Lastig staat buiten kijf. En idd, het zou zomaar kunnen. Maar ik hoop toch dat Ajax aan het langste eind trekt weer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Ajax het wel een heel erg lastig kan krijgen.
Ik zie Twente nog wel CL halen ook.
Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Ajax het wel een heel erg lastig kan krijgen.
Ik zie Twente nog wel CL halen ook.
dit seizoen heeft twente meer punten van ajax gepakt, dan andersom.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over:
1.FC Twente is een prima ploeg maar van oudsher haalt Ajax goede resultaten tegen FC Twente.
2.FC Twente speelt 2 keer "uit"
3.Zelfs dit seizoen heeft Ajax aardig gepresteerd tegen FC Twente; thuis scoorde FC Twente in de laatste minuut de 2-2 en uit had Ajax de wedstrijd ook kunnen winnen. Of het verdiend was laat ik even in het midden
4.De 3-0 en 5-1 tegen NAC waren indrukwekkend maar ik heb toch het gevoel dat het seizoen voor NAC net even te lang heeft geduurd.
Ik verwacht wel dat het erg spannend gaat worden
CL voorronde bedoel je.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:45 schreef Blawh het volgende:
Twente gaat dit winnen, heb al eerder aangegeven dat ik dat gevoel heb.
Welke Twente supporter wil volgend seizoen CL kaartje voor me regelen?
Dan moeten ze eerst winnen van een seeded tegenstander in de voorronde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:05 schreef RayMania het volgende:
Een poule met Manchester United FC, Real Madrid CF, Werder Bremen en FC Twente lijkt me wel iets ja.
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst winnen van een seeded tegenstander in de voorronde.
Zeker wel.quote:
Wat een kwaliteitsreactiequote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dit seizoen heeft twente meer punten van ajax gepakt, dan andersom.
4. weet ik niet, niks gezien, schat winstkans voor twente hoger dan heerenveen tegen ajax
verder zal ajax wel op geluk doorgaan
Wat maakt dat nu uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
Laten we toch alsjeblieft hopen dat Twente niet wint, hoewel ik het ze wel zou gunnen.
Ware woorden. Er wordt altijd gezegd dat een kleine club Nederland schade berokkent in het UEFA-klassement maar de laatste jaren laat Ajax het achter elkaar afweten. Ik zie uiteraard graag mijn eigen club in de Champions League maar ik zie niet waarom FC Twente het minder zou doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit?
Alsof Ajax het gehaald heeft de afgelopen 2 jaar.
Als Twente Ajax gaat verslaan over 2 wedstrijden in de Playoffs hebben ze het gewoon verdiend.
Dat Ajax sowieso meer te zoeken heeft in de CL vind ik wel zo'n gelul.
Als je over 2 wedstrijden niet van twente zou kunnen winnen, waarom dan wel van ManU?
Klopt, maar dat lijkt me irrelevant voor deze wedstrijd. Als Ajax namelijk van Twente verliest komen ze in hetzelfde UEFA Cup toernooi terecht waar je zoveel punten kan pakken. Het gaat er nu om eens een tweede Nederlandse ploeg in de Champions League te krijgen. En mensen zijn wat dat betreft sceptisch over Ajax.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, Ajax laat het één keer liggen qua punten in Europa en gelijk verdient Ajax geen CL-voorronde meer. Iedereen vergeet dat Ajax na de uitschakeling tegen Kopenhagen gewoon 13.7105 punten haalde in Europa en dat het vervolgens door een redelijke club als Werder Bremen is uitgeschakeld (thuis gewoon 3-1 gewonnen).
Of je nou een wedstrijd in de Champions League speelt of in de UEFA Cup, je krijgt evenveel punten voor een winstpartij of gelijkspel. Ter vergelijking; AZ en PSV haalden in 2006/2007 respectievelijk 17.7105 en 18.7105 punten. Dat is wel een héél groot verschil met Ajax, of niet?
Als je of de poulefase haalt van de CL (via voorronde) of daarna de UEFA-CUP poulefase (eerste ronde overleven), dan zit je gebakken. Denk echt niet dat Ajax dat weer twee keer gaat verliezen.
Ik denk wel degelijk dat Ajax meer kans maakt, vanwege loting in de voorronde CL.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit?
Alsof Ajax het gehaald heeft de afgelopen 2 jaar.
Als Twente Ajax gaat verslaan over 2 wedstrijden in de Playoffs hebben ze het gewoon verdiend.
Dat Ajax sowieso meer te zoeken heeft in de CL vind ik wel zo'n gelul.
Als je over 2 wedstrijden niet van twente zou kunnen winnen, waarom dan wel van ManU?
Verzachtende omstandigheid voor FC Twente vorig seizoen is dat ze klote lootten tegen Getafe, maar in 2006-2007 kostte het grapje voorronde UEFA-cup van FC Twente Nederland wel een enorme lading punten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lijkt me irrelevant voor deze wedstrijd. Als Ajax namelijk van Twente verliest komen ze in hetzelfde UEFA Cup toernooi terecht waar je zoveel punten kan pakken. Het gaat er nu om eens een tweede Nederlandse ploeg in de Champions League te krijgen. En mensen zijn wat dat betreft sceptisch over Ajax.
Aan de andere kant zie ik niet meer reden om vertrouwen te hebben in FC Twente, aangezien zij ongeplaatst zullen zijn en bovendien nou ook niet echt geschitterd hebben in Europa.
Dat zeg ik niet..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, Ajax laat het één keer liggen qua punten in Europa en gelijk verdient Ajax geen CL-voorronde meer.
Dat wordt al jarenlang gezegd, maar in de praktijk valt het altijd vies tegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat Ajax meer kans maakt, vanwege loting in de voorronde CL.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:45 schreef Blawh het volgende:
Ik kijk wat verder vooruit, die ' rooien' wat hoop geven.quote:CL voorronde bedoel je.
Ik neem aan dat Twente door de lage UEFA ranking tegen een geplaatst team zal moeten spelen.
Laten we toch alsjeblieft hopen dat Twente niet wint, hoewel ik het ze wel zou gunnen.
In elk geval een mooie pot hopelijk, ik ben er bij
Ajax - Kopenhagen zou op papier een betere loting moeten zijn dan Twente - Atletico Madrid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat wordt al jarenlang gezegd, maar in de praktijk valt het altijd vies tegen.
quote:[..]
[..]
Ik kijk wat verder vooruit, die ' rooien' wat hoop geven.
Juist en dat is het hem nou net, voetbal wordt niet op papier gespeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ajax - Kopenhagen zou op papier een betere loting moeten zijn dan Twente - Atletico Madrid.
[..]Nobel van je.
Die dooddoener is al bijna net zo slecht als de quote van Sota in je sigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Juist en dat is het hem nou net, voetbal wordt niet op papier gespeeld.
Komt goed uitquote:
Ik denk ook dat Twente een goede kans maakt om van Ajax te gaan winnen jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:45 schreef Blawh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, jullie hebben het UEFA Cup-ticket al binnen!quote:
Maar dit is nu niet meer het doel. CL moet het worden, de beste kans die zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan en de komende jaren voor zal doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sterker nog, jullie hebben het UEFA Cup-ticket al binnen!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die dooddoener is al bijna net zo slecht als de quote van Sota in je sig
Mwah, in de clinch liggen is wel een beetje heel erg overdreven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
Een topic over FC Twente en 2 Heraclieden liggen met elkaar in de clinch!
Het moet niet gekker worden!
Mijn post was dan ook niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, in de clinch liggen is wel een beetje heel erg overdreven.
Sport 1 / Tele 2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:30 schreef neilpad het volgende:
Dit wordt niet uitgezonden op RTL of wel? Zonde.
Ja precies, Eigenlijk gun ik het ons ook wel een keertje. Dit is onze kans als we wat willen moeten we het nu doen. En daarbij Ajax heeft het al 2 keer geprobeerd zonder resultaat..... maar we zullen zien morgen t zal wel moeilijk gaan worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:00 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Maar dit is nu niet meer het doel. CL moet het worden, de beste kans die zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan en de komende jaren voor zal doen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoop stiekem dat Ajax verliest. Dan is de thuiswedstrijd ook nog spannend.
Je kan een boel speculeren, maar het feit blijft dat Ajax met een 3x zo grote begroting maar 1 punt heeft gehaald tegen Twente dit seizoen. Daarnaast zit er wel een heel groot contrast in het voetbal dat Ajax en Twente hebben laten zien in de laatste wedstrijden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over:
1.FC Twente is een prima ploeg maar van oudsher haalt Ajax goede resultaten tegen FC Twente.
2.FC Twente speelt 2 keer "uit"
3.Zelfs dit seizoen heeft Ajax aardig gepresteerd tegen FC Twente; thuis scoorde FC Twente in de laatste minuut de 2-2 en uit had Ajax de wedstrijd ook kunnen winnen. Of het verdiend was laat ik even in het midden
4.De 3-0 en 5-1 tegen NAC waren indrukwekkend maar ik heb toch het gevoel dat het seizoen voor NAC net even te lang heeft geduurd.
Ik verwacht wel dat het erg spannend gaat worden
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoop stiekem dat Ajax verliest. Dan is de thuiswedstrijd ook nog spannend.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Adidah het volgende:
Ik denk dat Ajax onverwacht eenvoudig gaat winnen, 0 - 4.
edit: ik dacht dat je het over die SopCast link hadquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Godsamme wat hapert het beeld steeds.Digitale TV.
Idd, wtfquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:30 schreef koningdavid het volgende:
Planet Voetbal nog altijd bezig met Horrorfilmpromo's...
Nergens last van, prima omstandigheden voor ontvangst via tele2 digitennequote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Godsamme wat hapert het beeld steeds.Digitale TV.
Is nog niet begonnen. Nog steeds aan het kletsen met Kieft. Spelers moeten nog het veld opkomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:30 schreef Kanogor het volgende:
Kan iemand Tele2 vertellen dat de wedstrijd om 19.30 begint/begonnen is? Er kwam net 20.00 voorbij, dacht dat het een foutje was, maar nu zijn ze nog steeds met allerlei films bezig. Tele 2 via internet btw...
Hij doet het nu weer fatsoenlijk ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nergens last van, prima omstandigheden voor ontvangst via tele2 digitenne
Die ene kassadame is er maar druk meequote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:34 schreef Moody het volgende:
Planet komt zo wel, wedstrijd begint 19.45u pas. Supporters zijn nog niet binnen.
Emmen is geen uitverkocht stadion gewend
Pff, mensen uit het oostenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:34 schreef Blawh het volgende:
Nog veel Twente supporters moeten op de plekker gaan zitten, daarom vertraging.
http://www.soccerstream.d(...)97eaf8a57bcfd64e9721quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:35 schreef tevebe het volgende:
Sopcast werkt niet mee dus dan maar via radio 1 volgen
goede link had ik ook al gevondenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:37 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.soccerstream.d(...)97eaf8a57bcfd64e9721
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:37 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.soccerstream.d(...)97eaf8a57bcfd64e9721
quote:
Neuh, rookbommetje.quote:
Speelt ie af bij jou? Bij mij laadt ie niet.quote:
bij mij redelijk goed beeld via die link geen happeringquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Speelt ie af bij jou? Bij mij laadt ie niet.
Werkt prima bij mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Speelt ie af bij jou? Bij mij laadt ie niet.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:42 schreef Grimm het volgende:
Nog niet begonnen?
even vorige pagina kijken voor goede linkquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ergens een goede livestream? Dan kan ik even mee juichen straks.
Het leek een terugspeelbal op Boschkerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom appelleerden de voorwaartsen van Ajax zo heftig?
Joh.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een wereldverdediger is die Vertonghen eigenlijk
Braafheid maakte hands..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom appelleerden de voorwaartsen van Ajax zo heftig?
Correctie: hands van Braafheidquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:49 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het leek een terugspeelbal op Boschker
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:55 schreef Mindstate het volgende:
Ben ik de enige waar het bij Planet voor geen meter loopt?
Wil niet zeggen dat het een duidelijke penalty was, maar er is een penalty voor minder gegeven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het leek mij meer een ongelukkige situatie dan een bewuste.
Planet is bagger. je moet het een keer ondervinden om te weten dat je het nooit meer moet doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:04 schreef Mindstate het volgende:
Jezus, start ik mn pc opnieuw op omdat het voor geen kant loopt, blijft hij nu op zwart beeld staan met buffer 100%
ook een hele lage resolutie / kb is hetquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Planet is bagger. je moet het een keer ondervinden om te weten dat je het nooit meer moet doen.
Of jij hebt een gare tv. Kwaliteit op een monitor is normaal veel beter dan een tv! Dus waarom op een hoge resolutie niet zien wat je op een lage resolutie wel zietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ook een hele lage resolutie / kb is het
Als je het aansluit op je tv zie je blokjes
Full screen op een tv van 28 inch is niet best met die planet stream hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of jij hebt een gare tv. Kwaliteit op een monitor is normaal veel beter dan een tv! Dus waarom op een hoge resolutie niet zien wat je op een lage resolutie wel ziet
Heb het bij een kameraad van me gekeken op een 108cm tv, geen probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Full screen op een tv van 28 inch is niet best met die planet stream hoor
Met de bal.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:11 schreef Devrim_ het volgende:
Ik kijk nog maar net..hoe is er gespeeld?
Zal vast die spuit zijn om zijn liesklachten te ontzien.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:05 schreef venomsnake het volgende:
Kufo kijkt alsof ie net een dikke snuif heeft gehad.
Als zo'n reactie al niet meer mag, daar was nu werkelijk niks mis mee...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:11 schreef Fiskus het volgende:
Normaal reageren aub
Voor welke club is die niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:13 schreef Waz5 het volgende:
Jorienvdherik, ben je nu maar voor Ajax?
Met zijn transfer ook al...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
maakt die el ahmadi veel fouten zeg
Ach is een beetje inspelen op die scheids.. die geeft te veel de andere kant opquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:19 schreef venomsnake het volgende:
Huntelaar mot uitkijken. Scheidsrechters houden niet zo van dat klappen..
dat was in de competitie playoffs begint men weer op 0.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:21 schreef firecow het volgende:
dan issie geschorst toch huntelaar ?? Stond al een poosje op scherp toch ?
kopen kopen kopen kopenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus die Douglas is goed.
Heb maar twee duels gezien dit seizoen waarin de scheids niet kut was! PSV - Roda & Roda - ajax.quote:
En als je er als speler wat van zegt word je geschorst.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb maar twee duels gezien dit seizoen waarin de scheids niet kut was! PSV - Roda & Roda - ajax.
Sinds de winter is het helemaal een drama met die gasten!
Dat is the spirit. Daar win je de oorlog mee.quote:
Mwoh, valt mee hoor, Maakt mij geen biet uit wie er wint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |