Ik nietquote:
zoiets dacht ik alquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:36 schreef Blawh het volgende:
Goede morgen, was het topic even kwijt. Volgende keer toch maar tvp plaatsen.![]()
Dre
Wij hebben al genoeg onzin meegemaakt de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, een paar dagen zonder jullie onzin kom ik ook wel door hoor.
Klopt in Wierden toen ook wel. En een beste ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier in Nijverdal geen rookwolken te zien... Die waren trouwens wel te zien na de vuurwerkramp..
Mja, dat leek toen een verschrikkelijke onweerswolkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt in Wierden toen ook wel. En een beste ook!
TU Delft ook wel een ''leuk'' brandje
Inderdaad, ik hoorde het toevallig bij een kameraad thuis. toen reed ik naar huis en verteld het mijn moeder, die zei ook dat er slecht weer op komst was.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat leek toen een verschrikkelijke onweerswolk
Mja, ik was bij mijn opa en oma, tot m'n opa ineens zei: Ik wil jullie niet wegkijken...maar kijk eens naar boven?...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoorde het toevallig bij een kameraad thuis. toen reed ik naar huis en verteld het mijn moeder, die zei ook dat er slecht weer op komst was.Totdat ik haar vertelde dat ze maar TV Oost moest kijken om het te zien.
had je eerder je nest uit moeten komenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier in Nijverdal geen rookwolken te zien... Die waren trouwens wel te zien na de vuurwerkramp..
Niet iedereen is zo'n rare vroege vogel als jij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je eerder je nest uit moeten komen
rookwolken waren vanmorgen stukken beter te zien
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je eerder je nest uit moeten komen
rookwolken waren vanmorgen stukken beter te zien
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n rare vroege vogel als jij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |