Moet je de update van camera raw installeren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:41 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
Weet iemand iets over updaten van Adobe Bridge? M'n D300 bestanden (raw) herkent ie niet (laat ie niet zien)...
ik zit met het zelfde probleem, mijn fotoprogramma kan het ook niet zien....quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb al (te) veel geprobeerd... Maar ik snap niet waar 't op blijft hangen...
Daar ga ik ook heen voorlopig, maar had nog even problemen met het installeren van dat kreng...quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:16 schreef prupke het volgende:
[..]
ik zit met het zelfde probleem, mijn fotoprogramma kan het ook niet zien....
vandaar dat we op de apple lightroom hebben en die ziet het weer wel
heeft er iemand btw een setje pezen inclusief een hak over ?
peesontsteking is niet prettig....
zwaai maar ff als je langskomtquote:Op donderdag 15 mei 2008 06:07 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhMag zo weer naar Utrecht voor mijn cursus Business English. Eens kijken hoe druk het nu weer wordt op de snelweg
geld teveel?quote:
Geen geld teveelquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:50 schreef Chanty het volgende:
Ik heb de Canon EOS 10d van marcH overgekocht
Nu is het einde zoek
En help al die knoppen
Het viel mee... kwart voor 7 in de auto, kwart voor 8 op kantoor daar. En vervolgens 7 bakken koffie op omdat vier uur slaap niet bevordelijk is voor het wakker blijvenquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:35 schreef freud het volgende:
@P; druk, vanwege de stakingen in het busvervoer. En wat moet ik me voorstellen bij business english? Het overgrote deel van de IT terminologie is toch al engels?
Oh yeah babyquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:50 schreef Chanty het volgende:
Nu is het einde zoek
En help al die knoppen
Yeah baby, speel met die knopjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:50 schreef Chanty het volgende:
Nu is het einde zoek
En help al die knoppen
Oh, dan is het zeker handig ja! Gaan die duitsers er nou ook verplicht heenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het viel mee... kwart voor 7 in de auto, kwart voor 8 op kantoor daar. En vervolgens 7 bakken koffie op omdat vier uur slaap niet bevordelijk is voor het wakker blijvenZit dus nu half te stuiteren op kantoor
De cursus is gericht op algemene zakelijk taalgebruik en niet specifiek IT-jargon. Er wordt zwaar gehamerd op grammatica, woordenschat en uitspraak door middel van rollenspellen en schrijfoefeningen.
Hele nuttige en leerzame cursus tot op heden. Omdat we toch steeds meer internationaal moeten gaan werken en ik 13 jaar geleden voor het laatst Engels op school heb gehad wilde ik een kleine opfriscursus
Was het maar zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef freud het volgende:
Oh, dan is het zeker handig ja! Gaan die duitsers er nou ook verplicht heen.
Whehehehehe...neem je hem zaterdag ff mee?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:43 schreef Chanty het volgende:![]()
ja nu juichen jullie nog
Wacht maar tot ik beter foto's maak dan jullie
Waar is dat voor nodig? Met Duitsers spreek je toch gewoon Duits?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef freud het volgende:
Oh, dan is het zeker handig ja! Gaan die duitsers er nou ook verplicht heen.
We werken in een internationale organisatie waar is afgesproken dat de voertaal gewoon engels isquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig? Met Duitsers spreek je toch gewoon Duits?
DUHquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe...neem je hem zaterdag ff mee?
Gebruik daarvoor het AAN-knopjequote:Op donderdag 15 mei 2008 16:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
DUHWie zegt me anders hoe ie aan moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |