Ajax - Kopenhagen zou op papier een betere loting moeten zijn dan Twente - Atletico Madrid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat wordt al jarenlang gezegd, maar in de praktijk valt het altijd vies tegen.
quote:[..]
[..]
Ik kijk wat verder vooruit, die ' rooien' wat hoop geven.
Juist en dat is het hem nou net, voetbal wordt niet op papier gespeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ajax - Kopenhagen zou op papier een betere loting moeten zijn dan Twente - Atletico Madrid.
[..]Nobel van je.
Die dooddoener is al bijna net zo slecht als de quote van Sota in je sigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Juist en dat is het hem nou net, voetbal wordt niet op papier gespeeld.
Komt goed uitquote:
Ik denk ook dat Twente een goede kans maakt om van Ajax te gaan winnen jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:45 schreef Blawh het volgende:
Twente gaat dit winnen, heb al eerder aangegeven dat ik dat gevoel heb.
Welke Twente supporter wil volgend seizoen CL kaartje voor me regelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, jullie hebben het UEFA Cup-ticket al binnen!quote:
Maar dit is nu niet meer het doel. CL moet het worden, de beste kans die zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan en de komende jaren voor zal doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sterker nog, jullie hebben het UEFA Cup-ticket al binnen!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die dooddoener is al bijna net zo slecht als de quote van Sota in je sig
Mwah, in de clinch liggen is wel een beetje heel erg overdreven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
Een topic over FC Twente en 2 Heraclieden liggen met elkaar in de clinch!
Het moet niet gekker worden!
Mijn post was dan ook niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, in de clinch liggen is wel een beetje heel erg overdreven.
Sport 1 / Tele 2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:30 schreef neilpad het volgende:
Dit wordt niet uitgezonden op RTL of wel? Zonde.
Ja precies, Eigenlijk gun ik het ons ook wel een keertje. Dit is onze kans als we wat willen moeten we het nu doen. En daarbij Ajax heeft het al 2 keer geprobeerd zonder resultaat..... maar we zullen zien morgen t zal wel moeilijk gaan worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:00 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Maar dit is nu niet meer het doel. CL moet het worden, de beste kans die zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan en de komende jaren voor zal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |