dat wordt morgen dusquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:22 schreef DarkElf het volgende:
vanavond eten we heekfilet met verse woteltjes, witte wijnsaus en nieuwe aardappeltjes.
o.k. SHE, that's it!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:31 schreef SHE het volgende:
Ken ik uit Roemenie ook, alleen wij maken het met spinazie en feta.
Heet placinta. Mij kun je erin begraven.
De tomaat-ui-olie-peper-zout salade, staat hier elke dag op het menu; of bij ontbijt, of bij lunch of bij avondeten.
OMG, Pálinka (Pălincă van pruimen) heb ik gewoon in de kelder liggen.. (huisgestookte!)quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:40 schreef SHE het volgende:
In Transylvanie wel, maar in het Oosten wordt het weer in laagjes gemaakt, met bladerdeeg.
Goddelijk
Uiteraard met een groot glas Ţuică of Pálinka. Regel dat en ik huw je!
Je kent nu mijn roots, dus je weet als het goed is ook het antwoordquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
OMG, Pálinka (Pălincă van pruimen) heb ik gewoon in de kelder liggen.. (huisgestookte!)
De Zeljanica moet nog iets afkoelen. De glaasjes staan echter al klaar.![]()
![]()
Maar wacht eens..
Zal je nog wel van me houden als de Zeljanica en Pálinka op zijn?
Hmmmm....
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Je kent nu mijn roots, dus je weet als het goed is ook het antwoord
Ohhh Palinka dat is bijna 15 jaar geleden dat ik dat gedronken hebquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
OMG, Pálinka (Pălincă van pruimen) heb ik gewoon in de kelder liggen.. (huisgestookte!)
De Zeljanica moet nog iets afkoelen. De glaasjes staan echter al klaar.![]()
![]()
Maar wacht eens..
Zal je nog wel van me houden als de Zeljanica en Pálinka op zijn?
Hmmmm....
ohh nou heb ik trekquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
We zitten nog steeds midden in de verbouwingen, dus koken doen we even niet.
Het is tosti festival;
- geitenkaas-honing
- kaas-pesto-bacon
- rauwe ham, kaas, geroosterde paprika
- kaas, kaas, kaas, kaas ( 4 formaggi tosti)
- kaas-chorizo-olijf-pepers
Nergens voor nodig dat koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |