'T is mogelijk, maar het gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Hoksebarge represent
die Joden ff flink lesje geleerd de 2e helft zaterdag, nu zondag de klus afmaken, dat moet mogelijk zijn![]()
Heuj ik ben niet de enige die in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:36 schreef Blawh het volgende:
Er reden wel 2 brandweerwagens langs ons lokaal vannochtend, werd wakker van de sirenes tijdens college.
wordt zondag in ieder geval een hele mooie pot denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
'T is mogelijk, maar het gaat niet gebeuren.
En we hadden 2 penaltys moeten hebben.
Feli manquote:
Forza Twente!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Feli man!
En een mooie open wedstrijd zal t zeker worden Remco! Waarin Ajax toch de sterkste blijkt
!
Ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:53 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt Emma Watson in je Ava. Toffe foto wel.
Ik ben David uit Nijverdalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef bierbart het volgende:
Ik zie hier allemaal vreemde namen voor wie ik denk ik ook vreemd ben![]()
Ik ben Bart en woon in Hengelo!
heb het halve fobo afgestruind naar tukkersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:46 schreef Blawh het volgende:
Ze komen opeens als paddestoelen uit de grond hier opeens.
Ik ga slapen.
Ik ben Bart uit Eanske.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef bierbart het volgende:
Ik zie hier allemaal vreemde namen voor wie ik denk ik ook vreemd ben![]()
Ik ben Bart en woon in Hengelo!
jazekerquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ben Bart uit Eanske.![]()
Nooit de moeite genomen om hier te kijken trouwens (tot vandaag), nog een beetje gezellig hier?
It's official: you have no lifequote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb het halve fobo afgestruind naar tukkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |