Ik ben David uit Nijverdalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef bierbart het volgende:
Ik zie hier allemaal vreemde namen voor wie ik denk ik ook vreemd ben![]()
Ik ben Bart en woon in Hengelo!
heb het halve fobo afgestruind naar tukkersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:46 schreef Blawh het volgende:
Ze komen opeens als paddestoelen uit de grond hier opeens.
Ik ga slapen.
Ik ben Bart uit Eanske.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef bierbart het volgende:
Ik zie hier allemaal vreemde namen voor wie ik denk ik ook vreemd ben![]()
Ik ben Bart en woon in Hengelo!
jazekerquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ben Bart uit Eanske.![]()
Nooit de moeite genomen om hier te kijken trouwens (tot vandaag), nog een beetje gezellig hier?
It's official: you have no lifequote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb het halve fobo afgestruind naar tukkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 06:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een goedemorgen overigens iedereen
Op deze dag met busstakingen waardoor mijn halve klas vrij is en ik vandaag met 6 man les hebmja, ik zit ook thuis... had vandaag een belangrijke presentatie, maar als ik niet op school kan komen, zit er niks anders opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Dat is dus niet leuk wakker worden hequote:Op woensdag 14 mei 2008 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens, is dit geen leuk idee voor de meet?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:02 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Dat is dus niet leuk wakker worden he
Ik ook! Ideaal hé!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:12 schreef badgirl18 het volgende:
goeiemorgen, gelukkig heb ik een auto en dus niet meer afhankelijk van het OV..
Wat is zeker?quote:
Gaat dus om voetbalquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:12 schreef Rumille het volgende:
Bijna.
Alle geruchten wijzen erop en aangezien Sulejmani zelf wil, de zaakwaarnemer zegt dat Heerenveen en Ajax eruit komen en van Basten Sulejmani graag wil hebben wordt dat geen probleem.
Zo'n 95% zeker.
Mooi he, goeie spelertquote:
Ik zag het alquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mooi he, goeie spelert! Al die geruchten over verdedigers btw, tjek t Ajax topique maar
!
Ik met z'n vijven en ook niks te doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zit nu trouwens met 6 man in de klas. Lekker rustig en we doen werkelijk NIKS.
Kans zit er wel in, ze voorspellen niet veel goedsquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Net ff buiten gezeten, kunt er nog lekker zitten hoor! Zal na morgen wel zo'n beetje over zijn
Gelukkig nog maar één uurtje en dan zit het er weer op voor vandaagquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:11 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik met z'n vijven en ook niks te doen
Kan alle 3 nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef rulerofdeath het volgende:
data:
1 juni
8 juni
15 juni
zeg even welke je niet kunt
was je het sowieso niet van plan?quote:
Heb ik over dat brommers kiek'n ook nog wat te zeggen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Poll: Wat zullen we gaan doen?Lomp zuipen Boerengolfen Klootschieten Brommers kiek'n met Samzzz Het liefst helemaal niks Iets anders
Tussenstand:
Behalve over dat ik eerst mag niet geloof ik.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik over dat brommers kiek'n ook nog wat te zeggen?![]()
Dus het komt erop neer dat ik er helemaal niks over te vertellen heb.... Lekker danquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Behalve over dat ik eerst mag niet geloof ik.
15 juni ben ik brak van DefQon.1, dus ik kan nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
15 juni kan ik wel denk ik
15 juni kan ik helaas niet.
kun je niet in juni?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:26 schreef Rumille het volgende:
Kan het niet in juli?
3 juli, dan ben ik jarig.
das gewoon zeurenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
15 juni ben ik brak van DefQon.1, dus ik kan niet![]()
prima voor mijquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je niet in juni?
dan kunnen we op 3 juli wel een meet bij jou houden
nou, noem eens opquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:27 schreef Samzz het volgende:
Iemand vroeg me net wie ik vanavond in m'n bed wil hebben liggen... Nou ik kan wel een hele waslijst opnoemen
Als jullie m'n ma kunnen overtuigen, bestquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je niet in juni?
dan kunnen we op 3 juli wel een meet bij jou houden
waar motten we heen bellen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als jullie m'n ma kunnen overtuigen, best
quote:
Wat wil je keuren dan? Of de petunia's mooi in bloei staan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
of moeten we een keer langskomen voor een 'keuring'
Uhhhhh.... tsja... niet zoveel indd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:42 schreef Samzz het volgende:
Almelo? Wat valt daar dan te beleven? (No offence)
of peters ma ons wel goed genoeg zodat hij naar de meet kanquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je keuren dan? Of de petunia's mooi in bloei staan?
Weet ik wéélquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of peters ma ons wel goed genoeg zodat hij naar de meet kan
het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen. In almelo....quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:42 schreef Samzz het volgende:
Almelo? Wat valt daar dan te beleven? (No offence)
lekprikkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:05 schreef Samzz het volgende:
GVD! Ik heb blaren! Ik heb nooit blaren! Nu wel! Ik heb echt nooit blaren! Godkolere
Volgend jaar in Nijmegen heb ik weer blarenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:05 schreef Samzz het volgende:
GVD! Ik heb blaren! Ik heb nooit blaren! Nu wel! Ik heb echt nooit blaren! Godkolere
Sweeney Toddquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin om een film met Johnny Depp te bekijken... maar ik weet niet welke.
welke data kan jij niet?quote:
ga dan met de fietsquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgend jaar in Nijmegen heb ik weer blaren
Ja nooit niet he! Ik heb wat dat betreft en lage pijngrens.quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nooit niet he! Ik heb wat dat betreft en lage pijngrens.
Iemand in voor doktertje?
Cool. Dan mag je m'n rug masseren, want die doet pijnquote:
Ja maar dit is wel de NASA he! Ooit vinden ze die aliens welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |