abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58583454
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:39 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Brenda is van vol,snap nu dat de Huubfans daar hard weghollen
Wat is dat VOL dan een vreselijk kutforum om telkens de forumpolicies aan te halen.
Wil VOL dat graag terug op hun bordje krijgen of zo?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:42:43 #152
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58583457
Volgens mij is het zo dat wanneer ze daar iemand aan de lijn hebben de lijn ingesperk is. Daarnaast is er een vertraging van een paar minuten. Een beetje slim bellen vergroot je kans.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 21:44:20 #153
137949 Disana
pi_58583486
Sly zit op VOL te lezen. Volgens hem zitten daar ook wel een paar simpele mensen.
pi_58583530
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:42 schreef akveor het volgende:
Volgens mij is het zo dat wanneer ze daar iemand aan de lijn hebben de lijn ingesperk is. Daarnaast is er een vertraging van een paar minuten. Een beetje slim bellen vergroot je kans.
hoe slimmer kan je bellen als gewoon constant bellen...?
tijd voor een nieuw gesprek is er dan amper....maar desondanks is er geen doorkomen aan!
daarbij geeft hij net zelf aan,dat mensen wel kunnen bellen maar toch geen kans maken
pi_58583537
Sly is bang voor mij... NANANANANANAAAAAAAAAAAAA
pi_58583549
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Jaap GAAT de kooi winnen.

Als Huub er niet uit gaat wint Huub, maar anders is er een open spel.
Sly heeft een paar duizend euro gespaard van inkomsten uit zijn reclames op NL
Die heeft hij de laatste 2 stemmingen niet gebruikt (daarom zakte Huub in de stemming)
Maar als Huub in de finale komt dan gaan die paar duizend euros op aan sms voor Huub.
En daar heb ik bewijs van, van iemand die een telefoonkaart is aangeboden om op Huub te stemmen. ZWART OP WIT

Daarom mag Huub nooit de finale inkomen.
Jaap had verdorie mee kunnen profiteren,nu gaan ze zeker te weten als Huub eruit gaat naar Claire.Vind het zo jammer dat je niet echt slimmer heb nagedacht en vooral toen Jaap zijn 8 uur had.Hoe deden we niet onze best om Jaap te helpen en niet omdat we Huubfan waren en zo Huub wilde helpen.
Nee dat deden we voor Jaap.
pi_58583557
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Jaap GAAT de kooi winnen.

Als Huub er niet uit gaat wint Huub, maar anders is er een open spel.
Sly heeft een paar duizend euro gespaard van inkomsten uit zijn reclames op NL
Die heeft hij de laatste 2 stemmingen niet gebruikt (daarom zakte Huub in de stemming)
Maar als Huub in de finale komt dan gaan die paar duizend euros op aan sms voor Huub.
En daar heb ik bewijs van, van iemand die een telefoonkaart is aangeboden om op Huub te stemmen. ZWART OP WIT

Daarom mag Huub nooit de finale inkomen.
Gooi dan gelijk dat bewijs erin... snel zelf even iets in elkaar flansen nu he
Het lijkt me sowieso wel heel sterk dat Sly een telefoonkaart aan iemand aanbiedt om op Huub te stemmen en daarvan een contract gaat laten maken.
En Brr heeft nog 50k die z'n familie kan opmaken aan stemmen voor hem
En Amanda komt uit een crimi familie met zat geld
etc. blablabla etc.
Diegene die gewoon echt bij z'n uitspraken blijft had van mij part mogen winnen, Jaap moet B&A echt niet maar kiest toch voor hun kant...ik ben voor Huub, als Jaap met Huub echt terror had uitgevoerd op Brr was ik waarschijnlijk nog steeds voor Huub maar dan was de kans aanzienlijk dat ik voor Jaap was geworden.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 21:47:48 #158
137949 Disana
pi_58583563
Ik kan me helemaal voorstellen dat Sly geen zin heeft die MrD te woord te staan.
pi_58583602
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
Ik kan me helemaal voorstellen dat Sly geen zin heeft die MrD te woord te staan.
+4
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 21:50:04 #160
137949 Disana
pi_58583608
Mixer en dj Arcane of R Kane of hoe je het ook spelt, is stukjesschrijver geweest voor Nowlive. Eigenlijk is hij filmmaker. Hij heeft een mix geschreven gebaseerd op een nummer dat vaak door Eric en Huub werd gedraaid.
pi_58583610
quote:
ik ook!
alleen jammer dat sly een lijn bezet houd...zn aandeel is nu ook weer niet zo boeiend?
pi_58583613
quote:
Ik ook, omdat hij bang voor me is
pi_58583636
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:47 schreef BarryK het volgende:

[..]

Het lijkt me sowieso wel heel sterk dat Sly een telefoonkaart aan iemand aanbiedt om op Huub te stemmen en daarvan een contract gaat laten maken.
etc. blablabla etc.
Diegene die gewoon echt bij z'n uitspraken blijft had van mij part mogen winnen, Jaap moet B&A echt niet maar kiest toch voor hun kant...ik ben voor Huub, als Jaap met Huub echt terror had uitgevoerd op Brr was ik waarschijnlijk nog steeds voor Huub maar dan was de kans aanzienlijk dat ik voor Jaap was geworden.
Dit probeer ik hem ook al steeds aan zijn verstand te brengen,was verdorie echt over naar Jaap,maar jaap samen met Brian was de doodsteek voor Jaap.
pi_58583642
quote:

[..]

etc. blablabla etc.
Zou dat nou zo moeijlijk zijn om een prgrammaatje te maken dat verborgen IP-nummers en telefoonnummers er uit kan filteren. Elk zichtbaar nummer één stem, PUNT.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_58583644
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik ook, omdat hij bang voor me is
ken heel sly verder niet,maar wrm zou hij bang voor je zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 21:52:08 #166
137949 Disana
pi_58583652
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:49 schreef tipsch het volgende:

[..]

+4
Precies. Als je het over polariseren hebt, heb je het over MrD.

Mailtje van iemand die Nena mist.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:53:14 #167
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58583671
quote:

[..]

etc. blablabla etc.
Mooi dat je doe 50K even tersprake brengt... het is toch belachelijk dat een show al 50K heeft uitbetaald aan het begin van het seizoen aan 1 wannabee en de show nu eindigd met een SMS Finale....
En nu blijkt dat een forum wat geld bijelkaar heeft sprokkelt dit door Jaap als de grootste bedreiging gezien wordt?
Alsof je wil zeggen hier heb je 50K maar als je het goed investeerd kun je er 1 miljoen van maken.
Op vrijdag 9 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Precies. Als je het over polariseren hebt, heb je het over MrD.

Mailtje van iemand die Nena mist.
pi_58583684
hahahah na de goudenkooi luister ik echt niet naar die zender,en ga zowieso niet posten op nowlive
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 21:53:59 #170
137949 Disana
pi_58583685
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ahaaaaaaaaa
pi_58583721
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ahaaaaaaaaa

Heb niks gemaild

Maar mis Nena wel
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 21:56:01 #172
137949 Disana
pi_58583733
Rianna (?) zegt dat ze een simpele VOLster is.
pi_58583755
jezus een amanda fan.....
pi_58583763
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Rianna (?) zegt dat ze een simpele VOLster is.
Zou ik een gecompliceerde Fokker zijn?
pi_58583768
alweer z,n domme doos amanda fan brrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')