Eerst maar eens zien of het lukt. Wel een zenuwpees hoor, die presentatorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Zal Marco aan de telefoon komen.Lijkt me wel lachen die polo aan de telefoon.
Op vol lag ik altijd dubbel om zijn commentaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het lukt. Wel een zenuwpees hoor, die presentator
Wat was het nou? Grovertje of zoiets?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op vol lag ik altijd dubbel om zijn commentaar.
Ah, dank je wel.quote:
Allemaal pro-huub aanhangers.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Het is toch wel erg opvallend dat zoveel mensen MrD zo zat zijn.
Mens zit te zeiken over een ban en ze heeft Sly uitgescholden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:32 schreef BarryK het volgende:
Whaha dit gaat echt fucking nergens over..
Jaap had die kooi kunnen winnen,besef je dat wel.Zo zonde dat Jaap juist een angsthaas was.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Allemaal pro-huub aanhangers.
Hoort allemaal bij het spel.
We zijn jaloersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aan een paardenpiemel zitten vindt mevrouw de belster normaal
Ja, jammer. En over die figuur van de DGK regie hoor je hem nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:38 schreef cindy10 het volgende:
godver wat een nepzooi,er worden elke keer bellers met voorrang gebeld....
Jaap GAAT de kooi winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap had die kooi kunnen winnen,besef je dat wel.Zo zonde dat Jaap juist een angsthaas was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |