Ik ben David uit Nijverdalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef bierbart het volgende:
Ik zie hier allemaal vreemde namen voor wie ik denk ik ook vreemd ben![]()
Ik ben Bart en woon in Hengelo!
heb het halve fobo afgestruind naar tukkersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:46 schreef Blawh het volgende:
Ze komen opeens als paddestoelen uit de grond hier opeens.
Ik ga slapen.
Ik ben Bart uit Eanske.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:05 schreef bierbart het volgende:
Ik zie hier allemaal vreemde namen voor wie ik denk ik ook vreemd ben![]()
Ik ben Bart en woon in Hengelo!
jazekerquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ben Bart uit Eanske.![]()
Nooit de moeite genomen om hier te kijken trouwens (tot vandaag), nog een beetje gezellig hier?
It's official: you have no lifequote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb het halve fobo afgestruind naar tukkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 06:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een goedemorgen overigens iedereen
Op deze dag met busstakingen waardoor mijn halve klas vrij is en ik vandaag met 6 man les hebmja, ik zit ook thuis... had vandaag een belangrijke presentatie, maar als ik niet op school kan komen, zit er niks anders opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Dat is dus niet leuk wakker worden hequote:Op woensdag 14 mei 2008 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens, is dit geen leuk idee voor de meet?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:02 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Dat is dus niet leuk wakker worden he
Ik ook! Ideaal hé!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:12 schreef badgirl18 het volgende:
goeiemorgen, gelukkig heb ik een auto en dus niet meer afhankelijk van het OV..
Wat is zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |