Mensen die niet meteen een keuze kunnen maken.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:45 schreef Liquidootje het volgende:
Mensen die het eerste beste ding pakken wat ze zien
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords wil.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:28 schreef Snorbeest het volgende:
Hey mensen,
Stel dat je met een meisje hebt afgesproken in de stad om wat te gaan drinken en je loopt langs een paar kledingwinkels waar ze naar binnengaat. Wat wordt er dan van je als kerel verwacht? Al enkele keren valt het me op, of niet, dat meisjes wel naar kleding gaan kijken in winkels. Maar is dat dan ook weer zo'n een of andere test waarbij je als jongen gekeurd wordt? Ik ben bijvoorbeeld gewoon mee naar binnen gelopen en naast haar gestaan en heb ook zelf wat rondgelopen en rondgekeken. Of wordt er verwacht dat je de kledingstukken die ze in handen heeft gaat aanprijzen? :S
quote:Op zondag 11 mei 2008 01:43 schreef sqdtnz het volgende:
Haha, als je meegaat, terwijl je er eigenlijk NIETS aan vindt, geef je haar dan geen valse hoop dat jij een jongen bent die winkelen ook leuk vindt?
Ik bedoel straks mag je elke week mee. Have fun!
Ik ben zelf 1x meegeweest. Ik dacht nou heb ik wel genoeg winkels gezien, EN TOEN GINGEN ZE WEER HELEMAAL TERUG NAAR DE 1E WINKEL OM ALLE WINKELS OPNIEUW TE BEKIJKEN OM DAN TOCH NIETS TE KOPEN..........................................
tsja. of je gaat gewoon mee en gaat daarna zelf urenlang in je favo winkels met haar shoppen. Eens kijken of ze het dan ook zo leuk vinden. Als ze er dan wat van zeggen ....quote:Op zondag 11 mei 2008 02:21 schreef Druuna het volgende:
Geloof me vrouwen vinden het leuk als je meegaat die winkel in en zegt wat je leuk vindt voor haar!
Sukkels blijven buiten staan en zijn niks aan
quote:Op zondag 11 mei 2008 02:38 schreef Xennia het volgende:
Ik winkel het liefst alleen en als hij dan toch mee moet, laat hem dan op zijn minst met een creditcard zwaaien
Ik ga ook liever alleen, niemand die zeurtquote:Op zondag 11 mei 2008 01:43 schreef sqdtnz het volgende:
Haha, als je meegaat, terwijl je er eigenlijk NIETS aan vindt, geef je haar dan geen valse hoop dat jij een jongen bent die winkelen ook leuk vindt?
Ik bedoel straks mag je elke week mee. Have fun!
Ik ben zelf 1x meegeweest. Ik dacht nou heb ik wel genoeg winkels gezien, EN TOEN GINGEN ZE WEER HELEMAAL TERUG NAAR DE 1E WINKEL OM ALLE WINKELS OPNIEUW TE BEKIJKEN OM DAN TOCH NIETS TE KOPEN..........................................
Ik wil nog even kijken naar de nieuwe pneumatische slagboormachine van Bosch.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords GAMMA wil.
quote:Op zondag 11 mei 2008 02:21 schreef Druuna het volgende:
Geloof me vrouwen vinden het leuk als je meegaat die winkel in en zegt wat je leuk vindt voor haar!
Amerikanen zijn niet anders hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:59 schreef SpecialK het volgende:
Britten en hun arbitraire onlogische regeltjes
Achter een vrouw aanhobbelen, dat is dus het laatste wat je moet doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon mee de winkel in. Daar een beetje achter haar aan hobbelen. Als je iets heel leuks ziet,vragen of het iets voor haar is en eerlijk vertellen of iets haar goed staat of niet.
Haha, duidelijke reactie... ik zal niet buiten staan en een shaggie staan draaien...quote:Op zondag 11 mei 2008 02:21 schreef Druuna het volgende:
Shoppen kan ook leuk zijn, zoals een paar uitverkoopjes met een meisje afgaan. Vooral de Mango lijkt een slagveld wanneer er weer een sale is. Overal liggen kledingstukken op de grond. Rekjes zijn leeg. Lange rijen voor de kassa. Volgens mij de plek om indruk te maken op een meisje als ze tussen alle vrouwen haar slag moet slaan om een juiste kledingstuk te veroveren, te passen en kijken of het wat is.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
Wij hebben 1 duidelijke huisregel:
Hij gaat NOOIT mee winkelen.
Ik mpet er ook niet aan denken, zo'n verveeld gezicht om me heen. Winkelen is al vervelend genoeg.
Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest. Een misstap en je bent verzekerd van een roddel die tegen je werkt bij de vrouwen de dag daarna. Het lijkt wel op een sollicitatiegesprek maar dan eentje waarbij je bijna nooit duidelijke feedback krijgt van wat je niet goed heb gedaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat word leuk met TS,
elke keer als een meisje iets vraagt * oh shit! ze test me huillie wat nu? *
Waarna je begint te stotteren en ze denken van wat een mafkees
ze testen je TS, altijd.... overal.... ook als je eet
let erop dat je rustig eet ts, niet stressen!
Nee niet beginnen met trillen, ow shit nu ligt je vreten op de grond!
![]()
Zeur niet, en zoek een vrouw met een geestelijk vermogen boven de 17quote:Op zondag 11 mei 2008 12:07 schreef Snorbeest het volgende:
[..]
Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest. Een misstap en je bent verzekerd van een roddel die tegen je werkt bij de vrouwen de dag daarna. Het lijkt wel op een sollicitatiegesprek maar dan eentje waarbij je bijna nooit duidelijke feedback krijgt van wat je niet goed heb gedaan.
een tafel ervoor zetten, bier zuipen en juichen als het zover is !quote:Op zondag 11 mei 2008 11:22 schreef Kaneel het volgende:
Ohja, en hopen dat er lekkere wijven in BH hun gordijntje opendoen.
Het is echter vaker huilen dan juichen.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
een tafel ervoor zetten, bier zuipen en juichen als het zover is !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |