abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58594686
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:11 schreef Messenga het volgende:
Vervelende is dat de meeste spelers van naam echt een flinke hap uit hun salaris moeten weglaten willen ze naar Ajax komen. Geloof dat Huntelaar 2m per jaar verdient, wat ik toch een flink salarisplafond vind voor Ajax. Een Huth heeft ook bij Chelsea gespeeld. Middlesbrough is ook niet de minste qua salaris.
Ik denk dat het nog wel meevalt hoor. Een jongen als Huth is pas 23 en kan dus best makkelijk bij Ajax twee a drie jaar voetballen voor een 1,2 miljoen; misschien iets meer, om daarna nog wel die echte klapper te maken in Duitsland, Engeland, Italie of Spanje.

Zelfde gaat natuurlijk voor Simic; na 8 jaar Milan is de noodzaak van het geld er ook niet echt meer. Speler tussen de 26/28 zullen vrijwel onhaalbaar zijn; ik zie een Boulahrouz of een Mathijsen (thank god) niet snel komen op die leeftijd.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 15:38:22 #102
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58594769
Zie jij een Simic of een Huth komen dan?
pi_58594985
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:38 schreef Messenga het volgende:
Zie jij een Simic of een Huth komen dan?
Misschien. De naam Ajax is nog steeds groot. De uitstraling en de naam van Van Basten is er ook echt nog wel wereldwijd. Dan heb je ook nog eens Bergkamp, de Boer en Blind (niet direct als trainer) rondlopen als grote namen in de trainersstaf. Denk dat Huth genoeg nog kan leren van Frank de Boer.

Voor spelers als Simic is het goed dat Gabri, Luque, Roger, Davids en Stam in de laatste jaren zijn aangetrokken (wel of niet succesvol); dat is ook niet slecht voor je image. Dan heb je ook nog verschillende internationals lopen zoals Huntelaar.

Ik denk dat er genoeg basis ligt om zo'n speler aan te trekken, mits je minimaal voorronde CL speelt.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:01:50 #104
108558 Messenga
pi_58595095
En verder, nog meer ideëen? Ik zou het een geweldig idee vinden om een paar talenten van Arsenal en Barcelona op te pikken voor 2 a 3 jaar.
pi_58595300
De B1 van Ajax moet vandaag internationaal voetballen.
http://www.knvb.nl/archie(...)aterdag_op_eurosport
pi_58595501
Wat een niveau op de 3e pagina! (ik heb 50 posts per pagina aanstaan) Complimenten jongens

Dus om nog even ontopic door te gaan:
Wat moet er met De Jong gebeuren komend seizoen? Basisspeler, invalbeurten of bijvoorbeeld (zoals aisatti) verhuurt worden aan een subtopper?
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, stel dat onze argentijn het ineens super gaat doen op die positie of Perez vindt zijn oude vorm terug dan kan het wel eens zijn dat hij veel wedstrijden op de bank zit en dat is toch jammer van zo´n groot talent. Maar als je hem verhuurt en Cvitanich blijkt tegentevallen en Perez ook dan zit je met een probleem op die positie...
Koning.
pi_58595724
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:35 schreef tha_dark het volgende:
Wat een niveau op de 3e pagina! (ik heb 50 posts per pagina aanstaan) Complimenten jongens ;)

Dus om nog even ontopic door te gaan:
Wat moet er met De Jong gebeuren komend seizoen? Basisspeler, invalbeurten of bijvoorbeeld (zoals aisatti) verhuurt worden aan een subtopper?
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, stel dat onze argentijn het ineens super gaat doen op die positie of Perez vindt zijn oude vorm terug dan kan het wel eens zijn dat hij veel wedstrijden op de bank zit en dat is toch jammer van zo´n groot talent. Maar als je hem verhuurt en Cvitanich blijkt tegentevallen en Perez ook dan zit je met een probleem op die positie...
Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
---------------------Stekelenburg-----------------------
----------------------(Gentenaar)-----------------------
========================================================
Silva---------........--------Vermaelen------Vertonghen-
(Ogararu)-----(vd Wiel)------(Colin)-----(Emanuelson)
-------------------Gabri-----Lindgren-------------------
------------(vd Heijden)-----(de Zeeuw)-----------------
Suarez------------------de Jong----------------Sulejmani
(Rommedahl)-------------(Perez)-------------(Emanuelson)
------------------------Huntelaar-----------------------
-----------------------(Cvitanich)----------------------
pi_58595743
Castilion weer gescoord bij EK -17. Scoort veel die man.

Altijd welkom, wat spitsentalent in de jeugd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58595780
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef toma het volgende:

[..]

Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:
[ code verwijderd ]

Ja dat ziet er idd wel goed uit ja!
Nog een goede verdediger erbij en we zijn klaar voor het komend seizoen!
Koning.
pi_58595836
toma, je gaat er alleen al wel vanuit dat De Zeeuw naar Ajax komt.
Wie zet je op die positie als backup als De Zeeuw niet komt?
pi_58595845
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef toma het volgende:

[..]

[ code verwijderd ]

Denk niet dat De Zeeuw komt voor de bank. En daarvoor zal hij ook veel te duur zijn.
pi_58595849
Lijkt me niet dat De Zeeuw gehaald gaat worden voor de bank.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_58595851
Meeuwis?
pi_58595865
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Meeuwis?
Als back-up voor Gabri/Lindgren?

Niet eens een gek idee eigenlijk.
pi_58595901
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als back-up voor Gabri/Lindgren?

Niet eens een gek idee eigenlijk.
Speelt de laatste weken wel minder (komt ook door het feit dat hij in de clinch zit met Atteveld) maar hij heeft dit seizoen toch aardig weten te imponeren. In de thuiswedstrijd tegen PSV vooral toen hij Afellay volledig in de tang had.
pi_58595904
Tering lekker op het strand net, heb nu wel al zenuwen wat Ajax betreft. Ik heb er nog geen goed gevoel over.

Meeuwis komt zwaar tekort voor Ajax.
pi_58595917
De Zeeuw zal idd niet goedkoop zjin maar als die voor een redelijke prijs gehaald kan worden dan mag die van mij wel de strijd met Gabri en Lindgren aangaan voor een basisplaats. Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
Koning.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:06:01 #118
108558 Messenga
pi_58595962
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:03 schreef tha_dark het volgende:
De Zeeuw zal idd niet goedkoop zjin maar als die voor een redelijke prijs gehaald kan worden dan mag die van mij wel de strijd met Gabri en Lindgren aangaan voor een basisplaats. Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
27 geloof ik.
pi_58595997
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:03 schreef tha_dark het volgende:
Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
Wel wat ouder idd, maar het lijkt me ook geen speler die gaat zeiken als ie eens op de bank beland, en dat soort jongens heb je nodig.

Verder moeten er gewoon 2 centrum verdedigers en een LB gehaald worden, want die '2e ' verdediging zou gatenkaas zijn.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58596040
Dinsdag trouwens presentatie van Sulejmani bij Ajax?
pi_58596048
Perez is er ook wel weer eentje in de categorie Kennedy, Rommedahl, Luque, Leonardo. Leuk en aardig wanneer die blijft, maar echt heeel veel toegevoegd heeft Perez ook weer niet echt. Ipv dat je vijf van die gasten bij de selectie hebt, heb ik liever 2 van de 5 en dan 2 talenten uit de jeugd die er tegen aanzitten. Want naast Martina komt ook Goossens dacht ik nog mee naar de A-selectie na de zomer.

Op het middenveld als back-up heb je dan ook nog altijd Delorge voorlopig; zo heel erg slecht was hij dacht ik ook weer niet in die paar invalbeurten. Dat is wellicht ook nog een tijdelijke oplossing wat niet direct geld kost. Meeuwis is leuk als je die voor een paar miljoen kan kopen; maar voor 4 of meer zou echt te belachelijk voor woorden zijn. Daar is vast een jongere speler met meer potentie voor te vinden.

In de verdediging kan misschien ook nog wel Donovan Slijngaard doorstromen op linksback. Ik bedoel, veel slechter dan Urby kan het nooit zijn toch? Zuiverloon werd ook weer gelinkt naar Ajax, maar die vond ik het laatste seizoen wel een beetje door de mand vallen. Veel gele kaarten ook weer gepakt, stomme fouten. Die komt denk ik te kort voor Ajax, zeker nu we Silva op die positie hebben.
pi_58596061
Wie speelt er op dit moment op de rechtsback positie in Jong Ajax/A1? En centraal? Er moet zeker een ervaren kracht bijkomen in het centrum (en dan geen type Urzaiz of Kuffour) en verder kan Lindgren ook nog best achterin spelen als back up dus 2 centrum verdedigers lijkt me een beetje overdreven. Laat ze eerst maar eens één goede vinden.
Koning.
pi_58596062
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
toma, je gaat er alleen al wel vanuit dat De Zeeuw naar Ajax komt.
Wie zet je op die positie als backup als De Zeeuw niet komt?
Meeuwis lijkt me idd een goeie. Anders misschien Davids?? Weet nog steeds niet wat hij volgend jaar gaat doen. En anders zet je het middenveld gewoon om naar:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
---------------------Stekelenburg-----------------------
----------------------(Gentenaar)-----------------------
Silva---------........--------Vermaelen------Vertonghen-
(Ogararu)-----(vd Wiel)--------(Colin)------(Emanuelson)
------------------------Gabri---------------------------
---------------------(Lindgren)-------------------------
--De Jong----------------------------------Emanuelson---
-(Perez)-------------------------------------(Luque ??)-
Suarez------------------Huntelaar--------------Sulejmani
(Rommedahl)------------(Cvitanich)------------(Leonardo)
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:12:15 #124
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58596080
Meeuwis

Atteveld heeft met z'n vrouw liggen rommelen, die gast speelt geen wedstrijd meer voor Roda. Nog eventjes wachten en zijn transferprijs gaat aardig kelderen. Prima voor de breedte.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:13:57 #125
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58596105
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:12 schreef Ruiseart het volgende:
Meeuwis

Atteveld heeft met z'n vrouw liggen rommelen, die gast speelt geen wedstrijd meer voor Roda. Nog eventjes wachten en zijn transferprijs gaat aardig kelderen. Prima voor de breedte.
bron? en wat bedoel je precies?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58596127
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:11 schreef tha_dark het volgende:
Wie speelt er op dit moment op de rechtsback positie in Jong Ajax/A1? En centraal? Er moet zeker een ervaren kracht bijkomen in het centrum (en dan geen type Urzaiz of Kuffour) en verder kan Lindgren ook nog best achterin spelen als back up dus 2 centrum verdedigers lijkt me een beetje overdreven. Laat ze eerst maar eens één goede vinden.
Vito Wormgoor dacht ik. Zat vorig seizoen aan het eind al een keer bij de selectie.
pi_58596143
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:11 schreef tha_dark het volgende:
Vito Wormgoor en Donovan Slijngard spelen centraal maar dat zijn niet de beste. Rechtsback is geloof ik Marijn Sterk.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:17:39 #128
108558 Messenga
pi_58596182
Sterk is naar Volendam..
pi_58596193
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:17 schreef Messenga het volgende:
Sterk is naar Volendam..
echt waar? Sterk is trouwens een linksbenige verdediger.
pi_58596214
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:52 schreef koningdavid het volgende:

Het is 2-0 voor Nederland door Ricardo van Rhijn, ook een speler van Ajax

er hebben alleen nog maar Ajacieden gescoord op dat toernooi voor Nederland

Meeuwis is zeker wel een goede speler, vind ik niets minder dan de zeeuw en is nog een stuk goedkoper ook.
No bitch to me
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:20:29 #131
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58596217
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:13 schreef DANILXL het volgende:

[..]

bron? en wat bedoel je precies?
Het is een publiek geheim in Kerkrade en omstreken dat Atteveld met de vrouw van Meeuwis heeft liggen rommelen. Normaal zou je zeggen dat die club wanhopig is om Meeuwis tegen een redelijke prijs van de hand te doen, vond dat ze dan toch een hoog bedrag voor 'm wilden hebben van Groningen.
pi_58596234
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:20 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Het is 2-0 voor Nederland door Ricardo van Rhijn, ook een speler van Ajax

er hebben alleen nog maar Ajacieden gescoord op dat toernooi voor Nederland

Meeuwis is zeker wel een goede speler, vind ik niets minder dan de zeeuw en is nog een stuk goedkoper ook.
om 20.45 word de hele wedstrijd herhaald op Eurosport. Ga t opnemen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:22:36 #133
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_58596247
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:20 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Het is een publiek geheim in Kerkrade en omstreken dat Atteveld met de vrouw van Meeuwis heeft liggen rommelen.
Dat is nog niet eens een gerucht, het is gewoon onzin.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:23:03 #134
108558 Messenga
pi_58596253
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:18 schreef toma het volgende:

[..]

echt waar? Sterk is trouwens een linksbenige verdediger.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)omen,SteurBlijft.htm
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:23:44 #135
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58596263
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:22 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Dat is nog niet eens een gerucht, het is gewoon onzin.
Ah kom op, bij Roda is het toch altijd al één grote orgie geweest
pi_58596266
Vorige zomer waren er geloof ik diverse engelse sub toppers die interesse hadden in gabri en Emanuelson.

Is deze interesse nu volledig verdwenen? want Urby weg doen voor een paar leuke centen zou best goed zijn.
pi_58596288
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:24 schreef Static-NL het volgende:
Vorige zomer waren er geloof ik diverse engelse sub toppers die interesse hadden in gabri en Emanuelson.

Is deze interesse nu volledig verdwenen? want Urby weg doen voor een paar leuke centen zou best goed zijn.
Urby moet gewoon blijven.
pi_58596289
Die linksback van Oranje -17 Lorenzo Burnet, ook Ajacied, is ook wel een goede.
pi_58596310
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef koningdavid het volgende:
Die linksback van Oranje -17 Lorenzo Burnet, ook Ajacied, is ook wel een goede.
even offtopic

waar zit jij de wedstrijd te kijken?
pi_58596314
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.

Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58596368
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.

Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Heb ik hele betogen getypt de laatste tijd wordt het nog niet gewaardeert

Maar om ontopic te blijven:

Wie zien jullie komend jaar definitief naar het eerste doorstromen. Zal Anita eindelijk de stap kunnen maken en zal Jari zich laten zien komend jaar?
Koning.
pi_58596382
Vast niet, die jongen moet gewoon lekker een half tot een heel jaar verhuurd worden.
pi_58596395
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef toma het volgende:

[..]

waarom moet hij blijven?

Meestal speelt hij als linksback en daar speelt hij echt slecht, vertonghen is beter op die positie.
Aanvallend is hij beter maar niet goed genoeg. Te veel bal verlies en teveel onzuivere passes. Die 1 2 passes die wel goed zijn per wedstrijd zijn gewoon niet genoeg.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:32:47 #144
108558 Messenga
pi_58596408
V/d Heijden zie ik sowieso wel overkomen. Anita ben ik persoonlijk geen groot fan van. Ben vooral benieuwd naar Goossens.
pi_58596409
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef tha_dark het volgende:

Wie zien jullie komend jaar definitief naar het eerste doorstromen. Zal Anita eindelijk de stap kunnen maken en zal Jari zich laten zien komend jaar?
Anita is pas terug van een schouderblessure, de revalidatie in ieder geval. Denk niet dat hij door gaat breken, het middenveld is al prima bezet. Misschien als er blessures of schorsingen zijn, eerder denk ik niet. Lijkt mij het beste dat-ie verhuurd wordt aan een subtopper. Jari blijft denk ik nog gewoon spelen bij Fulham en wie weet nog een club.
pi_58596418
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef toma het volgende:

[..]

even offtopic

waar zit jij de wedstrijd te kijken?
Eurosport stream.

Wedstrijd is al bijna afgelopen, nog 7 minuten.
pi_58596428
quote:

[..]

Ikzelf hoop dat Donald echt door kan stromen.
Het is een speler die zowel aanvallend als verdedigend op het middenveld volgens mij inzetbaar is. Hij heeft een erg fysieke uitstraling en hij doet mij toch altijd een beetje aan Vieira denken. En ook hij is pas 19 jaar.
pi_58596442
quote:

[..]

Je hebt het over Jan-Arie? Zou mooi zijn als hij volgend jaar wat wedstrijdjes kan meepakken. Ik heb erg veel vertrouwen in hem. Bij Jong Ajax steekt hij er elke week weer bovenuit als ik vrienden van me mag geloven.

Verder dacht ik eerst even dat je het over Litmanen had. Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als hij ook nog terug kwam. Als stagiair die zich bijvoorbeeld speciaal met het middenveld bezighoudt. Dan heb je De Boer voor de verdediging, Litmanen voor het middenveld, Johnny van 't Schip voor de buitenspelers en Marco en Dennis die zich met de spitsen bemoeien. Als dat geen garantie voor succes is...
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:35:47 #149
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58596465
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef toma het volgende:

[..]

Precies, als linksback is hij niets maar dat is iedereen al duidelijk geworden. Ik hoop dat Van Basten hem volgend jaar gewoon af en toe op het middenveld een kans geeft.

Meeuwis weet ik niet zo, hij is al redelijk oud en ik denk dat hij het niveau niet aankan.

Edit: @Hierboven was er niet een mondelingen afspraak tussen Ajax en Litmanen dat zodra zijn spelers carriere voorbij was hij stage kwam lopen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58596471
quote:

[..]

Ik hoop echt dat vd Heijden een kans gaat krijgen in het eerste. Die jongen heeft zo verschrikkelijk veel kwaliteiten, voor mij is het echt een raadsel waarom hij niet vaker heeft meegedaan bij het eerste. Maargoed ik heb geen Adrie Koster op mn paspoort staan. Verder hoop ik dat Martina bij de selectie komt, speelt zeer goed bij jong Ajax. Als hij geen kans krijgt van v. Basten is het denk ik goed dat hij een jaartje verhuurt wordt.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:31 schreef Static-NL het volgende:

[..]

waarom moet hij blijven?

Meestal speelt hij als linksback en daar speelt hij echt slecht, vertonghen is beter op die positie.
Aanvallend is hij beter maar niet goed genoeg. Te veel bal verlies en teveel onzuivere passes. Die 1 2 passes die wel goed zijn per wedstrijd zijn gewoon niet genoeg.
Urby is geen linksback maar een linkshalf, als hij daar speelt zie je echt dat hij een goeie trap in zn benen heeft en technisch een goede ontwikkeling maakt. Maar hij neemt niet altijd de juiste beslissing en verdedigend is ie ook niet goed, daar moet hij nog in groeien.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:39:28 #151
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58596533
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:32 schreef Messenga het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Goossens.
Heb er niet echt veel vertrouwen in. Zit volgens mij ook meestal op de bank bij Jong Ajax.

Verdere vind hij zichzelf ook niet echt een buitenspeler, maar meer een linkshalf.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58596555
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Heb er niet echt veel vertrouwen in. Zit volgens mij ook meestal op de bank bij Jong Ajax.

Verdere vind hij zichzelf ook niet echt een buitenspeler, maar meer een linkshalf.
precies, een paar jaar geleden was het echt een super talent maar hij staat een beetje stil in zn ontwikkeling.
pi_58596558
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ikzelf hoop dat Donald echt door kan stromen.
Het is een speler die zowel aanvallend als verdedigend op het middenveld volgens mij inzetbaar is. Hij heeft een erg fysieke uitstraling en hij doet mij toch altijd een beetje aan Vieira denken. En ook hij is pas 19 jaar.
Donald maakte inderdaad altijd een erg goede indruk .

Je moet natuurlijk ook weer uitkijken dat je niet extreem doorslaat naar de jonge talenten. Je kan niet straks ineens Anita, Martina, Donald, Goossens, Sarpong, Van der Heijden, Slijngaard, Wormgoor er op reguliere basis bij verwachten - zeker niet als je nog redelijk jeugdige spelers als De Jong, van der Wiel, Vertonghen (en Sulejmani eventueel) er ook al rond hebt lopen.

Anita stond - onder Van Geel - sowieso op de nominatie om verhuurd te worden, Sarpong heeft me nog niet heel erg overtuigd in de twee PO wedstrijden. Wel gretig, veel proberen, maar met weinig overzicht nog. Donald is een goede toevoeging op het middenveld. Wat ik lees en zie van Martina en Goossens denk ik dat zij meer kunnen bieden (zeker in potentie) dan Kennedy, Rommedahl, Luque en Leonardo. Al ben ik toch ook wel weer een beetje benieuwd hoe een fitte Leonardo zich profileert. Aan de andere kant; een complete opschoning van die gasten vind ik ook totaal niet erg.
pi_58596563
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:36 schreef toma het volgende:

[..]

Urby is geen linksback maar een linkshalf, als hij daar speelt zie je echt dat hij een goeie trap in zn benen heeft en technisch een goede ontwikkeling maakt. Maar hij neemt niet altijd de juiste beslissing en verdedigend is ie ook niet goed, daar moet hij nog in groeien.
het probleem is dat ik hem niet meer veel zie groeien.
Tevens mocht Ajax onder van basten 4-2-3-1 gaan spelen dan zie ik geen plaats voor hem behalve op de bank want voor elke positie waar hij kan spelen heeft Ajax dan een betere keus (mocht Sulejmani komen).
pi_58596571
Ja ik bedoelde natuurlijk Jan-Arie vd Heijden. (Al zou Litmanen ook wel terug mogen komem)
Koning.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:42:14 #156
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58596581
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:40 schreef toma het volgende:

[..]

precies, een paar jaar geleden was het echt een super talent maar hij staat een beetje stil in zn ontwikkeling.
Begint dan zo langzamerhand op Boerrigter te lijken, die nu bij Zwolle (?) voetbalt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:43:43 #157
108558 Messenga
pi_58596611
Sowieso mag je voor de buitenspeler positie wat mij betreft wel eens een opschoning gebruiken, daar lopen echt te veel spelers voor rond.

Ik ben trouwens voor behoud van Dennis Rommedahl. Hoe denkt de rest hier over?
pi_58596635
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Messenga het volgende:

Handig om de wedstrijd op het slot te gooien door hem als invaller in te brengen. Met zijn snelheid kan hij voor het nodige gevaar zorgen (bijvoorbeeld tegen Roda JC thuis, counteren naar 4-2). Als bassispeler een duidelijke nee, komt zijn man amper voorbij.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:45:06 #159
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58596637
Liever Rommedahl dan Kennedy iig.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:46:51 #160
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58596664
Het enige nadeel van Goossens is dat hij ook erg blessure gevoelig is.
Hoe zit het eigenlijk met Wormgoor, hij kan rechtscentraal en rechtsback spelen maar heeft hij talent?
Ikzelf kijk alleen de samenvattingen van Jong Ajax dus echt een goed beeld van de spelers heb ik niet.

Ik denk overigens ook dat je veel beter Rommedahl en Kennedy kan vervangen met een jeugd spelers

edit: Rommedahl mag van mij blijven zolang hij gebruikt gaat worden zoals het moet. (Laatste 20 minuten als de verdedigers van de tegenstander op zijn)
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58596665
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Messenga het volgende:
Sowieso mag je voor de buitenspeler positie wat mij betreft wel eens een opschoning gebruiken, daar lopen echt te veel spelers voor rond.

ik vind dat hij het dit seizoen zeer goed gedaan heeft als je bekijkt hoe negatief iedereen over zijn komst was.

ja het is een nogal beperkte speler maar hij is slim genoeg om tijdens het speler alleen zijn sterke punten te gebruiken en zijn slechte punten te ontwijken.
Is een leuke speler om op de bank te hebben.
pi_58596676
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:52 schreef koningdavid het volgende:

dat doelpuntje van v. Rijhn?? zat er zeker goed in. Lopen een aantal flinke talentjes rond.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:49:21 #163
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58596700
Hoe zit het eigenlijk met die Huth, ik hoorde dat hij nogal blessure gevoelig is?

Als dat zo is kan je beter iemand anders zoeken, alleen ik heb geen idee wie
pi_58596709
Ik denk dat spelers als Kennedy de ontwikkeling van jeugdspelers als Martina in de weg zitten. Dat vind ik wel jammer maar Rommedahl mag van mij blijven, altijd een bruikbare speler.
pi_58596713
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:47 schreef toma het volgende:

[..]

dat doelpuntje van v. Rijhn?? zat er zeker goed in. Lopen een aantal flinke talentjes rond.
Van Rhijn maakt ook een goede indruk ja, mooie goal ook. Helemaal voor een verdediger.
Castillon is de grote ster, was daarom ook wel een beetje ego aan het eind, maar hij heeft zeker wel potentie. Groot, sterk, snel en doeltreffend. Completer zie je ze bijna niet.
pi_58596718
Spanning voor vanavond... Ben toch wel benieuwd of we 4-4-2 gaan spelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58596742
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Castillon is de grote ster, was daarom ook wel een beetje ego aan het eind, maar hij heeft zeker wel potentie. Groot, sterk, snel en doeltreffend. Completer zie je ze bijna niet.
Dat was Hose een paar jaar geleden ook
Koning.
pi_58596765
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:52 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dat was Hose een paar jaar geleden ook
Minder snel dan Castillion sowieso. En Hosé was volgens mij ook geen topscorer aller tijden bij Oranje -17.

Maar goed, we moeten het allemaal maar afwachten inderdaad.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:56:31 #169
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58596788
quote:
Ajax-supporters boos over gekopieerd shirt

AMSTERDAM – Supporters van Ajax zijn ontzet over het nieuwe shirt van Birmingham City. Het uittenue van de Engelse club voor volgend seizoen lijkt namelijk als twee druppels water op het thuisshirt van de hoofdstedelingen.

De Amsterdamse fans lieten dit voorval niet over zich heengaan en hebben en masse hun ongenoegen geuit over dit gekopieerde hesje. Bovendien zijn meerdere supporters op de site waar het tenue gepresenteerd werd, in discussie gegaan met Engelse voetbalfans.

De acties en commentaren hebben echter nog niet geresulteerd in het gewenste effect. De shirts liggen morgen gewoon in de winkel. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Was het niet meer trash talk? Overigens snap ik niet waar die supporter zich zo druk over maken.

Bron nu.sport
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:57:22 #170
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_58596796
Rommedahl heeft tenminste nog zijn snelheid, zeer bruikbare speler om erbij te hebben. Kennedy daarintegen voegt totaal niets toe.
Ik ben echt benieuwd wat Ajax vanavond gaat doen.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_58596803
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:10 schreef Wooldoor het volgende:
Dinsdag trouwens presentatie van Sulejmani bij Ajax?
Bron?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:58:03 #172
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58596806
Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken over het shirt van Birmingham City.

Alsof wij het alleenrecht hebben op een rode baan in het midden van een wit shirt ...
pi_58596864
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Van Rhijn maakt ook een goede indruk ja, mooie goal ook. Helemaal voor een verdediger.
een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?
pi_58596927
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bron?
Het is nog maar de vraag of het waar is, maar de laatste tijd zijn er zoveel Sulejmani geruchten dat het bijna wel zeker lijkt.

http://ajax1.nl/?q=node/1036
pi_58596946
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:01 schreef toma het volgende:

[..]

een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?
Nog iets teveel van het goede denk ik. Kluivert was in de jeugd onaantastbaar. Liep dwars door iedereen en scoorde minstens 5 keer per wedstrijd ofzo.
Castillon is bovendien een ander type. Meer de man met een actie en minder een 'kopper'.

Afwachten maar, hij speelt pas in de B1 (super getalenteerde lichting wel!) dus hij heeft nog wel een lange weg te gaan.
pi_58596957
Rommedahl mag van mij wel blijven. Niet voor de basis, maar als invaller vind ik hem een ideale speler. Verder mag Kennedy weg, die heeft echt niets laten zien. Weliswaar blessures gehad, maar zijn corners zijn te triest voor woorden
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58596965
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:06 schreef koningdavid het volgende:

[..]
Afwachten maar, hij speelt pas in de B1 (super getalenteerde lichting wel!) dus hij heeft nog wel een lange weg te gaan.
in 2013 gaan we gewoon de CL winnen
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:10:16 #178
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58596991
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:08 schreef toma het volgende:

[..]

in 2013 gaan we gewoon de CL winnen
Ik zet alvast het bier koud.

Als al die talentjes tegen die tijd nog niet verkocht zijn
pi_58597012
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:05 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Het is nog maar de vraag of het waar is, maar de laatste tijd zijn er zoveel Sulejmani geruchten dat het bijna wel zeker lijkt.

http://ajax1.nl/?q=node/1036
quote:
ik ben de bron zat net naast de arena toen hoorde ik dat van de bron
quote:
marnic hen je ff mailtje gestuur chek ff en geef andwordt

*** Ajax1 Redacteur ***
pi_58597022
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:56 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Was het niet meer trash talk? Overigens snap ik niet waar die supporter zich zo druk over maken.

Bron nu.sport
Wat een onzin weer! Er zijn wat van die Ajaxshowtime jochies (die 1 keer per jaar naar Ajax komen, gemiddeld 15 zijn, geen Engels spreken en het liefst iedereen op internet uitschelden) die stoer doen op die site en meteen zijn wij als "supporters" er boos over

Media
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:19:43 #181
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_58597084
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:01 schreef toma het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat de naam Kluivert mij ook wel door het hoofd schoot.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:29:35 #182
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58597211
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:14 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat een onzin weer! Er zijn wat van die Ajaxshowtime jochies (die 1 keer per jaar naar Ajax komen, gemiddeld 15 zijn, geen Engels spreken en het liefst iedereen op internet uitschelden) die stoer doen op die site en meteen zijn wij als "supporters" er boos over

Media
Officieel zijn het "supporters" ja, maar aan de Englische langhuage op die site is ook al te zien dat het meerendeel jonge personen zijn die stoer doen .

De media vindt het inderdaad altijd leuk om dit soort berichtgeving over Ajax te doen.
pi_58597422
Heitinga-Lindgren vormen het centrale duo. Vertonghen zoals verwacht linksback en Urby ''hangend links''.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:56:50 #184
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58597620
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heitinga-Lindgren vormen het centrale duo. Vertonghen zoals verwacht linksback en Urby ''hangend links''.
Zal Koster het toch nog snappen in de laatste 2 wedstrijden?
pi_58597863
--------------------------Stekelenburg----------------------
Silva------------------Heitinga--Lindgren----Vertonghen
------------------------------Davids-------------------------
--------------------Gabri----------------Emanuelson------
--------------------------------Perez------------------------
--------------------------Suárez-----Huntelaar------------
zoiets?
pi_58598036
Voor de mensen die Sopcast te ingewikkeld vinden en geen Tele2 hebben heb ik hier een goed alternatief:
http://www.soccerstream.d(...)97eaf8a57bcfd64e9721
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2008 @ 19:31:21 #187
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58598073
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:29 schreef toma het volgende:
Voor de mensen die Sopcast te ingewikkeld vinden en geen Tele2 hebben heb ik hier een goed alternatief:
http://www.soccerstream.d(...)97eaf8a57bcfd64e9721
toma
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58598074
Hier kunnen we met z'n allen de wedstrijd volgen en Ajax toejuichen.

[Play-offs CL] FC Twente - Ajax | 10 mei : 19.30

Vragen over streams;

Live wedstrijden via Internet Streams #22
Betaal Livestreams #5 Planet Voetbal enz.
pi_58599111
Suarez 0-1!
1-2tje met Kenneth Perez
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:29:29 #190
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58599147
Wat is die Suarez toch wonderkind
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58599182
Tering wat staat die scheidsrechter kut te fluiten zeg.
pi_58599183
Suarez
pi_58599198
Kan Siem de Jong misschien niet centraal gaan spelen voor de verdediging in plaats van het balletje breed op het verkeerde been Lindgren
pi_58599379
Perez speelt ook érg goed zeg! Kut wedstrijd maar Twente heeft (nog) geen 1 kans gehad..

Suarez, held! Ook mooi hoe hij zijn goals altijd met de supporters viert
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_58599808
Gaat helemaal nergens over dit.. sjonge jonge
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:13:06 #196
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58600000
Zit pas 10 minuten te kijken, maar wat een geklooi.

Maar ach, 1-0 is genoeg thuis. !
pi_58600022
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gaat helemaal nergens over dit.. sjonge jonge
thuis 1-0 of 2-0 winnen moet kunnen

jammer dat het allemaal zo moeilijk moet. Marco moet Ajax weer als vanouds maken.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:15:17 #198
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58600063
Echt niet te geloven..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58600138
Bah bah.. zo matig spelen tegen dat stelletje boeren met het carnavalspubliek.. niet te geloven..
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:20:10 #200
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_58600163
Wat een drama toch weer
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')