abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58604630
@ Dutch_Nelson
Zo zag ik op TV eens iemand met een grote angst voor kopjes koffie. Klinkt super vaag, het verhaal:
Hij was bang dat mensen zouden zien dat zijn handen trillen als ie koffie drinkt. Een schaamte fobie of iets dergelijks was het.

Klinkt fout, maar het was grappig om te zien dat hij onder begeleiding van therapeuten dan een kop koffie moest vasthouden wat iedereen zag, en dat hij dat echt niet trok gewoon. Was verder een volstrekt normaal iemand trouwens, getrouwd etc...
pi_58604731
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:45 schreef Liquidootje het volgende:
Mensen die het eerste beste ding pakken wat ze zien
Mensen die niet meteen een keuze kunnen maken.

Niet dat je meteen het eerste beste ding moet pakken wat je ziet natuurlijk, maar veel mensen (lees: vooral vrouwen) hebben er een handje van om 'toch nog even verder te kijken', ook al vinden ze iets mooi en zit het goed...

Waarom een hele middag verkloten aan winkelen, als je in de eerste winkel al hebt kunnen vinden wat je zoekt? Daarom ga ik dus meestal maar gewoon niet mee.
  zondag 11 mei 2008 @ 02:17:36 #28
158452 IQM
I am the one
pi_58604823
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords wil.
. Daarom heb je zeker ook geen vriend en post je halfnaaktfoto's op FOK!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zondag 11 mei 2008 @ 02:21:19 #29
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58604845
Geloof me vrouwen vinden het leuk als je meegaat die winkel in en zegt wat je leuk vindt voor haar!
Sukkels blijven buiten staan en zijn niks aan
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  zondag 11 mei 2008 @ 02:38:29 #30
82136 Xennia
gekroond
pi_58604941
Ik winkel het liefst alleen en als hij dan toch mee moet, laat hem dan op zijn minst met een creditcard zwaaien
pi_58604998
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:28 schreef Snorbeest het volgende:
Hey mensen,

Stel dat je met een meisje hebt afgesproken in de stad om wat te gaan drinken en je loopt langs een paar kledingwinkels waar ze naar binnengaat. Wat wordt er dan van je als kerel verwacht? Al enkele keren valt het me op, of niet, dat meisjes wel naar kleding gaan kijken in winkels. Maar is dat dan ook weer zo'n een of andere test waarbij je als jongen gekeurd wordt? Ik ben bijvoorbeeld gewoon mee naar binnen gelopen en naast haar gestaan en heb ook zelf wat rondgelopen en rondgekeken. Of wordt er verwacht dat je de kledingstukken die ze in handen heeft gaat aanprijzen? :S

Nou de leukste vrienden die ik heb gaan gewoon mee en geven commentaar
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 11 mei 2008 @ 09:10:56 #32
3038 Emel
realist
pi_58605710
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:43 schreef sqdtnz het volgende:
Haha, als je meegaat, terwijl je er eigenlijk NIETS aan vindt, geef je haar dan geen valse hoop dat jij een jongen bent die winkelen ook leuk vindt?

Ik bedoel straks mag je elke week mee. Have fun!

Ik ben zelf 1x meegeweest. Ik dacht nou heb ik wel genoeg winkels gezien, EN TOEN GINGEN ZE WEER HELEMAAL TERUG NAAR DE 1E WINKEL OM ALLE WINKELS OPNIEUW TE BEKIJKEN OM DAN TOCH NIETS TE KOPEN..........................................

Ik shop wel alleen of met een vriendin.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 11 mei 2008 @ 09:57:04 #33
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_58606003
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:21 schreef Druuna het volgende:
Geloof me vrouwen vinden het leuk als je meegaat die winkel in en zegt wat je leuk vindt voor haar!
tsja. of je gaat gewoon mee en gaat daarna zelf urenlang in je favo winkels met haar shoppen. Eens kijken of ze het dan ook zo leuk vinden. Als ze er dan wat van zeggen ....
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 11 mei 2008 @ 10:15:52 #34
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58606176
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:38 schreef Xennia het volgende:
Ik winkel het liefst alleen en als hij dan toch mee moet, laat hem dan op zijn minst met een creditcard zwaaien
  zondag 11 mei 2008 @ 10:22:54 #35
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58606251
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:43 schreef sqdtnz het volgende:
Haha, als je meegaat, terwijl je er eigenlijk NIETS aan vindt, geef je haar dan geen valse hoop dat jij een jongen bent die winkelen ook leuk vindt?

Ik bedoel straks mag je elke week mee. Have fun!

Ik ben zelf 1x meegeweest. Ik dacht nou heb ik wel genoeg winkels gezien, EN TOEN GINGEN ZE WEER HELEMAAL TERUG NAAR DE 1E WINKEL OM ALLE WINKELS OPNIEUW TE BEKIJKEN OM DAN TOCH NIETS TE KOPEN..........................................
Ik ga ook liever alleen, niemand die zeurt maar ben meestal redelijk snel klaar, of ik moet niks kunnen vinden, dan kijk ik wel overal. dat gebeurt helaas steeds vaker
  zondag 11 mei 2008 @ 10:23:44 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58606257
Wij hebben 1 duidelijke huisregel:

Hij gaat NOOIT mee winkelen.
Ik mpet er ook niet aan denken, zo'n verveeld gezicht om me heen. Winkelen is al vervelend genoeg.
  zondag 11 mei 2008 @ 10:47:57 #37
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58606557
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Ik verwacht van een man hulp bij het sjouwen van de tassen, advies over hoe een kledingstuk staat, hulp bij andere maten halen enzo. Als hij smaak heeft en mijn smaak ook snapt, mag hij zelf ook wel wat uit de rekken trekken, maar die mannen tref je zelden. Verder een kopje koffie tussendoor en niet zeuren als hij tussendoor nog een half uur naar de Halfords GAMMA wil.
Ik wil nog even kijken naar de nieuwe pneumatische slagboormachine van Bosch.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_58606619
quote:

Het maakt alleen maar dat ik me opgejut voel en niet de tijd kan nemen om te winkelen. Bovendien zal hij altijd zeggen dat álles me staat, en daar heb ik ook weinig aan. Ik ga dus altijd alleen.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:21:33 #39
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_58606938
Zoals ik: mee naar binnen, bij de andere mannen gaan staan en elkaar zo aankijken van in het zelfde schuitje. Dan kweek je een saamhorigheid he.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:22:23 #40
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_58606951
Ohja, en hopen dat er lekkere wijven in BH hun gordijntje opendoen.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:41:09 #41
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_58607168
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:59 schreef SpecialK het volgende:
Britten en hun arbitraire onlogische regeltjes
Amerikanen zijn niet anders hoor. Je voelt je in sommige winkels sowieso nogal "bekeken" omdat je:
1) de enige man bent die er rondloopt terwijl de rest buiten blijft staan.
2) vrouwen in de winkel je nogal ongemakkelijk aankijken.

Op mijn uitleg dat mijn vriendin het prettig vond om het even aan mij te laten zien kreeg ik het antwoord dat ze best de winkel in mocht lopen om te showen maar daar had ze weinig behoefte aan wat ik me ook goed voor kan stellen. Dit ging overigens om een gewone kledingwinkel, geen lingeriezaak oid.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:46:27 #42
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_58607226
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon mee de winkel in. Daar een beetje achter haar aan hobbelen. Als je iets heel leuks ziet,vragen of het iets voor haar is en eerlijk vertellen of iets haar goed staat of niet.
Achter een vrouw aanhobbelen, dat is dus het laatste wat je moet doen.

Wat papierversnipper zegt!
And all the things you do with it
pi_58607357
quote:
Haha, duidelijke reactie... ik zal niet buiten staan en een shaggie staan draaien...
pi_58607394
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
Wij hebben 1 duidelijke huisregel:

Hij gaat NOOIT mee winkelen.
Ik mpet er ook niet aan denken, zo'n verveeld gezicht om me heen. Winkelen is al vervelend genoeg.
Shoppen kan ook leuk zijn, zoals een paar uitverkoopjes met een meisje afgaan. Vooral de Mango lijkt een slagveld wanneer er weer een sale is. Overal liggen kledingstukken op de grond. Rekjes zijn leeg. Lange rijen voor de kassa. Volgens mij de plek om indruk te maken op een meisje als ze tussen alle vrouwen haar slag moet slaan om een juiste kledingstuk te veroveren, te passen en kijken of het wat is.

Maar niet alle kledingwinkels hebben altijd sale of zien er soms uit als een slagveld...
pi_58607481
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat word leuk met TS,
elke keer als een meisje iets vraagt * oh shit! ze test me huillie wat nu? *
Waarna je begint te stotteren en ze denken van wat een mafkees

ze testen je TS, altijd.... overal.... ook als je eet
let erop dat je rustig eet ts, niet stressen!
Nee niet beginnen met trillen, ow shit nu ligt je vreten op de grond!

Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest. Een misstap en je bent verzekerd van een roddel die tegen je werkt bij de vrouwen de dag daarna. Het lijkt wel op een sollicitatiegesprek maar dan eentje waarbij je bijna nooit duidelijke feedback krijgt van wat je niet goed heb gedaan.
pi_58607795
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:07 schreef Snorbeest het volgende:

[..]

Jah, zo zit het leven blijkbaar in elkaar. Mannen hebben het al zo zwaar en komt dit er ook nog eens bij. Mannen moeten initiatief tonen, moeten vrouwen veroveren en worden ter plekke ook nog eens driedubbel getest. Een misstap en je bent verzekerd van een roddel die tegen je werkt bij de vrouwen de dag daarna. Het lijkt wel op een sollicitatiegesprek maar dan eentje waarbij je bijna nooit duidelijke feedback krijgt van wat je niet goed heb gedaan.
Zeur niet, en zoek een vrouw met een geestelijk vermogen boven de 17 .

Als een vrouw je opzij zet omdat je haar 40 tassen niet draagt en constant blij kijkt bij het winkelen, zat er al geen huisje-boompje-beestje-verhaal in.
pi_58607977
quote:
Op zondag 11 mei 2008 11:22 schreef Kaneel het volgende:
Ohja, en hopen dat er lekkere wijven in BH hun gordijntje opendoen.
een tafel ervoor zetten, bier zuipen en juichen als het zover is !
pi_58608162
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef SlimShady het volgende:

[..]

een tafel ervoor zetten, bier zuipen en juichen als het zover is !
Het is echter vaker huilen dan juichen.
pi_58608246
Zou zelf meegaan, wat rondhobbelen door de winkel en met initiatieven komen wat haar mooi zou staan. Vindt zij leuk (zij koopt immers iets wat jij tof vindt), vindt jij leuk, iedereen gelukkig. Al moet het shoppen niet langer dan een bepaalde tijd duren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2008 14:00:05 ]
  zondag 11 mei 2008 @ 13:11:12 #50
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_58608250
Soppen met een meisje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')