Nee, uitgezakte billen.quote:
dat wel, maar geen ielig piemeltje meer gelukkigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:11 schreef Oblivion het volgende:
Dat duurde even...![]()
Oh, meer naakte mensen...
ik ben nog even aan het nadenken over wat ik erger vind....quote:
In vergelijking met die kleine witte kadetjes leek het piemeltje ineens toch best groot.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben nog even aan het nadenken over wat ik erger vind....
dat doen ze bij mij ook altijd jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En ik vond het niet leuk dat iederen flessen zonnebrand naar me gooide
en elke keer hun bruinheid aan mij gingen meten
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In vergelijking met die kleine witte kadetjes leek het piemeltje ineens toch best groot.
Ingewikkeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:05 schreef AKnynke het volgende:
Bedoel je nu nooit meer in je eentje zonnen, of nooit meer alleen zonnen, en dat er nog andere bezigheden bij te pas komen?
DAcht ik al. deze is leuker!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:17 schreef beunkster het volgende:
Nynke, er stond twee keer http://. Dat is het probleempje.
maar ik verbrand ook amperquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:18 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Emiel mag niet ontbreken natuurlijk!
Gedverdemme!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:18 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb een pigmentstoornis dus ik verbrand wel, maar word niet bruinquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar ik verbrand ook amper
elke keer weer die verbaasde gezichten![]()
ik word gewoon bruin op m'n eigen tempo![]()
en wit is in toch
ach gos....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:18 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik was weg want ik had na twee weken m'n nieuwe bikini gevonden en hij bleek niet zo leuk te zijn als in m'n hoofd dus heb ik een van m'n oude maar aangedaanquote:
een of andere uit de grond getrokken boer noemde mij alquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een pigmentstoornis dus ik verbrand wel, maar word niet bruin
misschien moet ik maar depressief gaan kijken en zwarte jurken gaan dragen....
verbrand je ook langzaam?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
grappig, net bij Oprah het feitje dat mannen in de lente het minste testosteron hebben, wat heel logisch is want je wiltgeen baby's maken in de lente omdat die in de winter als er weinig voedsel is worden geboren
En ik word ook héél langzaam bruin.
ik word echt helemaal niet bruin.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
een of andere uit de grond getrokken boer noemde mij al
"van nature gothic" maar seriously, ik kan dus wel bruin worden. maar niet in 1 dagje.
helemaal niet bruin, of gewoon niet bruin? is de zomer vast je favoriete tijd van het jaar..
Ik dacht even dat ik per ongeluk in SEX gepost hadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Kan het wat minder met de piemels?Ik zit op mijn werk.
je kwam niet stiekem piemels kijken?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef DaMart het volgende:
Ineens zag ik een TT met een plaats waar ik vanavond nog langsgefietst ben... even hallo zeggen dus![]()
.
Schopje KPD?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
slaap lekker!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:27 schreef AKnynke het volgende:
Ik word heeeeel snel bruin, ondanks mijn blonde haar en bleke huid in de winter. Heb nu echt al een heel lekker kleurtje te paken, vooral armen, decollete en benen. De rest is nog bedekt geweest, en is dus nog erg wit.
Lieve allemaal, ik ga me fysiek voorbereiden op de laatste werkdag voor eht weekeind! weltrusten!![]()
Sorry, dacht de dames een plezier te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik was al zo lang niet verbrand dat ik vorig jaar tijdens een 2 uur durende strandwandeling met mijn enkels door het water bij een koele zeebries totaal niet aan verbranden heb gedacht. Ik ben nog steeds gebrandmerkt en het is nu bijna een jaar geledenquote:
heel charmantquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, dacht de dames een plezier te doen.
Het ergste wat ik op ons strandje ooit heb meegemaakt was een man die gewoon met een volle erectie pontificaal langs ons richting de zee liep.
yes en medestanderquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al zo lang niet verbrand dat ik vorig jaar tijdens een 2 uur durende strandwandeling met mijn enkels door het water bij een koele zeebries totaal niet aan verbranden heb gedacht. Ik ben nog steeds gebrandmerkt en het is nu bijna een jaar geledenIk kàn dus wel flink verbranden, maar ik verbrand doorgaans niet snel.
DAt had ik vanmiddag dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Om een professor van mij maar eens te citeren: mannen worden opgewonden van blote vrouwen, vrouwen worden hier opgewonden van, en toen een dia van het volgende:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:33 schreef AKnynke het volgende:
steer is trouwens met het meisje met de rooie jurk en nog 2 anderen op een studentenfeest, en hoopt haar straks naar huis te kunnen brengen!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om een professor van mij maar eens te citeren: mannen worden opgewonden van blote vrouwen, vrouwen worden hier opgewonden van, en toen een dia van het volgende:JummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu ga ik echt, trusten!
There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Om een professor van mij maar eens te citeren: mannen worden opgewonden van blote vrouwen, vrouwen worden hier opgewonden van, en toen een dia van het volgende:Dan ben ik zeker ook een vrouw, want daar raak ik ook wel opgewonden van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
de NA foto is engquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de VOOR foto was toch ook al prima
Photoshop-gevalletje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:31 schreef AKnynke het volgende:
DAt had ik vanmiddag dus.
Om het af te leren: [ afbeelding ]
Ja nog netquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:53 schreef Euc- het volgende:
Heeeey! Ik ben ook net weer thuis! Nog mensen wakker?
Er is altijd wel iemandquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:22 schreef Isabeau het volgende:
Isa was op funda aan het neuzen omdat ze dacht dat iedereen hier al sliep
En Steer is nog steeds niet terug??
quote:Got a shared fridge in a student house and tired of people nicking your milk? Decant it into a clear container and add some green food colouring. Doesn't affect the flavour, but does deter milk thieves. Add a label if you really want like "Seaweed-flavoured breast milk" or something else unappetising
Ja, ik denk dat mijn baas niet blij wordt als ik ga slapenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:16 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Zijn jullie nu nog wakker?
Ik ga zo de lente uitjes soep maken. Waar was het topic ook alweer?
Art Institute was leuk! Erg mooie dingen van Renoir gezien daar!
je kent wel heel veel mensen via een euh... kook... workshop... achtig... iets... jeweetwelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ze vertelde dat haar zusje nu bij een oom en tante in Washington DC zat. Ik vertelde dat ik een vriendin heb die nu in Chicago zit. "Waar ken je die van? "
Euh... kook... workshop... achtig... iets... jeweetwel.
"Oh okee."
Ja, dat zat ik me laatst ook te bedenken....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je kent wel heel veel mensen via een euh... kook... workshop... achtig... iets... jeweetwel![]()
* Stereotomy pakt Isa's hand vast en kijkt naar de zonsopgang, terwijl de vogeltjes zachtjes op de achtergrond fluiten....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:55 schreef Isabeau het volgende:
En de vogeltjes fluitenWaarom ben je nog wakker?
[CUL SC 179] Bloomingdale, the place to be!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:12 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en wtf SOL doe jij zo vroeg op in hemelsnaam?![]()
![]()
![]()
en je vergeet een keihard snurkende cnk, en die kat gaat echt door merg en been btwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ja maar, een krulkat en Milou van de grond plukken is niet echt een reden om niet meer door te slapen om 5 uur 's morgens, denk ik?
je bent echt een lieverdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy schupt SOL weer haar bedje in
Ga ff lekker rustig enzo doen. Jij bent wat ik in mijn hoofd ben. Niet doen, mensen redden zichzelf ook wel hoor, lief.
Om eerlijk te zeggen verbaasde het me dat ik gisteren niet totaal ingestort ben, ookal om 5 uur actief, en aan 1 stuk door zonder echt rust te nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:31 schreef Stereotomy het volgende:
Beloof me dat je dat gewoon laat als je het niet meer trekt? Het is heel lief van je- vindt CNK ongetwijfeld ook - maar ik vind het lichtelijk ongezond als mensen om 5:00 al wakker zijn en actief dingen doen.
Overigens is het hééél gezond als mensen zo hyper zijn dat ze om 5:00 nog niet willen slapen.![]()
![]()
Jij en ik, wij zijn hetzelfde, maar dan anders. Ik lijk ook heel erg op CNK soms overigens, maar daar kwamen we een topic of 20 geleden ook al achter.
dat zou ik eerder ook zo vinden, maar het gaat allemaal zo lekker hier en icm op tijd naar bed gaan, zelfs als ik alleen thuis ben en nu 9 van de 10x de comp gewoon uitzet uiterlijk 23.00 uur, dan word je vanzelf actief.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:31 schreef Stereotomy het volgende:
maar ik vind het lichtelijk ongezond als mensen om 5:00 al wakker zijn en actief dingen doen.
Wat lief dat je dat zegt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:36 schreef Stereotomy het volgende:
oooh ja de BBQ![]()
Ik kijk uit naar de foto's, en je bent zo'n goede gastvrouw als ik je voorbereidingen zo lees.
Maar ga gvd over een uurtje weer naar bed, okay?![]()
Ik ga nu![]()
yay, ik heb een tweede date!
Meer dan de helft van de bijna 4 kilo vleesch is opgegaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:43 schreef Isabeau het volgende:
En de barbecueYay! Wat tof
Ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:47 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy toch nog even nachtzoentje aan Isa wil geven
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:51 schreef Stereotomy het volgende:
Tweede etentje niet volgende week, ze heeft deadlines en dat schiet niet op met daten als je de hele avond weg bent. Ik spreek haar volgende week donderdag bij toneel weer, en dan stel ik haar voor om naar de Ethiopier te gaan. Wat dus destijds mijn 1e keus was als restaurant.
Ik ben zo blij dat ik nog een keer met haar mag uitgaan, en nu eindelijk daar heen.
Oh en SOLlie:
[ afbeelding ]
ohhh dat lijken me echt topvriendinnen Isaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik had zo'n 10 jaar geleden 2 heel erg goede vriendinnen en ze vonden mij altijd Monica, de maffe vriendin was Phoebe en de vriendin die altijd met haar uiterlijk bezig was was Rachel. Ach jaVroegâh. Dat was voor de één verdween zonder te zeggen dat ze ging verhuizen (en dan later klagen dat ze niets meer van ons hoorde) en de ander besloot iemand om zeep te laten helpen
het hindert eigenlijk vooral mijzelf, alhoewel als de gasten er zijn en ik zie dat alles perfect verloopt en iedereen geniet, ik ook eindelijk wat rust in mijn donder krijg.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent een schat
En perfect willen zijn is niet erg, lieve SoL, zolang het je niet hindert bij wat je doet. Als het gaat hinderen ben je doorgeslagen.
lolzz daar bedoel je vast geen bier meequote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een kruising tussen Chandler en Monica, denk ik.
Waarom lig ik met een Palm in bed?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Kun je nagaan wat het met me doet als we straks de tapas-meet hebben
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:00 schreef Isabeau het volgende:
Het waren oprecht heel erg leuke vriendinnenAlleen de één kreeg een nieuw vriendje en die was 'rijk' waardoor ze het hoog in de bol kreeg (dit was nadat ze de sukkel waar ze een relatie mee had gekregen omdat haar ex hem had neergestoken met een mes eindelijk vaarwel had gezegd) en de ander, nou ja...haar psychopaat karaktertrekjes namen een verrassende wending
dat gaat wel goedkomen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]wel een beetje relaxt zijn hoor! En ik wil best een dag eerder komen om je te helpen
mijn leven is een aaneenschakeling van idote/bizarre/rare dingen de afgelopen 7 jaar. Maargoed daar lijkt nu verandering in te komen, waar ik cnk voor een groot deel dankbaar voor mag zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb best veel idiote dingen meegemaaktThank god voor saaiheid
(alhoewel mijn ex me ook weer niet had hoeven verlaten omdat ik daar even van genoot
)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:09 schreef SeaOfLove het volgende:
isse prima, daar lig je wel het beste![]()
ik kruip nog even 10 minuten bij cnk, tot straks
Ik ben er om een uurtje of 6, Beunkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:16 schreef beunkster het volgende:
Ik ga ook maar eens. Straks mag ik fijn naar Breukelen... en dat op de laatste dag van een vakantie. Erg handig gepland. Überhaupt is het op vrijdag altijd al erg druk, maar dan helemaal... denk dat het maar een kort dagje wordt... laters!
quote:Vet op de billen beschermt tegen diabetes
Uitgegeven: 8 mei 2008 14:41
Het type lichaamsvet dat onder de huid en dan met name op de billen en heupen zit, maakt de kans kleiner op het ontwikkelen van diabetes type II. Dit blijkt uit onderzoek van Harvard Medical School.
De Amerikaanse onderzoekers transplanteerden onderhuids vet in de buik van muizen. De muizen vielen daardoor af en ook hun vetcellen braken af. Vervolgens hadden de muizen een betere suikerspiegel en hun insulineniveau daalde.
Ze concludeerden dat het type vet dat op de heupen en billen zit, beschermt tegen diabetes type II. Volgens het onderzoek zorgt het type vet op de heupen en billen voor de aanmaak van hormonen, die het metabolisme positief beïnvloeden. De onderzoekers hopen die stoffen in de toekomst voor medicijnen tegen diabetes te kunnen gebruiken.
Heej wat een fijne mededeling om de dag mee te beginnen!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat zit bij mij wel goedToch nog èrgens nuttig voor dus...
[..]
Hoi Obli!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:11 schreef Oblivion het volgende:
Ook net wakker!![]()
Zon, zon, zon en zon!
Leuk stereotomy, je date en het verhaal erom heen.
Daten kan een nerveuze aangelegenheid zijn...![]()
Zometeen een kadootje kopen voor vriendje van zoonlief.
En boodschappen!
MAAR eerst wakker worden....kopje thee dus...
Ou, dat zijn de gevaarlijkstenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:03 schreef Isabeau het volgende:
En eh, voor je denkt dat ik alleen met tuig omging, de psychopaat was universitair geschoold en had op ballet en vioolles gezeten
Daar heb je gelijk in, ben alleen niet zo snel 's ochtends....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi Obli!
Ik ga mezelf even aankleden en dan naar de supermarkt. Heerlijk om zo vroeg boodschappen te doen! De mama's met kinderwagens zijn dan nog niet klaar met hun kind(eren) aankleden en van brood voorzien en de bejaarden liggen nog te maffen..........
En dan ben je nog zo vroeg wakker, hihiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:28 schreef DarkElf het volgende:
Morning allemaal, geen manlief vandaag dus ook niet mijn bed uit gaan om ontbijt/lunch te maken enzo en de jus die ik pers zometeen is gewoon alleen voor mij en ga ik heerlijk in t zonnetje opdrinken
ja maar das lekker! alles open gegooid zodat je de frisse ochtendlucht erin laat....quote:
ohhh bahh is datquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:47 schreef Oblivion het volgende:
Lekker is dat toch, om alles open te zetten!![]()
Hier gaat het niet zo goed, zoonlief heeft spuitpoep...
Arm manneke...
Nou, vertel! dan kan ik me daarna fris en frutig op het palestijnse medialandschap storten. of dat doe ik nu, en dan kan jij typen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een dood vogeltje in m'n bek
Ik voel me brak
Maar toch erg gelukkig.
Goeiemorgen allemaal, na 4 uur slaap zo fris als een dood hoentje
Ja vertel, ik heb vanochtend al alles lopen vertellen, kun je niet even teruglezen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nou, vertel! dan kan ik me daarna fris en frutig op het palestijnse medialandschap storten. of dat doe ik nu, en dan kan jij typen!
Oh gaat niet door dus, mijn zusje zit moeilijk te doen, dus heb ik maar ff bedankt, dan zit ik net zo lief hier in de tuinquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Oudenbosch naar het huwelijk van Franske Bauer en zijn Mariska![]()
(*SOL opgegroeid is in Oudenbosch en waar ruim 20 jaar geleden cnk haar achterbuurjongen was en zij toen al stilletjes vlieft op hem was)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een dood vogeltje in m'n bek
Ik voel me brak
Maar toch erg gelukkig.
Goeiemorgen allemaal, na 4 uur slaap zo fris als een dood hoentje
Ik ga lekker werken $$$ en studeren IQIQIQ vandaag, en dan vanavond met Euc naar Eindhoven Culinair - lekkere parelhoen schuim met de eetbare veren van de uitgestorven Bobo Dodo van Tazmanië eten. Enzo. Van die snob-dingen die ik normaal nooit eet.
Ik ben een kruising tussen Joey Ross en Monica denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een kruising tussen Chandler en Monica, denk ik.
Waarom lig ik met een Palm in bed?
Natuurlijk heb ie gescoord, hij heeft een tweede date!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
we zijn weer aan het werk. gelukkig rustig dagje vandaag
Maar Steer, heb je nu gescoord of niet?![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Stereotomy het volgende:
Is niet veel anders dan van een paar studenten die ik gisteren heb gezien. Die komt er wel, Milou'tje.![]()
Dat is nou het meisje die jij 2 paar schoenen hebt gegevenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:21 schreef Stereotomy het volgende:
-knip-
Uhm, SOL, welk neefje?Ik zie alleen een decolleté die een SMS verstuurt.
Holy crap
, dit cup B? Geloof het zelf?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is nou het meisje die jij 2 paar schoenen hebt gegeven
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
SOLLLLIEEEEEEE dat is bijna nog lekkerder vlees dan dat jij bent!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind je?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
??
Wat lijken jullie veel op elkaar.
Whehehe, ik heb niet van die grote tieten, en ik ben een stuk slanker en langer ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht dus dat jij het was.
Tnx!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef octopussy het volgende:goeie foto's SOL
![]()
Vind het ook leuk dat Milou niet als een typisch down kindje wordt uitgedost (bloempotkapsel en truttekleren enzo). Gewoon een leuk grietje
SOLlyquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:50 schreef AKnynke het volgende:
Goeie god, ik heb nu al honger. En die foto's van die BBq maken het niet beter SOL!
we hebben over 2 weken ergens wel tijd om eens langs te komen ex-buumquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:53 schreef Vork het volgende:
Gelukkig nemen overnachters tegenwoordig ook lekkere dingen mee. Tijd om de pestokaas eens aan te breken
no problem. ga zo even op jacht door het gebouw, kijken of er ergens iets te vinden is. adner maar even ah!quote:
Als je met 'scoren' bedoelt zoenen of nuecksexxen dan nee, maar daar was ik dus echt niet naar op zoek eigenlijk. Ik vind haar oprecht leuk, boeiend en interessant en ik ben benieuwd wat er meer in zit bij haar. Irrationele verliefdheid is makkelijk, maar iemand echt leuk vinden is eigenlijk veel leuker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
we zijn weer aan het werk. gelukkig rustig dagje vandaag
Maar Steer, heb je nu gescoord of niet?![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:15 schreef Tezz het volgende:
Oh kut. Het is vrijdag-poetsdag.
Lang leve H&Mquote:
Nee niet zo'n poetsbeurtquote:
Dan ook geen geile steerbeer vandaag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee niet zo'n poetsbeurt![]()
En geen foto van de pumps hoor, tis goed met jou.
Eindelijk iemand die het snapt!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Blegh. Wakker. Warm.Wanneer begint
de winter
weer?
Ja shoppen is leuk, maar ik heb deze maand ietsiepietsie te veel geld uitgegeven, dus ik ga maar eens eerst even creatief internetbankieren zometeen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lang leve H&M![]()
Lekker zo sjoppen he!
Ik ben woensdag geslaagd voor wel 2 paar sandalen voor Milou![]()
Ohh en eindelijk een normaal spijkerrokje voor haar, zonder frutsels, franjes, rafels en opdrukken![]()
Bij de HEMA nog wel, en was nog met 50% korting ook dus ik was maar 6 euro kwijt![]()
Verder moet ik haar zomerkleding nog uitzoeken, had vorig jaar een hele zak van een vriendin gekregen maar was toen nog te groot, en nu past ze nagenoeg bijna alles![]()
(wij hebben hele ruilsystemen hier onderling met vriendinnen en mijn buren, wat echt ideaal is, zeker omdat op school geen rekening gehouden wordt met kleding, en ik Milou vaak onder verf, modder of stiftvlekken terugkrijg)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[verhaal]
Ik ben ook zo'n stresskip soms. Even anderhalve week relatieve rust en dan wel weer gezonde spanning. Laat ik ervan genieten.
Je kent me niet dus je weet ook niet of het geil is (Tezz met pumps). Voor hetzelfde geld ben ik een vieze vadzige pad van 1.20 met klef vet haar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan ook geen geile steerbeer vandaag.
Steer!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt!!!Winter
Sorry, pumps zijn per definitie geilquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kent me niet dus je weet ook niet of het geil is (Tezz met pumps). Voor hetzelfde geld ben ik een vieze vadzige pad van 1.20 met klef vet haar.
Knapperend haardvuur, flesje rode wijn, kaasplankje met honing, druiven en walnoten?quote:
Hmm.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, pumps zijn per definitie geilEn ik heb je foto's gezien dus ja je bent geil in pumps.
Ik vind online sjoppen niks aanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja shoppen is leuk, maar ik heb deze maand ietsiepietsie te veel geld uitgegeven, dus ik ga maar eens eerst even creatief internetbankieren zometeen.
Had ook al voor 150 euro boodschappen vanmorgen, dus ik heb in drie uur tijd even 375 euro uitgegeven, ahum.![]()
Overigens bestel ik voor Bente bij H&M online, supermakkelijk! (er zit hier in de buurt geen H&M)
ohgod wat zal ik schrikken dan 5 juliquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kent me niet dus je weet ook niet of het geil is (Tezz met pumps). Voor hetzelfde geld ben ik een vieze vadzige pad van 1.20 met klef vet haar.
Ja hihi Misschien ben ik zelf wel een enge serie-verkrachter hihi!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohgod wat zal ik schrikken dan 5 juli
*PROEST*quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Steer doet wel goede versierpogingen.
Die bij mij was gister:
een bal in m'n gezicht gooien, vertellen dat ik een gooisch accent heb (NOT),
ijsklontjes op me gooien. etc
Eucje.......waar is je Librije verslagje???quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef Euc- het volgende:
Goeie 's morgens allemaal!
Steer, die verhalen, prachtigLeuk dat je een 2e date hebt
Hmmm, heb ik nog niet, wel staan alle foto's (hoewel ik de helft van de amuses ben vergeten) op mn hyvesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Eucje.......waar is je Librije verslagje???
Ik ga meteen kijken!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:02 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hmmm, heb ik nog niet, wel staan alle foto's (hoewel ik de helft van de amuses ben vergeten) op mn hyves![]()
En vanavond naar Eindhoven Culinair met Steer
goed hequote:
Hahaha, dat incrowd valt wel mee hoor, ken er maar een paar mensenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
En vanavond naar Eindhoven Culinair met Euc
Voel me nu al incrowd.
Tezz, ga je ook naar Eindhoven Culinair?
god, wat een heerlijk kind is het ook!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohgod Milou is af en toe echt te stupid.
Ze wilde m&m's... WEL 10 MAMA!!!!
Dus ik doe een hele zooi m&m's in een bakje en zeg dat ze ze wel eerst moet tellen en nu raakt ze niet uitgeteld (ze kan niet verder dan 12 tellen), en eet ze dus niet op
jah daar ga ik met mijn lieve-mama-imagoquote:
tnxquote:
hoest met de spuitpoep van mini-obli nu?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Oblivion het volgende:
Nee, ik hoef het niet te geven aan zoonlief...![]()
Daar wil ik niet eens aan denken...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Knapperend haardvuur, flesje rode wijn, kaasplankje met honing, druiven en walnoten?
Was op zich een verdomd goed plan geweest. Ware het niet dat ik het hele weekend volgeboekt ben. Morgen eerst trouwshoppen met vriendin (deze ronde gaan we voor lingerie, schoenen en sieraden) en 's avonds dus het voetbalelftal op bezoek. Zondag moederdag en ik heb er twee en ben zelf ook nog eens mama dus druk druk druk. Maandag is voor vrienden (en we gaan 's avonds ook onze prijs die we laatst bij de Griek hebben gewonnen opmaken). Dus helaasch helaasch.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
En vanavond naar Eindhoven Culinair met Euc
Voel me nu al incrowd.
Tezz, ga je ook naar Eindhoven Culinair?
Pff Nyn, ik voel met je mee hoor !quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:36 schreef AKnynke het volgende:
k zit te werken. Met heeeel veel tegenzin. K ben dit project zo ontzettend zat.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn toetsenbord zit onder de ijsthee nu, SOL.
Jaaaa met een heel stel vrienden en dan heel blij (á la clip van wham) met z'n allen door de sneeuw rennen en spelletjes doen. En vergeet de kerstboom niet, natuurlijk met z'n allen optuigen. En dan wat Steer zegt: wijn, noten, kaas en druiven!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
In een hutje op een berg in de sneeuw.
Wat dacht je van een koude Punt-paprika - Lenteui soep?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga die noten kaas en druiven vandaag maar eens regelen op de markt denk ik.![]()
En dan vanavond bij de tuinhaard opeten. Met wijn! Heel veel wijn. Als ik genoeg gedronken heb kan ik mezelf er vast wel van overtuigen dat het alweer winter is.![]()
DE: Ik heb hier nog een stuk of wat puntpaprika's liggen, en lente-uitjes. Schiet jou (of iemand anders) misschien een lekker recept in het hoofd voor een koud soepje? Lijkt me heerlijk namelijk.
Nyn, zet nu FOK! uit, concentreer je op je werk en ga er tegenaan! Des te eerder is het klaar en kun je van je welverdiende vrije avond gaan genieten!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat dacht je van een koude Punt-paprika - Lenteui soep?Men, wat word ik flauw. Schop me eens aan t werk mensen, dan is het straks klaar, ipv dat ik er tegen aan zit te hikken.
Sorry, ben niet van de koude soepjes. Nog nooit gemaakt en heb er eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan, het lijkt me niet zo namelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga die noten kaas en druiven vandaag maar eens regelen op de markt denk ik.![]()
En dan vanavond bij de tuinhaard opeten. Met wijn! Heel veel wijn. Als ik genoeg gedronken heb kan ik mezelf er vast wel van overtuigen dat het alweer winter is.![]()
DE: Ik heb hier nog een stuk of wat puntpaprika's liggen, en lente-uitjes. Schiet jou (of iemand anders) misschien een lekker recept in het hoofd voor een koud soepje? Lijkt me heerlijk namelijk.
Da's wel ongeveer waar ik aan zat te denken inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat dacht je van een koude Punt-paprika - Lenteui soep?Men, wat word ik flauw. Schop me eens aan t werk mensen, dan is het straks klaar, ipv dat ik er tegen aan zit te hikken.
Prei o.i.d. gaat ook niet goed?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef Faithy het volgende:
ik kan het ook wel even in het risotto topic gooien,maar even hier de vraag.
Ik moet maandag koken voor een gezelschapje, en wilde graag risotto maken, MAAR...
een van de dames is allergisch voor knoflook en ui.. bieslook daarentegen kan weer wel..
Iemand enig idee of het ergens naar smaakt als ik het zonder ui en knoflook doe? En of ik evt wat kan vervangen? Veel koolsoorten zijn ook een taboe, en moet de inhoud van bouillonblokjes ook nog even controleren...
Bert's ouders hebben iets in de tuin staan dat ze reuzenbieslook noemen (maar daarop googelen levert verrekte weinig op) en dat zit qua smaak een beetje tussen lente-ui en knof in. Het zijn hele grote bieslookstengels en vrij stevig dus ook op dezelfde manier te verwerken als lente-ui. Was de perfecte oplossing geweest denk ik. Je had het zo uit de tuin mogen halen maar je woont te ver weg.quote:
Hihihihi, je zei doos.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef DarkElf het volgende:
doos.
ik weet uberhaupt nog niet of ik een probleem heb dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:01 schreef DarkElf het volgende:
maareuh dan maak je toch iets anders?
heb je ook niet zoveel problemen
Zijn dat geen Stoneleeks?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bert's ouders hebben iets in de tuin staan dat ze reuzenbieslook noemen (maar daarop googelen levert verrekte weinig op) en dat zit qua smaak een beetje tussen lente-ui en knof in. Het zijn hele grote bieslookstengels en vrij stevig dus ook op dezelfde manier te verwerken als lente-ui. Was de perfecte oplossing geweest denk ik. Je had het zo uit de tuin mogen halen maar je woont te ver weg.
Een lekker koud soepje?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zijn dat geen Stoneleeks?
Zo, ik heb al m'n landen klaar, en dus heb ik in feite de deadline gehaald. Het jammere is dat ik het later allemaal nog een keer over moet oden. maar ja, deadline is deadline, ookal is het werk maar 70% goed. Erg frustrerend.
Nu even wat kleine dingejtes aanpassen, en dan maar eens wat lunch scoren. Wat zal ik eens eten?
K zit op kantoor. K heb een AH, een aldi, en verschillende restaurantjes tot mijn beschikking. en een magnetron.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een lekker koud soepje?![]()
Nee zijn geen stoneleeks. Het is gewoon bieslook maar dan met stengels die de diameter hebben van een lente-uit. De stengels zijn gewoon hol en als ze bloeien doen ze dan net zoals bieslook met een bloemetje bovenaan.
Een meergranenbroodje met parmaham, geitenkaas, rucola, pijnboompitjes en honing.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K zit op kantoor. K heb een AH, een aldi, en verschillende restaurantjes tot mijn beschikking. en een magnetron.
En k geloof dat ik de enige ben die nog moet lunchen, dus restaurantje zal er niet in zitten.
En veel te moeilijk. En veel te veel dingen die ik dan moet kopen voor 1 broodje, terwijl ik ze gewoon thuis heb. Zonde! K ga zo maar eens kijken. Word wel een beetje tijd!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een meergranenbroodje met parmaham, geitenkaas, rucola, pijnboompitjes en honing.![]()
En is allemaal bij de AH te krijgen.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat doe ik eigenlijk moeilijk. Berg lente-uitjes grof snijden en even fruiten, roux maken, scheut room en bouillon erbij, even koken en pureren. Moet helemaal goed komen.
En dan eet ik die paprika's zo wel op.
Een binding van boter en bloemquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat?
Leer elke dag iets nieuws bij, hier op de koken... workshop... achtig... iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |