Nee, uitgezakte billen.quote:
dat wel, maar geen ielig piemeltje meer gelukkigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:11 schreef Oblivion het volgende:
Dat duurde even...![]()
Oh, meer naakte mensen...
ik ben nog even aan het nadenken over wat ik erger vind....quote:
In vergelijking met die kleine witte kadetjes leek het piemeltje ineens toch best groot.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben nog even aan het nadenken over wat ik erger vind....
dat doen ze bij mij ook altijd jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En ik vond het niet leuk dat iederen flessen zonnebrand naar me gooide
en elke keer hun bruinheid aan mij gingen meten
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In vergelijking met die kleine witte kadetjes leek het piemeltje ineens toch best groot.
Ingewikkeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:05 schreef AKnynke het volgende:
Bedoel je nu nooit meer in je eentje zonnen, of nooit meer alleen zonnen, en dat er nog andere bezigheden bij te pas komen?
DAcht ik al. deze is leuker!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:17 schreef beunkster het volgende:
Nynke, er stond twee keer http://. Dat is het probleempje.
maar ik verbrand ook amperquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:18 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Emiel mag niet ontbreken natuurlijk!
Gedverdemme!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:18 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb een pigmentstoornis dus ik verbrand wel, maar word niet bruinquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar ik verbrand ook amper
elke keer weer die verbaasde gezichten![]()
ik word gewoon bruin op m'n eigen tempo![]()
en wit is in toch
ach gos....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:18 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik was weg want ik had na twee weken m'n nieuwe bikini gevonden en hij bleek niet zo leuk te zijn als in m'n hoofd dus heb ik een van m'n oude maar aangedaanquote:
een of andere uit de grond getrokken boer noemde mij alquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een pigmentstoornis dus ik verbrand wel, maar word niet bruin
misschien moet ik maar depressief gaan kijken en zwarte jurken gaan dragen....
verbrand je ook langzaam?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
grappig, net bij Oprah het feitje dat mannen in de lente het minste testosteron hebben, wat heel logisch is want je wiltgeen baby's maken in de lente omdat die in de winter als er weinig voedsel is worden geboren
En ik word ook héél langzaam bruin.
ik word echt helemaal niet bruin.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
een of andere uit de grond getrokken boer noemde mij al
"van nature gothic" maar seriously, ik kan dus wel bruin worden. maar niet in 1 dagje.
helemaal niet bruin, of gewoon niet bruin? is de zomer vast je favoriete tijd van het jaar..
Ik dacht even dat ik per ongeluk in SEX gepost hadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Kan het wat minder met de piemels?Ik zit op mijn werk.
je kwam niet stiekem piemels kijken?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef DaMart het volgende:
Ineens zag ik een TT met een plaats waar ik vanavond nog langsgefietst ben... even hallo zeggen dus![]()
.
Schopje KPD?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
slaap lekker!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:27 schreef AKnynke het volgende:
Ik word heeeeel snel bruin, ondanks mijn blonde haar en bleke huid in de winter. Heb nu echt al een heel lekker kleurtje te paken, vooral armen, decollete en benen. De rest is nog bedekt geweest, en is dus nog erg wit.
Lieve allemaal, ik ga me fysiek voorbereiden op de laatste werkdag voor eht weekeind! weltrusten!![]()
Sorry, dacht de dames een plezier te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik was al zo lang niet verbrand dat ik vorig jaar tijdens een 2 uur durende strandwandeling met mijn enkels door het water bij een koele zeebries totaal niet aan verbranden heb gedacht. Ik ben nog steeds gebrandmerkt en het is nu bijna een jaar geledenquote:
heel charmantquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, dacht de dames een plezier te doen.
Het ergste wat ik op ons strandje ooit heb meegemaakt was een man die gewoon met een volle erectie pontificaal langs ons richting de zee liep.
yes en medestanderquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al zo lang niet verbrand dat ik vorig jaar tijdens een 2 uur durende strandwandeling met mijn enkels door het water bij een koele zeebries totaal niet aan verbranden heb gedacht. Ik ben nog steeds gebrandmerkt en het is nu bijna een jaar geledenIk kàn dus wel flink verbranden, maar ik verbrand doorgaans niet snel.
DAt had ik vanmiddag dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Om een professor van mij maar eens te citeren: mannen worden opgewonden van blote vrouwen, vrouwen worden hier opgewonden van, en toen een dia van het volgende:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:33 schreef AKnynke het volgende:
steer is trouwens met het meisje met de rooie jurk en nog 2 anderen op een studentenfeest, en hoopt haar straks naar huis te kunnen brengen!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om een professor van mij maar eens te citeren: mannen worden opgewonden van blote vrouwen, vrouwen worden hier opgewonden van, en toen een dia van het volgende:JummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu ga ik echt, trusten!
There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Om een professor van mij maar eens te citeren: mannen worden opgewonden van blote vrouwen, vrouwen worden hier opgewonden van, en toen een dia van het volgende:Dan ben ik zeker ook een vrouw, want daar raak ik ook wel opgewonden van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
de NA foto is engquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de VOOR foto was toch ook al prima
Photoshop-gevalletje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:31 schreef AKnynke het volgende:
DAt had ik vanmiddag dus.
Om het af te leren: [ afbeelding ]
Ja nog netquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:53 schreef Euc- het volgende:
Heeeey! Ik ben ook net weer thuis! Nog mensen wakker?
Er is altijd wel iemandquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:22 schreef Isabeau het volgende:
Isa was op funda aan het neuzen omdat ze dacht dat iedereen hier al sliep
En Steer is nog steeds niet terug??
quote:Got a shared fridge in a student house and tired of people nicking your milk? Decant it into a clear container and add some green food colouring. Doesn't affect the flavour, but does deter milk thieves. Add a label if you really want like "Seaweed-flavoured breast milk" or something else unappetising
Ja, ik denk dat mijn baas niet blij wordt als ik ga slapenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:16 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Zijn jullie nu nog wakker?
Ik ga zo de lente uitjes soep maken. Waar was het topic ook alweer?
Art Institute was leuk! Erg mooie dingen van Renoir gezien daar!
je kent wel heel veel mensen via een euh... kook... workshop... achtig... iets... jeweetwelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ze vertelde dat haar zusje nu bij een oom en tante in Washington DC zat. Ik vertelde dat ik een vriendin heb die nu in Chicago zit. "Waar ken je die van? "
Euh... kook... workshop... achtig... iets... jeweetwel.
"Oh okee."
Ja, dat zat ik me laatst ook te bedenken....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 04:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je kent wel heel veel mensen via een euh... kook... workshop... achtig... iets... jeweetwel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |