gaat hij opnieuw terug naar ajax ?quote:
Als al die geruchten zouden kloppen had Ajax de volgende basis:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gaat hij opnieuw terug naar ajax ?
Je vergeet Defour, de geruchtenkoning.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als al die geruchten zouden kloppen had Ajax de volgende basis:
Seedorf
Seedorf-Seedorf-Seedorf-Seedorf
Seedorf-Seedorf-Seedorf
Wilhelmsson-Seedorf-Wilhelmsson
Khalid Boulahrouz komt ook nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als al die geruchten zouden kloppen had Ajax de volgende basis:
Seedorf
Seedorf-Seedorf-Seedorf-Seedorf
Seedorf-Seedorf-Seedorf
Wilhelmsson-Seedorf-Wilhelmsson
Daar doen wij toch standaard aan mee?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Komend jaar niet de Johan Cruijff-schaal, dat is het eerste omen
Nee, zijn we mee gestopt. Nieuw beleid van Uriquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Daar doen wij toch standaard aan mee?![]()
Zul je zie ndat Koster Lindgren weer naar achter schuift. Laat Kuffour dan op zijn minst een keer beginnen, misschien doet ie het wel gewoon goedquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:02 schreef StarGazer het volgende:
Davids en Suarez iig fit voor Twente, het vertrek van die Goedhart begint z'n vruchten al af te werpen
Is een goede zet van Uri, wie de Cruijff schaal wint wordt zowiezo geen kampioen. Coronelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, zijn we mee gestopt. Nieuw beleid van Uri
En Van der Wiel kan alweer staan ondertussen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:02 schreef StarGazer het volgende:
Davids en Suarez iig fit voor Twente, het vertrek van die Goedhart begint z'n vruchten al af te werpen
Kan feyenoord misschien ook eens winnen in de Arenaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:27 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Is een goede zet van Uri, wie de Cruijff schaal wint wordt zowiezo geen kampioen. Coronel
Wie staan er eigenlijk op scherp voor de laatste wedstrijd?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:16 schreef Wooldoor het volgende:
Hij speelt toch net zo als tegen Heerenveen thuis dus met:
Silva-Heitinga-Vertonghen-Urby
Davids-Gabri-Perez-Lindgren
Suarez-Huntelaar
Dat dacht ik ergens te lezen, kon ook zijn dat het met 5 middenvelders was omdat Koster het Twente wil moeilijk wil maken op het middenveld. Het zou ook verklaren waarom de training vandaag besloten was.
Zet aub Vertonghen linksbackquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:16 schreef Wooldoor het volgende:
Hij speelt toch net zo als tegen Heerenveen thuis dus met:
Silva-Heitinga-Vertonghen-Urby
Davids-Gabri-Perez-Lindgren
Suarez-Huntelaar
Dat dacht ik ergens te lezen, kon ook zijn dat het met 5 middenvelders was omdat Koster het Twente wil moeilijk wil maken op het middenveld. Het zou ook verklaren waarom de training vandaag besloten was.
Anders ik wel! Afgelopen 2 keer net geen kampioen op de laatste speeldag en dan moet je nog 4 van die kutwedstrijden spelen om te bewijzen dat je niet voor niets op de 2e plaats staat. Onzin.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:30 schreef Sethje het volgende:
Morgen winnen! Kut playoffs ben blij dat we er volgend jaar van verlost zijn
Vertonghen ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie staan er eigenlijk op scherp voor de laatste wedstrijd?
Heitinga sowieso, die kreeg tegen Heerenveel al geel.
Zou maar gebeuren dat thuis tegen Twente zonder Heitinga en Vertongen moeten spelen, zijn alle centrale verdedigers weg.quote:
Voor mijn part Kuffour.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En wie gaat er centraal dan ipv Vertongen?
Die zit wegens familieomstandigheden niet bij de selectie.quote:
Kutquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die zit wegens familieomstandigheden niet bij de selectie.
Jullie hebben maar 2 centrale verdedigers?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou maar gebeuren dat thuis tegen Twente zonder Heitinga en Vertongen moeten spelen, zijn alle centrale verdedigers weg.
Stam weg, vd Wiel en Vermaelen geblesseerd...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 2 centrale verdedigers?
Momenteel wel ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 2 centrale verdedigers?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En Van der Wiel kan alweer staan ondertussen.
quote:
Hoe dom wil je zijnquote:
Die heeft al getekendquote:
waarom moet je nou elke keer zo nodig laten blijken dat je Urby verschrikkelijk slecht vind? Word er een beetje moe van, je punt is gemaakt.quote:
Dat is tenminste nog OT itt de helft van dit alles hier.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:40 schreef toma het volgende:
[..]
waarom moet je nou elke keer zo nodig laten blijken dat je Urby verschrikkelijk slecht vind? Word er een beetje moe van, je punt is gemaakt.
quote:Bruno Silva is tevreden bij Ajax
Bruno Silva speelt vanaf na de winterstop voor Ajax en lijkt inmiddels zijn plek in Amsterdam te hebben gevonden. De Zuid-Amerikaan zegt zich dan ook thuis te voelen. "Het voelt zo goed om hier te zijn."
"Iedereen gaf mij een warm ontvangst en ook het publiek zong al snel mijn naam. Dat deed mij goed. Ik ben blij dat ze tevreden over mij zijn. Zelf ben ik ook wel tevreden, maar het kan altijd beter. Ik denk dat ik iets beter speel, dan bij Groningen. Maar dat komt vooral door Luis Suarez die hier speelt."
Silva denkt dat hij en de aanvaller elkaar prima aanvoelen. "We hoeven elkaar maar in de ogen te kijken en we weten van elkaar wat we gaan doen. Met Kenneth Perez heb ik dat nu ook. Hij weet zonder te kijken wanneer ik naar voren ga", stelt Silva op de officiële website van Ajax.
Hij denkt dat hij zich bij Ajax met elke wedstrijd die hij speelt verbetert. "Ik voel zelf ook dat het elke week beter gaat. De eerste twee duels die ik voor Ajax speelde gingen nog niet zo goed. Ik haalde nog niet mijn niveau, maar het gaat steeds beter. Daarom is het best jammer dat het seizoen nog maar twee wedstrijden duurt. We moeten nu zorgen dat we de Champions League halen."
De verdediger gaat ervan uit dat Ajax zich tegen FC Twente weet te verzekeren van een plaats in de voorronde van de Champions League. "Twente en Ajax zitten dicht bij elkaar qua niveau, maar in 180 minuten moet Ajax toch de betere zijn. De situatie met die verloren wedstrijd in Enschede is nu anders. Toen namen we alle risico’s omdat we niets hadden aan een gelijkspel."
Hoezo? Hij zit er toch nogquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:31 schreef kalinho het volgende:
Trouwens vandaag lullige misser achterop de Ajax Life
"Rijkaard wacht op je"
Op zo'n moment hoop je dat adrie naar aadje heeft gekeken...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:39 schreef Chadi het volgende:
Urby op back.. koster leert er ook geen drol van.. Urby op Denneboom.. nou de rest van het verhaal hoef ik niet te typen
* _Mike_ was ook eerst sceptisch over Silva, maar is nu ook erg blij dat die Roemeen uit de basis is.quote:
quote:Gabri zet daar zo zijn vraagtekens bij: ,,Die jonge jongens trainen bij de grootste clubs ter wereld. Wanneer zo'n jongen het bij Ajax goed zou doen, is hij zo weer weg. Wat is dan het voordeel voor Ajax? Dat moet de club zich oprecht afvragen. Want er kunnen wel eens vervelende situaties ontstaan.
quote:en Ajax alles won wat het wilde winnen. Het valt hem vooral op dat de Amsterdammers toen heersten in nauwsluitende kleding, in broekjes bijvoorbeeld die amper over de billen kwamen.
,,Die zitten pas lekker,'' verzucht Gabri (29)
Waar is Ogararu eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
* _Mike_ was ook eerst sceptisch over Silva, maar is nu ook erg blij dat die Roemeen uit de basis is.
Bankquote:
Gabriquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:34 schreef kevin6188 het volgende:
Interview met Gabri:
http://www.sportwereld.nl(...)_Basten_de_tijd.html
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:56 schreef denthemen het volgende:
http://www.pitchslap.co.u(...)shirt1/#comment-6982
Ajax fans die boos zijn om het Birmingham shirt, het moet niet gekker worden
quote:Comment by AFCA PRIDE OF WORLD on 10 May 2008:
Hahahahahahhaha
WE ARE THE MOFO
WHITE - RED - WHITE ARMY YOU FUCK WHICH THIS COLLERS YOU CAN BETTER DIE !
ONLY AFCA WHITE - RED - WHITE ARMY !
Omgquote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:56 schreef denthemen het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:56 schreef denthemen het volgende:
quote:'Real Madrid wil Huntelaar in 2009 overnemen'
10 mei 2008
Real Madrid lijkt nog steeds bijzonder gecharmeerd te zijn van Klaas-Jan Huntelaar. De Spaanse krant AS meldt dat 'De Koninklijke' de aanvaller van Ajax in de zomer van 2009 wil overnemen.
De Spaanse topclub zou als bedoeling hebben nog dit jaar een akkoord te bereiken met Huntelaar en Ajax. In het seizoen 2009/2010 kan hij dan de overstap maken naar Madrid.
Trainer Bernd Schuster liet eerder al openlijk weten de goalgetter aan de selectie toe te willen voegen. Volgens AS gaat nu ook technisch directeur Pedrag Mijatovic zich volop inzetten voor een transfer.
Huntelaar gaf recentelijk aan best een jaar langer door te willen in Amsterdam. Over de komst van trainer Marco van Basten en stagiair Dennis Bergkamp was de Oranje-international erg te spreken over.
Dat dacht ik inderdaad ook toen ik net dat stukje getypet had, vandaar ook mijn vraag.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:56 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Koster Lindgren,Davis en Gabri zal opstellen en dat ten koste gaat van een Rommedahl.
Dus alleen Suarez en KJH voorin.
quote:ja we here in dutchland do think that it is very terrible for this brimingham city to be using ajax’s kit.
Ik vind niet dat we een goede 10 hebben. De Jong is goed maar die heeft nog een hele lange weg te gaan. Scouten op vleugel aanvallers vind ik onzin of ze moeten van extreme klasse zijn. Verder is 4-3-3 met dit Ajax gelijk aan zelfmoord.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 05:31 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil hier niet de grote kenner van de argentijnse competitie uithangen want dit is pas het eerste seizoen wat ik echt fanatiek volg hier. Máár ik oordeel over wat ik tot nu toe heb gezien en dat heb ik hier al meerdere malen aangeven. Ik snap namelijk ook niet waarom Ajax hem gekocht heeft, en dan vooral voor welke positie.
Kijk, als ze hem gehaald hebben als 2e spits achter Huntelaar dan snap ik dat wel, het is een jonge speler die zo op een rustige manier kan worden gebracht.
Máár als hij voor de vleugel is gescout dan snap ik dat niet en wel om de volgende reden. Hij heeft bij Banfield laten zien dat hij veel beter in het centrum funcioneert dan op de vleugel (al is de flankpositie in Argentinië niet te vergelijken met die van Ajax) Maar mij lijkt 6 miljoen dan wel erg veel voor een speler die niet echt een vleugelspeler is en waarbij het maar afwachten is of hij daar funcioneert. Waarom hebben ze dan niet gewoon een flankspeler gescout voor die positie. En ook lijkt het me dat we dadelijk al meer dan genoeg flankspelers hebben als dadelijk ook nog eens Sulejmani wordt gepresenteerd.
Ik zie hem ook nog wel als 10 functioneren omdat het een redelijk kleine maar wel technische voetballer is die, denk ik, prima achter Huntelaar zou kunnen spelen. Maar ook voor de 10 positie hebben we verschillende opties waaronder De Jong en Perez.
Ik heb zeker vertrouwen in Cvitanich maar ik hoop dat die op de goede positie wordt neergezet en niet op een positie die hem niet ligt zodat hij na 1 seizoen al weer wordt afgeschreven. Ik wacht in spanning af....
Zo een beetje duidelijk twi?
Dat laatste lijkt mij niet onlogisch. Bij Voetbal Insite noemde Van Basten Man Utd al als voorbeeld. Spelers die de vrijheid hebben onderling van positie te wisselen. Mocht je inderdaad ook Sulejmani kunnen strikken, dan heb je in hem en Suárez twee spelers die dat prima zouden kunnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:36 schreef twi het volgende:
Dan is het interessant, want het lijkt me van wat ik heb gehoord geen typische "Van 't Schip"-vleugelspeler. Wat dus betekent dat Van Basten geen klassieke 4-3-3 gaat spelen. Logisch gezien het huidige materiaal, maar verrassend dat hij hier ook niet naartoe zal werken via aankopen.
4-3-3 met opkomende vleugelspelers werkt namelijk voor geen kant, zoals we al 4 jaar lang merken. Misschien wordt het dan definitief een 4-2-3-1 zoals laatst tegen Kroatie. Ik hoop het maar...
Andere TB al eens geprobeerd? Ik heb ook wel zoiets gehad, toen was het na een paar dagen over.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:00 schreef Max-Westerman het volgende:
gvd
Ik kan maar geen kaarten kopen voor AJAX - twente
Mijn seizoenskaarten worden steeds geblokkeerd bij ticketbox
Woensdag al Ajax gebeld die zeggen het probleem bij ticketbox ligt en ticketbox zegt dat het probleem bij Ajax ligt want de kaart wordt steeds geblokkeerd als die gelezen wordt
Gister Ajax weer gebeld ze zouden het probleem oplossen en ze zouden mij terug bellen
Maar 3 uur later hadden ze nog steeds niet terug gebeld, toen maar zelf gebeld en ja die persoon wat dat zou kunnen verhelpen was al de hele dag niet bereikbaar
gvd stelletje klootzakken
Lindgren. Eindelijk iemand die lekker op kan bouwen van achteruit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En wie gaat er centraal dan ipv Vertongen?
quote:
quote:Comment by Keeprighton on 7 May 2008:
well if ajax are such a famous side how come the only playa ive eva heard of is hoydonk whos just a rapist anyway
quote:Comment by Keeprighton on 7 May 2008:
Ok yeah ive heard of Curyff (and at least i can spell it right).
Ja ben bij 2 verschillende geweestquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Andere TB al eens geprobeerd? Ik heb ook wel zoiets gehad, toen was het na een paar dagen over.
Vanaf vandaag kun je met bijv. een Roda-CC ook kaarten halen, misschien heb je er via je kennissenkring er daar 1/2 van.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja ben bij 2 verschillende geweest
2 weken geleden had ik het zelfde probleem met heerenveen thuis
Toevallig moest ik toen toch ff een dag naar Ajax om een uitkaart te laten maken en bij Ajax zelf deed me SCC het wel gewoon
Inderdaad. Maar Lindgren net voor de verdediging is ook niet zo verkeerd. Vertonghen zal wel de vrije man worden in de verdediging, dus die kan wat meer naar links om de slippertjes van Urby (die ongetwijfeld komen vanavond) te herstellen. Lindgren pakt de aanvallende middenvelder van Twente op.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Lindgren. Eindelijk iemand die lekker op kan bouwen van achteruit.
omfg wat een trieste mensenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:56 schreef denthemen het volgende:
Ohnee Max-Westerman in het uitvakquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Toevallig moest ik toen toch ff een dag naar Ajax om een uitkaart te laten maken en bij Ajax zelf deed me SCC het wel gewoon
Ik heb vorig jaar er ook gezeik mee gehad, toen moest er iets geactiveerd worden of zo op de kaart.. Nu regel ik alles via een bepaald persoon binnen Ajax dus geen kaarten meer nodigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
verkapte "kijk-mij-eens-een-profvoetballer-kennen"-post.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar er ook gezeik mee gehad, toen moest er iets geactiveerd worden of zo op de kaart.. Nu regel ik alles via een bepaald persoon binnen Ajax dus geen kaarten meer nodig
hahahah nee man, dacht je dat hij kaarten voor mij ging regelen voor uitwedstrijdenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
verkapte "kijk-mij-eens-een-profvoetballer-kennen"-post.
Zo dacht ik er eigenlijk ook over. Ik hoop dan ook echt dat Sulejmani gehaald gaat worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij niet onlogisch. Bij Voetbal Insite noemde Van Basten Man Utd al als voorbeeld. Spelers die de vrijheid hebben onderling van positie te wisselen. Mocht je inderdaad ook Sulejmani kunnen strikken, dan heb je in hem en Suárez twee spelers die dat prima zouden kunnen.
Je hebt dan wel een stevig blok nodig, met Gabri en Lindgren als meest logische opties momenteel.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | --------------- Gentenaar -------------- ---------------------------------------- Silva -- Donk -- Vermaelen -- Vertonghen Ogararu - V.d. Wiel - Colin*- Emanuelson ---------------------------------------- ----- Gabri ----------- Lindgren ------- ---- Anita ------------ De Zeeuw ------- ---------------------------------------- Suarez ------- De Jong ------- Sulejmani Rommedahl ----- Perez --------- Leonardo ---------------------------------------- -------------- Huntelaar --------------- ------------ ( Cvitanich ) ------------- |
quote:Huntelaar kan echter ook naar Real Madrid, maar dan met ingang van het seizoen 2009/10. De Madrileense topclub heeft allerminst bezwaar tegen het voorstel van de Dremptenaar om komend seizoen onder leiding van oud-aanvallers als Marco van Basten en Dennis Bergkamp veel te kunnen leren. (AS)
Denk dat Leonardo en Ogararu sowieso op zoek gaan naar een nieuwe club in de zomer, Luque lijkt me toch ook echt wel weg te gaan. Totaal geen toegevoegde waarde ten opzichte van elke willekeurige basisspeler en veel te duur voor op de bank. Wanneer Sulejmani komt, zal of Kennedy of Rommedahl ook een nieuwe club moeten gaan zoeken, dan heb ik liever dat Kennedy weg gaat dan Rommedahl, omdat Rommedahl zijn snelheid nog steeds mee heeft. Vergeet ook niet dat Martina volgend seizoen in de A-selectie start.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zo dacht ik er eigenlijk ook over. Ik hoop dan ook echt dat Sulejmani gehaald gaat worden.
De opvolger voor Heitinga hebben we al in huis trouwens in Vermaelen en/of Vertonghen. Twee jongens die voetballend verdedigen. Een verdediger erbij zou leuk zijn, en ik zie wel heil in de geruchten over Donk. Dat hij fouten maakt en slecht heeft gespeeld is duidelijk, maar die jongen heeft z'n talent niet in eens verloren.
Verder mag Daggla 'm haten, maar De Zeeuw lijkt me wel een ideale speler om die linie voor de verdediging te komen versterken. Zeker gezien de kaartenpakkerij en blessuregevoeligheid van Gabri de laatste tijd. Dan kun je er nog een jeugdspeler bij halen die daar uit de voeten kan bij absentie van 2, of desnoods kan Emanuelson daar spelen.
[ code verwijderd ]
Het is zo jammer dat Luque blijkbaar zo ongeinteresseerd traint, anders had die prima op zo'n positie uit de voeten gekund. Misschien ziet Van Basten het in 'm, anders dumpen.
Kennedy of Rommedahl op rechts is me om het even. Kennedy in vorm is daar prima, Rommedahl die invalt ook. Maar ze kunnen beiden niet tippen aan de onvoorspelbaarheid van de andere drie.
Ik ga er ook maar even vanuit dat Huntelaar blijft. Mocht die vertrekken pleit ik er nog steeds voor Berg te halen. Lekker lui, maar hoe ik die jongen telkens aan het werk zie is het gewoon een vrij goede kloon van Huntelaar.
Vergeet vd Wiel ook niet als opvolger van Heitinga (als hij blessurevrij blijft)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zo dacht ik er eigenlijk ook over. Ik hoop dan ook echt dat Sulejmani gehaald gaat worden.
De opvolger voor Heitinga hebben we al in huis trouwens in Vermaelen en/of Vertonghen. Twee jongens die voetballend verdedigen. Een verdediger erbij zou leuk zijn, en ik zie wel heil in de geruchten over Donk. Dat hij fouten maakt en slecht heeft gespeeld is duidelijk, maar die jongen heeft z'n talent niet in eens verloren.
De Zeeuw vind ik zo iemand die je niet tegen je wil hebben maar je mag al te blij zijn als hij in je team zit. Helaas dit jaar een wat minder jaar maar ik denk nog steeds dat hij het niveau dat Ajax wil nastreven aankan.quote:Verder mag Daggla 'm haten, maar De Zeeuw lijkt me wel een ideale speler om die linie voor de verdediging te komen versterken. Zeker gezien de kaartenpakkerij en blessuregevoeligheid van Gabri de laatste tijd. Dan kun je er nog een jeugdspeler bij halen die daar uit de voeten kan bij absentie van 2, of desnoods kan Emanuelson daar spelen.
[ code verwijderd ]
Ik vind het jammer om te zeggen maar Luque is tot nu toe echt een miskoopquote:Het is zo jammer dat Luque blijkbaar zo ongeinteresseerd traint, anders had die prima op zo'n positie uit de voeten gekund. Misschien ziet Van Basten het in 'm, anders dumpen.
Kennedy is gewoon de volgende uit het rijtje van Soetaers... Leuke spelers voor de subtop maar zodra de druk te groot wordt falen ze. Misschien moeten ze bij Ajax eens een faalangsttrainer in beraad nemen.quote:Kennedy of Rommedahl op rechts is me om het even. Kennedy in vorm is daar prima, Rommedahl die invalt ook. Maar ze kunnen beiden niet tippen aan de onvoorspelbaarheid van de andere drie.
Van mij mag Real Madrid hem in 2009 halen, zodat hij nu nog veel van Dennis en Marco kan leren en dat Cvitanich (of de eventuele andere opvolger die nog gekocht moet worden) in de luwte kan wennen en niet gelijk aan de inmense druk ten onder gaat.quote:Ik ga er ook maar even vanuit dat Huntelaar blijft. Mocht die vertrekken pleit ik er nog steeds voor Berg te halen. Lekker lui, maar hoe ik die jongen telkens aan het werk zie is het gewoon een vrij goede kloon van Huntelaar.
Huth wordt genoemd, maar ik weet niet hoeveel beter die is dan Donk of Van der Wiel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:52 schreef Messenga het volgende:
Wie moet wel die goede, stevige en sterke verdediger zijn die we kunnen halen? Ik weet er zo 1,2,3 niet een hoor. Het zou mooi zijn als MvB zijn contacten goed gebruikt en een talent haalt van Arsenal, Barca of AC, maar daar kom je niet ver mee. Een type als Stam zou geweldig zijn, maar weet die maar eens te vinden.
Al was Real niet kampioen geweest dan nog mocht hij aanblijven volgens Calderon.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:43 schreef twi het volgende:
Bovendien is Schuster niet eens zeker van z'n plekje gezien alle geruchten rondom Benitez de laatste tijd.
quote:"Een tijdje geleden bevestigde Calderon me dat ik ook volgend seizoen mag blijven, zelfs al pakken we de titel niet. We bouwen namelijk aan een team en dat vraagt tijd", aldus Schuster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |