abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58599132
Hey mensen,

Stel dat je met een meisje hebt afgesproken in de stad om wat te gaan drinken en je loopt langs een paar kledingwinkels waar ze naar binnengaat. Wat wordt er dan van je als kerel verwacht? Al enkele keren valt het me op, of niet, dat meisjes wel naar kleding gaan kijken in winkels. Maar is dat dan ook weer zo'n een of andere test waarbij je als jongen gekeurd wordt? Ik ben bijvoorbeeld gewoon mee naar binnen gelopen en naast haar gestaan en heb ook zelf wat rondgelopen en rondgekeken. Of wordt er verwacht dat je de kledingstukken die ze in handen heeft gaat aanprijzen? :S
pi_58599222
Euh, je hoeft toch niet perse iets aan te prijzen??

Ik geef altijd eerlijk mijn mening als ik iets mooi / lelijk vind, je kan ondertussen toch gewoon lekker praten?

En hoe erg het ook kan zijn, je kan altijd uitkijken naar de lunch oid. om daar lekker te ontspannen met een drankje / hapje!

PS: Ik haat shoppen met vrouwen, stomme zus die altijd ergens naar binnen moet, mijn ex was nog erger!
pi_58599240
Je kunt 1, kiezen om buiten te staan en een sigaretje opsteken, dat is dan ook gelijk de laatste keer dat je met het meisje gaat winkelen. Of je kunt 2, naar binnen gaan, wat kleding gaat bekijken en eens vragen of het iets voor haar is. Dan maak je nog eens indruk bij haar. Want je ziet er dan niet uit als een selfish bastard.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:34:19 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58599244
Gewoon een beetje dom kletsen en haar rare kleren aansmeren. Als je ondertussen een mannenspeeltje ziet ren je even daar naartoe om te bewijzen dat je stoer bent (en dat je ej zelfstandig (goed) kan aankleden.)

Zorg er voor dat je binnen het uur op een terrasje zit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58599267
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:28 schreef Snorbeest het volgende:
Hey mensen,

Stel dat je met een meisje hebt afgesproken in de stad om wat te gaan drinken en je loopt langs een paar kledingwinkels waar ze naar binnengaat. Wat wordt er dan van je als kerel verwacht? Al enkele keren valt het me op, of niet, dat meisjes wel naar kleding gaan kijken in winkels. Maar is dat dan ook weer zo'n een of andere test waarbij je als jongen gekeurd wordt? Ik ben bijvoorbeeld gewoon mee naar binnen gelopen en naast haar gestaan en heb ook zelf wat rondgelopen en rondgekeken. Of wordt er verwacht dat je de kledingstukken die ze in handen heeft gaat aanprijzen? :S
Je gaat mee maar binnen, kiest samen iets uit en gaat mee het pashokje in en hebt daar heftige sex met haar.
pi_58599307
dat je een mening hebt en niet alles leuk vind of aan haar over laat.

shoppen voor een bikini of lingerie is trouwens gaan ze aan je showen en poseren en dan mag jij goedkeuren
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:41:57 #7
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58599382
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:37 schreef DJ_Ryow het volgende:

shoppen voor een bikini of lingerie is trouwens gaan ze aan je showen en poseren en dan mag jij goedkeuren
Dat is zeker relaxt. Alleen doen lang niet alle vrouwen dat bij 'elke' man .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_58599647
Eh, je geeft gewoon je mening? En als je zo'n man bent die niet echt op de hoogte is van mode of zo zeg je gewoon van alles dat het leuk is
Vivre
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:59:13 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58599706
quote:

Nja dat was dus het plan vorige keer ook maar blijkt dat ze in londen nog zo vies victoriaans preuts zijn. Geen mannen in de vrouwenkleedhokjes.

Kan 2 redenen hebben
1. Ze willen geen seks in kleedhokjes hebben. (maargoed je mag met meerdere vrouwen ook in een kleedhokjes en lesbiennes bestaan dan maar eventjes niet? )
2. Ze zijn bang dat mannen door hout heen kunnen kijken zo woppa het volgende kleedhokje in bij een andere vrouw terwijl je dus al prima geentertained wordt door je eigen vriendin.

Britten en hun arbitraire onlogische regeltjes

Ik kan je vertellen dat die dag shoppen geen enkel hoogtepuntje kende
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_58600281
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords wil.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:31:52 #11
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58600413
quote:

Idd, mag ik altijd voor m'n moeder.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:50:08 #12
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_58600846
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:52:06 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58600905
does not compute.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:52:11 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_58600908
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Dan maak je nog eens indruk bij haar.
En hierna ben je d'r favoriete homosexuele shopping-maatje...
censuur :O
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:09:19 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58601222
Gewoon mee de winkel in. Daar een beetje achter haar aan hobbelen. Als je iets heel leuks ziet,vragen of het iets voor haar is en eerlijk vertellen of iets haar goed staat of niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:11:23 #16
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_58601262
uhmzzz. gewoon doen wat je zelf denkt te moeten doen. Als ze t nie aanstaat, dan weet je ook weer genoeg
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:29:38 #17
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_58601610
En als ze wat leuks heeft gevonden en wilt kopen staan jullie samen in de rij en aan de kassa, moet je dan ook meteen betalen? Staat wel lomp als ze zelf meot betalen, pinpas trekken enz. Mja, als t niet je vaste vriendin moet je ook niet betalen, maar dat is t ook net niet.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:39:19 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58601775
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon mee de winkel in. Daar een beetje achter haar aan hobbelen. Als je iets heel leuks ziet,vragen of het iets voor haar is en eerlijk vertellen of iets haar goed staat of niet. vertellen wat ze wilt horen
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:53:51 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58602026
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef Plots het volgende:
En als ze wat leuks heeft gevonden en wilt kopen staan jullie samen in de rij en aan de kassa, moet je dan ook meteen betalen? Staat wel lomp als ze zelf meot betalen, pinpas trekken enz. Mja, als t niet je vaste vriendin moet je ook niet betalen, maar dat is t ook net niet.
Waarom zou je betalen voor dat meisje? Wat een onzin zeg!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_58602328
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Ik mag dat ook altijd bij jouw moeder!
A little bit hateful
pi_58602723
Wat ik niet zo goed snap, als je winkelen echt vervelend vind waarom zeg je dat niet gewoon?
Scheelt je een een middag vervelen, en voor haar is het stuk prettiger dat je het gewoon zegt, dan een beetje verveeld om je heen staat te kijken en bij alles wat ze past "ja leuk" te zeggen op geirriteerde toon.
(iets met vrouwen en onzekerheid en dingen op jezelf betrekken)

Mocht je alsnog mee gaan(of moeten) het is de bedoeling dat je mee naar binnen gaat. Je kunt een poging doen om je te intereseren voor kleding, of gewoon braaf acher haar aan hobbelen. Als ze iets past gewoon je mening geven, maar probeer het wat subtieler te verwoorden. Als iets haar iets niet mooi staat meld je gewoon dat het niet goed/mooi zit. Alles met dik/stevig/te klein laat je achterwege.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef Plots het volgende:
euh, waarom staat dat raar? ze heeft toch zelf geld? en ze neemt jou mee om te winkelen?
Je zou het haar eventueel kado kunnen doen, maar dat hoeft dus echt niet. Ook betalen voor je vaste vriendin niet.
pi_58603271
Ja, jezus, zeg gewoon dat je niet zo'n zin hebt om 14 winkels door te sjokken. Zeker als ze zoiets onverwachts doet, kan je daar wat van zeggen lijkt me .

Maar goed, ik 'shop' ( ) dan ook het liefst in mijn eentje, en snap dat panische winkelgedoe van vrouwen nooit zo.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords wil.
Zoiets hoeft iemand dus niet van je te verwachten, tenzij je het zelf wil.
pi_58604526
Haha, als je meegaat, terwijl je er eigenlijk NIETS aan vindt, geef je haar dan geen valse hoop dat jij een jongen bent die winkelen ook leuk vindt?

Ik bedoel straks mag je elke week mee. Have fun!

Ik ben zelf 1x meegeweest. Ik dacht nou heb ik wel genoeg winkels gezien, EN TOEN GINGEN ZE WEER HELEMAAL TERUG NAAR DE 1E WINKEL OM ALLE WINKELS OPNIEUW TE BEKIJKEN OM DAN TOCH NIETS TE KOPEN..........................................
pi_58604539
Mensen die het eerste beste ding pakken wat ze zien
A little bit hateful
pi_58604574
Dat word leuk met TS,
elke keer als een meisje iets vraagt * oh shit! ze test me huillie wat nu? *
Waarna je begint te stotteren en ze denken van wat een mafkees

ze testen je TS, altijd.... overal.... ook als je eet
let erop dat je rustig eet ts, niet stressen!
Nee niet beginnen met trillen, ow shit nu ligt je vreten op de grond!

Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_58604630
@ Dutch_Nelson
Zo zag ik op TV eens iemand met een grote angst voor kopjes koffie. Klinkt super vaag, het verhaal:
Hij was bang dat mensen zouden zien dat zijn handen trillen als ie koffie drinkt. Een schaamte fobie of iets dergelijks was het.

Klinkt fout, maar het was grappig om te zien dat hij onder begeleiding van therapeuten dan een kop koffie moest vasthouden wat iedereen zag, en dat hij dat echt niet trok gewoon. Was verder een volstrekt normaal iemand trouwens, getrouwd etc...
pi_58604731
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:45 schreef Liquidootje het volgende:
Mensen die het eerste beste ding pakken wat ze zien
Mensen die niet meteen een keuze kunnen maken.

Niet dat je meteen het eerste beste ding moet pakken wat je ziet natuurlijk, maar veel mensen (lees: vooral vrouwen) hebben er een handje van om 'toch nog even verder te kijken', ook al vinden ze iets mooi en zit het goed...

Waarom een hele middag verkloten aan winkelen, als je in de eerste winkel al hebt kunnen vinden wat je zoekt? Daarom ga ik dus meestal maar gewoon niet mee.
  zondag 11 mei 2008 @ 02:17:36 #28
158452 IQM
I am the one
pi_58604823
quote:
. Daarom heb je zeker ook geen vriend en post je halfnaaktfoto's op FOK!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zondag 11 mei 2008 @ 02:21:19 #29
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58604845
Geloof me vrouwen vinden het leuk als je meegaat die winkel in en zegt wat je leuk vindt voor haar!
Sukkels blijven buiten staan en zijn niks aan
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  zondag 11 mei 2008 @ 02:38:29 #30
82136 Xennia
gekroond
pi_58604941
Ik winkel het liefst alleen en als hij dan toch mee moet, laat hem dan op zijn minst met een creditcard zwaaien
pi_58604998
quote:
Hey mensen,

Nou de leukste vrienden die ik heb gaan gewoon mee en geven commentaar
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 11 mei 2008 @ 09:10:56 #32
3038 Emel
realist
pi_58605710
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:43 schreef sqdtnz het volgende:
Haha, als je meegaat, terwijl je er eigenlijk NIETS aan vindt, geef je haar dan geen valse hoop dat jij een jongen bent die winkelen ook leuk vindt?

Ik ben zelf 1x meegeweest. Ik dacht nou heb ik wel genoeg winkels gezien, EN TOEN GINGEN ZE WEER HELEMAAL TERUG NAAR DE 1E WINKEL OM ALLE WINKELS OPNIEUW TE BEKIJKEN OM DAN TOCH NIETS TE KOPEN..........................................

Ik shop wel alleen of met een vriendin.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 11 mei 2008 @ 09:57:04 #33
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_58606003
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:21 schreef Druuna het volgende:
Geloof me vrouwen vinden het leuk als je meegaat die winkel in en zegt wat je leuk vindt voor haar!
tsja. of je gaat gewoon mee en gaat daarna zelf urenlang in je favo winkels met haar shoppen. Eens kijken of ze het dan ook zo leuk vinden. Als ze er dan wat van zeggen ....
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 11 mei 2008 @ 10:15:52 #34
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58606176
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:38 schreef Xennia het volgende:
Ik winkel het liefst alleen en als hij dan toch mee moet, laat hem dan op zijn minst met een creditcard zwaaien
  zondag 11 mei 2008 @ 10:22:54 #35
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58606251
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:43 schreef sqdtnz het volgende:

Ik ga ook liever alleen, niemand die zeurt maar ben meestal redelijk snel klaar, of ik moet niks kunnen vinden, dan kijk ik wel overal. dat gebeurt helaas steeds vaker
  zondag 11 mei 2008 @ 10:23:44 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58606257
Wij hebben 1 duidelijke huisregel:

Hij gaat NOOIT mee winkelen.
Ik mpet er ook niet aan denken, zo'n verveeld gezicht om me heen. Winkelen is al vervelend genoeg.
  zondag 11 mei 2008 @ 10:47:57 #37
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58606557
quote:
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords GAMMA wil.
Ik wil nog even kijken naar de nieuwe pneumatische slagboormachine van Bosch.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_58606619
quote:

Het maakt alleen maar dat ik me opgejut voel en niet de tijd kan nemen om te winkelen. Bovendien zal hij altijd zeggen dat álles me staat, en daar heb ik ook weinig aan. Ik ga dus altijd alleen.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:21:33 #39
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_58606938
Zoals ik: mee naar binnen, bij de andere mannen gaan staan en elkaar zo aankijken van in het zelfde schuitje. Dan kweek je een saamhorigheid he.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:22:23 #40
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_58606951
Ohja, en hopen dat er lekkere wijven in BH hun gordijntje opendoen.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:41:09 #41
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_58607168
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:59 schreef SpecialK het volgende:
Britten en hun arbitraire onlogische regeltjes
Amerikanen zijn niet anders hoor. Je voelt je in sommige winkels sowieso nogal "bekeken" omdat je:
1) de enige man bent die er rondloopt terwijl de rest buiten blijft staan.
2) vrouwen in de winkel je nogal ongemakkelijk aankijken.

Op mijn uitleg dat mijn vriendin het prettig vond om het even aan mij te laten zien kreeg ik het antwoord dat ze best de winkel in mocht lopen om te showen maar daar had ze weinig behoefte aan wat ik me ook goed voor kan stellen. Dit ging overigens om een gewone kledingwinkel, geen lingeriezaak oid.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:46:27 #42
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_58607226
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon mee de winkel in. Daar een beetje achter haar aan hobbelen. Als je iets heel leuks ziet,vragen of het iets voor haar is en eerlijk vertellen of iets haar goed staat of niet.
Achter een vrouw aanhobbelen, dat is dus het laatste wat je moet doen.

Wat papierversnipper zegt!
And all the things you do with it
pi_58607357
quote:
Haha, duidelijke reactie... ik zal niet buiten staan en een shaggie staan draaien...
pi_58607394
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
Wij hebben 1 duidelijke huisregel:

Hij gaat NOOIT mee winkelen.
Ik mpet er ook niet aan denken, zo'n verveeld gezicht om me heen. Winkelen is al vervelend genoeg.
Shoppen kan ook leuk zijn, zoals een paar uitverkoopjes met een meisje afgaan. Vooral de Mango lijkt een slagveld wanneer er weer een sale is. Overal liggen kledingstukken op de grond. Rekjes zijn leeg. Lange rijen voor de kassa. Volgens mij de plek om indruk te maken op een meisje als ze tussen alle vrouwen haar slag moet slaan om een juiste kledingstuk te veroveren, te passen en kijken of het wat is.

Maar niet alle kledingwinkels hebben altijd sale of zien er soms uit als een slagveld...
pi_58607481
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat word leuk met TS,
elke keer als een meisje iets vraagt * oh shit! ze test me huillie wat nu? *
Waarna je begint te stotteren en ze denken van wat een mafkees

ze testen je TS, altijd.... overal.... ook als je eet
let erop dat je rustig eet ts, niet stressen!
Nee niet beginnen met trillen, ow shit nu ligt je vreten op de grond!

Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest. Een misstap en je bent verzekerd van een roddel die tegen je werkt bij de vrouwen de dag daarna. Het lijkt wel op een sollicitatiegesprek maar dan eentje waarbij je bijna nooit duidelijke feedback krijgt van wat je niet goed heb gedaan.
pi_58607795
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:07 schreef Snorbeest het volgende:

[..]

Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest. Een misstap en je bent verzekerd van een roddel die tegen je werkt bij de vrouwen de dag daarna. Het lijkt wel op een sollicitatiegesprek maar dan eentje waarbij je bijna nooit duidelijke feedback krijgt van wat je niet goed heb gedaan.
Zeur niet, en zoek een vrouw met een geestelijk vermogen boven de 17 .

Als een vrouw je opzij zet omdat je haar 40 tassen niet draagt en constant blij kijkt bij het winkelen, zat er al geen huisje-boompje-beestje-verhaal in.
pi_58607977
quote:
Op zondag 11 mei 2008 11:22 schreef Kaneel het volgende:
Ohja, en hopen dat er lekkere wijven in BH hun gordijntje opendoen.
een tafel ervoor zetten, bier zuipen en juichen als het zover is !
pi_58608162
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef SlimShady het volgende:

[..]

een tafel ervoor zetten, bier zuipen en juichen als het zover is !
Het is echter vaker huilen dan juichen.
pi_58608246
Zou zelf meegaan, wat rondhobbelen door de winkel en met initiatieven komen wat haar mooi zou staan. Vindt zij leuk (zij koopt immers iets wat jij tof vindt), vindt jij leuk, iedereen gelukkig. Al moet het shoppen niet langer dan een bepaalde tijd duren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2008 14:00:05 ]
  zondag 11 mei 2008 @ 13:11:12 #50
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_58608250
Soppen met een meisje
pi_58608284
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:07 schreef Snorbeest het volgende:
Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest.
Van wie moet dat dan?
  maandag 12 mei 2008 @ 03:09:09 #52
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_58621511
Enige leuke aan shoppen met mijn vriendin is, dat ik altijd gelijk mee de kleedkamer in ga als ze moet passen.

Voor de rest boring.. Altijd de zelfde winkels ook
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_58621913
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:13 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Van wie moet dat dan?
Van mij
A little bit hateful
  maandag 12 mei 2008 @ 10:58:22 #54
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58623211
quote:
Op maandag 12 mei 2008 06:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Van mij
Ja, en dan ga je samen shoppen en dan moet je nog betalen ook.
pi_58623234
als man moet je in zo'n geval met je gezicht naar de winkelstraat voor de etalageruit blijven staan, met wat tassen in je hand van de andere winkels waar jullie geweest zijn. evt. kun je ook een sigaretje roken dan
pi_58623880
quote:
Je kunt 1, kiezen om buiten te staan en een sigaretje opsteken, dat is dan ook gelijk de laatste keer dat je met het meisje gaat winkelen.
Prima geregeld toch?

Je kunt ook kiezen om mee naar binnen te lopen en als je het zat bent zeggen dat het betreffende kledingstuk haar niet slanker maakt. Dan is ze ook zo klaar met winkelen.

Winkelen is geen sociale aangelegenheid, evenals boodschappen doen.
Dat doen de dames maar fijn onderling en met elkaar. Ik trek er iig niet aan.

Als ik iets wil kopen loop ik een winkel binnen en koop ik wat ik wil kopen en ik ga niet eerst nog naar 87 andere winkels om vervolgens tot de conclusie te komen dat de eerste winkel het leukst was en dan vervolgens daar weer naar toe

Flikekr toch op man, ik heb wel wat beters te doen met mn tijd !
pi_58725909
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:38 schreef NED het volgende:

[..]

Prima geregeld toch?

Je kunt ook kiezen om mee naar binnen te lopen en als je het zat bent zeggen dat het betreffende kledingstuk haar niet slanker maakt. Dan is ze ook zo klaar met winkelen.

Winkelen is geen sociale aangelegenheid, evenals boodschappen doen.
Dat doen de dames maar fijn onderling en met elkaar. Ik trek er iig niet aan.

Als ik iets wil kopen loop ik een winkel binnen en koop ik wat ik wil kopen en ik ga niet eerst nog naar 87 andere winkels om vervolgens tot de conclusie te komen dat de eerste winkel het leukst was en dan vervolgens daar weer naar toe

Flikekr toch op man, ik heb wel wat beters te doen met mn tijd !
Tsja... als ik voor me zelf winkel denk ik daar ook zo over... Maar de meeste vrouwen willen toch even lekker rustig rond lopen. Meestal wordt dat bij mij beloond met een heerlijk koud biertje op een terrasje..
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:38:03 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58726081
Hell no dat ik meega shoppen met een meisje. Dat doet ze maar in dr eigen tijd, ik heb wel wat beters te doen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58726137
Shoppen met meisjes geeft wel het bijkomende voordeel (naast de keren dat ik genoten heb van lingerie-selectie ) dat het meisje in kwestie niet zo snel iets zal kopen als je haar duidelijk kan maken dat je het niet mooi vindt. Wat bij mijn ex bevoorbeeld ervoor heeft gezorgd dat ze nooit of zelden een miskoop had. Vrouwen kopen vaak in een soort impulsieve sfeerverhogende bui dingen die ze daarna niet meer willen, of één keer dragen, uitgelachen worden en weggooien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Syheriat op 17-05-2008 14:44:13 (spelfouten) ]
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_58726142
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:38 schreef fathank het volgende:
Hell no dat ik meega shoppen met een meisje. Dat doet ze maar in dr eigen tijd, ik heb wel wat beters te doen.
Je mening geven over shoppen op een internet community site?
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_58726252
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:09 schreef VinnieJones het volgende:
Enige leuke aan shoppen met mijn vriendin is, dat ik altijd gelijk mee de kleedkamer in ga als ze moet passen.

Voor de rest boring.. Altijd de zelfde winkels ook
Ja, want in Nederland heb je extreem veel keuze naar welke winkels je gaat

Het is idd wel lastig, ik heb ook geen zin om me heel de tijd constant met haar kleding te bemoeien. Dat voelt zo sukkelig, net alsof ik dr moeder ben. Ik laat haar zelf gwoon rustig wat dingen uitzoeken, geef af en toe mn mening als ik iets heel mooi vindt of juist lelijk. En als ze kleding gaat passen ga ik mee in het hokje
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:16:43 #62
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_58727541
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het maakt alleen maar dat ik me opgejut voel en niet de tijd kan nemen om te winkelen. Bovendien zal hij altijd zeggen dat álles me staat, en daar heb ik ook weinig aan. Ik ga dus altijd alleen.
idd...ik zou sowieso ook nooit voor de lol gaan winkelen met een "date" (iemand die ik nog maar net ken)....ga wat leuks doen.

Als ik met mijn vriend ga winkelen hoef ik ook niet zo nodig commentaar...ik weet zelf precies wat ik wel en niet wil hebben :p
pi_58755390
1. Rondkijken naar kleding (en niet naar mooiere vrouwen die er misschien ook zijn posters mag wel)
2. Jou mening geven, met minimaal 2 argumenten waarom iets wél goed staat.
3. Als iets niet goed staat zeg je alleen: 'nee'
4. Leer haar kledingsmaak, zoek niet zomaar kleding voor haar uit, wat zij zelf ook niet zou dragen, ookal zie je haar er misschien wel graag in. (dit ligt anders bij de wat langere relaties en Lingerie)

poe poe
pi_58759350
Wordt er echt zoveel geneukt in kleedhokjes dan? Gatver.

En verder, jezelf niet druk maken over zulke marginale zaken, dat helpt vast.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_58760810
quote:
Hey mensen,

Je trekt haar mee, als ze wil winkelen doet ze dat maar met vriendinnen. Jullie zouden wat gaan drinken. Voor je het weet heb je dertig kledingzaken gezien om uiteindelijk terug naar de eerste te gaan omdaar iets te kopen. Dat gaat allemaal af van ed koffie/ borreltijd. hartstikke zonde.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_58761751
Zo is dat, gewoon zeggen dat je niet van winkelen houdt. Klaar.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 19 mei 2008 @ 14:51:31 #67
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_58762069
Ik zie ze altijd lopen die stumperds : verveeld gezicht, handel vol met tassen van juffrouw... hehehehe!!! Zooooooooooo gay!!! wat een man allemaal moet vertragen voor een beetje sex

Ik heb er steeds medelijden mee :-)

Zelf krijgen ze me niet mee... ik winkel wel alleen... voor je het weet ben je zo een puppy-hondje dat elke zaterdag tasjes mag gaan dragen... GAAAAAAAYYYYYYYYYYY
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:49:49 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_58782379
quote:
Stel dat je met een meisje hebt afgesproken in de stad om wat te gaan drinken en je loopt langs een paar kledingwinkels waar ze naar binnengaat. Wat wordt er dan van je als kerel verwacht?
Je zegt het zelf al. Je spreekt af om wat te gaan drinken, niet om te gaan shoppen. Daar kan je haar gewoon op aanspreken. Kom nou, ze heeft toch zeker wel vriendinnen om mee te gaan shoppen? Als vrouw moet je gewoon niet met een (je) man willen gaan winkelen.
KuikenGuppy
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:51:19 #69
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58783597
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:42 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Je mening geven over shoppen op een internet community site?
Ik zit liever in de tuin van het zonnetje te genieten met een biertje achter m'n laptop dan dat ik met 25 graden Celsius kledingwinkel in, kledingwinkel uit moet. Je doet iets te hard je best om populair over te komen vriend. Het lukt je alleen niet zo goed .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58808246
niks is zo rampzalig als shoppen met een vrouw

winkel 1: prima niks aan de hand
winkel 2: deze hebben het zelfde als winkel 1
winkel 3: leuke kleding gepast, maar toch niet kopen
winkel 4: kijken kijken maar niet kopen
winkel 5: zelfde winkel als 2, maar dan een andere vestiging
winkel 6:
winkel 7:
winkel 8: weer niks gekocht, ookal was het "zo leuk"
winkel 9: toch maar weer even kijken bij winkel 1

etc....

en vervolgens staat ze je gek aan te kijken als jij 10 min naar de mediamarkt wilt, dan kost het ineens teveel tijd
hardcoholic
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:36:15 #71
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_58824799
quote:
Op maandag 19 mei 2008 07:02 schreef poepoe het volgende:
1. Rondkijken naar kleding (en niet naar mooiere vrouwen die er misschien ook zijn posters mag wel)
4. Leer haar kledingsmaak, zoek niet zomaar kleding voor haar uit, wat zij zelf ook niet zou dragen, ookal zie je haar er misschien wel graag in. (dit ligt anders bij de wat langere relaties en Lingerie)

poe poe
Jezus, mietjes allemaal. Altijd alles doen wat vrouwen leuk vinden. Get a life
pi_58852178
pi_58852287
quote:
Op maandag 19 mei 2008 07:02 schreef poepoe het volgende:

poe poe
haha wat een onzin! .
1. Waarom mag je niet naar mooie vrouwen kijken? Tenzij ze super jaloers is kan het best en het is nog een leuk tijdsverdrijf ook!
2. minimaal 2 argumenten..
3. als iets niet goed staat zeg je gewoon eerlijk wat je ervan vindt. Dus als een broek écht heel lelijk is zeg je dat gewoon!
4. juist leuk om sexy kleding te kopen die haar leuk staat .
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:06:36 #74
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_58852450
Heatseekers tip: Bij het eerste kledingstuk wat ze past haar compleet de hemel inprijzen. Met een beetje geluk koopt ze dat dan. En ben jij van het shoppen af.

Het lukt bij mij regelmatig..
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')