quote:
Ik weet nog van niksquote:Op maandag 12 mei 2008 21:27 schreef bierbart het volgende:
Al een idee van waar de meet gaat plaatsvinden?
Boer'ngolfquote:Op maandag 12 mei 2008 21:35 schreef bierbart het volgende:
Wat mij betreft lijkt Almelo, Hengelo en Enschede me het beste bereikbaar voor iedereen![]()
Eigenlijk zouden we iets echt Twents moeten gaan doen
maak eens een paar foto's.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen ga ik trouwens naar de opnames van Jensen!
Wel een leuk ideequote:Op maandag 12 mei 2008 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Boer'ngolf
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk?
Dat lijkt mij nou inderdaad ook gaaf jaquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maak eens een paar foto's.
ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. de bordjes met lachen en applaus enzo
zoals?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:35 schreef bierbart het volgende:
Wat mij betreft lijkt Almelo, Hengelo en Enschede me het beste bereikbaar voor iedereen![]()
Eigenlijk zouden we iets echt Twents moeten gaan doen
Da's verboden, in de regels staat het volgende:quote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maak eens een paar foto's.
ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. de bordjes met lachen en applaus enzo
Denk dat de meesten hier tussen de 16 en 25 zijnquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wel een leuk ideemaar of dat nog echt Twents is
![]()
ik ben 18
gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 mei 2008 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat de meesten hier tussen de 16 en 25 zijn
zelf net 20![]()
* -_Guitarist_- stemt voor; daarna brommers kiek'n met Samzzquote:Op maandag 12 mei 2008 22:02 schreef bierbart het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
klootschieten lijkt me wel wat gaafs om dan te doen.. anders gewoon boers bier zuipen
neequote:Op maandag 12 mei 2008 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar zijn er al concrete voorstellen?
ajax wel meegekregen?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:14 schreef Rumille het volgende:
Terug uit ParijsHeb jullie wel gemist hoor
Morgen misschien foto's.
doe eens stemmenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:14 schreef Rumille het volgende:
Terug uit ParijsHeb jullie wel gemist hoor
Morgen misschien foto's.
dan wil ik de eerste cola nog wel betalen voor jouquote:Op maandag 12 mei 2008 22:22 schreef Rumille het volgende:
'Iets anders'
Of anders zuipen, mits jullie de eerste cola voor mij betalen.
* Rumille is blut.
Hoe oud was je ook al weer?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:22 schreef Rumille het volgende:
'Iets anders'
Of anders zuipen, mits jullie de eerste cola voor mij betalen.
* Rumille is blut.
hoezo?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:28 schreef Rumille het volgende:
15.
Tenzij het na 3 juli is, dan ben ik 16 namelijk.
Als ik dan uberhaupt al aan de bier wil
Begrijpen we meteen waarom je niet wil brommers kiek'nquote:Op maandag 12 mei 2008 22:28 schreef Rumille het volgende:
15.
Tenzij het na 3 juli is, dan ben ik 16 namelijk.
Als ik dan uberhaupt al aan de bier wil
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Begrijpen we meteen waarom je niet wil brommers kiek'n
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
sjeetje jullie spammen hier nog steeds!!!
*zwaait naar Wouter, Remco, Roy en Bas*
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zijn handkar is nog niet versletendus die moet eerst op
is het seizoen nog niet afgelopen?quote:
Hier is onze princess ook nog wel hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
sjeetje jullie spammen hier nog steeds!!!
*zwaait naar Wouter, Remco, Roy en Bas*
Soort van. Heb af en toe nog toernooitje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het seizoen nog niet afgelopen?
gister maar eens aangesproken dat ze ook op de meet moet komenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hier is onze princess ook nog wel hoor! Long time no see
![]()
Goeiemoggel! Ben btw net 22!
ok, ik dacht alquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Soort van. Heb af en toe nog toernooitje.
Ik nietquote:
zoiets dacht ik alquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:36 schreef Blawh het volgende:
Goede morgen, was het topic even kwijt. Volgende keer toch maar tvp plaatsen.![]()
Dre
Wij hebben al genoeg onzin meegemaakt de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, een paar dagen zonder jullie onzin kom ik ook wel door hoor.
Klopt in Wierden toen ook wel. En een beste ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier in Nijverdal geen rookwolken te zien... Die waren trouwens wel te zien na de vuurwerkramp..
Mja, dat leek toen een verschrikkelijke onweerswolkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt in Wierden toen ook wel. En een beste ook!
TU Delft ook wel een ''leuk'' brandje
Inderdaad, ik hoorde het toevallig bij een kameraad thuis. toen reed ik naar huis en verteld het mijn moeder, die zei ook dat er slecht weer op komst was.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat leek toen een verschrikkelijke onweerswolk
Mja, ik was bij mijn opa en oma, tot m'n opa ineens zei: Ik wil jullie niet wegkijken...maar kijk eens naar boven?...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoorde het toevallig bij een kameraad thuis. toen reed ik naar huis en verteld het mijn moeder, die zei ook dat er slecht weer op komst was.Totdat ik haar vertelde dat ze maar TV Oost moest kijken om het te zien.
had je eerder je nest uit moeten komenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier in Nijverdal geen rookwolken te zien... Die waren trouwens wel te zien na de vuurwerkramp..
Niet iedereen is zo'n rare vroege vogel als jij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je eerder je nest uit moeten komen
rookwolken waren vanmorgen stukken beter te zien
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je eerder je nest uit moeten komen
rookwolken waren vanmorgen stukken beter te zien
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n rare vroege vogel als jij.
quote:
thnxquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
RoD; gefeliciteerd met je slagen trouwens!
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- stemt voor; daarna brommers kiek'n met Samzz![]()
'T is mogelijk, maar het gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Hoksebarge represent
die Joden ff flink lesje geleerd de 2e helft zaterdag, nu zondag de klus afmaken, dat moet mogelijk zijn![]()
Heuj ik ben niet de enige die in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:36 schreef Blawh het volgende:
Er reden wel 2 brandweerwagens langs ons lokaal vannochtend, werd wakker van de sirenes tijdens college.
wordt zondag in ieder geval een hele mooie pot denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
'T is mogelijk, maar het gaat niet gebeuren.
En we hadden 2 penaltys moeten hebben.
Feli manquote:
Forza Twente!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Feli man!
En een mooie open wedstrijd zal t zeker worden Remco! Waarin Ajax toch de sterkste blijkt
!
Ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:53 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt Emma Watson in je Ava. Toffe foto wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |