SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetzelfde, maar dan met Corona.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zometeen maar es 'n terrasje pakken, weg met dat lege gevoel en laat de Hoegaarden maar komen
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:27 schreef draculettetje het volgende:
blij dat deze dag bijna voorbij is, op naar de volgende
Ik ben ook redelijk kreefterig.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:00 schreef fyah het volgende:
En wat was het ook een goed idee om m'n zonnebril aan te doen naar de stad. Het stuk rond m'n ogen is niet verbrand. Nou loop ik er weer classic bijSchijnt dat zonnebank het verschil wegwerkt, kan iemand dat bevestigen?
klinkt spannend!quote:Op zondag 11 mei 2008 00:32 schreef heavenstar het volgende:
vandaag om 19:00 Roge Waters.....!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OT: moe maar stiekem een beetje gelukkig.......moet nog ff nadenken of ik op een voorstel inga....
![]()
![]()
Pink Floyd ken je vast wel...quote:
yepquote:Op zondag 11 mei 2008 00:37 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Pink Floyd ken je vast wel...![]()
..ikke ook naar bed...
oww ok..quote:Op zondag 11 mei 2008 00:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep
had het meer over het voorstel....
ik ga er zeker goed over nadenken...quote:Op zondag 11 mei 2008 00:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
even goed over nadenken dan! lees ik het vast wel ergens![]()
trusten!
quote:Op zondag 11 mei 2008 02:01 schreef TheSorrow het volgende:
Erg draaierig op een fijne manier!
dat zal ik dan maar als goed nieuws opvatten over D?...Had je nog gesmst maar je ligt vast al in bed.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:25 schreef Siaor het volgende:
Ik voel me dronken.
Zo dusquote:Op zondag 11 mei 2008 02:01 schreef TheSorrow het volgende:
Erg draaierig op een fijne manier!
alleen? hoe ging werken? laat ff weten als je wakker bentquote:Op zondag 11 mei 2008 02:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat zal ik dan maar als goed nieuws opvatten over D?...Had je nog gesmst maar je ligt vast al in bed.
OT:Beetje alleen en aant balen
ik zal naar je zwaaienquote:Op zondag 11 mei 2008 10:20 schreef heavenstar het volgende:
super........zo maar richting Duitsland en vanmiddag richting Limburg....
![]()
![]()
er zijn nog kaarten beschikbaar....quote:Op zondag 11 mei 2008 10:46 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaienis bij mij achterom
![]()
Ot ; gister leuke avond gehad en heerlijke nacht
vandaag moederdag..........
Ik deel je gevoel, je hebt er niets aan, maar het is wel zo.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:54 schreef DUSHI82 het volgende:
Sinds gisteren uit...ik heb me weleens beter gevoeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |