Eerst maar eens zien of het lukt. Wel een zenuwpees hoor, die presentatorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Zal Marco aan de telefoon komen.Lijkt me wel lachen die polo aan de telefoon.
Op vol lag ik altijd dubbel om zijn commentaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het lukt. Wel een zenuwpees hoor, die presentator
Wat was het nou? Grovertje of zoiets?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op vol lag ik altijd dubbel om zijn commentaar.
Ah, dank je wel.quote:
Allemaal pro-huub aanhangers.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Het is toch wel erg opvallend dat zoveel mensen MrD zo zat zijn.
Mens zit te zeiken over een ban en ze heeft Sly uitgescholden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:32 schreef BarryK het volgende:
Whaha dit gaat echt fucking nergens over..
Jaap had die kooi kunnen winnen,besef je dat wel.Zo zonde dat Jaap juist een angsthaas was.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Allemaal pro-huub aanhangers.
Hoort allemaal bij het spel.
We zijn jaloersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aan een paardenpiemel zitten vindt mevrouw de belster normaal
Ja, jammer. En over die figuur van de DGK regie hoor je hem nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:38 schreef cindy10 het volgende:
godver wat een nepzooi,er worden elke keer bellers met voorrang gebeld....
Jaap GAAT de kooi winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap had die kooi kunnen winnen,besef je dat wel.Zo zonde dat Jaap juist een angsthaas was.
Wat is dat VOL dan een vreselijk kutforum om telkens de forumpolicies aan te halen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brenda is van vol,snap nu dat de Huubfans daar hard weghollen
hoe slimmer kan je bellen als gewoon constant bellen...?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:42 schreef akveor het volgende:
Volgens mij is het zo dat wanneer ze daar iemand aan de lijn hebben de lijn ingesperk is. Daarnaast is er een vertraging van een paar minuten. Een beetje slim bellen vergroot je kans.
Jaap had verdorie mee kunnen profiteren,nu gaan ze zeker te weten als Huub eruit gaat naar Claire.Vind het zo jammer dat je niet echt slimmer heb nagedacht en vooral toen Jaap zijn 8 uur had.Hoe deden we niet onze best om Jaap te helpen en niet omdat we Huubfan waren en zo Huub wilde helpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap GAAT de kooi winnen.
Als Huub er niet uit gaat wint Huub, maar anders is er een open spel.
Sly heeft een paar duizend euro gespaard van inkomsten uit zijn reclames op NL
Die heeft hij de laatste 2 stemmingen niet gebruikt (daarom zakte Huub in de stemming)
Maar als Huub in de finale komt dan gaan die paar duizend euros op aan sms voor Huub.
En daar heb ik bewijs van, van iemand die een telefoonkaart is aangeboden om op Huub te stemmen. ZWART OP WIT
Daarom mag Huub nooit de finale inkomen.
Gooi dan gelijk dat bewijs erin... snel zelf even iets in elkaar flansen nu hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap GAAT de kooi winnen.
Als Huub er niet uit gaat wint Huub, maar anders is er een open spel.
Sly heeft een paar duizend euro gespaard van inkomsten uit zijn reclames op NL
Die heeft hij de laatste 2 stemmingen niet gebruikt (daarom zakte Huub in de stemming)
Maar als Huub in de finale komt dan gaan die paar duizend euros op aan sms voor Huub.
En daar heb ik bewijs van, van iemand die een telefoonkaart is aangeboden om op Huub te stemmen. ZWART OP WIT
Daarom mag Huub nooit de finale inkomen.
+4quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
Ik kan me helemaal voorstellen dat Sly geen zin heeft die MrD te woord te staan.
ik ook!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
Ik kan me helemaal voorstellen dat Sly geen zin heeft die MrD te woord te staan.
Ik ook, omdat hij bang voor me isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
Dit probeer ik hem ook al steeds aan zijn verstand te brengen,was verdorie echt over naar Jaap,maar jaap samen met Brian was de doodsteek voor Jaap.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:47 schreef BarryK het volgende:
[..]
Gooi dan gelijk dat bewijs erin... snel zelf even iets in elkaar flansen nu he
Het lijkt me sowieso wel heel sterk dat Sly een telefoonkaart aan iemand aanbiedt om op Huub te stemmen en daarvan een contract gaat laten maken.
En Brr heeft nog 50k die z'n familie kan opmaken aan stemmen voor hem
En Amanda komt uit een crimi familie met zat geld
etc. blablabla etc.
Diegene die gewoon echt bij z'n uitspraken blijft had van mij part mogen winnen, Jaap moet B&A echt niet maar kiest toch voor hun kant...ik ben voor Huub, als Jaap met Huub echt terror had uitgevoerd op Brr was ik waarschijnlijk nog steeds voor Huub maar dan was de kans aanzienlijk dat ik voor Jaap was geworden.
Zou dat nou zo moeijlijk zijn om een prgrammaatje te maken dat verborgen IP-nummers en telefoonnummers er uit kan filteren. Elk zichtbaar nummer één stem, PUNT.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:47 schreef BarryK het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso wel heel sterk dat Sly een telefoonkaart aan iemand aanbiedt om op Huub te stemmen en daarvan een contract gaat laten maken.
etc. blablabla etc.
Diegene die gewoon echt bij z'n uitspraken blijft had van mij part mogen winnen, Jaap moet B&A echt niet maar kiest toch voor hun kant...ik ben voor Huub, als Jaap met Huub echt terror had uitgevoerd op Brr was ik waarschijnlijk nog steeds voor Huub maar dan was de kans aanzienlijk dat ik voor Jaap was geworden.
Precies. Als je het over polariseren hebt, heb je het over MrD.quote:
Mooi dat je doe 50K even tersprake brengt... het is toch belachelijk dat een show al 50K heeft uitbetaald aan het begin van het seizoen aan 1 wannabee en de show nu eindigd met een SMS Finale....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:47 schreef BarryK het volgende:
[..]
etc. blablabla etc.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Als je het over polariseren hebt, heb je het over MrD.
Mailtje van iemand die Nena mist.
Zou ik een gecompliceerde Fokker zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Rianna (?) zegt dat ze een simpele VOLster is.
Haha. Vast wel. Wij zijn vanavond niet genoemd, zou dat nou een compliment zijn of nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou ik een gecompliceerde Fokker zijn?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Vast wel. Wij zijn vanavond niet genoemd, zou dat nou een compliment zijn of niet
Khad zijn mailadres nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb niks gemaild![]()
Maar mis Nena wel![]()
![]()
![]()
Heel gecompliceerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou ik een gecompliceerde Fokker zijn?
Haha.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:06 schreef akveor het volgende:
Ben een beetje aan het pushen op NL
Hallo Sly,
Wijd daar ook maar eens een item aan!
[ afbeelding ]
Met al die fouten is het wel helemaal in stijl van Nowlive. Het is wel een aardig punt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:06 schreef akveor het volgende:
Hallo Sly,
Leuk weer die Internetradio. Toppie!
Ik heb iets waar je misschien ook iets mee kunt op het Nowlive forum. Misschien kun je er zelfs de SMS finale mee opblazen.
IS HET NIET RAAR dat Brian aan het begin van de show 50.000 euro heeft gekregen? Nu maakt Jaap zich druk om een paar duizend euro van het Nowlive forum? Dat is toch raar?
Met die 50K heeft die Febo Brian en zijn achterban toen een voorsprong gegeven. Ik vind dat erg vreemd. Waarom heeft niemand het daar over heeft.
De Febo heeft dus in mijn ogen 50.000 euro gegeven die de achterban ter beschikking heeft. Hoe oneerlijker kan het nog? Het programma betaald 50.000 aan 1 persoon die de achterban vrij kan gebruiken. Dit hele zaakje stinkt.
[ afbeelding ]
Zou ik ook wel willen weten, wat voor ergs heeftie gedaan? Wordtie in elkaar geramd???quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ken heel sly verder niet,maar wrm zou hij bang voor je zijn?
Zal echt alles proberen om die Febo een oor aan te naaien.quote:
En ik maar denken tijdens die stemming gezien te hebben dat Nicolaas dat geld opeiste en dat uiteindelijk toen het bedrag van een ton gehalveerd was, de bewoners unaniem maar voor Brian hebben gekozen om zijn mooie verhaaltje over zijn moederquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:06 schreef akveor het volgende:
Hallo Sly,
Leuk weer die Internetradio. Toppie!
Ik heb iets waar je misschien ook iets mee kunt op het Nowlive forum. Misschien kun je er zelfs de SMS finale mee opblazen.
IS HET NIET RAAR dat Brian aan het begin van de show 50.000 euro heeft gekregen? Nu maakt Jaap zich druk om een paar duizend euro van het Nowlive forum? Dat is toch raar?
Met die 50K heeft die Febo Brian en zijn achterban toen een voorsprong gegeven. Ik vind dat erg vreemd. Waarom heeft niemand het daar over heeft.
De Febo heeft dus in mijn ogen 50.000 euro gegeven die de achterban ter beschikking heeft. Hoe oneerlijker kan het nog? Het programma betaald 50.000 aan 1 persoon die de achterban vrij kan gebruiken. Dit hele zaakje stinkt.
[ afbeelding ]
Je moeder naar nederland halen kost je nog geen 1000 euro. vanuit nagenoeg iedere windstreek ben je dan ruimschoots hier. En het is een enkele reis geweest. De rest van het geld was voor de winnaar van het 'spelletje'.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:04 schreef Py het volgende:
[..]
En ik maar denken tijdens die stemming gezien te hebben dat Nicolaas dat geld opeiste en dat uiteindelijk toen het bedrag van een ton gehalveerd was, de bewoners unaniem maar voor Brian hebben gekozen om zijn mooie verhaaltje over zijn moeder![]()
Maar het was dus gewoon de febo die Brian een sms-potje voor de finale heeft gegeven![]()
dat ik er weer ingetrapt ben
Hij wil eerst de vragen inzien en zal zodoende niet zomaar alle vragen beantwoorden. Quasi-live.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:20 schreef akveor het volgende:
Zou Eric in de uitzending mogen... ivm contracten enzo...
Nou vergeet nooit meer dat Eric hier was en DGK ook.Eric was meteen weg en nooit meer terug gezien.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:24 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop op wat sappige vragen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |