gaat aanprijzen? :S
quote:Op zondag 11 mei 2008 01:43 schreef sqdtnz het volgende:
Haha, als je meegaat, terwijl je er eigenlijk NIETS aan vindt, geef je haar dan geen valse hoop dat jij een jongen bent die winkelen ook leuk vindt?
Ik bedoel straks mag je elke week mee. Have fun!
Ik ben zelf 1x meegeweest. Ik dacht nou heb ik wel genoeg winkels gezien, EN TOEN GINGEN ZE WEER HELEMAAL TERUG NAAR DE 1E WINKEL OM ALLE WINKELS OPNIEUW TE BEKIJKEN OM DAN TOCH NIETS TE KOPEN..........................................
tsja. of je gaat gewoon mee en gaat daarna zelf urenlang in je favo winkels met haar shoppen. Eens kijken of ze het dan ook zo leuk vinden. Als ze er dan wat van zeggen ....quote:Op zondag 11 mei 2008 02:21 schreef Druuna het volgende:
Geloof me vrouwen vinden het leuk als je meegaat die winkel in en zegt wat je leuk vindt voor haar!
Sukkels blijven buiten staan en zijn niks aan
quote:Op zondag 11 mei 2008 02:38 schreef Xennia het volgende:
Ik winkel het liefst alleen en als hij dan toch mee moet, laat hem dan op zijn minst met een creditcard zwaaien
Ik ga ook liever alleen, niemand die zeurtquote:Op zondag 11 mei 2008 01:43 schreef sqdtnz het volgende:
Haha, als je meegaat, terwijl je er eigenlijk NIETS aan vindt, geef je haar dan geen valse hoop dat jij een jongen bent die winkelen ook leuk vindt?
Ik bedoel straks mag je elke week mee. Have fun!
Ik ben zelf 1x meegeweest. Ik dacht nou heb ik wel genoeg winkels gezien, EN TOEN GINGEN ZE WEER HELEMAAL TERUG NAAR DE 1E WINKEL OM ALLE WINKELS OPNIEUW TE BEKIJKEN OM DAN TOCH NIETS TE KOPEN..........................................
Ik wil nog even kijken naar de nieuwe pneumatische slagboormachine van Bosch.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords GAMMA wil.
quote:Op zondag 11 mei 2008 02:21 schreef Druuna het volgende:
Geloof me vrouwen vinden het leuk als je meegaat die winkel in en zegt wat je leuk vindt voor haar!
Amerikanen zijn niet anders hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:59 schreef SpecialK het volgende:
Britten en hun arbitraire onlogische regeltjes
Achter een vrouw aanhobbelen, dat is dus het laatste wat je moet doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon mee de winkel in. Daar een beetje achter haar aan hobbelen. Als je iets heel leuks ziet,vragen of het iets voor haar is en eerlijk vertellen of iets haar goed staat of niet.
Haha, duidelijke reactie... ik zal niet buiten staan en een shaggie staan draaien...quote:Op zondag 11 mei 2008 02:21 schreef Druuna het volgende:
Shoppen kan ook leuk zijn, zoals een paar uitverkoopjes met een meisje afgaan. Vooral de Mango lijkt een slagveld wanneer er weer een sale is. Overal liggen kledingstukken op de grond. Rekjes zijn leeg. Lange rijen voor de kassa. Volgens mij de plek om indruk te maken op een meisje als ze tussen alle vrouwen haar slag moet slaan om een juiste kledingstuk te veroveren, te passen en kijken of het wat is.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
Wij hebben 1 duidelijke huisregel:
Hij gaat NOOIT mee winkelen.
Ik mpet er ook niet aan denken, zo'n verveeld gezicht om me heen. Winkelen is al vervelend genoeg.
Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest. Een misstap en je bent verzekerd van een roddel die tegen je werkt bij de vrouwen de dag daarna. Het lijkt wel op een sollicitatiegesprek maar dan eentje waarbij je bijna nooit duidelijke feedback krijgt van wat je niet goed heb gedaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat word leuk met TS,
elke keer als een meisje iets vraagt * oh shit! ze test me huillie wat nu? *
Waarna je begint te stotteren en ze denken van wat een mafkees
ze testen je TS, altijd.... overal.... ook als je eet
let erop dat je rustig eet ts, niet stressen!
Nee niet beginnen met trillen, ow shit nu ligt je vreten op de grond!
![]()
Zeur niet, en zoek een vrouw met een geestelijk vermogen boven de 17quote:Op zondag 11 mei 2008 12:07 schreef Snorbeest het volgende:
[..]
Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest. Een misstap en je bent verzekerd van een roddel die tegen je werkt bij de vrouwen de dag daarna. Het lijkt wel op een sollicitatiegesprek maar dan eentje waarbij je bijna nooit duidelijke feedback krijgt van wat je niet goed heb gedaan.
een tafel ervoor zetten, bier zuipen en juichen als het zover is !quote:Op zondag 11 mei 2008 11:22 schreef Kaneel het volgende:
Ohja, en hopen dat er lekkere wijven in BH hun gordijntje opendoen.
Het is echter vaker huilen dan juichen.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
een tafel ervoor zetten, bier zuipen en juichen als het zover is !
Van wie moet dat dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:07 schreef Snorbeest het volgende:
Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest.
Prima geregeld toch?quote:Je kunt 1, kiezen om buiten te staan en een sigaretje opsteken, dat is dan ook gelijk de laatste keer dat je met het meisje gaat winkelen.
Tsja... als ik voor me zelf winkel denk ik daar ook zo over... Maar de meeste vrouwen willen toch even lekker rustig rond lopen. Meestal wordt dat bij mij beloond met een heerlijk koud biertje op een terrasje..quote:Op maandag 12 mei 2008 11:38 schreef NED het volgende:
[..]
Prima geregeld toch?
Je kunt ook kiezen om mee naar binnen te lopen en als je het zat bent zeggen dat het betreffende kledingstuk haar niet slanker maakt. Dan is ze ook zo klaar met winkelen.
Winkelen is geen sociale aangelegenheid, evenals boodschappen doen.
Dat doen de dames maar fijn onderling en met elkaar. Ik trek er iig niet aan.
Als ik iets wil kopen loop ik een winkel binnen en koop ik wat ik wil kopen en ik ga niet eerst nog naar 87 andere winkels om vervolgens tot de conclusie te komen dat de eerste winkel het leukst was en dan vervolgens daar weer naar toe
Flikekr toch op man, ik heb wel wat beters te doen met mn tijd!
Je mening geven over shoppen op een internet community site?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:38 schreef fathank het volgende:
Hell no dat ik meega shoppen met een meisje. Dat doet ze maar in dr eigen tijd, ik heb wel wat beters te doen.
Ja, want in Nederland heb je extreem veel keuze naar welke winkels je gaatquote:Op maandag 12 mei 2008 03:09 schreef VinnieJones het volgende:
Enige leuke aan shoppen met mijn vriendin is, dat ik altijd gelijk mee de kleedkamer in ga als ze moet passen.![]()
Voor de rest boring.. Altijd de zelfde winkels ook![]()
![]()
idd...ik zou sowieso ook nooit voor de lol gaan winkelen met een "date" (iemand die ik nog maar net ken)....ga wat leuks doen.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Het maakt alleen maar dat ik me opgejut voel en niet de tijd kan nemen om te winkelen. Bovendien zal hij altijd zeggen dat álles me staat, en daar heb ik ook weinig aan. Ik ga dus altijd alleen.
Je trekt haar mee, als ze wil winkelen doet ze dat maar met vriendinnen. Jullie zouden wat gaan drinken. Voor je het weet heb je dertig kledingzaken gezien om uiteindelijk terug naar de eerste te gaan omdaar iets te kopen. Dat gaat allemaal af van ed koffie/ borreltijd. hartstikke zonde.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:28 schreef Snorbeest het volgende:
Hey mensen,
Je zegt het zelf al. Je spreekt af om wat te gaan drinken, niet om te gaan shoppen. Daar kan je haar gewoon op aanspreken. Kom nou, ze heeft toch zeker wel vriendinnen om mee te gaan shoppen? Als vrouw moet je gewoon niet met een (je) man willen gaan winkelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:28 schreef Snorbeest het volgende:
Stel dat je met een meisje hebt afgesproken in de stad om wat te gaan drinken en je loopt langs een paar kledingwinkels waar ze naar binnengaat. Wat wordt er dan van je als kerel verwacht?
Ik zit liever in de tuin van het zonnetje te genieten met een biertje achter m'n laptop dan dat ik met 25 graden Celsius kledingwinkel in, kledingwinkel uit moet. Je doet iets te hard je best om populair over te komen vriend. Het lukt je alleen niet zo goedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:42 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Je mening geven over shoppen op een internet community site?
Jezus, mietjes allemaal. Altijd alles doen wat vrouwen leuk vinden. Get a lifequote:Op maandag 19 mei 2008 07:02 schreef poepoe het volgende:
1. Rondkijken naar kleding (en niet naar mooiere vrouwen die er misschien ook zijn posters mag wel)
2. Jou mening geven, met minimaal 2 argumenten waarom iets wél goed staat.
3. Als iets niet goed staat zeg je alleen: 'nee'
4. Leer haar kledingsmaak, zoek niet zomaar kleding voor haar uit, wat zij zelf ook niet zou dragen, ookal zie je haar er misschien wel graag in. (dit ligt anders bij de wat langere relaties en Lingerie)
poe poe
haha wat een onzin!quote:Op maandag 19 mei 2008 07:02 schreef poepoe het volgende:
1. Rondkijken naar kleding (en niet naar mooiere vrouwen die er misschien ook zijn posters mag wel)
2. Jou mening geven, met minimaal 2 argumenten waarom iets wél goed staat.
3. Als iets niet goed staat zeg je alleen: 'nee'
4. Leer haar kledingsmaak, zoek niet zomaar kleding voor haar uit, wat zij zelf ook niet zou dragen, ookal zie je haar er misschien wel graag in. (dit ligt anders bij de wat langere relaties en Lingerie)
poe poe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |