Als ik iets bestel laat ik het altijd op mijn werk bezorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 05:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze voor de deur staan op het moment dat ik nog op mijn werk ben, zul je altijd zien....
* Chanty ziet de fotoboer al achter de ambulance aan scheurenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Als ik iets bestel laat ik het altijd op mijn werk bezorgen
dat is wel zo fijn
Maar bij jou is dat iets moelijker denk ik (amburijder toch? )
Mooie foto's! Heb je ze nog enigszins bewerkt verder?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:37 schreef freud het volgende:
Zo, de foto's van de brand in de TU staan online en zijn gespammed aan de diverse media. Nu biertje op balkon
Zeer grote brand TU Delft deel 4
Zeer grote brand TU Delft deel 4
zoekt en gij vind zultquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef Chanty het volgende:
geitjes zijn zekermaar ik zit te wachten op de showcase
hangbuikzwijntjes??quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef Erasmo het volgende:
Lieve geitjes!
* Erasmo heeft laatst ook beestjes gefotografeerd
[ afbeelding ]
die geitjes/bokjes zijn van die springbokjes en die heb ik omgedoopt tot TNT en Dynamietjequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:01 schreef prupke het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat isPdeHOOG
dat vinden wij allen zo prettig jaja dus daarom zingen wij hoog (toeval)
HIj leve PdeHoog hij leve HOOG (2 x)
ja hoog ja hoog hij leve Hoog
gefeliciteerd p met je verjaardag
Dank jullie welquote:
Ja, contrast etc omhoog geknikkerd vanwege de vele rook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mooie foto's! Heb je ze nog enigszins bewerkt verder?
Ik wil theequote:
Thee voor jou danquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil thee
* PdeHoog schuift een lading zelfgebakken brownies de SC in
Eet smakelijk
Wees blij dat het niet meer zo verziekend heet is danquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik kan ook wel wat extra energie gebruiken, morgen de TMPT(Tweedaagse Militaire Prestatie Tocht)
Zolang het maar droog blijft vind ik alles bestquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet meer zo verziekend heet is dan
32Gb vond ik overdreven, zijn er ook alquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:23 schreef Erasmo het volgende:
16 al? Die dingen worden ook met de dag groter zeg
Ik heb ook zitten kijken naar een USB-schijf, maar dat ding zou dan weer op mijn bureau moeten en dat is precies wat ik ff niet wil. Dit komt netjes onderin de kast te staan tezamen met mijn andere USB-schijven die ik hier netjes aan vast ga koppelenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:09 schreef freud het volgende:
Leuk speelgoed inderdaad! Ik zat ook aan een NAS te denken (Network attached storage = harddisk aan je netwerk), maar bedacht me toen dat de afstand NAS --> switch net zo ver was als NAS --> PC.
Als je meerdere PC's op één netwerk hebt is het ideaal als je van alle PC's die netwerkschijf kan benaderen. Als je die schijif direct aan je PC hangt, moet die PC aanstaan als je erbij wil...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:09 schreef freud het volgende:
Leuk speelgoed inderdaad! Ik zat ook aan een NAS te denken (Network attached storage = harddisk aan je netwerk), maar bedacht me toen dat de afstand NAS --> switch net zo ver was als NAS --> PC.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:41 schreef Chanty het volgende:
woeiii net eindelijk mijn eiffeltorencanvas besteldHopelijk wordt ie tof
Amburijder? Volgens mij heb je iemand anders voor jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Als ik iets bestel laat ik het altijd op mijn werk bezorgen
dat is wel zo fijn
Maar bij jou is dat iets moelijker denk ik (amburijder toch? )
Al 32 jaarquote:
Dankquote:Gefeliciteerd!
Ja, snap ik. Helaas zijn die NASjes pas echt interessant als je gigabit hebt liggen thuis, vooral met redelijke hoeveelheden data. Ik zit zelf aan eSATA of zo te denken, heb je ook geen last van file op de USB bij grote datatransfers.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je meerdere PC's op één netwerk hebt is het ideaal als je van alle PC's die netwerkschijf kan benaderen. Als je die schijif direct aan je PC hangt, moet die PC aanstaan als je erbij wil...
Ik heb alle varianten overwogen. Zo'n USB-schijf is best lekker rap, maar op de een of andere manier hebben die MyBooks de neiging je PC te vertragen omdat ze elke keer moeten opstarten als je ze wilt gaan gebruiken. En die NAS-jes zijn retetraag, maar goed...nu wel automatische mirroring als ik het aanzet en zovaak komt het niet voor dat ik grote hoeveelheden overpomp. Hooguit 8 GB (meer CF-kaartjes heb ik nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Helaas zijn die NASjes pas echt interessant als je gigabit hebt liggen thuis, vooral met redelijke hoeveelheden data. Ik zit zelf aan eSATA of zo te denken, heb je ook geen last van file op de USB bij grote datatransfers.
De directie link met een gigabit netwerk zie ik niet zo. Natuurlijk gaan je kopieeracties daarmee retesnel, maar ik kopieer niet dagelijks gigabytes heen en weer. En als ik dat doe, dan zet ik dat 's nachts aan en dat gaat prima.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef freud het volgende:
Ja, snap ik. Helaas zijn die NASjes pas echt interessant als je gigabit hebt liggen thuis, vooral met redelijke hoeveelheden data. Ik zit zelf aan eSATA of zo te denken, heb je ook geen last van file op de USB bij grote datatransfers.
daar staat volgens mij iets over in een fototijdschrift dat ik hebquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:41 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
Weet iemand iets over updaten van Adobe Bridge? M'n D300 bestanden (raw) herkent ie niet (laat ie niet zien)...
Moet je de update van camera raw installeren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:41 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
Weet iemand iets over updaten van Adobe Bridge? M'n D300 bestanden (raw) herkent ie niet (laat ie niet zien)...
ik zit met het zelfde probleem, mijn fotoprogramma kan het ook niet zien....quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb al (te) veel geprobeerd... Maar ik snap niet waar 't op blijft hangen...
Daar ga ik ook heen voorlopig, maar had nog even problemen met het installeren van dat kreng...quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:16 schreef prupke het volgende:
[..]
ik zit met het zelfde probleem, mijn fotoprogramma kan het ook niet zien....
vandaar dat we op de apple lightroom hebben en die ziet het weer wel
heeft er iemand btw een setje pezen inclusief een hak over ?
peesontsteking is niet prettig....
zwaai maar ff als je langskomtquote:Op donderdag 15 mei 2008 06:07 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhMag zo weer naar Utrecht voor mijn cursus Business English. Eens kijken hoe druk het nu weer wordt op de snelweg
geld teveel?quote:
Geen geld teveelquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:50 schreef Chanty het volgende:
Ik heb de Canon EOS 10d van marcH overgekocht
Nu is het einde zoek
En help al die knoppen
Het viel mee... kwart voor 7 in de auto, kwart voor 8 op kantoor daar. En vervolgens 7 bakken koffie op omdat vier uur slaap niet bevordelijk is voor het wakker blijvenquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:35 schreef freud het volgende:
@P; druk, vanwege de stakingen in het busvervoer. En wat moet ik me voorstellen bij business english? Het overgrote deel van de IT terminologie is toch al engels?
Oh yeah babyquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:50 schreef Chanty het volgende:
Nu is het einde zoek
En help al die knoppen
Yeah baby, speel met die knopjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:50 schreef Chanty het volgende:
Nu is het einde zoek
En help al die knoppen
Oh, dan is het zeker handig ja! Gaan die duitsers er nou ook verplicht heenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het viel mee... kwart voor 7 in de auto, kwart voor 8 op kantoor daar. En vervolgens 7 bakken koffie op omdat vier uur slaap niet bevordelijk is voor het wakker blijvenZit dus nu half te stuiteren op kantoor
De cursus is gericht op algemene zakelijk taalgebruik en niet specifiek IT-jargon. Er wordt zwaar gehamerd op grammatica, woordenschat en uitspraak door middel van rollenspellen en schrijfoefeningen.
Hele nuttige en leerzame cursus tot op heden. Omdat we toch steeds meer internationaal moeten gaan werken en ik 13 jaar geleden voor het laatst Engels op school heb gehad wilde ik een kleine opfriscursus
Was het maar zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef freud het volgende:
Oh, dan is het zeker handig ja! Gaan die duitsers er nou ook verplicht heen.
Whehehehehe...neem je hem zaterdag ff mee?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:43 schreef Chanty het volgende:![]()
ja nu juichen jullie nog
Wacht maar tot ik beter foto's maak dan jullie
Waar is dat voor nodig? Met Duitsers spreek je toch gewoon Duits?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef freud het volgende:
Oh, dan is het zeker handig ja! Gaan die duitsers er nou ook verplicht heen.
We werken in een internationale organisatie waar is afgesproken dat de voertaal gewoon engels isquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig? Met Duitsers spreek je toch gewoon Duits?
DUHquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe...neem je hem zaterdag ff mee?
Gebruik daarvoor het AAN-knopjequote:Op donderdag 15 mei 2008 16:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
DUHWie zegt me anders hoe ie aan moet?
Dan is het geen knopje maar een schuifjequote:
Ze fotografeert niet want ze krijgt hem niet aan zegt ze netquote:
Lezen blijkt ook een vakquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:35 schreef freud het volgende:
@Xilantof: niet zo eigenwijs zijn en gewoon lightroom gaan gebruiken zoals de andere volwassenen
gewoon je pak aantrekkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:49 schreef DirtyHarry het volgende:
Ik gok dat Chanty de komende dagen weken meer aandacht heeft voor d'r camera dan voor mij![]()
Lightroom beta 2 is gratisch en vrij te downloadenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lezen blijkt ook een vak![]()
installeren lukt me niet...
Ik ken hier niemand die dat doet. Maar ik vraag me wel af wat je doel is voor wat betreft een fulltime opleiding!quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:20 schreef n0r het volgende:
Oké, het zit zo, ik studeer nu een tijdje IMD (ICT Multimedia Design) op HBO niveau en heb daar 2 clusters fotografie gehad. Nu heb ik 2 vraagjes;
Ik ben verliefd geworden op het fotograferen, om het zo maar even te omschrijven. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die een fulltime fotografie opleiding doen, en zoja waar?
Hoewel ik eigenlijk alleen nog maar digitale fotocamera's gebruikt heb, ben ik sinds kort trotse bezitter van een analoog toestel, en zou in de toekomst graag zelf foto's ontwikkelen. Ik weet hier dus nog helemaal niets vanaf, welke vloeistoffen je bijvoorbeeld gebruikt. Hebben sommigen van jullie hier ervaring mee? Kunnen jullie me misschien een boek/website aanraden waar dit uitgelegd wordt?
Alvast bedankt.
Dat doen ze goed zeg...quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Hehe, vandaag eindelijk de PC binnen gekregen. En het eerste mankement is al weer gevonden, de sukkels waren vergeten de power van de CD drive aan te sluiten
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
voor degene die ervan houden
Zomer op het plein - The Dutch Eagles
zondag 22-06-2008
Canadaplein 14.30 u
Alkmaar
Entree: Vrij entree
je brengt me op ideeenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon je pak aantrekken
dan heb je zo haar aandacht weer
Wat een verhaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:50 schreef Ynske het volgende:
terug van theatergroep
holy fucking dinges
kan nog maar 1 keer gaan en moet er gewoon fotos bij hebben zitten waar ik mee kan exposeren, t word steeds enger
enfin hoop dat er nu wat tussen zit. t stuk is iig nu echt een stuk met beetje decor, kleding en samenhang.
nu maar hopen dat dit ook op de foto's terug te zien is.
daarnaast weer lekkere paniek gehad
vanmiddag een stuk gaan fietsen, denk laat fiets maar buiten staan, kun je vanaaf op de fiets weg.
tuurlijk madame sleutels kwijt, thuis sleutels en fietssleutels. dacht dat ze bijeen lagen. uiteindelijk thuissleutels gevonden. maar fietssleutel?alles overhoop getrokken.
maar met de auto gegaan, kom net terug, denk controlleer fiets nogmaals, en dan morgen maar opnieuw zoeken. is afgesloten. ok.
kom bovenen wat zie ik meteen liggen
euhm ja
maar weer naar beneden gegaan om m binnen te zetten
Ik weet wat ik voor mijn verjaardag ga vragen![]()
een sleutelkastje !!
Als je het goed doet, dan blijf je er voor de rest van je relatie aan vast zitten dat je voor ze moet koken... Het is maar net wat je wilt natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:59 schreef An24 het volgende:
Nog 1 dagje werken en daarna weekendBoodschappen in slaan voor morgen, An gaat morgen voor het eerst koken voor de schoon-freudjes en dat moet natuurlijk goed gebeuren
Gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:59 schreef An24 het volgende:
Nog 1 dagje werken en daarna weekendBoodschappen in slaan voor morgen, An gaat morgen voor het eerst koken voor de schoon-freudjes en dat moet natuurlijk goed gebeuren
quote:
gezelligquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een verhaalWel fijn dat je ze gevonden hebt.
Werkse allemaal![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:50 schreef Ynske het volgende:
terug van theatergroep
holy fucking dinges
kan nog maar 1 keer gaan en moet er gewoon fotos bij hebben zitten waar ik mee kan exposeren, t word steeds enger
enfin hoop dat er nu wat tussen zit. t stuk is iig nu echt een stuk met beetje decor, kleding en samenhang.
nu maar hopen dat dit ook op de foto's terug te zien is.
daarnaast weer lekkere paniek gehad
vanmiddag een stuk gaan fietsen, denk laat fiets maar buiten staan, kun je vanaaf op de fiets weg.
tuurlijk madame sleutels kwijt, thuis sleutels en fietssleutels. dacht dat ze bijeen lagen. uiteindelijk thuissleutels gevonden. maar fietssleutel?alles overhoop getrokken.
maar met de auto gegaan, kom net terug, denk controlleer fiets nogmaals, en dan morgen maar opnieuw zoeken. is afgesloten. ok.
kom bovenen wat zie ik meteen liggen
euhm ja
maar weer naar beneden gegaan om m binnen te zetten
Ik weet wat ik voor mijn verjaardag ga vragen![]()
een sleutelkastje !!
Trust me, de kip marsala is zo mogelijk nog beter... Vorige keer had ze het gemaakt voordat we naar Trance Energy gingen, en dat was niet zo'n strak plan. We hebben ook bij een wijnproverij een tijdje geleden een paar heerlijke wijntjes er bij uitgezocht, dus dat beloofd wat!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zonde dat die pompoensoep er niet tussen staat
quote:
hmmm lijkt me niet makkelijk om Pien weg te brengen voor een lang weekend als je zelf thuis bentquote:Wat een pokkeweer trouwens. We brengen zo de poes naar het pension om te proefdraaien voor de zomerHelp, zat gisteren al te janken
Vind het zo zielig, maarja... moet maar
Maandag halen we dr weer op. En dacht vandaag eens naar buiten te gaan om wat fotos te proberen te maken.... maar denk dat dat een andere keer wordt.
Wat bij ons goed helpt is om een poezenoppas in huis te halen. Heb je ergens de beschikking over een vriend/vriendin die het geen probleem vindt om een paar dagen / weken bij je in huis te zitten om op te passen? Dat scheelt de poes, en jou, weer een hoop stress...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:18 schreef Chanty het volgende:
We brengen zo de poes naar het pension om te proefdraaien voor de zomerHelp, zat gisteren al te janken
Vind het zo zielig, maarja... moet maar
Maandag halen we dr weer op.
Mja de dagen dat we eigenlijk wilden omdat we zelf dan ook echt weg waren met slapen en zo gingen niet, Maar we zijn morgen ook overdag op pad en zondag komen de schoonouders en mijn schoonmoeder is allergisch dus miss verzacht het iets dat de poes niet thuis isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist door de paniek die dan uitbreekt vind ik idd helemaal niets meer
[..]
hmmm lijkt me niet makkelijk om Pien weg te brengen voor een lang weekend als je zelf thuis bent
en dat weerpraat me er niet over
1 voordeel wel de slijpgeuren zijn door t weer niet meer zo sterk als gister
lang leve t verwijderen van een lift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |