SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetzelfde, maar dan met Corona.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zometeen maar es 'n terrasje pakken, weg met dat lege gevoel en laat de Hoegaarden maar komen
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:27 schreef draculettetje het volgende:
blij dat deze dag bijna voorbij is, op naar de volgende
Ik ben ook redelijk kreefterig.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:00 schreef fyah het volgende:
En wat was het ook een goed idee om m'n zonnebril aan te doen naar de stad. Het stuk rond m'n ogen is niet verbrand. Nou loop ik er weer classic bijSchijnt dat zonnebank het verschil wegwerkt, kan iemand dat bevestigen?
klinkt spannend!quote:Op zondag 11 mei 2008 00:32 schreef heavenstar het volgende:
vandaag om 19:00 Roge Waters.....!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OT: moe maar stiekem een beetje gelukkig.......moet nog ff nadenken of ik op een voorstel inga....
![]()
![]()
Pink Floyd ken je vast wel...quote:
yepquote:Op zondag 11 mei 2008 00:37 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Pink Floyd ken je vast wel...![]()
..ikke ook naar bed...
oww ok..quote:Op zondag 11 mei 2008 00:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep
had het meer over het voorstel....
ik ga er zeker goed over nadenken...quote:Op zondag 11 mei 2008 00:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
even goed over nadenken dan! lees ik het vast wel ergens![]()
trusten!
quote:Op zondag 11 mei 2008 02:01 schreef TheSorrow het volgende:
Erg draaierig op een fijne manier!
dat zal ik dan maar als goed nieuws opvatten over D?...Had je nog gesmst maar je ligt vast al in bed.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:25 schreef Siaor het volgende:
Ik voel me dronken.
Zo dusquote:Op zondag 11 mei 2008 02:01 schreef TheSorrow het volgende:
Erg draaierig op een fijne manier!
alleen? hoe ging werken? laat ff weten als je wakker bentquote:Op zondag 11 mei 2008 02:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat zal ik dan maar als goed nieuws opvatten over D?...Had je nog gesmst maar je ligt vast al in bed.
OT:Beetje alleen en aant balen
ik zal naar je zwaaienquote:Op zondag 11 mei 2008 10:20 schreef heavenstar het volgende:
super........zo maar richting Duitsland en vanmiddag richting Limburg....
![]()
![]()
er zijn nog kaarten beschikbaar....quote:Op zondag 11 mei 2008 10:46 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaienis bij mij achterom
![]()
Ot ; gister leuke avond gehad en heerlijke nacht
vandaag moederdag..........
Ik deel je gevoel, je hebt er niets aan, maar het is wel zo.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:54 schreef DUSHI82 het volgende:
Sinds gisteren uit...ik heb me weleens beter gevoeld!
Half, lichaam ging helemaal naar de klote, 4.5km vol kracht in de boot is toch bijzonder pittig.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:58 schreef elvira88 het volgende:
^ leef je nog?
ik voel me k*t omdat ik ruzie met men vriend heb
Ik heb mn frituurpan verneukt door hem 24 uur achter elkaar aan te latenquote:Op zondag 11 mei 2008 20:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik voel me ook niet echt bepaald energiek ofzo, moet nog eten, maar geen idee watWaarschijnlijk de patatpan maar ff aanslingeren dan
http://www.deathclock.com/quote:Op zondag 11 mei 2008 20:03 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je had al 3 jaar dood moeten zijn??![]()
die test wil ik ook doen
* Miesjel troostquote:Op zondag 11 mei 2008 20:23 schreef Krullenkut het volgende:
Kut, verslagen, verloren, machteloos, overvallen en depressief...
Dat dus.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef Sjowhan het volgende:
Moe, zo maar het bed in..
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef Sjowhan het volgende:
Moe, nog even mezelf verwennen en dan maar het bed in..
quote:Op zondag 11 mei 2008 01:25 schreef Noisekick het volgende:
Hoop dat ik straks wel een beetje kan slapen na deze zware dag... Begrafenissen blijven zwaar
heb het gehoord vanuit mijn tuin met een wijntje erbijquote:Op maandag 12 mei 2008 02:42 schreef heavenstar het volgende:
ontzettend goed......concert was gewoon GEWELDIG..!!!!!
![]()
![]()
![]()
wel heeeeel vroeg eruit strax, heb er zin in maar wel zooo spannend.....![]()
![]()
ojaaaa! was ik maar bij jou komen luisteren! cool!quote:Op maandag 12 mei 2008 03:13 schreef candygirl het volgende:
[..]
heb het gehoord vanuit mijn tuin met een wijntje erbij
quote:
Van hetzelfdequote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 08:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ojaaaa! was ik maar bij jou komen luisteren! cool!
ot: kutmensen die hun hond niet opvoeden en alleen maar 100x hun naam roepen ipv een commando te leren en te geven, hoe moet dat beest dan weten wat je van m wil
Dankjewel!!quote:Op maandag 12 mei 2008 13:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
OT:
Voel me prima! Nog 17 dagen en dan naar Turkije
Eens! Leuk de zon pal op je tuin en geen zuchtje windquote:Op maandag 12 mei 2008 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Pfew, het is veelste warm op dit moment
Weekendje weg, normaal zijn ze tussen 1 en 4 wel terug ofzo.... Maar ze zullen het wel goed naar hun zin hebbenquote:Op maandag 12 mei 2008 16:22 schreef elvira88 het volgende:
^waar zijn je ouders?
ik voel me opgelucht omdat ik mijn vriend aan de telefoon heb gehad en hij morgen naar me toe komt om onze ruzie goed uit te praten
dank je....quote:Op maandag 12 mei 2008 14:20 schreef draculettetje het volgende:
Feliciteerd!
Da Frenk en Heavenstar!
Jullie hebben mooi weer!
Fijne dag gewenst
wat lief....quote:Op maandag 12 mei 2008 17:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heavenstar, jij natuurlijk ook gefeliciteerd!
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:59 schreef draculettetje het volgende:
gewoon lekker niks gedaan, genoten van het weer, lekker buiten zitten
genoten van onze pup
kortom goede dag!
zin om naar mn zoessie te gaan
nog niet besloten.....quote:Op maandag 12 mei 2008 22:46 schreef heavenstar het volgende:
hum..tja...nou......wat wil ik nou...?????
jawel..besloten enzulks en ook nog gedaan ook...quote:Op maandag 12 mei 2008 22:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog niet besloten.....kan je helaas niet helpen
![]()
dat zal de tijd dan moeten lerenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:50 schreef heavenstar het volgende:
[..]
jawel..besloten enzulks en ook nog gedaan ook...![]()
..weet alleen of ik dit echt wil...
![]()
He chick nog gefeliciteerd hequote:Op maandag 12 mei 2008 22:46 schreef heavenstar het volgende:
hum..tja...nou......wat wil ik nou...?????
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zal de tijd dan moeten leren
lekker cliche
twijfels zijn denk ik normaalquote:Op maandag 12 mei 2008 22:55 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...clich'es bstaan wel met een reden he..
![]()
maar heb niet zoeel tijd...U know...![]()
dat is het juist..voelt zo dubbel....quote:Op maandag 12 mei 2008 22:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
twijfels zijn denk ik normaal
blijf het per dag of per keer kijken
als het niet goed voelt niet doen en even zo andersom natuurlijk
sorrie wel beetje te laatquote:Op maandag 12 mei 2008 17:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heavenstar, jij natuurlijk ook gefeliciteerd!
is niet erg.....quote:
Damn man, nooit leuk om een geliefd dier in te laten slapenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
Morgen krijgt onze hond een prik. Ze trekt het niet meer..
Ochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
sterktequote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
Rustig maar, het is al warm genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Damn man, nooit leuk om een geliefd dier in te laten slapenIs ze al oud? Die van ons hield er ook van het ene op het andere moment mee op, alles verlamde enzo
14 geworden.
Veel sterkte!
Ik voel me een beetje verhit, voor de rest goed, over 2 uurtjes weer werken, eens even een lekker boterhammetje klaarmaken(=
Hier hetzelfde helaas.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:49 schreef Noisekick het volgende:
Goed, alleen die hooikoorts...Ik nies en snotter me een ongeluk
Nice 1!quote:
8 is op zich niet zo heel oud... Wel jammer dat er niets aan gedaan kan worden. Nogmaals veel sterktequote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze is bijna 8. Ze heeft een of andere vage ziekte. Niemand kan wat doen. Morgen om 1400 krijgt ze een spuitje. Gelukkig ben ik de hele dag weg.
doe mij maar gewoon koffie aub....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rustig maar, het is al warm genoeg.*geeft een verkoelend drankje*
De honger begint nu toch wel te komen
* TheSorrow schenkt een lekker bakje koffie inquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:10 schreef heavenstar het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon koffie aub....![]()
![]()
![]()
...is ie nog niet voorbij....
![]()
met melkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow schenkt een lekker bakje koffie in
Huiliequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:03 schreef DeeCruise het volgende:
Ongelofelijk depressed... Lijkt wel of alles tegenzit de laatste tijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:18 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
HuilieMaakt niks uit, hoop dat je er voldoening uit gehaald hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maakt niks uit, hoop dat je er voldoening uit gehaald hebt
quote:
Fuck..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:19 schreef Modjopower het volgende:
Rusteloos!
Constant kijken naar mijn telefoon voor een "verloren" smsje van haar.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
druk met spulletjes pakken, heb 2 fotoboeken
Pfff.... Dat leest heel "eng" op de vroege, nog niet wakkere morgen....quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hondje moeten laten inslapen
extravoor houniet
een oude van den papa en het trouwboekquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
U is geweldig!
Welke, als ik vragen mag?
Ik zeg jippie en de jee!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een oude van den papa en het trouwboek
is okidoki!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik zeg jippie en de jee!!
Andere kijken we dan wel een andere keer....
Gewoon flink onderhandelen en dan valt het altijd wel meequote:Op woensdag 14 mei 2008 08:02 schreef zwartedoos het volgende:
Zenuwachtig voor mn afspraak zometeen, hopelijk valt t allemaal mee
ja dat is ook echt mn sterkste kant, onderhandelenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:23 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Gewoon flink onderhandelen en dan valt het altijd wel mee
lullen als brugman, niet vreemd voor jou tochquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja dat is ook echt mn sterkste kant, onderhandelenjij was snel weg trouwens vanmorgen
Boehoehoequote:Op woensdag 14 mei 2008 16:33 schreef RealZeus het volgende:Mwoah, het ziet er naar uit dat ik aankomend weekend weer alleen op stap moet.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Mwoah.
Check, un little bit.quote:
Die, maar dat is ook niet zo gek als je 's nachts geen oog dicht doetquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef BloodyLotte het volgende:
In tijden niet zo moe geweest...
fijn die slapeloze nachtenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Die, maar dat is ook niet zo gek als je 's nachts geen oog dicht doet
Een verkapte kijk mij stoer hard rijden? Nog stoerder als je iemand voor je auto hebtquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
140 rijden waar je 60 mag is erg dom.
dan een bobbel in het wegdek tegen komen is vliegen
vliegen is leuk
landen niet
au, mn nek
Jazeker! Nu heeft die nerd hij een leuke verhaaltje voor in de kroeg. Je moet er toch wat voor over hebben he.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef NieuwBijtje het volgende:
[..]
Een verkapte kijk mij stoer hard rijden? Nog stoerder als je iemand voor je auto hebt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |