Als ik iets bestel laat ik het altijd op mijn werk bezorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 05:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze voor de deur staan op het moment dat ik nog op mijn werk ben, zul je altijd zien....
* Chanty ziet de fotoboer al achter de ambulance aan scheurenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Als ik iets bestel laat ik het altijd op mijn werk bezorgen
dat is wel zo fijn
Maar bij jou is dat iets moelijker denk ik (amburijder toch? )
Mooie foto's! Heb je ze nog enigszins bewerkt verder?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:37 schreef freud het volgende:
Zo, de foto's van de brand in de TU staan online en zijn gespammed aan de diverse media. Nu biertje op balkon
Zeer grote brand TU Delft deel 4
Zeer grote brand TU Delft deel 4
zoekt en gij vind zultquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef Chanty het volgende:
geitjes zijn zekermaar ik zit te wachten op de showcase
hangbuikzwijntjes??quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef Erasmo het volgende:
Lieve geitjes!
* Erasmo heeft laatst ook beestjes gefotografeerd
[ afbeelding ]
die geitjes/bokjes zijn van die springbokjes en die heb ik omgedoopt tot TNT en Dynamietjequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:01 schreef prupke het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat isPdeHOOG
dat vinden wij allen zo prettig jaja dus daarom zingen wij hoog (toeval)
HIj leve PdeHoog hij leve HOOG (2 x)
ja hoog ja hoog hij leve Hoog
gefeliciteerd p met je verjaardag
Dank jullie welquote:
Ja, contrast etc omhoog geknikkerd vanwege de vele rook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mooie foto's! Heb je ze nog enigszins bewerkt verder?
Ik wil theequote:
Thee voor jou danquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil thee
* PdeHoog schuift een lading zelfgebakken brownies de SC in
Eet smakelijk
Wees blij dat het niet meer zo verziekend heet is danquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik kan ook wel wat extra energie gebruiken, morgen de TMPT(Tweedaagse Militaire Prestatie Tocht)
Zolang het maar droog blijft vind ik alles bestquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet meer zo verziekend heet is dan
32Gb vond ik overdreven, zijn er ook alquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:23 schreef Erasmo het volgende:
16 al? Die dingen worden ook met de dag groter zeg
Ik heb ook zitten kijken naar een USB-schijf, maar dat ding zou dan weer op mijn bureau moeten en dat is precies wat ik ff niet wil. Dit komt netjes onderin de kast te staan tezamen met mijn andere USB-schijven die ik hier netjes aan vast ga koppelenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:09 schreef freud het volgende:
Leuk speelgoed inderdaad! Ik zat ook aan een NAS te denken (Network attached storage = harddisk aan je netwerk), maar bedacht me toen dat de afstand NAS --> switch net zo ver was als NAS --> PC.
Als je meerdere PC's op één netwerk hebt is het ideaal als je van alle PC's die netwerkschijf kan benaderen. Als je die schijif direct aan je PC hangt, moet die PC aanstaan als je erbij wil...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:09 schreef freud het volgende:
Leuk speelgoed inderdaad! Ik zat ook aan een NAS te denken (Network attached storage = harddisk aan je netwerk), maar bedacht me toen dat de afstand NAS --> switch net zo ver was als NAS --> PC.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:41 schreef Chanty het volgende:
woeiii net eindelijk mijn eiffeltorencanvas besteldHopelijk wordt ie tof
Amburijder? Volgens mij heb je iemand anders voor jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Als ik iets bestel laat ik het altijd op mijn werk bezorgen
dat is wel zo fijn
Maar bij jou is dat iets moelijker denk ik (amburijder toch? )
Al 32 jaarquote:
Dankquote:Gefeliciteerd!
Ja, snap ik. Helaas zijn die NASjes pas echt interessant als je gigabit hebt liggen thuis, vooral met redelijke hoeveelheden data. Ik zit zelf aan eSATA of zo te denken, heb je ook geen last van file op de USB bij grote datatransfers.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je meerdere PC's op één netwerk hebt is het ideaal als je van alle PC's die netwerkschijf kan benaderen. Als je die schijif direct aan je PC hangt, moet die PC aanstaan als je erbij wil...
Ik heb alle varianten overwogen. Zo'n USB-schijf is best lekker rap, maar op de een of andere manier hebben die MyBooks de neiging je PC te vertragen omdat ze elke keer moeten opstarten als je ze wilt gaan gebruiken. En die NAS-jes zijn retetraag, maar goed...nu wel automatische mirroring als ik het aanzet en zovaak komt het niet voor dat ik grote hoeveelheden overpomp. Hooguit 8 GB (meer CF-kaartjes heb ik nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Helaas zijn die NASjes pas echt interessant als je gigabit hebt liggen thuis, vooral met redelijke hoeveelheden data. Ik zit zelf aan eSATA of zo te denken, heb je ook geen last van file op de USB bij grote datatransfers.
De directie link met een gigabit netwerk zie ik niet zo. Natuurlijk gaan je kopieeracties daarmee retesnel, maar ik kopieer niet dagelijks gigabytes heen en weer. En als ik dat doe, dan zet ik dat 's nachts aan en dat gaat prima.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef freud het volgende:
Ja, snap ik. Helaas zijn die NASjes pas echt interessant als je gigabit hebt liggen thuis, vooral met redelijke hoeveelheden data. Ik zit zelf aan eSATA of zo te denken, heb je ook geen last van file op de USB bij grote datatransfers.
daar staat volgens mij iets over in een fototijdschrift dat ik hebquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:41 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
Weet iemand iets over updaten van Adobe Bridge? M'n D300 bestanden (raw) herkent ie niet (laat ie niet zien)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |