Haha. Vast wel. Wij zijn vanavond niet genoemd, zou dat nou een compliment zijn of nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou ik een gecompliceerde Fokker zijn?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Vast wel. Wij zijn vanavond niet genoemd, zou dat nou een compliment zijn of niet
Khad zijn mailadres nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb niks gemaild![]()
Maar mis Nena wel![]()
![]()
![]()
Heel gecompliceerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou ik een gecompliceerde Fokker zijn?
Haha.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:06 schreef akveor het volgende:
Ben een beetje aan het pushen op NL
Hallo Sly,
Wijd daar ook maar eens een item aan!
[ afbeelding ]
Met al die fouten is het wel helemaal in stijl van Nowlive. Het is wel een aardig punt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:06 schreef akveor het volgende:
Hallo Sly,
Leuk weer die Internetradio. Toppie!
Ik heb iets waar je misschien ook iets mee kunt op het Nowlive forum. Misschien kun je er zelfs de SMS finale mee opblazen.
IS HET NIET RAAR dat Brian aan het begin van de show 50.000 euro heeft gekregen? Nu maakt Jaap zich druk om een paar duizend euro van het Nowlive forum? Dat is toch raar?
Met die 50K heeft die Febo Brian en zijn achterban toen een voorsprong gegeven. Ik vind dat erg vreemd. Waarom heeft niemand het daar over heeft.
De Febo heeft dus in mijn ogen 50.000 euro gegeven die de achterban ter beschikking heeft. Hoe oneerlijker kan het nog? Het programma betaald 50.000 aan 1 persoon die de achterban vrij kan gebruiken. Dit hele zaakje stinkt.
[ afbeelding ]
Zou ik ook wel willen weten, wat voor ergs heeftie gedaan? Wordtie in elkaar geramd???quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ken heel sly verder niet,maar wrm zou hij bang voor je zijn?
Zal echt alles proberen om die Febo een oor aan te naaien.quote:
En ik maar denken tijdens die stemming gezien te hebben dat Nicolaas dat geld opeiste en dat uiteindelijk toen het bedrag van een ton gehalveerd was, de bewoners unaniem maar voor Brian hebben gekozen om zijn mooie verhaaltje over zijn moederquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:06 schreef akveor het volgende:
Hallo Sly,
Leuk weer die Internetradio. Toppie!
Ik heb iets waar je misschien ook iets mee kunt op het Nowlive forum. Misschien kun je er zelfs de SMS finale mee opblazen.
IS HET NIET RAAR dat Brian aan het begin van de show 50.000 euro heeft gekregen? Nu maakt Jaap zich druk om een paar duizend euro van het Nowlive forum? Dat is toch raar?
Met die 50K heeft die Febo Brian en zijn achterban toen een voorsprong gegeven. Ik vind dat erg vreemd. Waarom heeft niemand het daar over heeft.
De Febo heeft dus in mijn ogen 50.000 euro gegeven die de achterban ter beschikking heeft. Hoe oneerlijker kan het nog? Het programma betaald 50.000 aan 1 persoon die de achterban vrij kan gebruiken. Dit hele zaakje stinkt.
[ afbeelding ]
Je moeder naar nederland halen kost je nog geen 1000 euro. vanuit nagenoeg iedere windstreek ben je dan ruimschoots hier. En het is een enkele reis geweest. De rest van het geld was voor de winnaar van het 'spelletje'.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:04 schreef Py het volgende:
[..]
En ik maar denken tijdens die stemming gezien te hebben dat Nicolaas dat geld opeiste en dat uiteindelijk toen het bedrag van een ton gehalveerd was, de bewoners unaniem maar voor Brian hebben gekozen om zijn mooie verhaaltje over zijn moeder![]()
Maar het was dus gewoon de febo die Brian een sms-potje voor de finale heeft gegeven![]()
dat ik er weer ingetrapt ben
Hij wil eerst de vragen inzien en zal zodoende niet zomaar alle vragen beantwoorden. Quasi-live.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:20 schreef akveor het volgende:
Zou Eric in de uitzending mogen... ivm contracten enzo...
Nou vergeet nooit meer dat Eric hier was en DGK ook.Eric was meteen weg en nooit meer terug gezien.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:24 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop op wat sappige vragen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |